خدمات هایفو گلد

فهرست مطالب

 

هایفو گلد چیست ؟

یکی از جدیدترین فناوری های لیفت و جوانسازی هایفوتراپی است که تاثیر موثری بر روی پوست دارد. هایفو به معنای امواج فراصوت با فرکانس بالا است. در واقع فناوری هایفو گلد از روشی مشابه دستگاه های اولتراسوند استفاده می کند. در این روش انرژی اولتراسوند با انرژی و عمق نفوذ بالا توسط عدسی در نقطه خاصی از پوست جمع‌آوری می شود تا باعث انقباض رشته های کلاژن شود، این امر باعث ایجاد گرما بر روی پوست می شود و به کلاژن سازی کمک می کند. همچنین در این روش غیر تهاجمی، نیازی به عمل و جراحت نیست در نتیجه دوره نقاهت و عوارض بیهوشی وجود ندارد و درمان آن سریع است و می توانید با خیال راحت لیفت صورت را با دستگاه هایفو انجام دهید.

کاربردهای دستگاه هایفو

موارد استفاده از هایفو به زیبایی و جوانسازی محدود نمی شود و امروزه از این فناوری جدید برای درمان بیماری های مختلف از جمله درمان انواع سرطان ها و از بین بردن تومورها استفاده می شود. می توان گفت کاربرد اصلی هایفو، جوانسازی و زیبایی پوست است که امروزه طرفداران زیادی دارد. در اینجا برخی از مهمترین کاربردهای هایفو را شرح داده ایم؛

  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • بالا بردن ابرو
  • رفع چین و چروک
  • لیفت برای رفع چین و چروک
  • جوان سازی پوست
  • صاف کردن پوست
  • لیفت گردن
  • چانه و فک را زاویه دهید
  • لیفت شکم و پهلو
  • لاغری موضعی
  • از بین بردن سیاهی دور چشم و چین و چروک های اطراف چشم

انواع دستگاه هایفو

انواع-دستگاه-هایفو-

دستگاه های مختلف هایفو کاربردهای متفاوتی دارند و هر کدام به نوبه خود دارای مزایایی هستند. این دستگاه ها معمولا گران هستند. برخی از انواع اصلی دستگاه هایفوتراپی صورت به شرح زیر است:

  • دستگاه اولترا و دلتا

می توان گفت پیشرفته‌ترین دستگاه هایفوتراپی برای زیباسازی پوست دستگاه های اولترا و دلتا هستند که بدون جراحی، درد و خونریزی می توانند به رفع چین و چروک و لیفتینگ کمک کنند.

دستگاه های اولترا و دلتا دارای دو مدل 600 وات و 800 وات هستند که به این معنی است که تعداد شلیک هایی که هر دو دستگاه می توانند بزنند یکسان است. اما قیمت هر کدام متفاوت است.

هر دو دستگاه هندپیس ها و کارتریج های مشابهی دارند، در واقع با 5 کارتریج برای عمق، 1.5، 3، 4 برای صورت و دو کارتریج برای عمق 8 و 13 وجود دارند.

  • دستگاه هایفو سه بعدی

نسل جدید فناوری هایفو تراپی شامل دستگاه سه بعدی یا d3 است که نسبت به دستگاه های قدیمی برتری های جدیدی دارند. یکی از مزایای منحصر به فرد آن این است که 11 خط را به طور همزمان انجام می دهد و این تعداد خطوط را می توان از منو انتخاب کرد.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این دستگاه سرعت بالای آن است که باعث می شود روند درمان بیمار بسیار کوتاه باشد و میانگین زمان درمان برای هر بیمار حدود 20 دقیقه کاهش یابد.

  • دستگاه چهار بعدی

یکی از جدیدترین و به روز ترین دستگاه هایفو در جهان دستگاه چهار بعدی می باشد، که زمان چندان زیادی از ورودش به ایران نمی گذرد. این دستگاه بسیار موثرتر از مدل های قدیمی است و قدرت بالای آن بسیار مورد تمجید قرار گرفته و به بهترین دستگاه دنیا تبدیل شده است.

دستگاه چهار بعدی می تواند 12 تا 15 خط را به صورت همزمان فیلمبرداری کند، اگرچه تعداد عکس ها و خط را می توان انتخاب کرد، این دستگاه برای مشتریان بیشتری نسبت به دستگاه سه بعدی قابل استفاده است و همچنین قیمت دستگاه هایفو گلد سه بعدی مقرون به صرفه است.

  • دستگاه هال (v-max)

هایفو سالن یا وی مکس با تمرکز امواج اولتراسوند بر روی ناحیه آسیب دیده، علاوه بر رفع چین و چروک پوست، باعث سفت شدن و کشیدگی پوست می شود. این فناوری همچنین می تواند سلول های چربی پوست را از بین ببرد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود بخشد.

مدت زمان درمان با این دستگاه بیشتر است زیرا بدون کارتریج و دارای دو هندپیس بوده و به‌صورت تک شات و نقطه ای عمل می کند اما قیمت کمتری نسبت به سایر دستگاه ها دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

  • مینی هایفو

دستگاه مینی هایفو که به دستگاه هایفو خانگی نیز معروف است می تواند گزینه مناسب دیگری برای رفع چین و چروک صورت و تحریک کلاژن پوست باشد. از امواج کم قدرت این دستگاه نیز می توان برای رفع چین و چروک دور چشم استفاده کرد. با این دستگاه می توانید رطوبت پوست و شکل v صورت را حفظ کرده و از افتادگی آن جلوگیری کنید.

فواید خدمات هایفو گلد

فواید-خدمات-هایفو-گلد-

همان طور که گفته شد درمان هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش های لیفت صورت غیر جراحی و غیر تهاجمی است و فواید زیادی دارد. بعضی از آنها عبارت اند از؛

  • ۱ تا 3 جلسه درمان برای دستیابی به نتایج مطلوب کافی است.
  • نتایج هایفو تراپی به طور میانگین حدود 1 تا 2 سال باقی می ماند.
  • جلسات درمانی کوتاه بوده و بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد.
  • درمان آسان، بی دغدغه و بدون دوره نقاهت
  • بدون استفاده از تزریق و برش
  • بدون خونریزی، درد و پانسمان
  • ماندگاری نتیجه جراحی زیبایی را بالا می برد.
  • همچنین می توان آن را در ترکیب با دیگر درمان ها مانند میکرونیدلینگ انجام داد و نتیجه مطلوبی دریافت کرد.
  • هزینه آن بسیار کمتر از جراحی است.

 

اثربخشی هایفو گلد پرمیوم

با توجه به تحقیقات و تجربیات بیماران، تقریباً تمام افرادی که درمان هایفو را دریافت می کنند، حدود 3 ماه بعد به نتیجه مطلوب می رسند. از طرفی تقریباً تمام افرادی که تحت عمل جراحی لیفت قرار می گیرند پس از یک سال به نتیجه مطلوب می رسند.

اثرات دراز مدت هایفو

هایفو تراپی درمانی موثرتر است و خطرات بسیار کمتری دارد، اما اثرات طولانی مدت آن چندان ماندگار نیست. با از سرگیری روند پیری پوست، کلاژن تازه تشکیل شده تجزیه شده و پوست به حالت قبلی خود باز می گردد. این اتفاق حدود یک سال پس از درمان رخ می دهد. اما لیفت صورت بسیار بادوام است و نتایج به طور متوسط تا 12 سال حفظ می شود. نمایندگی و فروشگاه های معتبر هایفو گلد در تهران و هایفو گلد در جردن بهترین دستگاه های روز را ارائه خواهند کرد.

 

بهترین دستگاه هایفو چیست؟

بدیهی است که بهترین دستگاه هایفو صورت برای سالن زیبایی با بهترین دستگاه هایفو صورت برای استفاده شخصی یکی نیست. البته به طور کلی می توان گفت که بهترین دستگاه هایفو صورت دستگاهی است که علاوه بر داشتن قدرت بالا در رفع چین و چروک و لیفت صورت، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برای بیماران داشته باشد.

در بین برندهای مختلف موجود، برند Hironic Doublo یکی از شناخته شده ترین و باکیفیت ترین دستگاه ها می باشد. این شرکت با ارائه سری جدید از این محصول با نام Double Gold گام بلندی در افزایش هر چه بیشتر این دستگاه برداشته است. هایفو صورت و گردن با این دستگاه امکان‌پذیر است‌. همچنین قیمت هایفو دابلو گلد با سایر هایفو ها متفاوت است.

 

سخن آخر

ما در این مقاله به کاربرد هایفوتراپی برای جوانسازی پوست پرداختیم هر چند روش های دیگر از جمله بوتاکس، تزریق فیلر و لیزر آر اف فرکشنال و سایر موارد دیگر در دنیا وجود دارد که به جوانسازی پوست شما کمک می کند. شما عزیزان می تواند برای کسب مشاوره و پیدا کردن بهترین راه برای رفع چین و چروک خود و اطلاع از فواید و معیب هر کدام از روش ها با مشاورین فیس لیفت سنتر تماس برقرار کنید.

 

سؤال های متداول در خصوص هایفو گلد

چه کسانی برای هایفو مناسب نیستند؟

در افراد مبتلا به دیابت پیشرفته یا دارای پروتز فلزی در ناحیه درمان یا عفونت فعال در ناحیه درمان، زنان باردار، افراد زیر 30 سال

آیا جنسیت یا سن بر پاسخ تاثیر می گذارد؟

جنسیت هیچ تاثیری بر تاثیر هایفوی سه بعدی ندارد، اما فرد باید بالای 30 سال سن داشته باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
امتیاز دهید...
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

«پست قبلی

پست بعدی»

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط