بهترین فرم بینی مردانه

بهترین فرم بینی مردانه
بهترین فرم بینی مردانه

فهرست مطالب

 

بهترین فرم بینی مردانه فرمی است که حالت طبیعی بینی در آن حفظ شود. مطابق با مطالعات انجام شده بینی مردان از بینی زنان بزرگ تر می باشد. فرم بینی مردان باید با بینی زنان متفاوت باشد. نوک بینی مردان نباید زیاد بالا رفته باشد. همچنین نیم رخ آقایان باید دارای یک قوس صاف باشد . بینی مردان نباید بیش از حد کوچک باشد. لازم است بینی مردان در مقایسه با زنان بزرگتر بوده تا قوی تر به نظر برسند.بینی مردان نباید بیش از حد پهن و یا بیش از حد نازک باشد.

بهترین فرم بینی مردانه

بهترین فرم بینی مردانه باید به گونه ای باشد که حالت طبیعی خود را حفظ کند.همانطور که می دانید بینی مردان از بینی زنان بزرگ تر می باشد در نتسیجه فرم و مدل آن با فرم و مدل بینی زنانه باید متفاوت باشد. نوک بینی مردان نباید زیاد بالا رفته باشد.بینی مردان نباید بیش از حد کوچک یا بیش از حد پهن و یا بیش از حد نازک باشد. عمل بینی در بین مردان گسترش یافته است و مطابق با آمارها یک سوم از جراحی های بینی متعلق به آقایان می باشد. آناتومی بینی آقایان در مقایسه با خانم ها متفاوت است که از جمله این تفاوت ها به شرح زیر می باشد:

زاویه نوک بینی در آقایان نباید بیش از حد رو به بالا باشد. نوک بینی مردان در مقایسه با بانوان کمی برآمده تر می باشد و بالا رفتن بیش از حد بینی در آقایان باعث بر هم خوردن هماهنگی چهره می شود.

خط پشت بینی در بین مردان صاف بوده و در بین خانم ها دارای مقداری شیب می باشد.

زاویه بین بینی و پیشانی در بین مردان نسبت به بانوان کم تر می باشد.

✔ طول بینی آقایان در مقایسه با بانوان بیشتر می باشد بنابراین هنگام عمل نباید بینی آقایان زیاد کوچک شود.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

در کل پوست بینی آقایان و استخوان و غضروف بینی آن ها در مقایسه با بانوان محکم تر است.

و علاوه بر موارد عنوان شده طول درمان جهت از بین رفتن تورم و کبودی در بین آقایان بیشتر می باشد.

در صورتیکه نیاز به مشاوره برای جراحی بینی خود داشتید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

مشکلات رایج در فرم بینی مردانه

یکی از مشکلات رایجی که مردان با بینی خود دارند قوز بینی است. این نگرانی زیبایی می‌تواند توازن بینی را بهم بزند و بر روی رضایت و اعتماد به نفس فرد از چهره خود تاثیر بگذارد. قوز بینی می‌تواند به دلیل ژنتیک، ساختار استخوان بینی یا آسیب‌ها به بینی ایجاد شود و می‌تواند از طریق جراحی رینوپلاستی اصلاح شود. با تغییر قوز بینی و صاف کردن قوز آن، مردان می‌توانند به بهترین فرم بینی مردانه دست پیدا کنند و اعتماد به نفس خو را بالا ببرند.

مشکلات رایج در فرم بینی مردانه
مشکلات رایج در فرم بینی مردانه

یکی دیگر از مشکلات رایج که مردان با بینی خود دارند گوشتی بودن بینی آنهاست که می‌تواند ظاهر صورت را بهم زده و زیبایی آن را کمتر کند. کروی شکل و بزرگ بینی ممکن است به دلیل غضروف زیاد، ساختار ضعیف بینی یا تغییرات سنی در پوست و بافت‌های نرم بینی باشد. این شرایط می‌تواند برای مردانی که به دنبال ظاهری مردانه و جذاب هستند چالش ایجاد کند. جراحی بینی مردانه می‌تواند با تصحیح غضروف بینی مشکل بینی کروی و بزرگ را برطرف می‌کند و ظاهری زاویه دار تر ایجاد می‌کند.

مردان ممکن است با سوراخ‌های بینی بزرگ و باز دست و پنجه نرم کنند که این مشکل باعث ایجاد ظاهری غیر متعادل می‌شود. سوراخ‌های بینی به دلیل ژنتیک یا جراحی‌های قبلی بینی می‌توانند پهن‌تر شده باشند و بر روی تقارن صورت تاثیر بگذارند. مشکلاتی از جمله نامتقارن بودن استخوان بینی می‌تواند مشکلاتی را در نفس کشیدن ایجاد کند و زیبایی صورت را بهم بزند که این موارد می‌تواند اعتماد به نفس و کیفیت کلی زندگی بیمار را با مشکل مواجه کند. با انجام عمل بینی و تغییر شکل فرم بینی مردانه و تنظیم کردن سایز و شکل سوراخ‌های بینی این مشکلات برطرف می‌شود.

چند نکته اساسی در مورد بهترین فرم بینی مردانه

نوک بینی مردان نباید خراب باشد که عمل شدن آن مشخص و ظاهر آن را غیر طبیعی جلوه دهد.

زاویه چزخش نوک بینی در مردان بعد از عمل جراحی باید بین 90 الی 100 درجه باشد و چرخش بیش از این مقدار موجب بینی را زنانه می کند.

مطابق با نظریه پزشکان صورت یک زن ظریف و قلبی شکل باید باشد و صورت مرد مخروطی شکل تا چهره زیباتر نشان داده شود.

نوک بینی آقایان معمولا برجسته تر از خانم ها می باشد.

بینی مردان باید بلندتر از بینی زنان باشد و کوچک کردن بیش از حد بینی در مردان، چهره را از حالت مردانه خارج می کند.

در انتها لازم است که مجدد ذکر کنیم که بینی قوس دار، سربالا، بسیار گرد و بسیار کوتاه برای چهره استخوانی مردان اصلا مناسب نمی باشد.

بهترین فرم عمل بینی فانتزی مردانه

بینی هایی که فرم فانتزی و عروسکی دارند بیشتر مناسب برای صورت زنان می باشد به دلیل اینکه فرم صورت ظریف تر از مردان می باشد و این مدل بینی به صورت آن ها بیشتر می نشیند اما در مردان به دلیل اینکه صورت مردانه تر دارند بینی های فانتزی زیاد جالب نمی باشد.

بهترین فرم عمل بینی استخوانی مردانه

یکی دیگر ازمدل های  بینی، بینی استخوانی می باشد که جراح با بر داشتن قوز روی استخوان بینی به آن فرم زیبا تری می دهد. در این فرم بینی حالت طبیعی خود را حفظ کرده . کمی خوش فرم تر می شود.

تفاوت جراحی بینی مردان در مقایسه با زنان

مطابق با آمار منتشر شده بیش از یک سوم جراحی های بینی انجام شده را آقایان تشکیل داده اند. با توجه به محبوبیت رینوپلاستی در بین آقایان باید به این نکته توجه داشت که بینی آقایان نباید از فرم مردانه خود خارج شود و شکلی زنانه به خود بگیرد.

عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی عمل زیبایی محبوبی است که با هدف ارتقا زیبایی ظاهر بینی انجام می‌شود. در حالیکه هم آقایان و هم خانم‌ها برای بهبود ظاهر بینی خود عمل بینی انجام می‌دهند اما تفاوت‌های کلیدی بین پروسه عمل برای هر جنسیت وجود دارد. فهمیدن این تفاوت‌ها باعث می‌شود تا آقایان بهتر تصمیم بگیرند که بهترین فرم بینی مردانه برای آنها کدام است.

یکی از ابتدایی ترین تفاوت‌ها بین عمل بینی مردان و زنان در اهداف زیبایی آنها نهفته است. مردان معمولا به دنبال پروسه رینوپلاستی هستند تا ظاهری مردانه‌ تر به دست آورند. این هدف معمولا شامل برطرف کردن مشکلاتی از جمله قوز بینی، سوراخ های بینی بزرگ یا بینی گوشتی می‌شود تا ظاهری قوی تر و بهتر ایجاد شود. در تضاد با آقایان، خانم‌ها با انجام عمل بینی به دنبال به دست آوردن بینی ظریف تر می‌باشند. خانم‌ها ممکن است عمل بینی انجام دهند تا سایز بینی را کاهش دهند یا نامتقارن بودن بینی را اصلاح کنند تا ظاهری زنانه تر به دست آورند.

یکی دیگر از تفاوت‌های کلیدی بین عمل بینی مردان و زنان شامل ملاحظات و تکنیک های جراحی می‌شود. در مقایسه با بینی بانوان، فرم بینی مردانه پوستی ضخیم تر و قوی‌تر دارد که می‌تواند بر روی نتیجه نهایی عمل بینی تاثیر بگذارد. بیماران مرد ممکن است نیازمند تراشیدن غضروف و تغییر شکل استخوان شدیدتری باشند تا به نتیجه دلخواه برسند. به علاوه، بهترین فرم بینی مردانه فرمی است که قوس کمتری داشته باشد در حالیکه خانم‌ها به دنبال قوس بیشتر بینی هستند که ظاهری زنانه تر داشته باشند.

به علاوه، تاثیر فرهنگی و اجتماعی بر روی تفکر و درک زیبایی مردان و زنان از فرم ایده‌آل بینی بر روی تصمیم نهایی آنها تاثیرگذار است. آقایون ممکن است فرم بینی‌ مردانه و قوی را ترجیح دهند تا قدرت و اعتماد به نفس آنها را نشان دهد.

روند بهبود درمان مردان و زنان ممکن است بستگی به فاکتورهای فردی از جمله نوع پوست، ظرفیت بهبود و عادت‌های سبک زندگی داشته باشد. مردان ممکن است به دلیل پوستی ضخیم تر و ساختار بزرگتر بینی، ورم و کبودی بیشتری را تجربه کنند و نیازمند روند بهبود طولانی تری باشند.

بینی مردان نباید دارای یک نوک خراب باشد تا از حالت طبیعی خارج نشده و فرم مردانه خود را حفظ کند.

مطابق با نظریه متخصصان، صورت مردان بهتر است مخروطی شکل و صورت زنان ظریف و قلبی شکل باشد.

نوک بینی مردان بهتر است رو به پایین باشد و رو به بالا بودن بینی حالتی زنانه به آن می دهد.

بهترین فرم بینی مردانه

مشکلات بینی شایع در بین آقایان

مشکلات شایع فرم بینی مردانه در بین آقایان به شرح زیر می باشد.:

بینی کشیده

بینی با فرورفتگی بیش از حد

غوز استخوانی بر روی بینی

نوک کروی شکل و بزرگ

بزرگی سوراخ بینی

البته لازم بذکر است که اکثر این مشکلات ژنتیکی می باشد و همچنین آسیب در بین آقایان مانند شکستگی و انحراف در حین ورزش دیده می شود.

مشکلات بینی شایع در بین آقایان
مشکلات بینی شایع در بین آقایان

مراقبت های قبل از عمل بینی در آقایان

قبل از انجام عمل نباید دارویی مصرف کنید و در صورت مصرف دارویی خاص پیش از عمل با پزشک خود در میان بگذارید.

سیگار کشیدن قبل از عمل ممنوع می باشد.

از مصرف آسپرین 15 ساعت قبل از عمل پرهیز کنید.

8 ساعت قبل از عمل از خوردن و آشامیدن اجتناب نمایید.

مراحل عمل بینی مردان

در این مطلب به مراحل جراحی بینی مردان بصورت مرحله به مرحله می پردازیم: قبل از عمل پزشک متخصص نوع بینی شما را تعیین می کند و در صورتیکه نیاز به جراحی با بیهوشی داشتید، ابتدا ماده بیهوشی به شما تزریق شده و شما به خواب می روید و سپس برش هایی بر روی بینی شما انجام می شود و پوست روی غضروف و استخوان بینی برداشته شده و پس از تغییر فرم بینی مطابق با خواسته بیمار پوست سر جای خود قرار می گیرد و بعد از بخیه پوست، بیمار به ریکاوری تحویل داده می شود. در روش بدون بیهوشی و بی حسی موضعی، تمام مراحل مانند عمل بینی با بیهوشی می باشد با این تفاوت که دیگر نیازی به بیهوشی نبوده و فقط ناحیه بینی بی حس می شود.

مراقبت های بعد از عمل بینی آقایان

برای کاهش درد و تورم بعد از عمل بهتر است تا 24 ساعت بعد از عمل بر روی ناحیه متورم شده کمپرس آب سرد قرار دهید.

استحمام بعد از عمل ممکن است باعث احساس سردرد و سرگیجه شود بنابراین توصیه نمی شود.

از خوردن غذاهای جویدنی تا 24 ساعت بعد از عمل خودداری نموده و از نوشیدنی و مایعات استفاده نمایید.

از مصرف نمک بعد از عمل خودداری کنید.

جهت کاهش تورم بینی از نوشیدنی هایی مانند آب کرفس، آب آناناس، آلوئورا و … استفاده کنید.

تا مدتی پس از عمل در هنگام خواب چند بالش در زیر سر خود قرار دهید.

از گذاشتن عینک های طبی یا آفتابی بر روی چشم تا دو هفته پس از عمل خودداری نمایید.

از ورزش های سخت و بلند کردن اجسام سنگین پس از عمل دوری کنید.

تا یک هفته پس از جراحی از رفتن به استخر و سونا خودداری نمایید.

فین کردن بعد از عمل باعث خونریزی بینی می شود بنابراین از این کار اجتناب نمایید.

به دستورات و مراقبت های پزشک خود پس از جراحی عمل نمایید.

طول درمان عمل بینی در بین آقایان

طول درمان عمل بینی در بین آقایان یک هفته بوده و در مقایسه با خانم ها بیشتر می باشد و پس از این مدت بیمار می تواند به محل کار خود بازگردد اما همچنان لازم است به توصیه های پزشک خود عمل نماید.

زمان مراجعه به پزشک بعد از عمل بینی آقایان

زمان مراجعه به پزشک بعد از عمل جراحی بینی، یک هفته می باشد. اما تا زمان مراجعه به پزشک باید مراقبت های لازم را انجام دهید.

دکتر سالومه سالاریان، متخصص پوست و جراح زیبایی می باشد. دکتر سالاریان دارای تخصص و تجربه در زمینه انواع جراحی های بینی بوده و با تجربه و تخصصی که در زمینه زیبایی شناسی دارد می تواند فرمی مناسب با چهره شما را پیشنهاد بدهد. در صورتیکه نیاز به مشاوره با دکتر سالومه سالاریان را داشتید می توانید جهت رزرو وقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان علاوه بر بوتاکس چانه بوتاکس چال چانه، بوتاکس زیر چانه نیز انجام می دهد این مرکز در زمینهای دیگری نظیر: بوتاکس خط اخم،  کاشت ابرو، تزریق ژل پروفایلو  نیز فعالیت دارد.

3.6/5 - (5 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط