بهترین مارک نخ لیفت صورت

فهرست مطالب

بهترین مارک نخ لیفت صورت

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت یک پروسه جراحی است که با از بین بردن علائم پیری صورت مانند چروک‌ها و افتادگی پوست برای جوان سازی پوست صورت انجام می‌شود. این تکنیک جراحی زیبایی با هدف سفت تر کردن و لیفت کردن پوست صورت و بافت های زیرین صورت و گردن انجام می‌شود تا ظاهری جوان تر و تازه تر به شما ببخشد. لیفت صورت در میان افرادی که به دنبال مبارزه با علائم پیر شدن و احیا ظاهر جوان خود هستند بسیار محبوب شده است.

پروسه پیر شدن می‌تواند باعث شود پوست صورت قابلیت ارتجاعی و سفت بودن خود را از دست دهد و منجر به افتادگی غبغب، چین و چروک و تا خوردگی صورت شود. به علاوه فاکتورهایی از جمله بودن در معرض نور خورشید، ژنتیک و عادت های سبک زندگی می‌توانند سرعت پیر شدن پوست را بالا ببرند و در نتیجه ظاهری خسته و شکسته به شما تحویل دهند. جراحی لیفت صورت به گونه‌ای طراحی شده اند تا این نگرانی ها را با سفت کردن ماهیچه ها و بافت های زیرین پوست صورت و برداشتن پوست اضافی برطرف کنند تا پوستی نرم تر و محکم تر ایجاد کند.

در طول پروسه لیفت صورت، برش های کوچکی در امتداد خط مو، اطراف گوش و گاهی اوقات در زیر گونه زده می‌شود تا به بافت های زیرین صورت دسترسی پیدا کنند. جراح ماهیچه ها و بافت های صورت را به سمت بالا می‌کشد تا کانتوری جوان تر را ایجاد کند. پوست های اضافی برداشته می‌شود و پوست باقی مانده در جهت درست به سمت بالا کشیده می‌شود. در مرحله بعد برش ها بسته شده و هر گونه ماده اضافی از روی محل جراحی پاک می‌شود.

جراحی لیفت صورت می‌تواند برای رفع مشکلات در نواحی خاص صورت مثل قسمت پایینی صورت، نواحی میانی صورت یا گردن انجام شود. در بعضی از موارد، پروسه های اضافی مانند جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی یا لیفت ابرو ممکن است همراه با جراحی لیفت صورت انجام شود تا جوان سازی پوست صورت به دست آید.

بعد از انجام لیفت صورت، بیماران ممکن است با مقداری التهاب، کبود شدن و بی قراری در طول مرحله اولیه بهبود روبرو شوند که کاملا طبیعی است. ضروری است تا مراقبت ها و دستورالعمل های پسادرمان که توسط جراح زیبایی به شما داده می‌شود را دنبال کنید تا مشکلات بعد از عمل را به حداقل برسانید. بیشتر بیماران می‌توانند بعد از چند هفته بعد از جراحی به فعالیت های روزانه خود ادامه دهند. اگرچه نتیجه نهایی و کلی جراحی بعد از چند ماه کاملا مشخص می‌شود.

جراحی لیفت صورت پروسه‌ای امت و موثر شناخته می‌شود البته اگر توسط یک متخصص جراحی زیبایی باتجربه و مجرب انجام شود.

لیفت با نخ لیفت صورت

در عمل لیفت صورت با نخ، قسمت های شل و افتاده ی پوست تا حدی قابل بازگشت هستند  و با سفت شدن پوست چروک ها از بین می روند. گاهی رد نخ در صورت دیده می شود که اگر این کار توسط یک متخصص با تجربه انجام شود، عوارض زیادی نخواهد داشت. با از بین رفتن چروک ها، صورت جوان تر شده و اعتماد به نفس افراد بالاتر می رود. این روش در بسیاری از موارد نیاز به بیهوشی کامل ندارد و برشی در پوست زده نمی شود. توجه داشته باشید نخ مورد استفاده در این روند نقش مهمی ایفا می کند. ممکن است از خود بپرسید بهترین مارک نخ لیفت صورت چیست؟ در این مقاله به این سوال و دیگر مطالب راجع به نخ لیفت پاسخ می دهیم.

لیفت با نخ لیفت صورت
لیفت با نخ لیفت صورت

 لیفت صورت با نخ چگونه انجام می شود؟

نخ های لیفت صورت با ارائه راه حلی تاثیرگذار و با کمترین حالت تهاجمی، انقلابی را در زمینه لیفت صورت و جوانسازی پوست به وجود آورده‌اند. نخ های لیفت صورت محبوبیت زیادی را در میان بیمارانی پیدا کرده‌اند که می‌خواهند ظاهری طبیعی تر با کمترین زمان بهبود داشته باشند.

برای لیفت صورت با نخ، جراح پلاستیک در ابتدا آناتومی صورت بیمار، قابلیت ارتجاعی پوست و نتیجه دلخواه را ارزیابی می‌کند. برنامه درمان بر اساس نیازهای خاص و نگرانی های بیمار طراحی می‌شود تا به بیمار اطمینان دهد که نتیجه دلخواه او حاصل می‌شود. در طول پروسه جراح از نخ لیفت صورت استفاده می‌کند. این نخ ها برای جهت دادن و برطرف کردن چروک ها و افتادگی پوست صورت طراحی شده اند و تاثیرات جوانسازی پوست را فراهم می‌کنند.

در این روش به جای عمل جراحی، با استفاده از نخ و کشیدن پوست، چروک ها را از بین می برند و یا تا حد قابل توجهی کاهش می دهند. این یک عمل زیبایی نیمه دائم است که 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. ممکن است در ابتدا با عوارضی مانند کبودی و تورم و دیگر مشکلات همراه باشد اما به مرور زمان از بین خواهد رفت. این درمان برای نواحی زیر چشم، گونه ها، فاصله ی بین لب و بینی، چروک های پیشانی و غبغب انجام می شود.

چرا باید از بهترین مارک نخ لیفت صورت استفاده کنیم؟

استفاده از این روش بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و برای بسیاری از افرادی که از جراحی می ترسند و یا به دنبال روش ساده تری هستند، انتخاب خوبی به شمار می رود. با این حال این روند باید به دست افراد متخصص، در محیطی امن و مواد درجه یک انجام شود. عوارض آن در صورت رعایت این نکات به حداقل رسیده و خطری در پی نخواهد داشت. به یاد داشته باشید استفاده از نخ غیر مرغوب سبب ماندن رد روی صورت و تورم خواهد شد. به همین دلیل است که باید از بهترین نخ برای لیفت صورت استفاده می شود.

یکی از دلایل ابتدایی برای اینکه چرا استفاده از بهترین برند نخ لیفت صورت بسیار مهم است تاثیرگذاری و طول عمر نتیجه به دست آمده است. نخ های باکیفیت بالا با تکنولوژی های پیشرفته و مواد عالی طراحی شده اند تا در لیفت صورت موثرترین نتیجه را ارائه بدهند. این نخ ها مقاوم و زیست سازگار هستند. با استفاده از بهترین برندهای نخ لیفت صورت بیماران می‌توانند مطمئن باشند که نتیجه عالی و طبیعی درسافت خواهند کرد.

بهترین برندهای نخ لیفت صورت تحت آزمایش های دقیق قرار گرفته اند تا میزان تاثیرگذاری و امنیت آنها بررسی شود. این فاکتورها باعث می‌شود پروسه به صورت ایمن پیش رود و ریسک ایجاد مشکلات و شکست کاهش پیدا کند.

 

 

چرا باید از بهترین مارک نخ لیفت صورت استفاده کنیم؟
استفاده از نخ لیفت

بهترین برندهای نخ های لیفت صورت با می‌توانند تجربه‌ای راحت و بدون دردسر به همراه داشته باشند. نخ های باکیفیت به راحتی در زیر پوست صورت قرار می‌گیرند، میزان بی قراری و درد را تا حد زیادی کاهش می‌دهند و انعطاف پذیری بالایی دارند. بیماران پروسه راحت تری را تجربه می‌کنند و دیگر نیاز نیست نگرانی هایی در مورد درد یا نتیجه بد را داشته باشند.

مزایای لیفت صورت با نخ

یکی از ابتدایی ترین مزایا لیفت صورت با نخ، ویژگی تهاجمی بودن آن به صورت بسیار کم است. برخلاف جراحی‌های لیفت صورت قدیمی که شامل برش های زیاد، بی حسی و دوره بهبود طولانی بودند، لیفت صورت با نخ یک پروسه غیر جراحی ایت که می‌تواند در کلینیک های زیبایی انجام شود. استفاده از نخ های قابل جذب که در زیر پوست صورت اعمال می‌شود اجازه لیفت فوری و سفت شدن بافت های صورت بدون نیاز به دوره بهبود طولانی را به بیمار می‌دهد. به همین دلیل نخ های لیفت صورت گزینه جذابی برای افرادی هستند که می‌خواهند بدون ریسک زیاد ظاهری زیبا و جوان داشته باشند.

یکی دیگر از مزایای لیفت صورت با نخ توانایی آن در برطرف کردن بخش های بخصوص صورت است. نخ های استفاده شده در این پروسه می‌توانند نیازهای خاص بیمار از جمله لیفت افتادگی گونه، ایجاد خط فک یا کاهش چین و چروک های صورت را برطرف کنند. این رویکرد به جراح و بیمار این اجازه را می‌دهد تا نتیجه‌ای طبیعی تر و دقیق تر دریافت کنند آن هم بدون آنکه ساختار و ویژگی های صورت بیمار دچار تغییر شود.

لیفت صورت با نخ یک نتیجه طولانی مدت را در مقایسه با دیگر روش های غیرتهاجمی زیبایی ارائه می‌دهد. نخ های قابل جذب به کار رفته در این پروسه کمک می‌کند تا قابلیت ارتجاعی پوست به مرور زمان ارتقا پیدا کند. در حالیکه تاثیرات فوری لیفت صورت با نخ مدت کوتاهی بعد از پروسه مشخص می‌شود اما بهبود تدریجی کیفیت پوست و بافت صورت می‌تواند تا ماه ها بعد از لیفت ادامه پیدا کند. جوانسازی دراز مدت باعث می‌شود که لیفت صورت با نخ یک گزینه مقرون به صرفه برای افرادی باشد که به دنبال نتیجه پایدار هستند بدون آنکه نیازی به درمان های مکرر داشته باشند.

به علاوه لیفت صورت با نخ پروسه‌ای امن با ریسک حداقل و عوارض جانبی است. استفاده از نخ های قابل جذب ریسک عفونت یا جای زخم را کاهش می‌دهد و بسیاری از بیماران بی قراری و دردی را در طول یا بعد پروسه درمان حس نمی‌کنند.

انواع نخ لیفت صورت:

انواع نخ لیفت صورت
لیفت صورت با نخ

بهترین نخ لیفت عبارتند از:

نخ PDO-COG

 این یک نخ تک رشته ای است که خار های بسیار ریزی دارد که این باعث می شود تماس با سطح پوست بیشتر شود. تماس بیشتر به معنی التهاب بیشتر و افزایش کلاژن سازی است که خود موجب کشش پوست می شود. همچنین این نخ به پوست قلاب می شود و روند لیفت صورت را تسریع می بخشد. استفاده از آن به تنهایی انجام نمی شود و تنها در برخی مواقع که نیاز باشد به کار می رود و قیمت آن نیز بالاست. انواع نخ PDO-COG عبارتند از:

نخ‌های مونو (mono)

نخ‌های مونو صاف و بدون خار هستند. از این نخ‌هاجهت سفت شدن پوست استفاده می کنند. ابن نخ ها تاثیر زیادی در لیفت صورت ندارند و با قرار دادن تعداد زیادی از این نخ‌ کلاژن سازی آغاز و جوانسازی صورت انجام می‌گیرد.

نخ‌ کاگ

نخ های خاردار یا کاگ شبیه به نخ های مونو می باشند اما در ساختار آن ها خارهای ریزی وجود دارد که به لایه های پوست متصل می شوند و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کنند. این شیارها سیستم مشخصی به پوست م دهند و با خون رسانی پوست کشیده و سفت می شود. نخ های کاگ هم به تنهایی و هم با ترکیب شدن همراه نخ های مونو برای درمان افتادگی ها و انجام  انواع زیباسازی و جوان سازی پوست صورت به کار می رود. برای زاویه سازی فک، لیفت غبغب، لیفت ابرو و بینی نیز از این جنس نخ بسیار بهره می برند. بافتی که پس از استفاده از آن در سطح پوست ایجاد می شود بسیار نرم و لطیف است.

نخ‌ پیچ دار

برای افزایش حجم صورت نیز می توان از طریق لیفت صورت اقدام کرد. برای این کار از نخ های پیچ دار استفاده می کنند. این نخ ها با ترکیب نخ های دیگر دور سوزن بافته می شوند. اگر بخواهید صورتتان در ناحیهی چانه باریک شود و یا تورفتگی هایی را پر کنید، این نخ ها امکانانجام یک لیفت تمیز برای پر کردن ایننواحی را برای شما فراهم می کنند. اگر دو نخ به هم بافته شوند، به آن چند پیچی گفته می شود.

 نخ PGA

این نخ ها چندرشته ای هستند و با تحریک پوست باعث التهاب و کلاژن سازی می شوند. همچنین در خود گلیکولیک دارند که این نیز باعث کلاژن سازی مضاعف خواهد شد. به طور کلی این نخ ها ۱۰ درصد بیشتر از نخ های دیگر التهاب ایجاد میکنند و نتایج بهتری در پی خواهند داشت.

نخ Hurricane

نخ ها در این روش به شکل مارپیچ به کار می روند. همین سیستم باعث طویل شدن نخ داخل بافت شده و التهاب را بیشتر می کند. این جنس نخ در کنار نخ کاگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری عملیات لیفت صورت با نخ را با این جنس نخ ها انجام می دهند. با به کاربردن آن ها عمل خون رسانی بیشتر شده و نتیجه بسیار بهتر می شود.برای هر بخش و با توجه به عمق چروک ها ضخامت و طول نخ های مورد استفاده تغییر می کند.

نخ‌های فیلامنت طلایی   

  این نخ ها از جنس طلای 24 عیار هستند و در کشور هایی مانند انگلستان برای لیفت صورت استفاده می شوند. لیفت صورت با این نخ های بسیار گران قیمت به پوست طلایی، نخ طلایی مشهور است.

نخ سیلوئت

جراحی با این نخ به لیفت نخ عروسکی نیز شناخته می شود. در این روند از طریق تعلیق بخیه با قیف‌هایی که هم در جراحی بازسازی و هم در جراحی زیبایی استفاده می‌شود، انجام می گیرد.

نخ‌های تکی

نخ‌های تکی، به دسته ای از نخ ها با جنس PDO بصورت تکی ساخته می شوند، گفته می شود. جنسشان نرم است و التهاب کمتری در پوست ایجاد می کنند. این روش برای چروک های سطحی تر استفاه می شود زیرا کشش زیادی در پوست ایجاد نمی کند. نخ ها بصورت شبکه ای طبق الگویی خاص چندین بار در پوست قرار می گیرند تا کشش لازم را ایجاد کنند. کالژن سازی انجام می شود اما تغییر بسیار زیادی ایجاد نمی کند و در برخی موارد استفاده می شود. این روش از سفت کردن پوست صورت، برای پوست آویزان و شل شده ی گردن، خطوط پیشانی و برخی چروک های کم عمق موثر هستند. همچنین برای ایجاد گونه می توان از این نخ ها بهره برد. 10 تا 30 نخ مونو برای هر نقطه ی شخص شده مورد استفاده قرار می گیرد که این تعداد با توجهبه تشخیص پزشک متغیر است. همچنین برای زیباسازی و سفت کردن پوست می توان ترکیبی از نخ های تکی و نخ های کاگ را استفاده کرد.

نخ‌های خاردار با تعلیق آزاد

برای این روش از طریق یک سوزن هدایت توخالی، مانند سوزن های نخاعی، نخ های خاردار را از راه برش هایی که قبلا در پوست توسط سوزن ایجاد شده، رد می کنند. این نخ ها زیر پوست و در جایی که از پیش دکتر متخصص تعیین کرده است در چربی پوست می رود. قطر این شکاف ها 1 یا 2 میلیمتر می باشد. سوزن مورد نظر در صورت لزوم برای اصلاح مکان یابس می شود و در آخر از سطح پوست خارج می شود. کاگ های موجود در نخ در زیر پوست قرار می گیرند و سطح  پوست را بالا می کشند. تمامی این مراحل با بی حسی موضعی انجام می شود و شما دردی را احساس نخواهید کرد. نخ های اضافه نیز از سطح پوست برداشته می شوند تا به چشم نیایند.

تعداد نخ های لازم برای لیفت صورت با توجه به نقاط مورد نظر و عمق چروک ها متفاوت می باشند. در لیفت کامل صورت 18 نخ خاردار استفاده می شود. با این حال همه ی افراد به لیفت کامل نیاز ندارند. برای هر گونه 3 نخ و هر ابرو دو نخ به کار گرفته می شود. همچنین برای هر خط فک دو نخ و هر سمت از گردن دو نخ استفاده می شود.

نخ های کلاژن

یکی از بهترین نخ لیفت نخ کلاژن می باشد، از این نخ ها برای لیفت صورت هایی که دارای پوستی نرم هستند بسیار مناسب است.این نوع لیفت باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود  . به جوان سازی پوست شما بسیار کمک خواهد کرد.

مناسب ترین مارک نخ لیفت صورت چیست؟

مناسب ترین مارک نخ لیفت صورت
مناسب ترین مارک نخ لیفت صورت

برای هریک از نقاطی که برای جوان سازی و زیباسازی در نظر گرفته می شئد، نوعی از نخ یا نخ ها مورد استفاده قرار می گیرد. تعداد و هزینه ی هر یک نیز برای هر شخص متفاوت می باشندکلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان  تمامی خدمات لیفت صورت را با بهترین امکانات ارائه می دهد.  تمامی جراحی ها و عمل های زیبایی در این مرکز توسط دکتر سالومه سالاریان انجام می شوند. ایشان در سال 1390 موفق به کسب فلوشیپ جراحی پلاستیک صور از دانشگاه کلورادو در آمریکا شدند. برای تعیین وقت و مشاوره می توانید با شماره درج شده در سایت تمای بگیرید. در صورت داشتن هر سوالی با پر کردن فرم ارتباط با ما که در سایت قرار داده ایم، اقدام به پرسش کنید تا در اولین فرصت به شما پاسخ داده شود.

ماندگاری نخ لیفت صورت

ماندگاری نخ لیفت صورت
ماندگاری لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟ این یکی از مهم ترین سوالاتی است که ممکن است برای شما عزیزان بوجود آید. میزان ماندگاری نخ لیفتینگ صورت به نوع و جنس نخ بستگی دارد، استفاده از برند های معتبر قطعا می تواند بهترین ماندگاری را داشته باشد. کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان انواع خدمات زیبایی را با بهترین خدمات ارائه می دهد این مجموعه از بهترین نخ ها موجود در بازار برای انجام لیفت نخ استفاده می نماید اگر می خواهید بدانید که لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی لیفتینگ صورت جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

ّقیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

قیمت نخ لیفت با توجه به نوع و جنسی و مارکی که دارد متفاوت است. همچنین هزینه نخ لیفت صورت با توجه به مقدار نخ مورد استفاده در درمان نیز متفاوت خواهد بود. استفاده از بهترین و مرغوب ترین مارک نخ در افزایش کیفیت لیفت صورت بسیار تاثیرگذار خواهد بود از همین رو کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان همیشه از بهترین مارک نخ لیفت استفاده می کند. به همین دلیل نخ ها با توجه به نوع و کیفیتشان قیمت های متفاوتی خواهند داشت.

4/5 - (23 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاه کاربران (12 دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشید
    من ۱۵سالمه بینیم قوز داره ب نظرتون نخ خوبه یا ژل واسه بینی
    اگه نخ خوبه بنظرتون کدوم بهتره

  2. سلام من ابروهام رو یک هفته هست در یک کلینیک با estelift لیفت کردم و هیچ نتیجه ای ندیدم از کلینیک میپرسم میگن باید زمان بگذره. میخواستم بپرسم این عادی هست

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام، لطفا جهت اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید

  3. مهسا رمضان نژاد :

    سوال داشتم از خدمتتون بهترین نخ لیفت از نوع کاگ برای گونه های سنگین رو میخاستم بپرسم

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام برای گونه سنگین جراحی بهتر است و اصولا نخ ها اثرات نسبی دارند و نیاز به تکرار دارند

        1. دکتر سالومه سالاریان :

          سلام
          بستگی به میزان افتادگی ابرو دارد در مواردی که بطور ژنتیکی یا به مرور سن افتادگی زیاد است جراحی لیفت ابرو بهتر است ولی در مواردی که فرد آمادگی جراحی و بیهوشی عمومی ندارد می توان افتادگی های خفیف تا متوسط را با نخ مخصوص لیفت ابرو اصلاح کرد

          1. دکتر سالومه سالاریان :

            سلام وقت شما بخیر ، باید جهت اطلاع از قیمت های دقیق با کلینیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط