بوتاکس بین دو ابرو

فهرست مطالب

بوتاکس سال هاست به عنوان یکی از درمان های رایج برای چروک های صورت به کار گرفته می شود. این روش به علت کم خطر بودن و کارآمدی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به مرور زمان و با بالا رفتن سن بیماری های پوستی و چروک هایی در سطح صورت ظاهر می شوند. با برطرف شدن این خطوط پوست بسیار جوان تر و زیباتر به نظر می رسد. چروک بین دو ابرو نیز از خطوطی است که در ظاهر تغییرات مهمی ایجاد خواهد کرد. به این چروک به اصطلاح خط اخم نیز می گویند. بوتاکس بین دو ابرو راهی مطمعن برای چنین مشکلی می باشد. گرچه این خطوط با تزریق فیلر ابرو هم از بین می‌رود.

مزایای بوتاکس بین دو ابرو چیست؟

راه درمان ایمن: یکی از مهم ترین مزایای این روش، سلامت و ایمن بودن آن است. اگر تزریق بوتاکس با مواد عالی، تجهیزات به روز و یک فرد با مهارت بالا انجام شود، هیچ عوارضی نخواهد داشت. این روش سال هاست توسط مراکز مختلف در سراسر جهان برای درمان خط اخم استفاده می شود.

نتیجه ی قطعی: نتیجه ی این روش پس از یک هفته کاملا  مشهود خواهد بود. معمولا تا سه ماه هم دوام خواهد داشت. اما بازهم تاکید می کنیم، این مراحل باید در محیطی سالم و توسط متخصص انجام شوند و تمامی حساسیت ها و خواسته ها به طور کامل بررسی شوند.

انعطاف پذیری: از دیگر مزایای این روش این است که شما می توانید چروک را نرم کنید و یا آن را کاملا از بین ببرید. همه چیز به انتخاب شما بستگی خواهد داشت.

قابل ترمیم است: اگر پس از انجام بوتاکس از نتیجه راضی نبودید، می توانید آن را ترمیم کنید.

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس

 

بوتاکس بین دو ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

بوتاکس نوعی درمان است که برای سنین مختلف انجام می شود. معمولا افرادی که سی ساله هستند اقدام به انجام بوتاکس می کنند. با این حال این کار رنج سنی خاصی ندارد و زمانی که چروک در بین قسمت های میانی ابرو ها دیده شود، با مشورت یک متخصص حرفه ای به راحتی می توان این مشکل را حل کرد. بوتاکس باعث می شود نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید و شادابی بیشتری را تجربه کنید. اعتماد به نفس بالا نیز شما را در دستیابی به اهداف مهمتان یاری خواهد کرد.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

چروک بین دو ابرو

خط عمودی عمیقی که در ناحیه ی بین دو ابرو ایجاد می شود. این خط یا خطوط با تزریق بوتاکس از بین می روند. با این چروک ها همیشه ظاهری خسته خواهید داشت. به آن ها به دلیل اینکه موقع اخم کردن عمیق تر نیز می شوند، خط اخم می گویند. اگر می خواهید از این آسیب خلاص شوید، بهترین راه  درمان آن از طریق بوتاکس بین ابرو می باشد.

با تزریق بوتاکس در این خطوط، پوست توانایی انقباض خود را از دست خواهد داد و دیگر چروک عمیقی ایجاد نمی شود. این ناحیه بسیار پرطرفدار است و تاثیر زیادی هم بر چهره می گذارد. فیس لیفت سنتر تمامی خدمات بوتاکس را با بهترین کیفیت ارائه می دهند.

چرا خط اخم تشکیل می شود؟

یکی از رایج ترین دلایل ایجاد خط اخم در چهره تغییر حالات چهره می باشد. اخم کردن به مرور زمان و تکرار آن بصورت مکرر این خط را ایجاد و عمیق تر خواهد کرد. همچنین اشعه ی ماوراء بنفش نیز باعث پیری پوست خواهد شد. این اشعه که از نور خورشید به پوست وارد می شود، اگر زیاد باشد به کلاژن و الاستین پوست آسیب زده و خاصیت کشسانی پوست را مختل می کند. این امر خطوط را عمیق تر خواهد کرد. شیرینی و خوردن شکر به مقدار بسیار بالا نیز سبب کم تر شدن مواد مغذی پوستتان می شود.

سیگار کشیدن هم یکی دیگر از راه هاییست که باعث آسیب به پوست خواهد شد. نیکوتین عروق خونی را نازک کرده و مواد معدنی و اکسیژن به خوبی به پوست نمی رسند. این امیر ترمیم پوست را سخت خواهد کرد. بدیهی ست که با بالا رفتن سن کلاژن و الاستین و چربی موجود در پوست دیگر به مقدار قبل نیستند و باعث گود شدن خطوط خواهند شد.

تزریق بوتاکس بین دو ابرو
تزریق بوتاکس بین دو ابرو

روند تزریق بوتاکس بین دو ابرو

ابتدا پزشک متخصص باید پوست و وضعیت خطوط ایجاد شده را بررسی کند. تمامی ویژگی های ابرو، شکل و گود رفتگی ها را مورد بررسی قرار می دهد. تمامی مراحل با شما در میان گذاشته می شود و خواسته های شما از این مشخص خواهد شد.  عوارض جانبی، نتیجه ی تقریبی پس از تزریق بوتاکس و همه ی مواردی که باید پس از تزریق بوتاکس انجام دهید به شما گفته می شود و شما در جریان مراحل قرار خواهید گرفت. پس از جلسه ی مشاوره و گرفتن چند عکس نوبت به عملیات تزریق ژل بوتاکس می رسد.

در این مرحله باید اخم کنید تا پزشک بتواند خطوط و عمق آن ها را تشخیص دهد. پس از تزریق بوتاکس باید مراقبت های توصیه شده را جدی بگیرید تا مشکلی پیش نیاید. جلسات معاینه نیز برای بررسی نتیجه و ارزیابی عملکرد پس از دو یا سه هفته گذاشته می شود.

عضلاتی که وظیفه ی کنترل حرکات پیشانی را دارند؛ فرونتالیس و عضلاتی هستند که به عضلات اخم مشهورند، به این دلیل به این اسم شناخته می شوند که موقع اخم کردن فعال می شوند،.  زمانی که زیاد از این عضلاتاستفادع شود چروک های عمقی روی پوست ایجاد می شوند که این چروک ها با تزریق فیلر پیشانی و تزریق فیلر بین دو ابرو هم قابل رفع است.

 آیا تزریق بوتاکس بین دو ابرو درد دارد؟

برای تزریق بوتکس از سوزن های بسیار ریز استفاده می شود و اگر لازم باشد نواحی مورد نظر سر می شوند تا درد را حس نکنید. با این حال درد آن مانند نیش یک پشه می باشد.

 

 مراقبت های پس از بوتاکس بین ابرو ها

 تا 24 ساعت به هیچ وجه نواحی محل تزریق را ماساژ ندهید و به آن دست نزنید. این کار مواد را به لایه های زیرین پوست منتقل خواهد کرد.

از مصرف الکل دوری کنید.

از فعالیت های فیزیکی سنگین بپرهیزید.

پس از بوتاکس باید با توجه به توصیه های پزشک خود، از کرم لایه بردار استفاده کنید.

عوارض بوتاکس بین دو ابرو
عوارض بوتاکس بین دو ابرو

عوارض بوتاکس بین دو ابرو

همانطور که پیش از این نیز به این موضوع اشاره شد، این درمان، در صورتیکه درست انجام شود،  عوارض جدی ندارد . با این حال بعد از انجام عملیات  برخی عوارض جانبی مانند ورم، قرمزی، کبودی و حساسیت دیده می‌شود.این علائم بسیار خفیف هستند و بعد از 48 ساعت از بین می روند. گاهی پیش می آید که به دلیل بررسی نادرست و عدم داشتن مهارت کافی مواردی  مثل عفونت یا بی‌حسی طولانی مدت در ناحیه تزریق ایجاد می شود.این موارد بسیار اندک هستند و اگر تمامی کارها به دقت پیش بروند، مشکلی پیش نخواهد آمد. سعی کنید تا 12 ساعت بعد از بوتاکس، بع نواحی محلتزریق دست نزنید و تا 4 ساعت بعد دراز نکشید.

بوتاکس بین دو ابرو
بوتاکس بین دو ابرو

 

هزینه بوتاکس بین دو ابرو

قیمت بوتاکس بین دو ابرو می تواند متغیر باشد. عواملی مانند عمق خطوط، تعداد آن ها و مقدار و نوع موادی که مورد استفاده قرار می گیرد، در افراد مختلف متفاوت اند. همچنین برخی افراد علاوه بر مواد بوتاکس از فیلر پوست برای از بین بردن چروک استفاده می کنند که همین قیمت را کمی بالا می برد. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با مراکز درمانی تماس یگیرید.

سوالات متداول در رابطه با بوتاکس بین دو ابرو

بوتاکس بین دو ابرو درد دارد؟

برای بوتاکس بین دو ابرو از سوزن های ریز استفاده می شود و درد آن شبیه به درد نیش پشه است اما در صورتی که بخواهید می توان از بی حسی استفاده کرد.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس بین دو ابرو چیست؟

تا 24 ساعت از مالیدن دست به محل تزریق شده پرهیز کنید. از مصرف الکل دوری کنید. فعالیت های سنگین فیزیکی نکنید و از کرم لایه بردار توصیه شده توسط پزشک استفاده کنید.

مزایای بوتاکس بین دو ابرو چیست؟

اگر پس از انجام بوتاکس از نتیجه راضی نبودید، می توانید آن را ترمیم کنید. به کمک این روش می توانید چروک را نرم کرده یا کاملا از بین برد. نتیجه ی این روش بعد از یک هفته کاملا مشخص می شود و در نهایت این روش بسیار ایمن است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
5/5 - (3 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه کاربران (17 دیدگاه)

  1. میلاد ابراهیمی :

    با عرض خسته نباشید خدمت تمام کادر درمان،ارزوی موفقیت دارم برای تک تکتون

  2. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم تزریق بین دو ابرو روی خود ابرو تاثیر نمیزاره؟باعث ریزش نمیشه؟

  3. فرنگیس شاه عباسی :

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت سرکار خانم دکتر سالومه سالاریان بنده 4 ماه پیش بوتاکی بین ابرو رو در کلینیک شما انجام دادم وهم اکنون بسیار از خدمات ارزنده شما راضی هستم خسته نباشید میگم به شما وکادر با تجربتون.

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام خدمت شما، لطفا جهت اطلاع از هزینه بوتاکس بین دو ابرو با کلینیک تماس بگیرید که ضمن مشاوره شما، قیمت دقیق رو هم خدمتتون اعلام کنند همکاران ما.

      1. سلام خسته نباشید ببخشید من سه ماه پیش بوتاکس پیشانی مسپورت آمریکایی 8/10 سی سی انجام دادم الان احساس سنگینی و باد و تورم میان دو ابروی خودم احساس میکنم عوارض داده فک کنم الان باید چیکار کنم بازم بروم بوتاکس مسپورت آمریکایی را تزریق کنم ویا نوع دیگر بوتاکس و یا تخلیه چربی پیشانی و یا لیفت ابرو الان من باید چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط