بهترین جراح بینی

فهرست مطالب

امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای انجام عمل های زیبایی و مخصوصا جراحی بینی نیاز است که یک فرد برای جراحی بینی خود به یک جراح و پزشک متخصص و معتبر مراجعه نماید تا بهترین و با کیفیت ترین جراحی را انجام دهد. برای انجام این کار نیاز است که بهترین جراح بینی را پیدا کرده و با خیال راحت انجام جراحی بینی خود را به آن جراح بسپاریم.

با توجه به غیر قابل بازگشت بودن جراحی های زیبایی، افرادی که قصد انجام اینگونه جراحی ها را دارند می بایست حتما در انتخاب جراح زیبایی مورد نظر بسیار دقت نمایند. این انتخاب می تواند در نتیجه نهایی جراحی بینی بسیار تاثیرگذار باشد. انتخاب جراح خوب بینی تاثیر کاملا مستقیمی در نتیجه جراحی و کیفیت آن دارد، اگر جراح انتخابی دارای تجربه و علم کافی در این زمینه نباشد نمی توان انتظار چندانی از نتیجه جراحی بینی داشت.

انتخاب جراح بینی خوب

با توجه به اینکه انتخاب یک جراح خوب بینی می تواند در نتایج عمل جراحی بینی بسیار تاثیر گذار باشد و همچنین با توجه به اینکه نتایج جراحی بینی غیر قابل بازگشت هستند حتما باید در انتخاب بهترین جراح بینی بیشترین وسواس را به خرج داد تا بتوان بهترین جراح بینی را انتخاب کرده تا در نهایت بتوان به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کرد.

مهارت، علم، تبحر و تجربه جراح بینی مهمترین عوامل در انتخاب بهترین جراح بینی هستند، همچنین یک جراح خوب بینی باید در کنار داشتن علم و تجربه دارای هنر زیبا شناسی نیز باشد، چرا که برای خلق یک بینی زیبا در عمل جراحی زیبایی بینی باید بتوان تمامی معیارهای زیبایی را مد نظر قرارداد تا به تنایج خیلی خوبی رسید و بینی زیبایی را خلق کرد.

 

روش های انتخاب جراح خوب بینی

سوال از آشنایان، دوستان و نزدیکان و اقوام خود در مورد جراح بینی خوب.

 بررسی کیفیت جراحی با سوال از متقاضیان جراحی بینی که عمل بینی را با یک جراح خاص انجام داده اند.

بررسی اسامی بهترین جراحان بینی و مراجعه حضوری به کلینیک زیبایی یا مطب آنها برای کسب اطلاعات بیشتر.

ترتیب یک جلسه مشاوره حضوری با پزشک قبل از انتخاب آن.

بررسی اهداف و نتایج مورد انتظار خود در جلسه حضوری با جراح متخصص بینی مورد نظر.

بررسی نمونه کارهای جراحی بینی آن جراح.

 

بهترین جراح بینی باید یک سری خصوصیات داشته باشد تا با توجه به آن خصوصیات بتوان میزان توانایی و تسلط آن جراح را بررسی و نسبت به انجام عمل جراحی توسط آن جراح تصمیم گیری کرد. از جمله خصوصیات جراح بینی خوب می توان به میزان تسلط آن جراح ، اخلاق مداری خوب ، علم و دانش آن جراح اشاره کرد.

در ابتدا یک متقاضی جراحی بینی می بایست به بررسی سوابق کاری ، سوابق تحصیلی ، اخلاق کاری ، و نمونه کارهای جراحی بینی توسط آن جراح بینی بپردازد تا بتواند یک تصمیم گیری درستی مبنی بر انتخاب بهترین جراح بینی برای انجام عمل بینی خود انجام دهد.

بهترین جراح بینی در تهران

اینکه واقعا بهترین جراح بینی در تهران کیست را باید با توجه به معیارهای لازم برای انتخاب بهترین جراح بینی ، جراحان را مورد بررسی قرار داد تا به نتیجه رسید.

از جمله فاکتورهای لازم بهترین جراح بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانش و علم بالا

علم بالا و دانش زیاد در زمینه جراحی بینی بسیار مهم می باشد چرا که بدون داشتن علم مناسب و کافی در زمینه جراحی بینی نمی توان انتظار نتایج خوب و مناسبی از جراحی بینی توسط جراح مورد نظر داشت.

✔ تجربه زیاد

تعداد عمل های جراحی بینی انجام شده توسط یک جراح بسیار مهم می باشد، قاعدتا در صورتی که یک جراح تعداد جراحی های زیادی داشته باشد دارای تجربه بسیار بالاتر و بهتری خواهد بود که این موضوع می تواند در نوع و کیفیت عملکرد جراح تاثیرگذار باشد و نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

✔ اخلاق مدار بودن

اخلاق مدار بودن نیز یکی دیگر از پارامترهای انتخاب بهترین جراح بینی می باشد که می تواند در مشاوره های قبل از جراحی و همچنین در معاینه های بعد از عمل جراحی تاثیرگذار باشد و به داوطلبان جراحی بینی کمک شایانی بکند.

برخی دیگر از ویژگی های جراح خوب بینی 

توانایی بالا در انجام عمل جراحی بینی

برخورداری از علم زیبایی شناسی

توانایی تجسم حالت بینی بعد از عمل

 تمامی اقدامات لازم قبل و بعد از جراحی بینی را به بیمار توضیح دهد.

پاسخ به تمامی سوالات بیمار در جلسه مشاوره

در اولویت قرار دادن سلامت بیمار

مشخص کردن تاریخ دقیق جلسات مراجعه بعد از عمل برای بیمار

بدست آوردن اطلاعات دقیق از داروهای مصرفی بیمار و سابقه بیماری های او

 سوال از بیمار درباره حساسیت های غذایی و دارویی او

تجویز کلیه آزمایشات مورد نیاز جهت جراحی بینی را برای بیمار

اعمال بیشترین تاثیر مطلوب را روی نتیجه جراحی با تخصص و مهارت خود.

 

جراح بینی خوب در تهران

دکتر سالومه سالاریان متخصص گوش، حلق و بینی و دارای فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا با سال ها تجربه در امر جراحی زیبایی بینی یکی از بهترین جراحان بینی در ایران می باشند. ایشان همچنین دارای مدرک دوره تکمیلی جراحی فاسیال پلاستیک از مرکز لیندهرست کلیولند، دانشگاه اوهایو آمریکا و مدرک دوره بازسازی عملکرد صورت و عصب فاسیال در فاسیال سنتر بوستون ماساچوست، دانشگاه هاروارد آمریکا می باشند. ایشان با انجام بیش از 1000 جراحی بینی توانسته اند به همراه علم و دانش بالای خود تجارب عالی در زمینه جراحی بینی کسب نموده و بالاتربن میزان رضایتمندی بیماران خود را به همراه داشته باشند.

بهترین جراح بینی در ایران

دکتر سالومه سالاریان یکی از بهترین جراحان بینی ایران و تهران می باشند که به شکل کاملا تخصصی و علمی و با استفاده از متدهای جراحی زیبایی روز دنیا در زمینه جراحی های زیبایی صورت فعالیت دارند. تخصص، دانش و علم بالای ایشان و همچنین تعهد و وجدان کاری ایشان در زمینه انواع جراحی بینی و زیبایی و تلاش ایشان برای بدست آوردن بهترین نتایج ممکن از خصوصیات برجسته ایشان می باشد.

بهترین جراح بینی طبیعی

با توجه به اینکه بینی از اجزای اصلی صورت است، طبیعی بودن فرم آن بسیار با اهمیت می باشد. اینکه یک جراح بتواند جراحی بینی را به شکلی انجام دهد که آن بینی به صورت طبیعی به نظر برسد از خصوصیات خوب و مهم آن جراح به شمار می رود. متناسب بودن سایز و فرم بینی با سایر اجزای صورت بسیار مهم است، آقایان مخصوصا در این مورد بسیار دقیق تر هستند و این موضوع برایشان مهم تر است. دکتر سالومه سالاریان یکی از بهترین جراحان بینی طبیعی در تهران می باشند.

نمونه کارهای جراحی بینی طبیعی دکتر سالومه سالاریان

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

بسیاری از افراد مخصوصا آقایان دارای بینی استخوانی و قوز داری می باشند که نیازمند جراحی بینی خود هستند تا فرم زیبایی به بینی خود بدهند. یک جراح بینی خوب که متخصص جراحی بینی استخوانی است باید بتواند با انجام یک جراحی عالی، این قوز و فرم نا مناسب را به زیباترین شکل ممکن برطرف نماید و یک فرم عالی به آن بینی بدهد.

نمونه کارهای جراحی بینی استخوانی دکتر سالومه سالاریان

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

برخی افراد نیز با داشتن بینی بزرگ و گوشتی خود که دارای علایمی مانند ضخیم بودن پوست نوک بینی، پهن بودن بینی، ضخیم بودن عرض پره های بینی، بزرگی نوک بینی و … هستند نسبت به بینی خود احساس خوبی نداشته و داوطلب جراحی بینی گوشتی خود هستند. در مركز ما دكتر سالومه سالاريان طي مشاوره با افراد دارای بينی گوشتی از درصد نتايج جراحی و زمان بهبودی بعد عمل به بيمار اگاهی كافی مي دهد و طي جراحي از جديدترين تكنيك هاي لازم براي بيني گوشتي استفاده مي كند.

نمونه کارهای جراحی بینی گوشتی دکتر سالومه سالاریان

بهترین جراح بینی فانتزی در تهران

این روش جراحی بینی برای همه افراد مناسب نیست، جراحی بینی فانتزی برای کسانی که بینی گوشتی دارند با توجه به ضخامت پوست بینی مناسب نیست. این روش جراحی زیبایی بینی بیشتر در بین خانم ها طرفدار دارد و در آقایان بسیار کمتر مورد استقبال قرار می گیرد. جهت انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی ، داوطلب عمل بینی فانتزی می بایست تحقیقات خود را در جهت پیدا کردن جراح مورد نظر خود را انجام داده تا بهترین جراح بینی فانتزی را با توجه به خصوصیات آن جراح و اهداف و نتایج مورد انتظار خود مشخص نماید.

سوالات متداول در رابطه با بهترین جراح بینی

آیا لازم است قبل از انتخاب پزشک جلسه ی مشاوره داشته باشم؟

بله این کار بسیار ضروری است برای اینکه لازم است در مورد نحوه ی عملکرد پزشک اطلاعاتی داشته باشید و ایشون در رابطه با نحوه ی انجام جراحی و مراقبت های بعد از عمل با شما صحبت کنند و به شما کمک کنند تا شما تصمیم درستی بگیرید.

آیا لازم است پزشک از علم زیبایی شناسی هم برخوردار باشد؟

بله پزشک باید علاوه بر تخصص در زمینه ی جراحی بینی بتواند تشخیص دهد چه نوع بینی به چه نوع صورتی می آید و متقاضی جراحی بینی را راهنمایی کند.

برای انتخاب یک جراح خوب لازم است چه مسائلی را مورد بررسی قرار بدهم؟

برای گرفتن یک تصمیم درست در رابطه با انتخاب یک جراح خوب لازم است سوابق کاری و تحصیلی جراح، اخلاق کاری، نمونه کارهای جراحی بینی او را مورد بررسی قرار داد.

نمونه کارهای جراحی بینی دکتر سالومه سالاریانمرکز جوانسازی صورت

5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط