تزریق ژل گونه

فهرست مطالب

تزریق ژل گونه یکی از راه های زیبایی به حساب می آید. گونه ها یکی از اجزای صورت بوده که در زیبایی چهره تاثیر به سزایی دارد. تزریق ژل یکی از روش های کم هزینه و کم زمان برای برجسته سازی گونه ها می باشد که نه تنها در زیبایی چهره تاثیر گذاشته بلکه باعث جوان تر شدن چهره می شود. گونه ها قسمتی از صورت بوده که پس از مدتی شل شده و برجستگی خود را از دست می دهد و باعث از بین رفتن جوانی و شادابی چهره شما می شود و تزریق ژل، مجدد جوانی را به چهره شما بازگردانده و چهره زیبا به شما می بخشد. تزریق ژل را می توان به سه دسته موقت، نیمه دائم و دائم تقسیم بندی کرد.

 

مزایای تزریق ژل گونه

اولین و چشمگیرترین مزایای تزریق ژل گونه، برجسته شدن گونه و از بین بردن چین و چروک های صورت بوده و باعث زیبایی و شادابی چهره شما شده و جوانی را به چهره شما باز می گرداند.

انجام بدون بستری شدن از دیگر مزایای این تزریق است.

درد بسیار اندک این تزریق از دیگر مزایای آن می باشد.

تزریق این ژل از شل شدگی و افتادگی پوست گونه جلوگیری می کند.

تاثیرات تزریق ژل باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می شود و حضور آن ها را در جامعه بیشتر می کند.

همچنین تزریق این ژل پف زیر چشم را نیز کاهش می دهد.

چگونگی تزریق ژل گونه

در مرحله اول پزشک متخصص قسمت هایی را که قرار است تزریق انجام شود را مشخص می کند و سپس آن نواحی را ضدعفونی کرده و با مواد بی حسی بی حس می کنند بی‌ حسی حداقل ناراحتی و درد را برای شما کم تر می کند و سپس با استفاده از سوزن های ریز شروع به تزریق ژل می کنند. در محل مورد نظر مقدار کمی ژل توسط سوزن بسیار ریزی در پوست تزریق می شود.

مرکز تخصصی تزریق ژل در تهران دکتر سالومه سالاریان

تماس با ما جهت تعیین نوبت یا مشاوره:

مقدار تزریق ژل گونه

میزان ژل که باید به گونه تزریق شود به اندازه و فرم صورت بستگی دارد. همچنین به خواسته مراجعین جهت اندازه و برجستگی گونه نیز بستگی دارد. به طور کلی گونه نسبت به سایر اجزای صورت نظیر: لب ، خطوط خنده و چانه ، به دلیل وسعت بیشتر ، برای برجسته سازی به میزان ژل بیشتری نیاز دارد. افرادی که فقط به دنبال فرم دهی گونه هستند و گونه های نسبتا برجسته ای دارند برای هر طرف بین یک تا یک و نیم سی سی نیاز دارند که  مجموعا ۲ تا ۳ سی سی ژل تزریق می شود. اشخاصی که گونه های کوچک تری دارند و نیازمند فردم دهی و برجسته کردن گونه ها هستند باید به تزریق  ۲ تا ۳ سی سی هر طرف نیاز دارند، که به طور کلی بین ۴ تا ۶ سی سی تزریق می شود و یعنی  بطور میانگین ۵ سی سی تزریق می شود . افرادی هم که به دنبال فرم دهی چانه هستند به تزریق فیلر چانه نیاز دارند.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل گونه

قبل از تزریقاین ژل  از قرار گیری در زیر نور خورشید خودداری نمایید.

تا دو الی سه روز قبل از تزریق ژل، از مصرف نوشیدنی های الکلی و کافئین دار اجتناب کنید.

کشیدن سیگار تا 24 ساعت قبل از تزریق ژل ممنوع می باشد.

از مصرف داروهای حساسیت زا قبل از تزریق خودداری نمایید.

و همچنین مصرف آسپرین قبل از تزریق توصیه نمی شود.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل

تا 24 ساعت پس از تزریق ژل از قرار گرفتن در نور خورشید دوری نمایید.

از دست زدن و  لمس محل تزریق خودداری نمایید.

جهت کاهش التهاب و تورم پس از تزریق بر روی آن کمپرس آب سرد قرار دهید.

تا حدود 72 ساعت پس از تزریق ژل  از رفتن به استخر و سونا خودداری نمایید.

از مصرف نوشیدنی های الکلی تا 24 ساعت پس از تزریق ژل اجتناب کنید.

مصرف نوشیدنی های کافئین دار پس از تزریق ژل موجب کاهش ماندگاری آن می شود بنابراین توصیه نمی شود.

از فعالیت های شدید فیزیکی و بلند کردن اجسام سنگین تا 48 ساعت پس از تزریق خودداری کنید.

 

عوارض تزریق ژل گونه

عوارض تزریق این ژل به نوع ژل بستگی دارد و لازم است برای تزریق ژل  از مواد مرغوبی استفاده نمایید. بنابراین برای در امان ماندن از عوارض تزریق ژل  بهتر است به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید. پس از تزریق ژل، این امکان وجود دارد که محل تزریق دچار تورم و کبودی شده که این عوارض موقتی بوده و پس از 48 ساعت از بین می رود و شما می توانید برای کاهش تورم پس از تزریق بر روی آن کمپرس آب سرد قرار دهید. کلینیک زیبایی دکتر سالاریان دارای افراد متخصص و مجرب بوده و با استفاده از بهترین مواد و با بهترین روش شما را از عوارض این تزریق در امان نگه می دارند. اگر بین استفاده از ژل و یا تزریق چربی به گونه تردید دارد، با پزشکان متخصص مشورت کنید.

مرکز تزریق ژل گونه در تهران

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان دارای سال ها سابقه و تجربه در زمینه زیبایی بوده و می توانند به زیبایی و شادابی چهره شما کمک کنند. اگر شما نیز از آن دسته از بانوانی هستید که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات زیبایی این کلینیک می باشد. شما همچنین می توانید برای زیبایی هر چه بیشتر صورت تان علاوه بر تزریق ژل از روش هایی مانند جراحی لیفت صورت نیز استفاده کنید. جهت رزرو وقت و مشاوره کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

تزریق موقت ژل گونه

تزریق موقت ژل گونه به مدت 9 الی 12 ماه ماندگاری دارد. این ژل تولید شده از پلی ساکارید گلیکوسامینوگلیکان می باشد. این ماده به طور یکنواخت در گونه پخش شده و دارای ایمنی بالایی می باشد. تزریق فیلر لب نیز یکی از روش‌هایی است که بین مراجعان ما محبوبیت زیادی دارد.

تزریق نیمه دائمی ژل گونه

ژل نیمه دائمی دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد. این ژل شامل پلی آکریل آمید بوده و به طولانی تر شدن زمان ماندگاری تزریق ژل  کمک می کنند.

ماندگاری ژل گونه

ژل گونه حدودا بین 6 ماه الی 1 سال ماندگاری داشته و عواملی همچون نوع مواد به کار رفته در ژل، میزان مهارت فرد متخصص، نوع تزریق، پوست بیمار و … تاثیر مستقیمی بر ماندگاری اثرات تزریق این ژل  دارد. ماندگاری این ژل با توجه به پوست بیمار در هر فرد متفاوت بوده و همچنین رعایت مراقبت های پس از تزریق بر میزان ماندگاری آن تاثیر گذار می باشد. برای تاثیر هر چه بهتر می توان در کنار تزریق ژل از تزریق بوتاکس صورت هم استفاده کرد.

تزریق ژل گونه مردان

تزریق این ژل فقط مختص بانوان عزیز نمی باشد. زیرا تناسب صورت فقط برای خانوم ها نیست، حتی آقایانی که به دنبال تناسب اجزای صورت خود هستند نیز می توانند از این تزریق استفاده نمایند. امروزه زیبایی ظاهری برای افراد بسیار پر اهمیت است و مرد و زن هم نمی شناسد. میزان ژلی که مردان برای تزریق ژل  نیاز دارند باتوجه به خواسته آن ها و میزان فرم دهی و برجسته بودن و یا نبودن گونه هایشان متفاوت خواهد بود.

هزینه تزریق ژل

قیمت تزریق ژل گونه با توجه به عواملی همچون موقعیت مکانی، برند ژل گونه، دستمزد متخصص ، میزان ژلی که تزریق می شود، تعیین می گردد. مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روی هزینه تزریق ژل  میزان واحد ژلی که باید تزریق شود می باشد که میزان واحد مصرفی به مقدار حجم گونه و میزان تورفتگی گونه فرد بستگی دارد. اگر تزریق ژل را گزینه مناسبی برای خود نمی‌دانید، می‌توانید از تزریق چربی که در روش تزریق چربی خط خنده و تزریق چربی به چانه بسیار کاربرد دارد استفاده کنید. جهت اطلاع از قیمت ها و رزرو وقت با مشاوران ما در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان تماس حاصل نمایید.

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان با داشتن چندین سال سابقه کاری در زمینه زیبایی یکی از بهترین کلینک ها می باشد. شما عزیزانی که به دنیال یک متخصص حرفه ای و کلینیک تخصصی می گردید این مجموعه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از دیگر فعالیت های این کلینیک تزریق ژل پرو فایلو می باشد.

مرکز تخصصی تزریق ژل در تهران دکتر سالومه سالاریان

تماس با ما جهت تعیین نوبت یا مشاوره:
5/5 - (5 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط