آیا می دانید کاندیدای مناسب لیفت صورت چه کسانی هستند؟

فهرست مطالب

علائم پیری اغلب از شروع دهه سوم زندگی مشاهده می شوند و مهمترین دلیل آن قرار گرفتن در معرض آفتاب، انتخاب سبک زندگی و وراثت همگی در پیری صورت ما نقش دارند. یکی از روش های جوانسازی صورت لیفت صورت می باشد،  این امر نیز در اغلب مواقع باعث ایجاد یک عدم ارتباط بین شکل ظاهری و احساسی می شوند. اگر می خواهید کاندیدای مناسب لیفت صورت را بشناسید این مقاله را از دست ندهید.

زنان تنها کاندیدای مناسب لیفت صورت نیستند، بلکه مردان نیز می توانند به عنوان یک کاندید مناسب برای انجام جراحی لیفت صورت با نخ یا بدون نخ محسوب شوند. از آنجایی که افزایش سن ارتباط مستقیمی با کاهش قابلیت ارتجاعی پوست دارد، افتادگی و شل شدن پوست اتفاقی است که نمی توان با آن مقابله کرد.

کاندیدای مناسب لیفت صورت چه کسانی هستند؟

اگر در عالم امری وجود داشته باشد که قابل تضمین باشد، این است که همه انسان ها روزی پیر خواهند شد. هیچ راهی وجود ندارد که یک فرد بتواند این امر طبیعی را دور بزند و دچار علائم پیری نشود.

علائم پیری اغلب از شروع دهه سوم زندگی مشاهده می شوند و مهمترین دلیل آن قرار گرفتن در معرض آفتاب، انتخاب سبک زندگی و وراثت است که همگی در پیری صورت ما نقش دارند.

این امر نیز در اغلب مواقع باعث ایجاد یک عدم ارتباط بین شکل ظاهری و احساسی می شوند. چروکیده و فرسوده شدن پوست صورت می تواند بر عزت نفس انسان تاثیر منفی بگذارد و موجب شده حتی با استفاده از کرم های پوستی در منزل به نتیجه دلخواه نرسیم.

به همین علت بسیاری از خانم ها و در برخی موارد آقایان به سمت لیفتینگ صورت جذب می شوند. در این مطلب ما قصد داریم کاندیدای مناسب لیفت صورت را ارائه دهیم تا بدانید آیا جزء افراد واجد شرایط لیفتینگ صورت هستید یا خیر.

بهترین کاندیدای مناسب لیفت صورت چه ویژگی هایی دارند؟

جراحی لیفت صورت یا لیفت صورت با نخ می تواند سن شما را پایین آورد و سال ها از شکل ظاهری صورت و گردن شما کم کند.

لیفت صورت به شما اجازه می دهد ظاهری با نشاط و جوان داشته باشید. اما این را به یاد داشته باشید، لیفت صورت زمانی که روی صورت یک کاندید مناسب انجام می شود نتیجه طبیعی و ایده آلی ارائه می دهد.

کاندیدای مناسب لیفت صورت در اصل کسانی هستند که انتظارات واقع بینانه از پزشک خود دارند و نتیجه معجزه آسایی در ذهن ندارند.

مورد دیگری که در خصوص بهترین کاندیدای مناسب لیفت صورت باید به یاد داشته باشید، داشتن بدن سالمی است که در ترمیم و بهبود بعد از لیفت اختلال ایجاد نمی کند.

برخی بیماری های زمینه ای و مزمن، ریکاوری را کند می کند و گاهی اجازه نتیجه دلخواه را به فرد نمی دهد. این مورد در خصوص افراد سیگاری نیز صدق می کند.

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که حتی برای یک روز هم نمی توانید سیگار یا الکل را کنار بگذارید، به طور قطع میتوان گفت فرد مناسبی برای عمل لیفت صورت نیستید.

زیرا سیگار و مشروبات الکلی دوره بهبودی بعد از عمل را کاهش داده و اغلب موجب اختلال در عمل زیبایی صورت می شود.

البته گفتن این موضوع خالی از لطف نیست که در اکثر مواقع مدت ها قبل از عمل های صورت مانند لیفت باید استفاده آنها را کنار بگذارید. در نتیجه تمامی این موارد را در ذهن داشته باشید و بعد برای انجام آن اقدام کنید.

فرد مناسب برای لیفت صورت

اگر فکر می کنید شما نیز یکی از کاندیدای این عمل هستید، موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

سن ایده آل برای لیفت صورت چیست؟

در حالی که حداقل سن برای کاندیدای مناسب لیفت صورت در نظر گرفته نشده است، بیشتر کاندیداها افراد 50 سال و بالاتر هستند.

گرچه ممکن است بیماران در سن 40 سالگی نیز بسته به کیفیت و نوع پوست خود واجد شرایط لیفتینگ صورت باشند. شایان ذکر است.

مانند دیگر عمل های جراحی که بیماران مسن انجام می دهند، لیفت صورت هم می تواند برای آنها خطرناک و سخت باشد. اگر قصد دارید کاندیدای مناسب لیفت صورت باشید، باید از لحاظ سیستم بدنی از سلامت مناسبی برخوردار باشید.

چه افرادی در چه شرایطی می توانند لیفتینگ صورت را انجام دهند؟

جراحی لیفت صورت با هدف قرار دادن چندین منطقه صورت، از وسط تا پایین صورت و گردن، علائم پیری را تضعیف می کند.

کاندیدای مناسب لیفت صورت باید چندین ویژگی را داشته باشد و با داشتن این ویژگی ها به نتیجه طبیعی و راضی کننده ای خواهند رسید.

البته ناگفته نماند، معاینه صورت شما توسط پزشک اهمیت زیادی دارد و نمی تواند برای همه افراد یک نسخه خاص پیچید. موارد زیر به شما کمک می کند تشخیص دهید به طور نرمال می توانید لیفت صورت را انجام دهید یا خیر.

  •  شل شدن و آویزان شدن پوست صورت و عضلات زیرین از قسمت گونه ها تا خط فک
  • شل شدن یا روی هم افتادن پوست گردن
  •  آویزان شدن بافت قسمت فک، یعنی در امتداد خط فک که باعث ایجاد جغدی شدن شکل صورت می شود.
  • کاهش حجم برآمدگی ها در اطراف گونه و دهان
  • نمایان شدن چین و چروک در اطراف قسمت بینی و دهان

کلام آخر

در این مطلب در خصوص کاندیدای مناسب لیفت صورت صحبت کردیم و نشانه هایی را برای راهنمایی شما ارائه دادیم. با استفاده از این اطلاعات و نتیجه گیری خودتان می توانید دریابید آیا یک فرد مناسب برای لیفت صورت هستید یا خیر.

اما لازم به تذکر است، بعد از اینکه نتیجه نهایی را گرفتید باز هم پزشک شما به عنوان فردی با تجربه و حرفه ای می تواند در این مسیر به شما کمک کند. تنها در این شرایط است که می توانید بعد عمل لیفت صورت نتیجه مطلوب و طبیعی داشته باشید.

هر فردی که تمایل به انجام لیفت صورت برای جوانسازی پوست داشته باشد، باید پیش از هر اقدامی با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کند. این مشورت شامل بررسی و معاینه های پزشکی است تا متخصص از سلامت پوست بیمار اطمینان حاصل نماید.

عدم ابتلا به بیماری های خاص به ویژه بیماری های پوستی یکی از مهم ترین اولویت هایی است که پزشک بر اساس آن مجوز انجام لیفت صورت را به بیمار خواهد داد.

افراد مناسب برای انجام لیفت صورت معمولا در گروه های سنی 40 تا 60 سال قرار دارند. اما کاهش چشمگیر کلاژن و الاستین در پوست تنها به این گروه سنی ختم نمی شود و بنابراین افراد بالای 60 سال در صورت داشتن شرایط مناسب برای جراحی لیفت صورت می توانند در گروه کاندیدای مناسب جراحی لیفت صورت قرار گیرند.

جراحی لیفت صورت “لیفت کامل یا مینی لیفت” صرفا توسط متخصص پوست و جراح پلاستیک انجام می گیرد، بنابراین انتخاب یک کلینیک معتبر به همراه پزشکانی حرفه ای و دلسوز یکی از پارامترهای مهم در افزایش میزان موفقیت آمیز بودن لیفت محسوب می گردد. کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان انتخاب مناسبی برای تمامی گروه های سنی متقاضی انجام لیفت صورت در تهران است.

دکتر سالومه سالاریان با استفاده از تجربه‌ چندین ساله‌ خود در زمینه‌ جراحی‌های زیبایی می‌تواند انتخاب شما برای انجام بهترین روش جوانسازی صورت اعم از لیفت صورت، لیفت پیشانی، لیفت ابرو محسوب شود.

همچنین دکتر سالومه سالاریان در انجام جراحی رینوپلاستی و زیبایی بینی هم گزینه عالی برای انتخاب شما می‌باشد زیرا ایشان با استفاده از غضروفهای طبیعی بدن خود شما اقدام به جراحی طبیعی بینی شما می‌کند .

5/5 - (2 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط