تزریق ژل زیر چشم

فهرست مطالب

تزریق ژل زیر چشم برای از بین بردن گودی و سیاهی دور چشم و چین و چروک زیر چشم ها و اطراف آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد چرا که این چین و چروک ها وگودی ها باعث ایجاد چهره ای پیر و غمگین میشود، اما نگران نباشید شما میتوانید با مشورت یک متخصص حرفه ای شادابی و سلامت را به چهره خودتون برگردونید!

 

چرا تزریق ژل زیر چشم ؟

چون این روش بدون اینکه شما هیچ دردی احساس کنید براحتی قسمتهای گود و پر چین چروک را پر میکند.

کاملا بدون جراحی و بدون خونریزی است بلافاصله بعد از اینکه تزریق را انجام دادید میتوانید تاثیراتش را زیر چشم و اطراف آن مشاهده کنید.

✔ ضمنا اگر تاثیرات برایتان رضایت بخش نبود امکان آن وجود دارد که با تزریق آنزیم تاثیرات ژل زیر چشم را کاملا خنثی کرد البته باید توجه داشته باشید که این فقط برای ژل هایی بخصوص انجام میشود مزیت دیگری که تزریق ژل زیر چشم رو از سایر درمان ها متمایز میکند مدت ماندگاری آن هست چرا که همانطور که گفته شد در صورت عدم رضایت شما ،پس از چند ماه موضع مورد نظر به حالت اول باز میگردد.

برای خواندن مقاله تزریق ژل چانه اینجا را کلیک نمایید.

تزریق ژل زیر چشم درد دارد؟

بگذارید خیالتان را راحت کنم تزریق ژل زیر چشم از واکسن زدن هم راحتتر است! یکی از دلایل محبوبیت تزریق ژل زیر چشم اینست که بدون درد انجام میشود در مواردی تنها ممکنست درد بسیار کمی در حد گزیدگی پشه حس کنید.برخی از انواع ژل زیر چشم خود دارای خاصیت بی حسی برای جلوگیری از درد میباشند. پس بدون نگرانی از ایجاد درد، نواقص دور چشم خود را میتوانید اصلاح کنید.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ماندگاری ژل زیر چشم ها

یکی از مهم ترین دغدغه های فردی که برای درمان، تزریق ژل زیر چشم را انتخاب میکند میزان و مدت ماندگاری ژل زیر چشم ها خواهد بود. با توجه به عوامل متعددی مثل برند ژل ومقداری که برای شما تزریق میشود ماندگاری ژل زیر چشم ها متفاوت است. ژل هایی با ماندگاری زیر یکسال: یکی از معروفترین ژل ها برای تزریق زیر چشم، ژل هایی با اسید هیالورونیک میباشند ماندگاری آنها بین 8 تا 10 ماه است برند های مختلفی از انواع ژل زیر چشم با این ساختار وجود دارد مانندرستیلن، پرلن،گلایتون، تئوسیال وژویدرم  تنها پزشک متخصص است که میتواند با توجه به عمق چین وچروک ها و خط اشک بهترین ژل زیر چشم را با توجه به تفاوت انواع ژل زیر چشم برای شما تجویز کند .

ژل های اسید هیالورونیک میتوانند در مقایسه با حجم خود آب بسیار زیادی را جذب کنند، این ژل ها ساختاری مشابه ساختار بافت بدن انسان دارند ازین رو عوارض تزریق ژل زیر چشم ها را به حداقل میرسانند این ساختار بدلیل رقیق بودن در عمق کمی از پوست تزریق میشود و به همین علت ماندگاری ژل زیر چشم را به کمتر از یکسال میرساند که البته این خانواده از ژل ها براحتی چین و چروک زیر چشم و اطراف آن را پر میکنندو چون تزریق ژل زیر چشم یکی از درمان های حساس میباشد با استفاده از این ژل میتوان خطرات تزریق ژل زیر چشم را به حداقل رساند.

ژل هایی با ماندگاری بیش از یکسال :این ژل ھا از قوام و غلظت بیشتري برخوردارند و ماندگاري آنھا بین 11تا 24 ماه است .در گذشته از ژل ھایي با عنوان ژل دائمي استفاده میشد این نوع از ژل ھا علاوه بر اینكه ممكن است داراي عناصري سرطان زا باشند ظاھر زیبایي نیز نخواھند داشت پس از مدتي این ژل ھا حركت كرده و یا گلوله گلوله میشوند كه ظاھر زننده اي دارد از انواع این ژل های دائمی میتوان به ژل پاژ اشاره کرد  در بسیاري از موارد ژل باید به سرعت تخلیه شود كه انجام آن نیاز دارد تا شما چندین بار سونوگرافي از موضعي كه ژل را تزریق كرده اید انجام دھید ؛بنابراین به سادگي گول تبلیغات دائمي بودن ژل ھا را نخورید و زیبایي و سلامت خود را به دست سودجویان نسپرید. در حالیکه شما میتوانید با مراجعه به کلینیک زیبایی تخصصی دکتر سالاریان از خدمات مشاوره مرکز استفاده کنید ،پزشک بهترین ژل زیرچشم و عوارض تزریق ژل زیر چشم را برای شما توضیح خواهد داد. استفاده از خدمات حرفه ای وتخصصی از این رو حائز اهمیت است که بطور مثال از ژل هایی با اسید هیالورونیک معمولا برای چین و چروک و گودی های سطحی استفاده میشود اما ممکن است پزشک برای چروکهای عمیقتر و قسمتهای گودتر نیزآن را تجویز کند.

فواید ژل زیر چشم 

از مهم ترین فواید ژل زیر چشم میتوان به زیباتر شدن صورت و چشم ها بصورت طبیعی اشاره کرد،چشم ها یکی از نقاط مهم صورت هستند وقتی به صورت افراد نگاه میکنیم اولین چیزی ک نظرمان را جلب میکند قطعا چشمهاست،عوارض ژل زیر چشم بسیار کم است و در موارد استثنا ممکن است رخ دهد که خود یکی از مهم ترین فواید ژل زیر چشم به حساب می اید. همچنین در برخی از انواع ژل عناصری وجود دارند که سبب میشوند پوست ،خود را ترمیم کرده و با کلاژن سازی بافت های پیر و از بین رفته را بازسازی کند و فرایند جوانسازی پوست به مرور زمان صورت میگیرد. از دیگر فواید ژل زیر چشم میتوان تاثیرات آنی را نام برد.

عوارض ژل زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم نسبت به درمانهای دیگر برای چین وچرک و گودی زیر چشم ،عوارض بسیار کمتری دارد برخی از عوارض ژل زیر چشم عبارتند از:

✔ پارگی مویرگها اطراف چشم(البته این در مواردیست که پزشک مهارت لازم در تزریق را نداشته باشد ودر حین تزریق سبب پارگی برخی از مویرگهای بسیار ریز شود)

کبودی (در برخی افراد اتفاق می افتد که جای هیچ نگرانی نیست پس از مدت کوتاهی کبودی رفع خواهد شد)

ایجاد حساسیت؛حساسیت به انواع ژل زیر چشم در برخی اشخاص اتفاق می افتدکه البته ژل هایی که درکلینیک تخصصی خانم دکتر سالاریان استفاده میشود به دلیل سازگاری بالایشان بدن انسان واینکه از بدن حیوانات گرفته نشده اند بلکه ساختار وماهیت آنها کاملا با بدن انسان یکسان است واکنش های آلرژیک در تزریق ژل زیررا چشم به حداقل رسانده است.

✔ ممکنست به دلیل کیفیت پایین ژل سبب ایجاد گره های زیر پوست شود که به آن گراونولوما گفته میشود استفاده از ژل با کیفیت ومرغوب از این عارضه جلوگیری میکند.

 

برای خواندن مقاله تزریق ژل گونه اینجا را کلیک نمایید.

 

چگونه تزریق فیلر زیر چشم انجام می شود؟

 

✔ هرگونه تزریق نادرست در اطراف چشم به دلیل نازک بودن و حساسیت پوست در این ناحیه موجب ایجاد تاثیراتی کاملا عکس خواهد شد،جراح یا متخصص نقاطی را در زیر چشم شما که احتیاج به درمان دارند مشخص کرده سپس با پماد بی حسی کاملا موضع را بی حس میکند و با استفاده از کانول یا سرنگ اقدام به تزریق میکند.

✔ امروزه کمتر از روش کانولا استفاده میشود اما در بعضی موارد به دلیل نوک تیز نبودن سر کانول ،در جهت جلوگیری  از پارگی رگها از کانول استفاده میشود.

✔ استفاده از سرنگ با توجه به دقتی که دارد بیشتر حایز اهمیت است جراح با استفاده از سرنگ تزریق ژل را ماهرانه تر ودقیق تر در انواع سطوح پوست زیر چشم تزریق میکند.

✔ عروق شبکیه و اتصالات سرخرگی کاروتید در اطراف چشم اهمیت استفاده مناسب از ابزار تزریق را پررنگ تر میکند.

✔ انجام تزریق چیزی بین 15 تا 30 دقیقه زمان میبرد.اما بی حس شدن ناحیه مورد نظر ممکنست تا 40 دقیقه نیز بطول بیانجامد.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل زیر چشم

بعداز انجام تزریق دکتر سالاریان تمام مراقبت و محدودیت ها را برای شما با توجه به سبک زندگی ،نوع ژلی که برایتان استفاده شده و انجام مراقبتهایی در جهت افزایش ماندگاری ژل زیر چشم، کاملا تشریح خواهند کرد. اما به طور کلی عواملی وجود دارد که احتمال بروز عوارض ژل زیر چشم را به صفر میرسانند:

✔ توصیه میشود تایک روز از رفتن به حمام اجتناب کنید.

✔ پس از انجام درمان میتوانید بروی ناحیه مورد درمان کمپرس سرد یا یخ بگذارید فقط دقت داشته باشید که یخ را مستقیما روی موضع نگذارید.

✔ برای جلوگیری از تورم و کبودی میتوانید از داروهای ضد التهابی که جراح به شما معرفی میکند استفاده کنید. همچنین برای دوری از ایجاد ورم سعی کنید به مدت 1 روز، کمتر دراز بکشید و بیشتر بنشینید.

 

توصیه های مهم در مورد تزریق ژل ( فیلر ) زیر چشم:

✔ حتما از فرد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت بخواهید چرا که ناحیه دور چشم بسیار حساستر از نواحی دیگر صورت است و پزشک مورد نظر حتما باید تخصص و تجربه  لازم در این زمینه را داشته باشد.

✔ قیمت تزریق ژل زیر چشم به فاکتورهای متعددی بستگی دارد سلامت و زیبایی خود را فدای کیفیت پایین نکنید و جهت درمان، بهترین ژل برای تزریق زیر چشم را انتخاب کنید.

✔ در مورد تزریق ژل زیر چشم تاثیرات آن بعد یک الی دوهفته بصورت کامل نمایان خواهد شدودر برخی افراد برای حصول نتیجه بهتر نیاز به تزریق مجدد خواهد بود.

✔ برای افزایش ماندگاری ژل زیر چشم روزانه از مایعات و آب کافی استفاده کنید.

✔ توصیه میشود پس از انجام تزریق،از کافئین کمتری در طول روز استفاده شود.

✔ بهترین ژل زیر چشم برای شما ژلی است که ایجاد حساسیت نکند و نواقص را  بصورت کامل پوشش دهد.

✔ از تزریق ژل زیر چشم در دوران بارداری و شیردهی بپرهیزید.

 

تزریق فیلر زیر چشم با کانولا

در تزریق ژل با کانولا کبودی کمتری ایجاد می کند همچنین به دلیل استفاده از سوزن های بلند تر نیاز به نقاط ورودی کمتری می باشد این روش بسیار ایمن است زیرا  احتمال این که رگ ها خونی را سوراخ کرده و فیلر را در جای اشتباه تزریق کند لسیلر کم است

 

دوره نقاهت تزریق ژل زیر چشم

۷ الی ۱۴ روز پس از انتقال چربی به صورت، باید تورم و کبودی وجود داشته باشد و به مرور این کبودی ها باید از بین بروند .

 

برای خواندن مقاله بوتاکس صورت اینجا را کلیک نمایید.

هزینه تزریق ژل زیر چشم

قیمت ژل زیر چشم چقدر است؟ از آنجا که هیچ ارزانی بی علت نیست در ارتباط با قیمت تزریق فیلر دور چشم نیز در مورد قیمت هایی که افراد غیر متخصص و مراکز نامعتبر ارائه میکنند محتاط باشید .مهم ترین چیز در مورد قیمت ژل زیر چشم مقدار ژلی است که جراح برای ناحیه مورد نظر تجویز میکند.معمولا برای تزریق ژل زیر چشم 1 تا 2 سی سی مورد نیاز است که البته در افراد مختلف ممکنست مقدار بیشتری برای افزایش ماندگاری ژل زیر چشم مورد نیاز باشد. برند و کشور سازنده نیز در قیمت گذاراست ،مثلا ژل های اروپایی معمولا قیمت بیشتری دارند و مشابه چینی آنها که البته ماندگاری کمتری نیز دارند نتیجتا از قیمتهای کمتری برخوردارند. *البته باید توجه داشت ک ماندگاری ژل زیر چشم با قیمت آن رابطه مستقیم دارد!*

در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان از تزریق ژل زیر چشم برای رفع چروک استفاده می شود ایشتان از بهترین مارک ژل زیر چشم استفاده می کند. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره درمورد این روش یا روش های دیگر مانند تزریق فیلر چانه و یا تزریق فیلر ابرو با شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در رابطه با تزریق ژل زیر چشم

آیا تزریق چربی زیر چشم ضرر دارد؟

از آنجایی که در این روش از چربی های طبیعی بدن خود بیمار استفاده می‌شود پس عموما بروز عوارض جانبی در آن بسیار نادر است.

تزریق ژل زیر چشم چقدر طول می کشد؟

تزریق ژل زیر چشم 15 تا 30 دقیقه طول می کشد اما بی حسی آن ممکن است 40 دقیقه زمان ببرد.

تزریق ژل زیر چشم باعث کبودی و تورم می شود؟

برای جلوگیری از تورم بعد از تزریق زیر چشم بهتر است یک روز بعد از تزریق بیشتر بنشینید و کمتر بخوابید و همینطور برای جلوگیری از التهاب و کبودی از داروهای ضد التهابی که پزشک تجویز می کند استفاده کنید.

ماندگاری ژل زیر چشم چقدر است؟

ماندگاری ژل زیر چشم به عوامل مختلفی بستکی دارد، ژل های با ماندگاری زیر یکسال بین 8 تا 10 ماه و ژل های با ماندگاری بالای یکسال بین 11 تا 24 ماه ماندگاری دارند.

5/5 - (4 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط