تزریق فیلر بین دو ابرو

تزریق-فیلر-بین-دو-ابرو
تزریق-فیلر-بین-دو-ابرو

فهرست مطالب

با بالا رفتن سن افراد پوست آنها خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و بدین ترتیب خطوط اخم در صورت نمایان می شود. این خطوط در نتیجه حرکات مکرر ماهیچه ها در صورت به وجود می آید. اکثر زیبا جویان با تزریق فیلر بین دو ابرو خط اخم به وجود آمده را از بین می ‌برند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که خط اخم باعث ایجاد ظاهری غمگین یا عصبانی در چهره شما شده و می خواهید با تزریق فیلر این خطوط را از بین ببرید، بدون شک خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم که شما را با تزریق فیلر خط اخم بیشتر آشنا کنیم.

علت محبوبیت تزریق فیلر خط اخم

علت-محبوبیت-تزریق-فیلر-خط-اخم

علاوه بر تزریق چربی به پیشانی، یکی دیگر از راه های محبوب رفع خط اخم با تزریق فیلر پیشانی است. بنابراین برای رفع خط اخم در صورت زیبایی جویان فیلر تزریق می شود. فیلر ها محصولاتی شبیه ژل هستند که متخصصان پوست با تزریق آن ها به زیر سطح پوست چین و چروک های موجود در صورت را برطرف می کند.

همچنین با تزریق فیلر، حجم از دست رفته صورت نیز جبران می شود. متخصصان پوست و زیبایی با استفاده از روش هایی مانند تزریق فیلر دور چشم صورت را کانتور می ‌کنند و در آن فرم و زاویه  ایجاد می ‌کنند.

گاه می بینیم که خط اخم به وجود آمده در صورت بانوان بسیار عمیق است در این صورت متخصصان از تزریق فیلر خط اخم عمیق استفاده می کنند. علت اصلی محبوبیت تزریق اثرگذاری بالا و سریع فیلر در خصوص جوانسازی پوست صورت زیباجویان است.

هزینه تزریق فیلر با توجه به فیلر مورد استفاده در صورت تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تزریق فیلر خط اخم می‌ توانید با متخصصین ما در مجموعه فیس لیفت سنتر ارتباط برقرار کنید.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نحوه تزریق فیلر خط اخم

نحوه-تزریق-فیلر-خط-اخم

زیبا جویان پس از مراجعه به پزشک متخصص پوست و زیبایی، مشکل خود را با این فرد در میان می‌ گذارند. پزشک نیز بعد از شنیدن شرح حال به معاینه صورت زیباجویان می ‌پردازد؛ بنابراین بعد از ارزیابی صورت فرد و مشاهده خط اخم مقدار دوز مورد نیاز را برای تزریق فیلر تعیین می کند.

پزشک در مورد تزریق فیلر بین ابرو عواملی مانند موارد زیر را در نظر می گیرد:

  • انتظار زیباجویان از تزریق فیلر
  • بودجه مراجعه کنندگان
  • در نظر گرفتن دفعات قبلی تزریق فیلر
  • توجه به عوارض نادر تزریق فیلر

ماندگاری تزریق فیلر بین دو ابرو به مقدار دوز فیلر تزریق شده بستگی دارد. به عبارت دیگر هر چه دوزی طریقه فیلر بیشتر باشد، ماندگاری فیلر نیز بیشتر است. البته باید توجه کنید که منظور از دوز بیشتر زیاده روی در تزریق فیلر نیست.

یکی از مزایا تزریق فیلر بین دو ابرو جوان شدن پوست صورت است. با جوان شدن پوست صورت فرد اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند و این خود در روحیه فرد بسیار موثر است.

اهمیت انتخاب بهترین متخصص برای تزریق فیلر بین دو ابرو

به این علت که تزریق فیلر باید در محل مناسب خود انجام گیرد، تزریق فیلر می تواند بسیار دشوار باشد. در رابطه با تزریق فیلر باید بگوییم که اگر تزریق فیلر بسیار عمیق صورت بگیرد، خطوط اخم برطرف نخواهد شد و اگر تزریق بیش از حد نزدیک به سطح پوست باشد در این صورت نیز ماده فیلر از منافذ پوست خارج می شود.

بدین ترتیب متخصصان پوست و زیبایی در تزریق فیلر خط اخم مجبور به استفاده از نقاط بیشتر و زوایای مختلف برای انجام عمل تزریق خواهند بود.

در تزریق فیلر بین دو ابرو در تهران متخصصان از تکنیک های کاربردی برای تزریق فیلر خط اخم استفاده می کنند. با استفاده از این تکنیک ها زیبا جویان بعد از تزریق فیلر هیچ گونه عوارضی در پوست خود مشاهده نمی کنند. زیبا جویان می توانند برای مطلع شدن از هزینه تزریق فیلر بین دو ابرو با مشاوران مراکز زیبایی تماس بگیرند.

عوارض جانبی تزریق ژل خط اخم

عوارض-جانبی-تزریق-ژل-خط-اخمتجربه ها نشان داده که بسیاری از افراد پس از تزریق فیلر خط اخم دچار کبودی در محل تزریق می‌ شوند این کبودی یکی از عوارض طبیعی و بی خطر تزریق فیلر بین دو ابرو است که بعد از مدت کوتاهی با رعایت توصیه های متخصص از بین خواهد رفت.

یکی دیگر از معایب تزریق فیلر بین دو ابرو به وجود آمدن تورم در محل تزریق است که معمولا بعد از گذشت ۴۸ ساعت از بین می رود. همچنین عفونت پس از تزریق فیلر بسیار نادر است اما این احتمال وجود دارد که با ورود سوزن به محل تزریق امکان بروز عفونت در آن محل وجود داشته باشد.

متخصصان در هنگام بررسی مزایا و معایب تزریق فیلر ابرو به مورد از دست دادن بینایی نیز برخورد کردند. البته باید بگوییم که از دست دادن بینایی در زیبا جویان مسئله ای غیرقابل تصور است. نکروز نیز از دیگر عوارض نادر پس از عمل تزریق فیلر خط اخم است.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی لیفت صورت و تزریق فیلر لب ، تزریق فیلر چانه و بین دو ابرو، بوتاکس بین دو ابرو و تزریق چربی به چانه  هزینه های آن با متخصصین ما در فیس لیفت سنتر تماس بگیرید.

سوال های پر تکرار در خصوص تزریق فیلر خط اخم

میزان ماندگاری فیلر خط اخم چقدر است؟

زیبا جویان باید تزریق فیلر بین دو ابروی خود را یک بار دیگر تمدید کنند. همچنین متخصصان هر ۳ الی ۴ ماه یکبار از شل کننده های عضلانی برای زیباجویان استفاده می کنند. پس از انجام این مراحل فرد اغلب تا سال ها نیاز به تزریق فیلر خط اخم نخواهد داشت.

تزریق فیلر خط اخم در کلینیک فیس لیفت سنتر چگونه انجام می شود؟

متخصص کلینیک فیس لیفت سنتر بعد از ارزیابی صورت مراجعه کنندگان مراحل زیر را برای آنها انجام می دهد: • تزریق شل کننده عضلات صورت • تزریق فیلر خط اخم در دو هفته بعد • تزریق شل‌ کننده عضلات خط اخم حدود سه ماه بعد • تمدید تزریق فیلر پوستی

هزینه تزریق فیلر خط اخم در فیس لیفت سنتر چقدر است؟

در کل قیمت تزریق فیلر بین دو ابرو طبق میزان فیلر تزریق شده، تعیین می‌ شود. زیبا جویان می‌ توانند برای مطلع شدن از قیمت تزریق فیلر بین دو ابرو با متخصصان ما تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. سلام وقتتون بخیر فیلر بین ابرو انجام دادم اما اصلا جواب نگرفتم دکتر اول گفت بعد یک ماه بعد گفت بعد ۲ماه ماده باز میشه و خط اخم پر میکنه اما اصلا هیچ اتفاقی نیفتاد حالا میگه مشکل از شما ست باید چکار کنم

    1. سلام
      ابتدا باید بوتاکس ناحیه بین دو ابرو انجام بدید تا حرکات عضلات ناحیه محدود شود سپس با فیلر فرورفتگی ها را ترمیم کرد در یکسری افراد بر اساس فرم استخوان پیشانی و یا شروع دیر بوتاکس این خطوط بطور کامل از بین نمیرود

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط