تزریق فیلر دور چشم

تزریق-فیلر-دور-چشم
تزریق-فیلر-دور-چشم

فهرست مطالب

از خسته به نظر رسیدن کلافه شده اید؟ برخی از بیمارانی که از دایره ها، خطوط یا حفره های زیر چشم خود بیزار هستند، برای صاف کردن پوست خود به تزریق فیلر دور چشم روی می آورند.
خواب زیاد، کم کردن نمک و مراقبت از پوست می تواند به جلوگیری از سیاهی دور چشم کمک کند. به علاوه، آرایش یا یک عینک می تواند این مشکلات پوستی رایج را استتار کند .
اما اگر هنوز از اطراف چشم های خود ناراضی و به دنبال درمانی دائمی و قطعی هستید، پرکننده زیر چشم بهترین انتخاب خواهد بود.

فیلر زیر چشم چیست؟

پرکننده زیر چشم، تزریق هدفمند اسید هیالورونیک در ناحیه زیر چشم است تا سیاهی، گودی، خطوط یا چین و چروک ناخواسته را به حداقل برساند. بسیاری از افراد به استفاده از مواد طبیعی راغب تر هستند. این افراد می توانند از تزریق چربی در زیر چشم بهره بگیرند. چربی اطراف چشم بنا به وضعیت چشم شما و صلاحدید پزشک متخصص تزریق می شود.

فیلر های زیر چشم را می ‌توان در هر جایی از اطراف چشم که خطوط، نقص یا حفره وجود دارد استفاده کرد. به عنوان مثال از پرکننده های زیر چشم می توان برای کاهش گودی زیر چشم، فرورفتگی اشک و خطوط ریز استفاده کرد.روش دیگر نیز بوتاکس زیر چشم است.

تزریق-فیلر-در-اطراف-چشم

انواع فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم دارای انواع مختلفی می باشد که در زیر گفته شده است:

  • هیالورونیک اسید
    هیدروکسی لاپاتیت کلسیم
    اسید پلی ال لاکتیک
    بایو فیلر زیر چشم

بهترین برند فیلر زیر چشم

در بالا مواد تشکیل دهنده فیلر را معرفی کردیم. اما برای انتخاب بهترین فیلر زیر چشم بهتر است با متخصص پوست مشورت کنید تا با توجه به پوست شما یک فیلر مناسب برای تزریق خود انتخاب کنید. در ادامه مطلب تعداد پرکننده دورچشم برای شما معرفی کرده ایم:

  • پرکننده زیر چشم ژوویدرم
  • پرکننده زیر چشم رستلاین
  • پرکننده زیر چشم بلوترو

مزایای فیلر دور چشم

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

• مناسب برای از بین بردن پای کلاغی – پرکننده پوستی ممکن است برای نرم کردن خطوطی که از گوشه بیرونی چشم شما بیرون می ‌زند و ممکن است هنگام لبخند زدن یا خنده عمیق‌ تر شوند، استفاده شود.
• از بین برنده خطوط بالای چشم – پرکننده ممکن است برای صاف کردن خط منحنی بالای چشم شما که از گوشه داخلی چشم شروع شده و به سمت گونه نیز کشیده می شود استفاده شود.
• محو کننده چین و چروک زیر چشم – پرکننده ممکن است برای پاک کردن یا نرم کردن سایر خطوط ریز و چین و چروک زیر چشم استفاده شود. پوست زیر چشم بسیار نازک و مستعد چین و چروک است. لازم به ذکر است که در این موارد همچنین می‌توان از روش‌های دیگر مثل تزریق چربی زیر چشم هم استفاده کرد.

فیلر زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟

[html5_video id=11265]

فیلر دور چسم معمولا اختصاص به گروه خاصی ندارد. چه افرادی می توانند فیلر زیر چشم را انجام دهند ؟داشتن انتظارات واقع بینانه مهم است. بیمارانی که پوست ضخیم‌ تر و صاف ‌تری دارند، ممکن است نتایج بهتری نسبت به افرادی که پوست نازک ‌تر و چروک ‌تر زیر چشم دارند، داشته باشند.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که فیلر ها ممکن است سایه را کاهش دهند اما نمی توانند رنگ پوست زیر چشم شما را تغییر دهند. یک متخصص پوست می تواند با شما همکاری کند تا برنامه ای برای رفع مشکلات مورد نظر شما ارائه دهد.

روش تزریق فیلر در زیر چشم معمولاً فقط چند دقیقه طول می کشد. پس از عمل، ممکن است مدتی زمان ببرد تا کبودی محو شود، تورم پایین بیاید و فیلر برطرف شود. در نتیجه برای دیدن نتیجه باید چند هفته صبر کنید. از فیلرها برای حجم‌دهی به نواحی دیگری از صورت مانند تزریق فیلر لب استفاده می‌شود.

آیا فیلر زیر چشم محدودیت سنی دارد ؟

فیلر زیر چشم دارای محدودیت سنی نمی باشد و تمامی افراد بالای 18سال می توانند از این روش بهره‌مند شوند اما افرادی که دارای پوست شل و نازک هستند بهتر است در این خصوص با پزشک متخصص برای اثر بخشی بهتر مشورت کنند.

آیا فیلر زیر چشم درد دارد ؟

به علت آنکه این تزریق با سوزن های ریز و باریک انجام می شود و هیچگونه دردی حس نمی شود فقط امکان دارد هنگام ورود سوزن مقداری سوزش جزئی حس شود. اما از جایی که آستانه درد افراد با هم متفاوت می باشد و برخی پوست های نازک و حساسی دارند امکان دارد پزشک در ناحیه تزریق کرم بی حسی بزند تا دردی حس نشود.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر برای دور چشم

همچنین مهم است که حداقل پنج روز قبل از تزریق فیلر برای رفع سیاهی دور چشم از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی، ویتامین E و جینکو بیلوبا خودداری کنید. این می تواند به کاهش خطر کبودی اطراف چشم پس از عمل کمک کند. مصرف دخانیات نیز ۱۰ قبل از تزریق توصیه نمی شود.

متخصص پوست شما می تواند مزایا، معایب و خطرات این روش را بررسی کند تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

اگر قصد تزریق پر کننده چربی به دور چشم را دارید، سعی کنید حداقل قبل از یک هفته از غذا های چرب و فست فود کمتر مصرف کنید.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر برای دور چشم

متخصصان توصیه می کنند که حداقل ۱۰ روز بعد از تزریق فیلر دور چشم از هیچ گونه دخانیات حتی سیگار استفاده نکنیم. استفاده از آسپرین نیز توصیه نمی شود‌.

مراقبت-های-بعد-از-تزریق-فیلر-دور-چشم

در صورت نیاز به استفاده از آسپرین می توانید با پزشک زیبایی خود صحبت کنید که به شما بگوید با توجه به مقدار، نوع و وضعیت تزریق شما، می توانید از این دارو استفاده کنید یا خیر. باید سعی کنید قسمت تزریق را از ضربات حفظ کنیم.

بعد تزریق فیلر چربی به دور چشم باید در نظر داشته باشید حداقل تا یک هفته از خوردن غذا های بسیار چرب پرهیز کنید. لمس زیاد از حد قسمت تزریق فیلر در اطراف چشم می تواند باعث اختلال در فیلر موجود شود بنابراین نباید بگذاریم دیگران برای بررسی آن مدام به آن دست بزنند.

سعی کنید از قرار گرفتن در مکان های آلوده نیز خود داری کنید چون در صورت استفاده از کرم دور چشم ممکن است آلودگی ها در فضا های خاص جذب دور چشم شوند. بنابراین باید احتیاط کنیم تا از گرد و غبار دور باشیم.

اقداماتی که برای قبل و بعد از تزریق فیلر دور چشم مطرح کردیم، باید کاملا رعایت شوند تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید.
اگر می خواهید تزریق آسان و کم هزینه ای داشته باشید، ناگزیر به کمک گرفتن از متخصصان زیبایی حرفه ای مانند دکتر سالاریان خواهید بود. شما همچنین می‌توانید راجع به روش‌هایی مانند تزریق فیلر ابرو اطلاعات کسب کنید.

نتایج و مدت ماندگاری فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم با گذشت زمان جذب پوست می شود و بعد از رفع کبودی و ورم در محل تزریق نتیجه آن مشخص خواهد شد،اما نکته ای که باید در نظر گرفت این است که فیلر زیر چشم ،دارای نتیجه دائمی نمی باشد و برای نتیجه ایده آل باید تزریق مجدد انجام شود.مقدار پایداری نتیجه تزریق فیلر به نوع و میزان سیاهی و چین و چروک بستگی دارداما به طور معمول فیلر حدود 6ماه ماندگاری دارد.

فیلر مناسب برای خطوط اطراف چشم

فیلر مناسب برای محو جای اشک ممکن است به کاهش حلقه های تیره زیر چشم که ناشی از سایه انداختن در ناحیه زیر چشم است کمک کند.
تعداد خطوط یا حفر هایی که از گوشه داخلی چشم به سمت گونه کشیده می شوند و می توانند روی ناحیه زیر چشم سایه بیاندازند با افزایش سن بیشتر می شود.

ناهنجاری خطوط ناشی از آناتومی طبیعی ناحیه زیر چشم است، اما برخی از بیماران به دنبال درمان هستند زیرا احساس می کنند که باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود یا ظاهری گود رفته به چشمانشان می دهد.

فیلر-مناسب-برای-خطوط-اطراف-چشم

فیلر زیر چشم: عکس قبل و بعد

آیا می خواهید عکس های قبل و بعد از پرکننده زیر چشم را ببینید تا ایده ای از نتایج بدست آورید؟ این ممکن است به شما در تصمیم گیری در مورد استفاده از پرکننده زیر چشم کمک کند.

از پزشک بهترین دکتر برای تزریق فیلر به دور چشم یعنی دکتر سالاریان بپرسید که آیا منتخبی از عکس‌ های بیماران قبلی که پرکننده ‌های زیر چشم دریافت کرده ‌اند، دارند تا بتوانید از توانایی‌ ها و نتایج متخصص پوست خود مطلع شوید. البته نمونه های عکسی در سایت قابل مشاهده است.همچنین روش دیگر تزریق ژل زیر چشم است.

کرم دور چشم بعد از تزریق فیلر

بعد از تزریق فیلر پزشک شما پیشنهاد می کند در روز دو بار از آن استفاده کنید. استفاده از این کرم بعد از ظهر و شب ها ضروری خواهد بود. در روز باعث نظم بافت ها می شود و در شب بیشترین میزان آبرسانی به دور چشم را منجر می شود. بوتاکس دور چشم هم دیگر روشی است که میتوان از آن استفاده کرد. ممکن است مراجعه‌کنندگان روش تزریق چربی را ترجیح دهند. گفتنی است تزریق چربی خط خنده و تزریق فیلر پیشانی در بین مراجعه‌‌کنندگان بسیار طرفدار دارد. همچنین شما می‌توانید در مورد روش هایی مثل تزریق فیلر بین دو ابرو و لیفت صورت و جراحی لیفت صورت  و هزینه لیفت صورت از مشاوران کلینیک اطلاعات کسب کنید.

بهترین دکتر تزریق فیلر دور چشم در تهران

با توجه به شریان های حساس اطراف چشم بادید به منظور جلوگیری از به وجود آمدن عارضه به مراکز معتبر مراجعه نمایید.در کلینیک های معتبر پزشکان متخصص با تجهیزات و مواد استاندارد وبا کیفیت تزریق فیلر دور جشم را برای شما عزیزان انجام می دهند.یکی از بهترین کلینیک ها،فیس لیفت سنتر است که زیر نظر دکتر متخصص سالومه سالاریان انجام می شود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره های درج شده با مشاورین این کلینیک در ارتباط باشید.

فیلر زیر چشم با چه عوارضی می تواند همراه باشد ؟

تزریق فیلر زیر چشم ایمنی بالایی دارد و احتمال عوارض بسیار پایینی دارد.اما با توجه به این که واکنش بدن ها با هم متفاوت است ممکن است در عده ای عوارضی پدید آید.عوارضی از قبیل:

  • کبودی و ورم که بعد از چند ساعت رفع خواهد شد.
  • قرمزی ناحبه تزریق
  • پف کردن زیر چشم
  • در موارد نادر عفونت

 به این نکته توجه داشته باشید که اگز تزریق توسط پزشکی متخصص و با تجربه انجام شود و نکاتی که قبل و بعد از تزریق گفته ایم رعایت شود احتمال بروز به حداقل می رسد.

هزینه تزریق فیلردور چشم

قیمت فیلر دور چشم با توجه به عوامل و پارمترهایی متغیر است .هزینه بسته به دوز تزریق،مقدار چین و چروک و سیاهی زیر چشم،موقعیت کلینیک و تخصص پزشک تعیین می گردد.شما با مشاوره قبل از تزریق می توانید تمامی اطلاعات از جمله: روش تزریق ،هزینه تزریق را  از پزشک بپرسید.

 

سوالات متداول در ارتباط با نحوه تزریق فیلر دور چشم

هزینه تزریق فیلر برای دور چشم

فیلر زیر چشم با سرنگ قیمت گذاری می شود. هزینه کل شما به تعداد کل سرنگ ها و نوع فیلر مورد نیاز بستگی دارد.

ماندگاری تزریق فیلر دور چشم چقدر است؟

فیلر های هیالورونیک اسید زیر چشم معمولاً بین شش ماه تا یک سال قبل از نیاز به انجام مجدد دوام دارند. مدت زمان ماندگاری فیلر ها تا حدی به برند پرکننده مورد استفاده بستگی دارد. چربی نیز معمولا ۲ تا ۴ سال باقی می ماند.

عوارض تزریق فیلر در دور چشم

اگر تزریق فیلر دور چشم توسط پزشک متخصص صورت بگیرد هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت زیرا او می تواند اقدام به حساسیت سنجی و بررسی چشم شما بپردازد.

5/5 - (3 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط