مزیت های لیفت گردن بدون جراحی

لیفت گردن بدون جراحی

فهرست مطالب

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

لیفت گردن بدون جراحی از روش های جوان سازی گردن می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. گردن از قسمت هایی است که در معرض دید بوده  و به مرور زمان خط و خطوط هایی بر روی آن ایجاد می شود و زیبایی و جوانی را از شما می گیرد. لیفت گردن با از بین بردن این خط و خطوط ها، به زیبایی و شادابی شما کمک زیادی می کند. با وجود اینکه تزریق چربی به چانه تاحدودی چین و چروک این ناحیه را رفع می‌کند، لیفت گردن باعث از بین رفتن چربی های زیر چانه و یا همان غبغب می شود و به زیباتر شدن شما کمک می کند. روش های لیفت گردن بدون جراحی راحت تر بوده و طول درمان کم تری نیز دارد. لیفت گردن بدون جراحی دارای روش های متعددی بوده و هر شخص با مطالعه روش انجام آن و دیگر گزینه های مورد نظر خود روش مطلوب خود را انتخاب می کنند. شما می توانید قبل از انتخاب روش مورد نظر خود با یک متخصص مشورت نمایید. در صورتی که به یک شخص حرفه ای نیاز داشتید می توانید با کلینیک زیبایی تهران تاتو سنتر از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

 

کلینیک تخصصی زیبای دکتر سالئمه سالاریان علوه بقر لیفت گردن در زمینه های جراحی لیفت لب و همچنین لیفت پیشانی و ابرو نیز فعالیت دارد. شما عزیزانی که تمایل به لیفت دارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این کلینیک تماس بگیرید.

 

لیفت گردن چیست؟

گردن پوست نرمی دارد، همین ویژگی باعث می شود که پوست ردن زود تر سایر قسمت های بدن یک شخص دچار پیری شود که ظاهر زیبای فرد به مرور زمان کمتر می شود. برای بر طرف کردن این مشکل می توان از جراحی و لیفت گردن استفاده کرد که عمل‌های زیبایی گردن ، عبارتند از عمل لیفت و کشیدن پوست گردن است. در روش لیف گردن پوست اضافه گردن و چربی های اضافه گرفته می شود و همچنین عضله زیرین نیز دچار تغییر می شود.

 تفاوت لیفت گردن بدون جراحی و با جراحی

لیفت گردن با جراحی خوب نیاز به بیهوشی دارد و با جراحی گردن را زیبا تر می کنند اما در لیفت گردن بدون جراحی با روش های مختلف که درد کمتری نسبت به جراحی دارد متخصص و پزشک لیف را انجام می دهد.

انواع لیفت گردن بدون جراحی

لیفت گردن با تزریق ژل

لیفت گردن با میکرونیدلینگ

لیفت گردن با رادیو فرکوینسی

لیفت گردن با اولتراسوند کویتیشن

لیفت گردن با بوتاکس

لیفت گردن با نخ

لیفت گردن با هایفوتراپی

لیفت گردن با لیزر

لیفت گردن با مزوتراپی

لیفت گردن با تزریق ژل

یکی از روش های لیفت گردن بدون جراحی تزریق ژل می باشد. رستلین نوعی ژل است که جهت لیفت پوست گردن به نواحی مورد نظر تزریق می شود. در این روش ژل به قسمتی که دچار چین و چروک شده تزریق می شود و با از بین بردن افتادگی پوست، جوانی را به گردن شما باز می گرداند.

لیفت گردن با میکرونیدلینگ

در این روش به صورت طبیعی کلاژن های پوست را تحریک کرده و باعث جوانسازی و شادابی پوست گردن می شود. این روش دارای مدت زمان درمان زیادی نمی باشد.

لیفت گردن با رادیو فرکوینسی

این روش یک روش موثر برای لیفت گردن بدون جراحی می باشد. در این روش یک دستگاه انرژی فرکانس رادیویی ثابت به شکل تدریجی به عمق پوست فرستاده می شود و با تحریک کلاژن به از بین رفتن چین و چروک های پوست و جوانسازی صورت کمک می کند.

لیفت گردن با اولتراسوند کویتیشن

کویتیشن یک روش درمانی مدرن بوده که بدون نیاز به جراحی، چروک های گردن را از بین می برد. حباب های ایجاد شده در این روش به صورت گرما و موج فشار در پوست منتشر می شود. و با فعال کردن کلاژن های پوست چین و چروک ها را از بین می برد.

لیفت گردن با بوتاکس

بوتاکس گردن از روش های محبوب و پر طرفدار لیفت گردن بدون جراحی در بین افراد می باشد. بوتاکس گردن باعث از ضعیف شدن ماهیچه های گردن شده و چین و چروک های پوست را از بین می برد. در این روش قسمت مورد نظر را بی حس کرده و سپس با استفاده از سوزن های مخصوص ماده بوتاکس را در محل تعیین شده تزریق می کند. انجام مراحل این روش بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به طول می انجامد و دارای طول درمان بسیار کوتاهی می باشد.

لیفت گردن با نخ

لیفت گردن با نخ یکی دیگر از روش های لیفت گردن می باشد. در این روش پوست با استفاده از نخ بالا کشیده و باعث طراوت و شادابی پوست گردن می شود. همچنین نخ های به کار رفته در این روش قابل جذب بوده و پس از مدتی جذب پوست می شود. این روش دارای درد بسیار کمی می باشد ولی جهت عدم درد و راحتی بیشتر بیمار، بع محل مورد نظر بی حسی زده و با استفاده از سوزن های مخصوص، نخ به زیر پوست قسمت های افتاده به راحتی بالا کشیده شده و نتیجه همان موقع قابل مشاهده می باشد. این کار در نقاطی که بیش ترین تاثیر را دارد انجام می شود. لیفت گردن با نخ بین ۳۰ الی ۶۰ دقیقه به طول می انجامد.

لیفت گردن با هایفوتراپی

این روش یکی از روش های لیفت گردن بدون جراحی می باشد. در این روش گرما وارد سطح زیرین پوست شده و با تحریک بدن، کلاژن شروع به تولید شدن می کند. کلاژن یک نوع پروتیین در بدن بوده که به طور طبیعی باعث افزایش مقاومت پوست شده و به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک ها کمک می کند.

لیفت گردن با لیزر

در روش لیفت گردن با استفاده از لیزر، به تولید کلاژن در پوست کمک کرده و همین امر باعث جوانسازی پوست می شود. روش لیفت گردن با استفاده از روش لیزر نیاز به بستری شدن نداشته و مراحل آن حدودا ۴۵ دقیقه به طول می انجامد و طول درمان کوتاهی داشته و شما می توانید پس از لیفت در محل کار خود حاضر شوید.

لیفت گردن با مزوتراپی

در روش مزوتراپی تزریق تقریبا بدون درد بوده و باعث تامین آمینواسیدهایُ مواد معدنی و ویتامین های لازم جهت بهبود نواحی مورد نیاز پوست استفاده می شود. این روش حدودا بین ۳۰ الی ۴۰ دقیقه به طول می انجامد. در این روش مواد مورد نظر در ناحیه پوست گردن تزریق می شود. با تزریق این پروتیٔین ها سوخت و ساز و خون رسانی به پوست انجام شده و باعث جوانسازی گردن و شادابی پوست گردن شما می شود.

مزایای لیفت گردن بدون جراحی

زیبایی گردن

جوان سازی

افزایش اعتماد به نفس

بدون نیاز به بیهوشی

عوارض لیفت گردن بدون جراحی

تورم و کبودی

احساس مور مور شدن، سوزش، و سفتی در گردن

بی حسی صورت که تا چند هفته طبیعی استعفونت

واکنش های نادر آلرژیک به داروهای مورد استفاده در طول جراحی و پس از آن

سن مناسب برای لیفت گردن بدون جراحی

سن مناسب برای لیفت گردن بین 30 تا 70 سال می باشد.

مراقبت های قبل از لیفت گردن بدون جراحی

از دو هفته قبل مصرف سیگار و الکل قطع شود.

از یک هفته قبل مصرف غذاهای حاوی سیر و چای سبز قطع شود.

غذاهای بسیار چرب مصرف  نکنید.

داروهایی نظیر آسپرین، ژلوفن، دیکلوفناک، مفنامیک اسید، ایبوپروفن، مکمل های حاوی ویتامین E و C مصرف نکنید.

مراقبت بعد از لیفت گردن بدون جراحی

پس از جراحی از بالش استفاده نکنید به پشت بخوابید.

از مصرف مسکن هایی نظیر: آسپرین، دیکلوفناک، ایبوپروفن و مفنامیک اسید خودداری کنید

اگر سرفه های شدید دارید حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

پس از 48 ساعت می توانید به حمام بروید.

هزینه لیفت گردن بدون جراحی

قیمت لیفت گردن بدون جراحی دارای تعرفه مشخصی نبوده و با توجه به دستمزد فردی که این کار را انجام می دهد، مواد به کار رفته، موقعیت مکانی و … تعیین می شود. جهت اطلاع از هزینه های لیفت صورت و لیفت گردن و رزرو وقت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نموده تا به مشاورین ما وصل شوید.

کلینیک زیبایی تهران دکتر سالومه سالاریان دارای متخصصین حرفه ای و خوش ذوق بوده و با علم زیبایی شناسی خود کمک به زیباتر شدن چهره شما می کنند. این مرکز با استفاده از روش های زیبایی و مواد عالی باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. اگر شما از آن دسته از بانوانی هستید که به زیبایی و جوانی چهره خود اهمیت زیادی می دهید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات این مرکز می باشد. جهت مشاوره و رزرو وقت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول در رابطه با لیفت گردن بدون جراحی

سن مناسب برای انجام لیفت گردن بدون جراحی چه سنی است؟

سن مناسب برای لیفت گردن بین 30 تا 70 سالگی است.

هزینه ی لیفت گردن بدون جراحی چقدر هست؟

هزینه ی لیفت گردن به دستمزد جراح، موادی که مصرف می شود و هزینه ی مکان جراحی بستگی دارد.

مزایای لیفت گردن بدون جراحی چیست؟

لیفت گردن بدون جراحی باعث زیبایی گردن، جوان سازی، افزایش اعتماد به نفس و بدون نیاز به بیهوشی است.

5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. سلام
    واقعا کدام روش موثر است
    بغیر از جراحی
    حدود قیمت هم بفرمایید
    کدام روش از بوتاکس موثرتراست

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط