مزایای کاشت ابرو

فهرست مطالب

کاشت ابرو یکی از بهترین روش های شناخته شده در حوزه ترمیم و تثبیت رویش مجدد مو در قسمت ابرو ها است. داشتن ابرو هایی کم پشت و یا نازک دلیل مهمی برای مراجعه به کلینیک های تخصصی کاشت ابرو می باشد. امروزه صنعت مد پذیرای ابرو های ضخیم و پرپشت است. صنعتی که طی سال های گذشته با تغییرات بسیاری همراه بوده است، اما امروزه رویه ای متفاوت را در پیش گرفته است. کاشت ابرو روش بسیار خوبی برای تاثیرگذار تر شدن چهره خواهد بود. کاندیداهای این عمل، افرادی با ویژگی کم پشتی ابرو و یا ریزش شدید آن هستند. این افراد پتانسیل های لازم برای این کاشت به بهترین شکل ممکن را خواهند داشت.

اما نکته مهمی که نباید از آن غافل شد، اهمیت کاشت در بهترین مراکز و زیر نظر متخصصین است. زیبایی یکی از تعاریف بسیار شاخص در صنعت مد بوده است. همواره افراد در تلاش اند تا به ایده آل های واحد خود برای رسیدن به این واژه دست یابند. ابرو یکی از اصلی ترین واحد هایی زیبایی در صورت محسوب می گردد. اصلی ترین مزایا کاشت ابرو با استفاده از روش پیوند مو طبیعی، می تواند رویش مجدد مو و افزایش تراکم بالا مو در نواحی مختلف ابرو باشد. در این مقاله بیشتر در مورد فواید کاشت ابرو با شما عزیزان صحبت می کنیم.

مهم ترین مزیت های کاشت ابرو

کاشت ابرو می تواند در نوع خود یکی از ساده ترین روش ها برای از بین بردن نواقص و طاسی های این بخش از صورت باشد. صرف هزینه های سنگین برای جبران کم پشتی ابرو با استفاده از لوازم آرایشی نامناسب و یا حتی درجه یک، ایده آل ترین گزینه برای حذف علت اصلی این کم پشتی نیست.

پیوند ابرو با مو طبیعی یک روش فوق العاده خواهد بود. هر بیمار یا فرد مواجه شده با این مشکل، قادر خواهد بود تا با ترمیم و تثبیت ابرو، از افزایش میزان ریزش ابرو جلوگیری نماید. کاشت از روش های قابل اعتماد و بدون ریسک به شمار می رود که با انتخاب آن هرگز عوارضی را نمی توان شاهد بود. از سویی دیگر استفاده از مو طبیعی فرد در عمل پیوند، هر گونه روزنه ای برای ورود حساسیت ها و آسیب های پوستی را مسدود خواهد نمود.

از جمله مهم ترین مزایا کاشت ابرو نسبت به هر یک از روش های درمانی غیر طبیعی می توان به 5 مورد بسیار مهم اشاره نمود.

  صرفه جوبی در هزینه های درمانی و هزینه های مراقبتی

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  به دست آوردن چهره ای کاملا طبیعی و عدم زننده بودن چهره به واسطه استفاده از مو طبیعی

  اطمینان از رشد مجدد ابرو به واسطه انجام پیوند با مو طبیعی

  امکان زاویه بخشی به ابرو برای رشد مجدد متناسب با سلیقه و نظر فردی

  از مهم ترین فواید کاشت ابر و رسیدن به ایده آل ترین چهره با ابروهایی طبیعی

دیگر فواید کاشت ابرو 

یکی از مهم ترین فواید کاشت ابرو ، نتایج ماندگار و دائمی کاشت ابرو می باشد. 

✔ استفاده از تکنیک های پیشرفته در کاشت ابرو

✔ به ابروهای دلخواهتان می رسید

✔ چهره فرد را جوان تر نشان می دهد

✔ تمام نواقص ابروها برطرف می شود

✔ کاشت ابرو روشی غیر تهاجمی برای پرپشت شدن ابروهاست

✔  مشخص نبودن بخش اهدا کننده فولیکول در سر و بهبود بخیه ها

✔ طراحی هنرمندانه ابروها طبق آناتومی صورت بیمار

✔ دوره ریکاوری سریع تر و راحت تری دارد از دیگر فواید کاشت ابر و می باشد.

موثرترین روش برای کاشت ابرو

ابرو ها یکی از تاثیرگذار ترین اجزا صورت برای نمایش زیبایی هستند. شاید بتوان با تکیه بر علم پزشکی (تخصص زیبایی) شاهد سفارشی سازی حالت ابرو ها نیز بود. کاشت ابرو یکی از ساده ترین روش ها برای حجم دهی و افزایش میزان زیبایی صورت خواهد بود. در مبحث کاشت و پیوند ابرو علم پزشکی همواره با توجه به پیشرفت های چشم گیر توانسته سهمی شگرف در موفقیت آمیز بودن این عمل را به خود اختصاص دهد.

کم پشت شدن ابرو طی دوره های زمانی مختلف، یکی از نگران کننده ترین موضوعاتی است که می توان به آن اشاره نمود. کاشت ابرو به عنوان یکی از بی خطر ترین پیوند ها شناخته می شود، که نتایج دراز مدت آن عموما رضایت بخش بوده است. این روش برای افرادی که در یک تصادف یا سانحه بخشی از ابرو خود را از دست داده اند، روشی بسیار قابل اعتماد خواهد بود.

هم چنین روش پیوند ابرو، به صورتی است که می توان برای بخش کوچکی از ابرو و یا تمام ابرو از آن استفاده نمود. که این موضوع کاملا وابسته به نظر فرد خواهد بود. از دست دادن بخشی قابل توجهی از ابرو به هر علت، تاثیر روحی و روانی خاصی را در اشخاص خواهد داشت. همین موضوع موجب شد تا با استفاده از تکنیک های مشابه کاشت مو، بتوان بخشی از مو های ناحیه کنار گوش را با استفاده از عمل پیوند، در قسمت ابرو، قرار داد.

روش های طبیعی عموما از موثرترین گزینه ها برای کاشت مو به شمار می روند. به این ترتیب مزایا کاشت ابرو به صورت طبیعی را می توان در عدم نیاز به مواد شیمیایی برای ضخامت ابرو و عدم جلوگیری از ریزش عنوان نمود. مدت زمان عمل کاشت ابرو بسیار کم تر از آن چیزی است که فکر می کنیم. متخصص کاشت ابرو بهترین گزینه برای انجام این پیوند بر اساس متد های علمی و پزشکی خواهد بود. انتخاب هر یک از روش های موجود از جمله تاتو، هاشور، میکروبیلدینگ و … تنها ترمیم کننده موقت کم پشتی و عدم ضخامت ابرو ها خواهند بود. این در حالی است که انتخاب یک روش دائمی بسیار معقول تر خواهد بود.

اصلی ترین دلایل ریزش ابرو در افراد مختلف

ریزش مو ابرو وابسته به دلایل مختلفی است که گاها می توان شاهد ارتباط بسیار نزدیکی میان دلایل ریزش مو، موژه ها و ابرو نیز بود. کاشت ابرو برای کسانی که ابرو ندارند می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس آن ها شود که این خود از مهم ترین فواید کاشت ابرو می باشد. اما به هر شکل این دلایل طبیعی نیستند و باید به بهترین شکل ممکن از افزایش شدت آن ها جلوگیری نمود. اصلی ترین دلایل ریزش ابرو عبارتند از:

تغذیه نامناسب

  سرطان

  بیماری های داخلی و عفونی

  عوامل ارثی

  حساسیت های غیر قابل کنترل

  افزایش سن

  استفاده مداوم از برخی دارو ها

  دلایل مادرزادی

  بارداری

  آلودگی های محیطی

  اصلاح نامناسب صورت و ابرو

  جراحات و تصادف

  سوختگی

  اسید

  مشکلات تیروئیدی

برخی از ویژگی های مو ابرو نسبت به موی سر

هم چنین باید به این نکته توجه نماییم که موهای ابرو برخلاف مو سر دارای ویژگی های متفاوتی می باشند که از جمله آن ها می توان به این موارد اشاره نمود.

  مو ابرو دارای فیزیولوژی رشد تک تار است.

  زاویه و جهت رشد ابرو بسیار متغیر است.

  زاویه رشد ابرو به گونه ای است که روی صورت میخوابد و برخلاف مو سر دارای زاویه ای عمودی نیست.

  مدت زمان رشد ابرو برخلاف مو سر بوده و دارای تایم متفاوتی است.

مهم ترین سوالات متدوال کاشت ابرو

  آیا کاشت ابرو انتخاب خوبی برای تمامی افراد خواهد بود ؟

پزشکان با بررسی ویژگی های ظاهری مو و هم چنین چرخه رشد مو در افراد در کنار سایر مولفه های موجود، به جمع بندی کلی در رابطه با درستی یا نادرستی پیوند ابرو در یک فرد خواهند رسید. در نتیجه نمی توان کاشت ابرو را به عنوان یک روش مناسب برای تمامی افراد تعمیم داد.

✔  جهت رشد و زاویه ابرو بر چه اساسی تعیین خواهد شد ؟

پزشک عموما با توجه به سلیقه و هم چنین نظر شخصی بیمار جهت رویش ابرو و زاویه کاشت را مشخص خواهد نمود. در یک اقدام نمادین، پزشک با طراحی زاویه تعیین شده از سوی بیمار، نتیجه نهایی کار را برای وی به نمایش در می آورد. در صورت رضایت بخش بودن این طراحی، پیوند کاشت ابرو انجام خواهد شد.

✔  آیا پیوند ابرو خطر آفرین است ؟

پیوند ابرو ( کاشت ابرو ) یکی از بی خطر ترین عمل های جراحی است، به شرط آن که فرد متخصصی زبده را انتخاب نماید. این عمل همراه با درد نیست، چرا که بی حسی های موضعی پیش از عمل، بخش های مورد نظر پزشک را به خوبی بی حس خواهند نمود.

✔  آیا کاشت ابرو نتیجه ای موقتی خواهد داشت ؟

کاشت در بخش ابرو، دارای نتیجه ای طولانی مدت است. به این معنا که رشد ابرو کاشته شده، هرگز متوقف نخواهد شد. چرا که این پیوند، یک عمل کاملا طبیعی با استفاده از مو سر بوده است.

  علائم شایع پس از کاشت مو در بخش ابرو چه مواردی است ؟

پس از کاشت عمدتا می توان شاهد برخی از علائم از جمله خارش، تورم و کبودی بود. این علائم دارای مدت زمان کوتاهی هستند و پس از مدتی از بین خواهند رفت. در نتیجه نگران کننده نیستند. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه نمود، عدم شست و شو ابرو بین 7 الی 10 روز به جهت عدم ورود آسیب به پیوند می باشد.

  آیا شما کاندید خوبی برای کاشت ابرو هستید ؟

برای اینکه بتوانید معیار های خوبی را برای کاندید شدن کاشت ابرو داشته باشید، کافی است تا از میان دلایل ریزش ابرو، مشخصات خود را بررسی کنید. به طور مثال، در صورتی که شما از جمله افراد مصرف کننده داروهایی با عوارض ریزش مو نیستید، کاشت ابرو انتخاب خوبی برای شما است. هم چنین این روش می تواند در مدت زمان طولانی پس از یک دوره 4 ماهه، نتایج بسیار معقولی را به همراه داشته باشد. به طوری که بتوان پس از این مدت شاهد افزایش تراکم رشد ابرو نیز بود.

 

مراقبت های لازم پس از کاشت ابرو

انجام پیوند ها و جراحی های سطحی در صورت نیازمند رعایت برخی فاکتور ها است. در صورتی که فاکتور ها به خوبی رعایت شوند، می توان نتیجه ای بسیار رضایت بخش را شاهد بود. از مهم ترین مراقبت های ضروری پس از کاشت ابرو به این موارد می توان اشاره نمود.

  عدم استفاده از لوازم آرایشی تا مدت زمانی معقول

  جلوگیری از ورود ضربه های مهلک به بخش های مختلف ابرو به جهت پیوند فولیکولی

  پزهیز از انجام ورزش ها و فعالیت های سنگین تا 3 روز پس از کاشت

  پرهیز از استفاده مستقیم هر گونه ماده ای در برخورد با ابرو به جهت جلوگیری از عفونت

  مصرف اصولی مسکن ها و آنتی بیوتیک ها زیر نظر پزشک

عوارض کاشت ابرو 

 ✔ ورم در اطراف چشم ها

 ✔ مقداری التهاب و کبودی در اطراف ابرو ها

 ✔ خارش در ناحیه ابرو ها

کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو طبیعی فقط برای خانم ها نمی باشد مردان هم می توانند کاشت ابرو انجام دهند. اگر به دنبال کاشت ابرو ارزان و همچنین حرفه ای هستید می توانید با ما تماس بگیرید. کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان همیشه بهرین خدمات را ارئه می دهد.

کلینیک کاشت ابرو دکتر سالومه سالاریان دارای چندین سال سابقه کاری در زمینه های زیبایی یکی از بهیترین مراکز و حرفه ای ترین مراکز می باشد ایشان در زیمنه کاشت ابرو بسیار حرفه ای عمل می کنند. اگر به دنبال یک مجموعه در شهر تهران جهت کاشت ابرو میگردید این مجموعه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

5/5 - (2 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط