تزریق فیلر زیر چشم

تزریق-فیلر-زیر-چشم
تزریق-فیلر-زیر-چشم

فهرست مطالب

سیاهی زیر چشم ها، فرورفتگی های دایره ای شکل و چین و چروک های زیر پلک که به علت بالارفتن سن و همچنین به دلیل استفاده مداوم از عینک یا مواردی مانند مشکلات کبدی ایجاد می شوند، چهره را خسته نشان می دهد. هرچه سن انسان ها بالاتر می رود، میزان سیاهی دور چشم نیز بیشتر می شود، زیرا بافت های سلولی نیز با گذر زمان پیر می شوند و روند رشد و جایگزینی سلول های پیر، مانند دوران جوانی نخواهد بود.  تزریق فیلر زیر چشم یکی از مؤثر ترین راه ها برای اصلاح و از بین بردن این چین و چروک ها می باشد.

اهمیت دادن به تعداد ساعاتی که در طول شبانه روز می خوابید و حذف نمک از رژیم غذایی خود و مراقبت های پوستی از جمله اقداماتی است که به ماندگاری فیلر زیر چشم کمک می کند. با زدن فیلر زیر چشم، روشن شدن و پر شدن ناحیه اشک که کمک می کند، میزان چین و چروک زیر چشم به حداقل برسد.

انواع مختلف فیلر زیر چشم

 هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید که یکی از شایع ترین فیلر های زیر چشم است، به طور طبیعی در بدن یافت می شود و منجر به تحریک تولید کلاژن در پوست می شود.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم: فیلر پوستی سازگار با بافت زنده است که از فسفات و کلسیم ساخته شده است و از بافت های همبندی محافظت می کند و اثرات حجم دهی را به همراه دارد.

اسید پلی ال لاکتیک: اسید پلی ال لاکتیک یک ماده سازگار با بافت زنده است که موجب تولید کلاژن می شود و در رفع سیاهی و گودی زیر چشم مؤثر خواهد بود.

نواحی تزریق فیلر زیر چشم

نواحی-تزریق-فیلر-زیر-چشم

فیلر زیر چشم را می توان در نواحی اطراف چشم ها انجام داد از جمله:

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ناحیه اشکی: تو رفتگی زیر چشم که از گوشه داخلی چشم شروع می شود و به سمت گونه کشیده میشود، با تزریق ژل برطرف می شود.

چین و چروک زیر چشم: از آن جایی که پوست زیر چشم حساس و مستعد چین و چروک است، تزریق فیلر می تواند به رفع خطوط ایجاد شده در این ناحیه کند.

خطوط پنجه کلاغی: تزریق فیلر می تواند به رفع خطوطی که از گوشه خارجی چشم ها بیرون زده اند و در زمان لبخند زدن عمیق تر به نظر می رسد.

نحوه تزریق فیلر زیر چشم

ابتدا نواحی که قرار تزریق فیلر دور چشم و زیر چشم تزریق شود، علامت گذاری و با مایع تمیز کننده، استریل می شوند، معمولا از کرم بی حس کننده در ناحیه استفاده می شود و چند دقیقه طول می کشد تا کرم جذب پوست شود و اثر بکند. بعد فیلر با استفاده از سوزن کوچک و ظریف و با دقت بالا، به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد.

 افرادی که پوست ضخیم تری دارند به نتیجه بهتری بعد از تزریق زیر چشم میرسد و نکته بسیار مهمی که باید در نظر گرفت این است که فیلر ها، تغییری در رنگ زیر چشم ها ایجاد نمی کند.

تزریق فیلر زیر چشم در حدود چند دقیقه به طول انجام خواهد کشید و با برطرف شدن کبودی و ورم زیر چشم، نتایج نهایی تزریق مشخص خواهد شد.

مزایای تزریق فیلر زیر چشم

  • جوانسازی چشم
  • رفع گودی زیر چشم
  • احتمال بروز عوارض بسیار پایین است.
  • حجیم کردن اطراف چشم ها
  • با کمترین میزان تهاجم انجام می شود و دوره نقاهت ندارد.
  • رفع خطوط و چین و چروک های اطراف و زیر چشم ها

 

تزريق فيلر زير چشم با كانولا

تزريق-فيلر-زير-چشم-با-كانولا

 تزریق ژل زیر چشم با کانولا روش درمانی نوینی است که در سال های اخیر جای تزریق با سوزن را گرفته است. کانولا مانند سوزن دارای یک بدنه توخالی هستند و این ساختار اجازه می دهد تا فیلر و ژل از درون بافت عبور کند. با این حال، به جای سری نوک تیز، مانند سوزن، کانولا ها دارای نوک گرد و صاف هستند.

روند تزریق ژل زیر چشم با کانولا زمانی که پوست بی حس می شود از سوزن برای سوراخ کردن پوست استفاده میشود. کانولا به محل سوراخ وارد می شود، سپس صفحات طبیعی بافت کشیده میشود و دسترسی به یک منطقه بزرگ برای وارد نمودن انواع ژل را فراهم می کند.

چه افرادی می توانند از فیلر زیر چشم استفاده کنند؟

 عواملی مانند بالارفتن سن، نداشتن خواب کافی، عدم مصرف آب به میزان کافی، در ایجاد کبودی و چین چروک زیر چشم دخیل هستند. از آنجایی که تزریق روش ایمن و کم خطری است تمامی افرادی که از سیاهی دور چشم خود راضی نیستند  می توانند با مشورت پزشک از مزایای این روش بهره‌مند شوند. سن مناسب تزریق فیلر زیر چشم زیر 18 سال می باشد. همچنین در شرایط زیر ممنوع می باشد:

  • افراد مبتلا به دیابت
  • افراد مبتلا به مشکلات خونریزی
  • افرادی که نسبت به مواد تشکیل دهنده فیلرها حساسیت دارند.
  • خانم های باردار و شیرده

 

عوارض فیلر زیر چشم

عوارض فیلر-زیر-چشمتزریق فیلر زیر چشم با درصد ایمنی بالایی انجام می شود و احتمال بروز عوارض در آن بسیار پایین است. بدن هر انسانی واکنش های مختلفی به فیلر زیر چشم نشان می دهد و ممکن شامل عوارضی چون:

  1. قرمز شدن ناحیه زیر چشم
  2. کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم چند ساعت یا چند روز برطرف می شود.
  3. پف کردن زیر چشم، در صورتی که تزریق در نزدیکی سطح پوست انجام شود.
  4. عفونت در مورد نادر

بهترین برند فیلر زیر چشم

وجود شریان هایی در اطراف چشم، این ناحیه از صورت را با حساسیت بالایی در تزریق روبرو کرده است. برای جلوگیری از از هرگونه عارضه ای می بایست حتما به مراکز معتبر مراجعه کرد. در مراکز معتبر از دانش و تجربه پزشکان متخصص و تجهیزات  و مواد مصرفی با کیفیت و هچنین از بهترین برند ها فیلر استفاده می کنند.

 قیمت تزریق فيلر زير چشم

 هزینه فیلر زیر چشم ۱۴۰1 برای هر شخصی متفاوت است و با توجه به عواملی مانند: نوع فیلر، میزان دوز تزریق فیلر، دستمزد پزشک، نحوه تزریق فیلر زیر چشم، تزریق فیلر زیر چشم در بارداری هزینه های کلینیک و موقعیت جغرافیایی تعیین می گردد.

همچنین هزینه تزریق فيلر زير چشم و بوتاکس زیر چشم بسته به درمان و محل متفاوت می باشد. برای زیر چشم اغلب از رستیلن ریفاین استفاده می شود قیمت آن به نسبت  گران‌تر است ولی نتایج طبیعی ایجاد می کند.

 

سوالات متداول در خصوص فیلر زیر چشم

آیا فیلر زیر چشم برای گودی زیر چشم مناسب است؟

بله با زدن فیلر زیر چشم، روشن شدن و پر شدن ناحیه اشک که کمک می کند، میزان چین و چروک زیر چشم به حداقل برسد.

فیلر چیست؟

فیلر یا همان ژل، موادی است که به منظور جوان سازی و ایجاد شادابی، طراوت و کاهش چروک به پوست تزریق می‌شود.

آیا فیلر زیر چشم عوارض دارد؟

هر انسانی با توجه به سیستم ایمنی بدن احتمال عوارضی مانند قرمزی زیر چشم، عفونت در موارد نادر و پف کردن زیر چشم، در صورتی که تزریق در نزدیکی سطح پوست انجام شود، به وجود آید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط