تزریق چربی به چانه

تزریق چربی به چانه

فهرست مطالب

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

جوان سازی صورت معمولاً شامل افزایش حجم برای جبران از دست دادن الیاف الاستیک، رسوبات چربی و بافت همبند است. تزریق چربی به چانه که به عنوان لیپوفیلینگ نیز شناخته می شود، روشی خوب و در عین حال اثبات شده برای اصلاح حجم نواحی فرورفته و از بین برنده چین و چروک صورت است همراه باشید تا بیشتر در این مورد اطلاع یابید.

تزریق چربی در چانه چگونه انجام می شود؟

در روز عمل، ابتدا با مشورت شما، نواحی که قرار است چربی از آن‌ ها برداشته شود و قسمت‌ هایی که چربی وارد آن‌ ها می‌ شود، مشخص می‌ شوند. سپس از بی حسی موضعی استفاده می شود.

 در مرحله بعد با کمک تکنیک ویژه ای، چربی به آرامی در نقاط مشخص شده با استفاده از کانول های مخصوص جا گذاری می شود و سپس به گونه ای پردازش می شود که بتوان از آن برای درمان چربی اتولوگ استفاده بهینه کرد.

 اگر جداسازی سلول های بنیادی ضروری باشد، چربی بر این اساس پردازش می شود. سلول‌ های چربی زنده به آرامی در بسیاری از کانال‌ های سوراخ‌ کننده با استفاده از بهترین کانولا به نواحی مناسب پوست وارد می ‌شوند تا از گردش خون خوب در پیوند چربی اطمینان حاصل شود. مهم است که سلول های چربی تا حد امکان زنده بمانند و رشد کنند.

مزایای تزریق چربی به چانه

مزایای تزریق چربی به چانه

فواید تزریق چربی چانه و فک عبارتند از:

  • افزایش زیبایی
  • ماندگاری طولانی
  • قیمت مناسب
  • طبیعی بودن چربی
  • صرفه جویی در وقت
  • از بین بردن خطوط پیری

 

تزریق چربی به چانه بهتر است یا ژل

تزریق چربی در قسمت چانه معمولاً برای از بین بردن خطوط پیری یا افزایش حجم آن انجام می پذیرد. بسیاری از افراد برای از بین بردن خطوط و حجیم کردن چانه خود به ژا روی می آورند لازم به ذکر است که چربی حالت طبیعی داشته و برخلاف ژل عوارض بسیار کمی دارد.

 همانند تزریق چربی به گونه و تزریق چربی به پیشانی، مراکز بسیار زیادی برای تزریق چربی در چانه به وجود آمده اند که می توانند با کمترین هزینه ممکن اقدام به زیباسازی قسمت چانه صورت شما کرده و اعتماد به نفس تان را افزایش دهند. افزایش سلامتی روحی و جسمی در زیبا سازی چانه با چربی به وجود خواهد آمد.

ماندگاری تزریق چربی  چانه و فک

مدت ماندگاری تزریق چربی چانه  بسیار بیشتر از تزریق ژل است و می ‌تواند تا چندین سال بماند. موادی که در تزریق چربی برای طی این فرایند مورد استفاده قرار می گیرد از مواد طبیعی بوده و هیچ گونه ضرری برای بدن ندارد. لازم به ذکر است که برای تزریق چربی در چانه هیچ گونه بیهوشی مورد نیاز نیست و عمل تزریق در بیشترین حد خود تا یک ساعت طول می کشد.

تزریق چربی برای چانه مناسب چه کسانی است؟

این نوع تزریق مناسب کسانی است که سن بلوغ را گذرانده اند زیرا افراد قبل از بلوغ چهره کاملی ندارند. همچنین چربی ها ممکن است بعد از بلوغ رشد کرده و چانه متورمی داشته باشند. سن مناسب تزریق چربی در چانه از 30 سال به بالا می باشد.

کسانی که در سوانح دچار تغییر شکل چانه شده اند، به راحتی می توانند از پزشک متخصص زیبایی بخواهند که با پر کردن قسمت های افتاده اقدام به زیبا سازی چانه با چربی کند.

افرادی که چانه لاغر تری نسبت به دیگر اعضای صورت دارند، می توانند به کارشاناسان زیبایی فیس لیفت سنتر مراجعه کرده و از آن ها بخواهند با تزریق چربی چانه ای متناسب با دیگر اعضای چهره برای آن ها به وجود بیاورد.

چه نوع بیهوشی لازم است؟

هنگام درمان چین و چروک با چربی اتولوگ، عمل سرپایی تحت بی حسی موضعی و در صورت تمایل به ندرت تحت بیهوشی عمومی امکان پذیر است. البته بی هوشی بسیار کم اتفاق می افتد و باید بنا به شرایط خاص بیمار به توافق جراحان و خود فرد برسد.

کسانی که به دنبال کاهش هزینه های تزریق چربی برای چانه هستند، بهتر است روش بی حسی را انتخاب کنند. ضمنا افرادی که بیماری های قبلی و عروقی دارند، پیشنهاد می شود از پزشکان متخصص و روش بی حسی کمک بگیرند.

 

مراقبت های قبل تزریق چربی به چانه

تزریق چربی در چانه

پزشک متخصص در مشاوره اولیه به شما می گوید که  دیگر از داروهای استیل سالیسیلیک اسید، مسکن ها، سیگار و غیره از 10 روز قبل استفاده نکنید.

مجموعه فیس لیفت سنتر بهترین مرکز تزریق چربی چانه مقدمات تزریق شما را به بهترین نحو فراهم کند. پس از علامت گذاری نواحی آسیب دیده پوست، بی حسی موضعی اعمال می شود.

انتخاب روش بی حسی و یا بیهوشی و مقدار چربی نیز از عوامل مهم در برآورد قیمت تزریق چربی چانه و فک هستند.

خوردن هرگونه داروی آنتی بیوتیک بدون اجازه پزشکی متخصص در هنگام تجزیه عملی کاملاً اشتباه است. استفاده از دخانیات نیز باعث اختلال در روند شکل گیری چربی ها در جای اصلی خود می شود.

 برخی از افراد داروهای ویژه بیماری خود مصرف می کنند، بهتر است در جلسه مشاوره ای که با پزشک متخصص دارند، آن ها را از نوع بیماری و داروهایی که مصرف می‌ کنند باخبر سازند.

 مجموعه این عوامل می‌ تواند باعث تزریقی خوب شود بنابراین سعی کنید با رعایت این موارد بهبود روند تجزیه چربی در جامعه کمک کنید.

مراقبت های بعد تزریق چربی به چانه

پس از عمل برای کاهش تورم از ما کمپرس خنک کننده دریافت خواهید کرد. همچنین به شما دارویی برای کاهش تورم داده می شود. داروی ضد درد معمولاً ضروری نیست.

یک همراه باید در روز عمل شما را به خانه برساند. یک بررسی بعدی در روز بعد انجام می شود، که معمولاً برای رانندگی مجدد مناسب هستید. از فعالیت بدنی شدید باید اجتناب شود. ورزش سبک بدنی مفید است.

اگر چانه لاغر تری نسبت دیگر اعضای صورت دارید، مجموعه فیس لیفت سنتر می تواند با تزریق چربی در آن ناحیه زیبایی شما را افزایش دهد.

برای این کار و لیفت صورت می توانید با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید و یا این که به وسیله درج پیام در واتساپ سوالات خود را درمورد قیمت، چگونگی تزریق چربی به چانه ، تزریق فیلر چانه  و‌ روش هایی مانند لیزر آر اف فرکشنال از آن ها بپرسید.

آیا تزریق چربی چانه درد دارد؟

هر گونه درد خفیف شبیه کبودی در محل های تزریق را می توان با مسکن هایی مانند ایبوپروفن و خنک کننده به خوبی کاهش داد.

 به طور کلی هیچ دردی در صورت وجود ندارد. در صورت اضطراب تلقینی از وجود درد در بیمار به وجود می آید که در این صورت پزشک متخصص مقدار بی حس کننده را افزوده یا از مسکن های ویژه استفاده می کند.

آیا جای زخم های ایجاد شده از بین می رود؟

بسته به وضعیت بیمار، پزشک متخصص به او می گوید که می تواند از دو تا هفت روز استراحت و دوباره به کار بپردازد.

پیج دکتر سالومه سالاریان در اینستاگرام را دنبال کنید.

سوالات متداول در رابطه با تکرار تزریق چربی به چانه

ماندگاری تزریق چربی در چانه چقدر است؟

ماندگاری تزریق چربی به چانه به طور کلی ۳ سال است. البته مواردی از قبیل رژیم غذایی مناسب، عدم استعمال دخانیات و عدم لمس مداوم جای تزریق تاثیر بسیار زیادی در افزایش دوام آن دارند.

عوارض تزریق چربی برای چانه چیست؟

عوارض تزریق چربی چانه بسیار کم اتفاق می افتد ولی در صورت مراجعه به متخصص از عوارض احتمالی این فرایند در امان خواهید ماند.

هزینه تزریق چربی به چانه چقدر است؟

هزینه ها به این بستگی دارد که آیا درمان باید با غنی سازی سلول های بنیادی ترکیب شود یا بدون آن و با سایر موارد.

4/5 - (5 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط