معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی

فهرست مطالب

انواع بوتاکس ایرانی و خارجی برندهای بسیاری را شامل می گردند که ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی بپردازیم. بوتاکس کلمه ای است که ما این روزها زیاد آن را می شنویم. درواقع تزریق بوتاکس علاوه بر زیبایی، فواید بی شماری نیز برای سلامتی جسم دارد که شما می توانید بهترین خدمات آن را با دکتر سالمومه سالاریان تجربه کنید. معمولا بسیاری از شما قبل از انجام عمل بوتاکس، این سؤال را دارید که بهترین مارک بوتاکس خارجی کدام است؟ ما در ادامه به تمام پرسش های شما پاسخ خواهیم داد. با دکتر سالمومه سالاریان همراه باشید.

نگاهی بر مزایای بوتاکس ایرانی و خارجی

خانم های بسیاری هستند که برای زیبایی چهره خود به درمانگاه و کلینیک ها مراجعه نموده اما از مزایای بوتاکس بر سلامتی جسمی خود اطلاعی ندارند.

مزایای انواع بوتاکس ایرانی

از میان انواع بوتاکس ایرانی می توان به مسپورت و درماتوکس اشاره نمود. این دو بوتاکس ساخت کشور ایران هستند و همواره بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. انواع بوتاکس ایرانی و خارجی در بهترین و بالاترین سطح کیفی را می توانید از ما بخواهید. برای جوان تر و زیبا تر شدن شما می توانید از این دو برند استفاده کنید. ویژگی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی را در طی مشاوره، ما به شما خواهیم گفت.

مزایای انواع بوتاکس خارجی

اگر شما نیز جزء کسانی هستید که از چین و چروک بیش از حد صورت خود رنج می برید و خط های نازکی به تازگی بر روی پوست خود مشاهده می کنید، از میان انواع بوتاکس خارجی، بوتاکس دیسپورت را انتخاب کنید که عملکردی قدرتمند دارد. زئومین نیز نوع دیگری از برندهای خارجی می باشد که به محو سریع و صد درصدی چین و چروک پوست پرداخته و مانع از رسیدن پیام های عصبی به مغز و انقباض عضلات می گردد.

انواع بوتاکس های موجود در ایران

انواع بوتاکس ایرانی و خارجی هر کدام موارد مصرف گوناگونی دارند که ما این بخش را اختصاص داده ایم به معرفی بوتاکس های موجود در ایران که هر کدام نیز قابلیت هایی برای خود دارند.

  • دیسپورت

یکی از بهترین نوع بوتاکس هایی که شما در حال حاضر می توانید آن را در ایران و جهان بیابید، برند دیسپورت است. این برند محصولی از کشور انگلیس می باشد و همواره، اثر بخشی بسیار فوق العاده ای دارد. به جرئت می توانیم بگوییم که بهترین نوع و مارک بوتاکس ایرانی و خارجی همین دیسپورت است.

  • نورونوکس

یکی دیگر از بوتاکس هایی که به صورت رسمی و قانونی در تمام کلینیک های زیبایی می توانید بیابید، برند بوتاکس نورونوکس ساخت کشور کره است. این برند از مجوز ورود وزارت بهداشت برخوردار بوده و کیفیت عالی دارد.

  • بوتولونیوم توکسین ایرانی

این نوع بوتاکس ساخت کشور خودمان بوده و با نام تجاری مصپورت می توانید آن را از بازار تهیه نمایید. انواع بوتاکس ایرانی و خارجی که در ایران وجود دارد، از تأییدیه وزارت بهداشت برخوردار هستند. این بوتاکس نیز کیفیت بسیار عالی را ارائه داده و قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

تفاوت بوتاکس ایرانی و خارجی در چیست؟

معمولا در میان این برندهایی که به شما دوستان نام بردیم، خیلی نمی توان، تفاوت های چشمگیری قائل شد. یکی از اصلی ترین تفاوت های آنان در رابطه با همان کشور سازنده است. مثلا دو برند دیسپورت و مسپورت شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند، اما از لحاظ کشور سازنده و قیمت متفاوت هستند. در میان انواع بوتاکس ایرانی و خارجی در ترکیبات سازنده یا نحوه عملکرد آنچنان تفاوتی وجود ندارد. تفاوتی که ما می توانیم در میان برندهای خارجی و ایرانی قائل شویم، در رابطه با سرعت تاثیرگذاری و درد ناشی از آنان است.

بهترین مارک بوتاکس ایرانی و خارجی

با یک سرچ کوتاه در گوگل مطمئناً متوجه این موضوع شده اید که در سرتاسر دنیا برندهای گوناگون و مختلفی برای بوتاکس تهیه و تعبیه شده است. اما آیا کدام یک از این برندها می تواند برترین باشد؟ کدام برندهای ایرانی و خارجی عوارض کمتری دارد؟ در طول این مقاله نیز به عرضتان رساندیم، بهترین برند بوتاکس ایرانی که در حال حاضر می توانید در کلینیک زیبایی دکتر سالمومه سالاریان از خدمات و ویژگی های آن بهره ببرید، مسپورت است. در میان محصولات خارجی نیز می توان به برند BOTOX اشاره کرد.

بوتاکس ایرانی و خارجی چه عوارضی در پی دارند؟

بوتاکس ها به رفع چین و چروک و زیباسازی پوست کمک بسیاری می کنند. اما ممکن است عوارضی نیز در پی داشته باشند. از عوارض انواع بوتاکس ایرانی می توان به فلج شدن ناحیه تزریق و دوبینی، از دست دادن صدا و کنترل مثانه و … اشاره کرد. عوارض انواع بوتاکس خارجی نیز، می تواند شامل همین موارد و درمان نشدن چین و چروک باشد. به همین خاطر ما به عنوان متخصص در زمینه زیبایی پیشنهاد می کنیم، به خاطر محصولات ارزان تر سلامت جسمی خود را به خطر نیندازید.

سخن آخر

ما در این نوشتار به معرفی و ویژگی های انواع بوتاکس ایرانی و خارجی پرداختیم. دکتر سالومه سالاریان از تبحر و تجربیات کافی در زمینه جراحی پلاستیک و جوانسازی صورت برخوردار بوده و در حوزه زیبایی نیز خدمات متنوعی ارائه می دهد که با مراجعه به سایت می توانید از آن ها بهره ببرید. تزریق بوتاکس یکی از مهم ترین موضوعاتی است که هر خانم و آقایی در سنین خاصی، باید به آن اهمیت دهد. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

3.4/5 - (14 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط