لیفت صورت با نخ کاگ

فهرست مطالب

لیفت صورت با نخ کاگ برای کسانی که پوست های چروک  و افتاده ای دارند مورد استفاده قرار می گیرد. نخ کاگ یک جایگزین مناسب برای جراحی لیفت صورت است که در آن پوست اضافه برداشته می شود. قیمت آن نیز نسبت به این جراحی بسیار به صرفه تر است.

لیفت صورت با نخ کاگ چیست

در این روش ابتدا نخ ها از طریق سوزن استریل مخصوص در نواحی خط کشیده و مشخص شده روی پوست قرار داده می شود این نخ ها قابل جذب می باشند وپیش از جراحی توسط سوزن استریل مخصوص زیر پوست کشیده می شود. هیچ برشی در سطح پوست ایجاد نمی شود. این عمل بسیار موثر است اما نتایج آن نسبت به لیفت صورت درنتیجه جراحی تا حدی کمتر است.

در روش لیفت صورت با نخ کاگ یا پی دی او بافت های شل صورت کشیده می شوند و با خطوط ریز و عمیق صورت خداحافظی کنید این روش می تواند برای درمان چین و چروک ها و شل شدن و افتادگی پوست از بین می رود. نقاط مختلف صورت مانند خط فک، خطوط اطراف دهان یا خط‌ خنده، خطوط پیشانی ، خطوط میان بینی و دهان از این طریق درمان می شوند.

لیفت صورت با نخ کاگ چطور انجام می گیرد؟

 ابتدا به یک یا چند جلسه معاینه می شوید و پس از مشورت با پزشک متخصص و با مهارت نقاطی برای انجام صورت با نخ مشخص می شود. این روش ، ماندگاری یک تا دوسال را دارد. ابتدا تشخیص داده می شود چه نقاطی با طب چینی درمان می شود و چه قسمت هایی باید با  لیفت صورت با نخ انجام شود.  پس از مشخص شدن نوع و روند درمان کرم بی حسی موضعی استفاده می شود و نخ ها از طریق سوزن استریل و توخالی در لایه های زیرین پوست وارد می شوند و نخ های قابل جذب برای کشیده شدن پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع در ابتدا خطوطی روی پوست فرد ایجاد می شود از طریق تعیین نقاط محل های ورود و خروج و جهت حرکت مشخص می شود . گاهی نخ ها یکسویه و گاهی دوسویه هستند و محل ورود و خروج  با توجه به این نوع می‌تواند متفاوت باشد. گاهی برای برخی پوست ها از چندین نخ کاگ استفاده می شود و در برخی موارد  تعدادشان کمتر است. به طور مثال برای حجیم کردن گونه از چندین نخ کار کرده و برای ناحیه گردن از نخ های گره دار استفاده می شود.

مزایای لیفت صورت با نخ کاگ چیست ؟

یکی از مهمترین مزایای لیفت صورت با نخ کار یا پی دی او این است که در این روش نیازی به ایجاد برش در سطح پوست نیست. همچنین این روش برای خانم‌ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. نخ های کارگ قابل جذب هستند و پوست جهت تولید کلاژن از آنها بهره می گیرد. این نخ ها به افزایش حجم پوست به صورت طبیعی و تدریجی می‌انجامد. لیفت صورت با نخ  در یک جلسه قابل اجراست و نتایج آن فعل ۴ هفته دیده نمی شود؛ پس از آن می توانید نتایج را به خوبی روی صورت تان مشاهده کنید. همچنین تا ۳۶ ماه ماندگاری خواهد داشت. البته این دوران با توجه به نوع پوست و مراقبت های شما متفاوت خواهد بود.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

درمان چین و چروک صورت از طریق  لیفتینگ صورت با نخ کاگ

 لیفتینگ صورت با نخ کاگ برای کسانی که پوست های چروک  و افتاده ای دارند مورد استفاده قرار می گیرد. نخ کاگ یک جایگزین مناسب برای جراحی لیفت صورت است که در آن پوست اضافه برداشته می شود. قیمت آن نیز نسبت به این جراحی بسیار به صرفه تر است. افرادی که علاقه دارند به صورت طبیعی و بدون خطر و استرس به انجام لیفت اقدام کنند می توانند از این روش بهره ببرند.

 لیفت صورت با نخ کاگ چه تاثیری در رفع افتادگی پوست می گذارد؟

ممکن است با بالا رفتن سن و یا عوامل دیگر اگر برخی نواحی پوست صورت مانند پیشانی، گونه و گردن پوست افتاده داشته باشند.  لیفت صورت  می تواند این افتادگی ها را برطرف کند. از این روش برای جوانسازی صورت و سفت کردن بافت ها در محل هایی از صورت نیز استفاده می شود. گاهی این افتادگی ها به دلیل کم شدن وزن هستند را بالا برده و باعث پیری زودرس میشود. این نخ ها قابل جذب بوده و زیبایی نیمه دائم به شما می دهند ، که پس از مدتی باید به ترمیم آن اقدام کنید . این نخ ها با تولید کلاژن و تحریک پوست باعث سفت شدن آن میشوند.

لیفت با نخ کاگ چقدر دوام دارد ؟

سوالی که ممکن است ذهن شما عزیزان را درگیر نماید این است که لیفتینگ صورت با نخ کاگ چقدر ماندگاری دارد؟ معمولاً روش لیفت صورت با نخ کاگ بین ۸ ماه تا دو سال ماندگاری دارد . این مدت  نسبت به میزان اهمیت شما تعیین می‌شود برخی افراد در مدت زمان کمتری دچار افتادگی میشود زیرا ممکن است جنس آنها طوری باشد که به ترمیم زود تر نیاز داشته باشند و یا مراقبت های لازم، از آنها به عمل نیامده باشد.  ماندگاری لیفت صورت با نخ کاگ با توجه به نوع پوست و سن افراد متفاوت است. صورت با نخ کار مناسب افراد ۳۰ تا ۶۰ سال است.

لیفت صورت با نخ کاگ برای چه کسانی مناسب است؟

معمولاً افرادی که دچار افتادگی پوست و یا چین و چروک هستند برای درمان این عارضه ها به متخصصین مراجعه می‌کنند. لیفتینگ صورت با نخ کاگ برای افراد بین ۳۰ تا ۶۰ سال استفاده می شود. گاهی نیز پزشکان برای درد این افراد در سنین دیگری از آن بهره می برند. نخ ها قابل جذب بوده و پس از قرار گرفتن در لایه های زیرین پوست توسط آن جذب شده و پوست را وادار به کلاژن سازی می کنند. کسانی که می خواهند در صورتشان تقارن به وجود  بیاورند و یا افتادگی های آن را درمان کنند، اگر افتادگی ها و چین و چروک ها سطحی باشد می توانند از این روش استفاده کنند. افرادی که این گزینه را مناسب خود نمی دانند، می توانند از تزریق فیلر در روش هایی مانند تزریق فیلر شقیقه استفاده کنند.

چگونه نخ کاگ باعث کلاژن سازی در پوست می شود؟

 یکی از راه ها برای کلاژن سازی پوست امروزه استفاده از نخ های کاگ یا نخ های خاردار است. پوست با گذشت زمان، کلاژن و الاستین خود را از دست می‌دهند و یا مقدار این ماده در آن کم می‌شود. برای جبران این مواد بهترین راه این است که کلاژن از دست رفته را افزایش دهیم . افزایش کلاژن سبب تغذیه مغزی و تولید آنتی اکسیدان می شود و این مواد به جوانسازی پوست کمک می‌کنند.

 گاهی این روش از طریق طب سوزنی انجام می‌شود و کاشت نخ و لیزر دیگر روش های آن هستند. لیفت صورت بانخ کاگ یکی از موثرترین و رایج ترین روش ها برای درمان این چروک ها و افتادگی هاست. لازم است بدانید کلاژن ترکیبی است که در بسیاری از بخش های بدن از جمله پوست وجود دارد و با تولید رشته های بسیار محکمی، پوست و بدن را کنار هم نگه می دارد. کلاژن و الاستین باعث کشسانی و انعطاف پذیر بودن پوست می‌شوند و زمانی که این مواد از بین می‌روند پست خشک و چروکیده و همچنین افتاده می شود برای جبران این کلاژن از دست رفته نخوای کار پوست را وادار به تولید بیشتر کلاژن کرده و همین مورد باعث انعطاف پذیری پوست و سفت شدن آن می گردد.

چه بخشهایی از صورت با نخ کاگ درمان می شود؟

 می‌توان با نخ کاگ فاصله میان دو ابرو، چروکهای بین دو ابرو و خط اخم را از بین برد. همچنین برای بالا کشیدن عضلات گونه و فرم دهی طبیعی از آن استفاده می شود . بهبود شکل لب و خطوط چروک دور لب نیز با نخ کار قابل درمان می باشد. همچنین غدد گردن و کشیدن ناحیه فک پایین برای درمان و از بین بردن چروک های عمیق لیفتینگ صورت با نخ کاگ را انجام داد.

 عوارض جانبی لیفت صورت با نخ کاگ

شاید برایتان سوال ایجاد شود که عوارض نخ کاگ برای صورت چیست، یا در واقع این روش عوارضی هم دارد که باید گفت، اگر این روش بسیار علمی است و زمانی که توسط یک متخصص حرفه‌ای انجام شود، عوارض جانبی آن آن صفر می رسد. البته بلافاصله بعد از عمل جراحی لیفت صورت با نخ کاگ تورم و التهاب در سطح صورت و در نقاطی که درمان شده اند دیده می شود. تمام این کبودی ها و تورم ها پس از مدتی درمان خواهند شد . البته توجه داشته باشید انجام این عمل توسط پزشکان غیر حرفه ای می تواند تبعات سنگینی به همراه داشته باشد.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ کاگ

مراقبت بعد از لیفت صورت با نخ کاگ عبارتند از :

 بعد از انجام این عمل سرتان را با زاویه ۳۰ درجه با زمین قرار دهیم همچنین برای بهبود التهاب از کمپرس آب یخ استفاده کنید. توجه داشته باشید گذاشتن کمپرس به مدت طولانی مشکل آفرین خواهد شد . حداقل تا سه هفته به نواحی درمان شده دست نزنید و از ماساژ این نقاط خودداری کنید. اگر گردنتان را از این روش درمان کرده اید روی گردن نخوابید.  سعی کنید روی صورتتان بخوابید. حرکات صورت مانند جویدن، خمیازه کشیدن، خندیدن ،گریه کردن و دیگر حرکاتی که با شدت انجام می‌شود را به حداقل برسانید.

مرکز زیبایی لیفت صورت با نخ کاگ در تهران (جردن)

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان تمامی خدمات زیبایی از جمله لیفت صورت  با نخ کاگ و دیگ  جراحی های لیفت را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد . تمامی عمل های زیبایی توسط دکتر سالومه سالاریان انجام می شوند. ایشان در سال ۱۳۹۰ موفق به کسب مدرک فروشیم صورت  دانشگاه کلوراادو در امریکا شدند. برای گرفتن وقت قبلی و مشاوره میتوانید با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر سوالی داشتید از طریق پر کردن فرم های داخل سایت میتوانید  نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

 

بهترین دکتر برای لیفت صورت با نخ کاگ

دکتر سالومه سالاریان متخصص در زیمنه انواع جراحی های زیبایی یکی از بهترین دکتر ها جهت لیفت صورت در کلانشهر تهران می باشد، ایشان دارای چندین سال سابقه درخشان کاری در این زمینه هستند و بسیار حرفه ای کار می کنند در صورت تمایل می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت با کلینیک تماس بگیریدو به طور رایگان مشاوره شوید.

قیمت لیفت صورت با نخ کاگ

هزینه ی عمل لیفت صورت با نخ کاگ به عوامل مختلفی بستی دارد، با توجه به قیمت نخ کاگ و تعداد نخ های به کار برده شده، دستمزد دکتر و نوع چین و چروک های صورت افراد هزینه لیفت صورت با نخ کاگ متفاوت خواد بود .هزینه مینی لیفت صورت با نخ کاگ به همین عوامل بستگی دارد.

4/5 - (5 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط