تزریق فیلر لب

فهرست مطالب

 

تزریق فیلر لب طبیعی از موثرترین روش های درمانی و زیبایی است که می تواند توسط بسیاری از کاندیداها انتخاب شود، اما نباید فراموش کنید که داشتن انتظاراتی واقع بینانه و نه خیال پردازانه می تواند به رضایت بخش بودن تزریق کمک کند. نکات زیادی در رابطه با این عمل زیبایی وجود دارد که در صورت اطلاع از آن می توانید تجربه ای موثرتر داشته باشید.

در ادامه این مقاله تمامی نکات مهم از جمله معایب فیلر لب، مزایا، هزینه ها، نحوه تزریق فیلر لب و پارامترهای مهم دیگر را بررسی می کنیم.

اگر نمی دانید که کدام نوع از فیلر لب برای زیبایی لب های شما مناسب تر است، می توانید بدون نگرانی از هزینه ها با کارشناسان و مشاورین کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان تماس بگیرید و یا به کلینیک برای دریافت مشاوره های دقیق تر مراجعه کنید.

تزریق فیلر لب چیست؟

تزریق فیلر لب در حقیقت به عنوان یک روش محبوب در بین افرادی که به دنبال درمان های زیبایی هستند، شناخته می شود. فیلر لب این امکان را به افراد می دهد تا دوباره شاهد زیبایی و برجستگی لب هایشان در صورت از دست رفتن این موهبت باشند. البته تزریق فیلر لب تنها یک گزینه عالی برای افراد مسن محسوب نمی شود، بلکه می تواند انتخابی ایده آل برای افرادی که دارای لب هایی کم حجم هستند نیز باشد.

 

تزریق فیلر لب چیست؟ تزریق فیلر لب روشی است که به کمک آن می توانید تغییراتی خود خواسته را در لب ها (لب بالا و لب پایین) ایجاد نمایید.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

تزریق فیلر امکان حجم دهی به لب ها یا تغییر شکل ظاهری آن ها را به شما می دهد، اگر در حال حاضر از حجم لب هایتان رضایت ندارید و یا اینکه فکر می کنید برای زیباتر شدن لب هایتان باید دست به کار شوید، فیلر لب قطعا گزینه مناسبی برای شما است.

تزریق فیلر لب بالا که یکی از رایج ترین انواع تزریق به شمار می رود، با سوق دادن لب به سمت خارج از حالت فعلی، نه تنها باعث زیبایی بلکه باعث جوانسازی صورت نیز خواهد شد.

این روش برای افرادی که لب های نازکی دارند، روش مناسبی نخواهد بود، چرا که حجم دهی لب ها حتی در مقدار بسیار کم برای این دسته از افراد، ظاهری دوست نداشتنی را ایجاد می کند.

مهارت و تجربه پزشک در نتیجه تزریق فیلر بسیار موثر است، چرا که پزشک می تواند با استفاده از تجربیات حرفه ای خود بهترین روند، نسبت و همینطور شکل ایده آل را برای لب ها انتخاب نماید. از طرفی داشتن یک ذهن آزاد و به دور از تصورات هالیوودی می تواند به شما به عنوان متقاضی تزریق فیلر لب در انتخاب یک روش ایده آل تزریق کمک کند.

نکات مهم تزریق فیلر لب

اگر به تزریق فیلر فکر می کنید، با اطلاع از نکات مهم تزریق فیلر لب می توانید شاهد بهترین اثربخشی پس از انجام مراحل تزریق باشید.

یکی از مهم ترین نکات در رابطه با تزریق فیلر انتخاب نوع فیلر، یعنی فیلر موقت یا دائمی است، البته که هر یک از این گزینه ها، مزایا خاص خودش را دارد، اما قطعا انتخاب یکی از انواع فیلر لب ضروری است.

اسید هیالورونیک ماده مورد استفاده برای تزریق فیلر موقت است که در حقیقت ماده ای قندی است، بنابراین امروزه در حوزه پزشکی و زیبایی کاربردهای بسیار زیادی دارد.

اسید هیالورونیک همچنین از جمله مواد آبرسان محسوب می شود که آبرسانی قوی آن باعث می شود تا پس از انجام تزریق بتوان شاهد ظاهری کاملا طبیعی در لب بود.

ماندگاری فیلر لب به نظر بیمار بستگی دارد، پزشک در صورت انجام تزریق فیلر موقت با استفاده از هیالورونیداز (نوعی آنزیم) با شکستن ذرات فیلتر فقط در طول چند ثانیه، فیلر لب را برای همیشه از بین می برد. در حالی که در صورت انجام تزریق فیلر لب دائمی این امکان وجود ندارد و این تزریق برگشت‌پذیر نیست.

چه کسانی کاندید مناسبی برای تزریق فیلر لب هستند؟

هم مردان و هم زنان به یک اندازه کاندیدای خوبی برای تزریق ژل هستند. این درمان برای هر نوع پوست، تن و رنگی مناسب است. این روش برای افرادی که می خواهند فقط ناحیه خاصی از صورت را درمان کنند بسیار مؤثر است. کاندیدهای ایده آل برای تزریق ژل ممکن است یک یا چند مورد از نگرانی های زیر را داشته باشند:

  • گونه های کوچک یا افتاده به دلیل کاهش حجم
  • لب های نازک یا نامتعادل
  • چانه عقب می نشیند
  • بی نظمی های جزئی بینی
  • خطوط عمیق اطراف دهان (خط لبخند)
  • خطوط اخم و خطوط افقی پیشانی (خفیف تا شدید)
  • حلقه های سیاه زیر چشم یا پلک های متورم
  • اسکارهای ناشی از آکنه و جوش

 

تزریق فیلر لب در بارداری

آیا تزریق فیلر لب در بارداری برای مادر و جنین خطرناک است؟ همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، برای زیباسازی و جوانسازی پوست و به ویژه برجستگی لب ها از هیالورونیک اسید که نوعی آنزیم است و به صورت کاملا طبیعی نیز در بدن وجود دارد، استفاده می شود.

پزشک متخصص با استفاده از هیالورونیک اسید مراحل برجستگی و زیبایی لب ها را انجام می دهد. بنابراین تزریق فیلر لب در شیردهی یا بارداری خطری برای نوزاد و همینطور مادر ندارد!

نحوه تزریق فیلر لب

نحوه تزریق فیلر لب توسط پزشک متخصص یکی از مهم ترین پارامترها در نتیجه نهایی تزریق خواهد بود. با انتخاب پزشکی حاذق در حوزه تزریق فیلر لب می توانید علاوه بر جوانسازی صورت شاهد انتخاب بهترین مدل برای تزریق و زیبایی لب ها باشید. این موضوع حتی در ایجاد عفونت فیلر تزریقی نیز موثر خواهد بود.

تزریق فیلر لب طبیعی، روسی و عروسکی از محبوب ترین انواع مدل های فیلر لب محسوب می شوند که البته برای انتخاب بهترین گزینه مشورت با پزشک متخصص ضروری است. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا برای رسیدن به ایده آل ترین نتیجه در جوانسازی صورت و لب ها قبل از هر کاری با پزشک متخصص در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان مشورت نمایید.

 

تزریق فیلر لب طبیعی

تزریق فیلر لب طبیعی با استفاده از ژل طبیعی که حاوی هیالورونیک اسید و همینطور لیدوکائین است، انجام می شود. پزشک متخصص در این روش صرفا به بازسازی حالت قلبی لب ها می پردازد و می توان گفت که این روش قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شکل دهی طبیعی به لب محسوب می شود.

افرادی که متقاضی داشتن لب هایی با ظاهر طبیعی، نرم و البته جذاب هستند، می توانند روش تزریق فیلر طبیعی لب را انتخاب نمایند.

 

تزریق فیلر لب مدل روسی

تزریق فیلر لب مدل روسی تکنیک خاص و منحصربه فردی است که کمی با سایر روش های تزریق تفاوت دارد. در این روش پزشک عموما با بالا بردن لب ها، باعث بخشیدن ظاهری متفاوت به لب می شود.

لب ها در تزریق مدل روسی ظاهری طبیعی و در عین حال فوق‌العاده جذاب دارند. تکنیک مدل روسی از جمله تکنیک های حرفه ای است که مهارت پزشک و انژکتور در انجام آن شرط اول نتیجه بخش بودن تزریق فیلر محسوب می شود.

 

فیلر لب روسی چیست؟

اسید هیالورونیک در لیفت لب روسی استفاده می شود. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در درم و اپیدرم پوست یافت می شود. درم را هیدراته نگه می دارد و ظاهری جوان به پوست می بخشد. با افزایش سن میزان اسید هیالورونیک در پوست کاهش می یابد و در نتیجه تورگ و خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد.

 

تزریق فیلر لب مدل عروسکی

تزریق فیلر لب مدل عروسکی با حجم دهی به لب های پایین انجام می شود، در این تکنیک لب ها شکلی عروسکی خواهند داشت و بیشترین فوکوس روی لب پایین است.

تقویت حالت V شکل لب یکی از مهم ترین نکات در تزریق ژل مدل عروسکی است، این روش دقیقا مانند سایر روش های زیبایی پوست به جوان تر شدن چهره شما منحر می شود.

تزریق فیلر لب درد داره؟

در پاسخ به این سوال که آیا تزریق فیلر لب درد داره؟ باید عمل های مشابه این تزریق اشاره کرد، بعد از انجام مراحل تزریق در لب ها احساس گزگز شدن می کنید و البته که این موضوع کاملا طبیعی است.

به طور کلی این تزریق با درد همراه نیست، چرا که پزشک با انجام بی حسی مراحل تزریق فیلر را مدیریت می کند، از طرفی پس از اتمام تزریق فیلر با قرار دادن یخ روی لب و همینطور ماساژ لب، درد احتمالی تسکین می یابد.

مزایای فیلر لب

 

از مهم ترین مزایای فیلر لب باید به عدم وجود هر گونه عارضه جدی از جمله عفونت یا تورم در لب ها اشاره کرد. البته فراموش نکنید که مزایا فیلر لب به مهارت پزشک متخصص که انتخاب می کنید، بستگی خواهد داشت!

در صورتی که پس از مشورت با پزشکان در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان نوع تزریق فیلر و همینطور میزان آن مشخص شد، می توانید اطمینان داشته باشید که مراحل تزریق در نهایت با موفقیت به اتمام می رسد.

اما از مهم ترین مزیت های تزریق فیلر لب که این روش را به یک انتخاب فوق‌العاده برای شما تبدیل می کند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • فیلر لب روشی برای برجسته شدن لب ها به صورت کاملا طبیعی است.
  • در این روش از ماده طبیعی هیالورونیک اسید استفاده می شود.
  • ماندگاری تزریق فیلر لب معمولا بسیار بالا است.
  • تزریق فیلر در لب ها بدون هیچ دردی انجام می شود.
  • در این روش هرگز شاهد عفونت یا تورم در لب ها نخواهید بود.
  • تزریق فیلر می تواند روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی باشد.

قبل از تزریق فیلر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به منظور بهبودی سریعتر پس از تزریق ژل، دو هفته قبل از تزریق ژل از آسپرین و سایر داروهای رقیق کننده و ضد التهابی خون از جمله مسکن های غیر استروئیدی خودداری کنید. علاوه بر این، از مصرف ویتامین E، مکمل های حاوی جینکو، سیر، جینسینگ و سیگار خودداری کنید.

اگر قصد تزریق ژل لب را دارید، اگر سابقه تبخال دارید، حتما قبل از تزریق ژل، داروی پیشگیری از تبخال مصرف کنید.

در صورت تشخیص قبل از تزریق توسط پزشک برای جلوگیری از عفونت، مصرف آنتی بیوتیک ها را شروع کنید و آنها را به طور منظم برای دوره ای که پزشک پس از تزریق تجویز کرده است مصرف کنید. قبل از تزریق حتما آزمایش‌ها تجویز شده توسط پزشک را انجام دهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل چیست؟
  • پس از تزریق ژل، ممکن است با کمی تورم مواجه شوید. این تورم موقتی است و پس از چند روز افزایش می یابد اما برای تسریع در کاهش تورم باید مدتی از مصرف نمک خودداری کنید.
  • همچنین پس از تزریق می توانید از کمپرس سرد هر چند ساعت به مدت 15 دقیقه استفاده کنید تا ورم سریعتر کاهش یابد.
  • در مراقبت های بعد از تزریق ژل باید از پایین آوردن سر خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت پس از تزریق، محل تزریق را دستکاری یا ماساژ ندهید.
  • تا 14 روز پس از تزریق فیلر نباید در معرض نور خورشید و اشعه هایی مانند سولاریوم قرار بگیرید.
  • توصیه می شود پس از انجام این روش حداقل یک هفته در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید.
  • پس از تزریق نباید به مدت یک هفته به شکم یا پهلو بخوابید تا به صورت خود فشار وارد نشود.
  • حداقل یک هفته باید از رفتن به استخر و سونا خودداری کنید.
  • مصرف الکل تا مدتی پس از تزریق ممنوع است.
  • لازم به ذکر است که پس از تزریق ژل لب، حداقل تا 2 روز باید از نوشیدنی های گرم خودداری کنید.
  • آرایش بعد از این عمل زیبایی بی خطر است، اما بهتر است حداقل تا 24 ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید تا نتیجه بهتری بگیرید.
  • تا 72 ساعت پس از تزریق باید از شستن صورت و استحمام خودداری کنید و سپس طبق معمول می توانید حمام کنید.
  • در خاتمه باید گفت که حدود 2 هفته طول می کشد تا نتیجه نهایی تزریق مشاهده شود.

تزریق-کردن-فیلر-لب

مهم ترین تفاوت تزریق ژل لب و فیلر لب

همه فیلرها یک نوع نیستند و این موضوع در رابطه با ژل های تزریقی نیز کاملا صدق می کند. درست مانند فیلرها، ژل ها نیز انواع مختلفی دارند که استفاده از آن ها با توجه به نوع پوست، سن و همینطور افتادگی پوست بیمار توسط پزشک انجام می گیرد.

در حقیقت مهم ترین تفاوت تزریق ژل و فیلر لب نوع ماده ای است که توسط پزشک برای حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد

Hyaluronic Acid هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که استفاده از برای بازگرداندن حجم از دست رفته لب ها، کاملا کاربردی است. ژل ها نیز مانند انواع فیلر به دو نوع دائمی و موقت تقسیم می شوند و انتخاب هر یک از این ژل ها با توجه به پارامترهایی که پزشک تشخیص می دهد، صورت خواهد گرفت.

باید به این نکته مهم توجه کنید که افزایش سن به صورت طبیعی باعث کاهش Hyaluronic Acid هیالورونیک اسید در پوست می شود.

Hyaluronic Acid هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که خلا موجود بین کلاژن و الاستین را پُر می کند، کاهش این ماده طبیعی در نهایت به افتادگی پوست و بروز انواع چین و چروک منتهی خواهد شد.

در نتیجه برای اینکه شاهد مزایای فیلر لب و نه معایب آن باشید، باید در انتخاب پزشک متخصص برای تزریق دقت کنید. اگر نمی دانید فیلر لب بهتر است یا ژل، این مشورت با پزشک متخصص است که شما را فورا به یک جواب دقیق می رساند.

روش انجام تزریق فیلر لب با روش انجام تزریق ژل تقریبا یکسان است و در هر دو روش از سوزن هایی نازک برای تزریق ماده طبیعی به پوست استفاده می شود. در حقیقت فیلر لب نیز مانند ژل از بهترین روش ها برای زیباسازی لب و همینطور جوانسازی پوست محسوب می شود.

قیمت تزریق فیلر لب

اما هزینه تزریق فیلر لب که طبیعتا یکی از مهم ترین سوالات مراجعین در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان می باشد، وابسته به پارامترهای مختلف است.

تعیین هزینه تزریق فیلر لب به صورت دقیق صرفا با بررسی آناتومی لب بیمار انجام می گیرد، پس از بررسی آناتومی لب، پزشک متخصص میزان فیلر، نوع آن، منطقه یا مناطق مورد نیاز برای تزریق و همینطور روش تزریق فیلر را مشخص می کند.

قیمت فیلر لب به مهارت پزشک و همینطور منطقه ای که تزریق در آن انجام می گیرد، بستگی خواهد داشت. پزشکان حاذق در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان بهترین مشاوره را در زمینه تزریق فیلر لب به شما ارائه می کنند.  این کلینیک در زمینه فیلر چانه نیز فعالیت دارد. برای تزریق فیلر چانه و روش های دیگر مانند تزریق فیلر دور چشم و لیزر آر اف فرکشنال می توانید از مشاوران اطلاعات بگیرید.

5/5 - (4 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط