تزریق چربی به لب

فهرست مطالب

تزریق چربی در لب

لب ها تاثیر بسیار زیادی در افزایش جذابیت چهره شما دارند. تزریق چربی و تزریق چربی به لب باعث افزایش دائمی و طبیعی حجم لب ها می شود. چربی از بدن خودتان گرفته شده است‌. برای این کار نیازی به صرف هزینه زیاد نیست و می توانید به بهترین مرکز تزریق چربی به لب یعنی مجموعه فیس لیفت سنتر مراجعه کنید. در ادامه درباره این جراحی بیشتر توضیح می دهیم.با پر کردن چین و چروک ها، خط دهان را صاف و جوان کنید

مزایای تزریق چربی به لب

دوام تزریق چربی به لب

  • افزایش و بازیابی حجم لب 
  • افزایش جذابیت و اعتماد به نفس فرد
  • تزریق سرپایی است
  • دوره نقاهت طولانی مدت ندارد
  • نتیجه کار کاملا طبیعی خواهد بود

علت برتری تزریق چربی به تزریق ژل

  • ماندگاری چربی در لب بیشتر است.
  • نتیجه تزریق طبیعی است زیرا از چربی های طبیعی بدن استفاده می شود
  • چربی موجود در لب کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و باعث بهبود روند آن ها می شود.
  • عوارض بسیار کم

تزریق چربی لب مناسب افرادی است که سیگاری نیستند زیرا استعمال سیگار می تواند باعث اختلال در چربی های لب شود و چربی های تعبیه شده در لب حالت طبیعی خود را از دست دهند. همچنین کودکان زیر سن بلوغ نباید اقدام به چنین جراحی هایی کنند زیرا هنوز رشد بدن و لب در آن ها به حد نهایی نرسیده است‌.

تزریق چربی لب برای چه کسانی مناسب است؟

این تزریق برای کسانی که به دلایل مادر زادی حفره های عمیقی روی لب دارند نیز مفید است. از بین بردن خطوط ژنتیکی و ارثی نیز با این روش قابل درمان خواهد بود.

روش تزریق چربی به لب به چه شکلی است ؟

بزرگ کردن لب یک عمل جراحی است که اغلب تحت بی حسی موضعی یا آرام بخش انجام می شود. جراحی شامل تزریق مجدد چربی اتولوگ بیمار به قسمتی از لب نازک به منظور ضخیم شدن آن است.

 به طور کلی، این جراحی می تواند لب ها را اصلاح کند. با این حال، بخش کم و بیش قابل توجهی از چربی تزریق شده قابل جذب است. بنابراین، برای تکمیل هر گونه تحلیل بیش از حد، باید همیشه یک جلسه دوم در نظر گرفته شود.

البته احتمال بی هوشی نزدیک به صفر است و این مسئله مناسب کسانی است که استرس فراوان دارند و به انتخاب خود بی هوش می شوند.

سلول های چربی مستقیماً به عضله لبی (عضله اربیکولاریس) تزریق می شوند تا یک لب چاق را دوباره ایجاد کنند. ما یک تزریق بسیار ظریف در کانتور لب ها اضافه می کنیم تا لبه لب ها را دوباره ایجاد کنیم. تزریق از 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. زخم ها در گوشه لب قرار دارند و نامرئی هستند. بر خلاف روش‌هایی مانند تزریق چربی به پیشانی که هدف از آن رفع چین و چروک است، هدف اصلی تزریق به لب‌ها مثل تزریق چربی به گونه، افزایش حجم است.

قبل از تزریق چربی در لب چه کنیم؟

دو جلسه مشاوره پزشکی جراحی زیبایی برای تجزیه و تحلیل درخواست شما و تعریف برنامه درمانی. ما باید یک مطالعه دقیق، بالینی و عکاسی از اصلاحات انجام شده را انجام دهیم. مطالعه روی عکس های جوانی و پیری صورت ضروری است.

ارزیابی قبل از عمل با مشاوره بیهوشی حداکثر 48 ساعت قبل از جراحی انجام می شود. ترک سیگار توصیه می شود. 8 روز قبل و 5 روز بعد از جراحی باید از مصرف آسپرین یا ضد التهاب باید اجتناب شود.

مراحل تزریق چربی در لب چیست؟

مزایای تزریق چربی به لب

ما شروع به شناسایی دقیق مناطق حذف چربی و همچنین محل های تزریق مجدد می کنیم. برداشتن بافت چربی به روش اتروماتیک از طریق یک برش ریز پنهان در چین های طبیعی و با استفاده از یک کانول ساکشن ظریف انجام می شود.

 سپس متخصص سلول ‌های چربی دست ‌نخورده را که پیوند زده می ‌شوند، از عناصر غیرقابل پیوند جدا می کند. تزریق مجدد بافت چربی از برش های 1 میلی متری با استفاده از وسیله ای به نام میکرو کانولا انجام می شود.

بنابراین، ذرات ریز چربی در سطوح مختلف و در جهت ‌های مختلف و چند گانه تزریق می ‌شوند تا سطح تماس بین سلول ‌های کاشته‌ شده و بافت ‌های گیرنده افزایش یابد. این امر بقای سلول ‌های کاشته ‌شده را بهبود می ‌بخشد.

 مدت زمان عمل بستگی به مقدار چربی برای تزریق مجدد و تعداد مکان هایی که باید درمان شود دارد. اما به طور کلی می تواند از 30 دقیقه تا یک ساعت متغیر باشد. با وجود بی حسی که در ناحیه و اطراف آن ایجاد می شود دیگر نیازی نیست نگران درد ناشی از این تزریق باشید. مدیریت هزینه های تزریق چربی برای لب نیز در مراجعه به مجموعه های معروف به راحتی محقق خواهد شد.

 بعد از تزریق چربی لب چه کنیم؟

در پیگیری بعد از عمل، درد خیلی مهم نیست. تورم بافت ها در طی 48 ساعت پس از تزریق چربی به لب ظاهر می شود و به طور کلی بین 5 تا 15 روز طول می کشد تا به طور کامل جذب شود. کبودی ها در اولین ساعات در سطح مناطق تزریق مجدد چربی ظاهر می شوند. آن ها ظرف 15 روز پس از تزریق دوباره جذب می شوند.

بهبودی فیزیکی به دلیل ماهیت سبک و سطحی تزریق سریع است. به مدت 4 هفته باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب شود. پس از تحلیل ورم و کبودی، نتیجه در عرض 2 تا 3 هفته پس از تزریق ظاهر می شود.

سعی کنید برای افزایش ماندگاری چربی در لب از غذا های سالم و سبزیجات استفاده کنید. خوردن فست فود به طور مداوم هم توصیه نمی شود. با این که بسیاری از افراد ممکن است از اصطلاح دائمی بودن تزریق چربی به لب استفاده کنند ولی این روش دائمی نیست.

بعد از تزریق چربی به چانه بهتر است به آن دست نزنیم و از غذاها سالم استفاده کنیم. لمس کردن بسیار گونه ها ممکن است باعث نشتی چربی شود. بنابراین بهتر است این مسئله را رعایت کنیم.

گرفتن وقت برای تزریق چربی لب

بعد از این که از پزشک متخصص وقت گرفتید او به شما می گوید که با توجه به شکل ظاهری لب ها، نتیجه حجم دهی آن ها چه می شود. برای گرفتن ویزیت می توانید با شماره تلفن مجموعه فیس لیفت سنتر تماس حاصل کنید.

قطعا بعد از انجام مشاوره، پزشک متخصص شما، می تواند با روش بی حسی اقدام به بزرگ سازی لب یا لب های شما با چربی کند. در این روش نیازی نیست نگران بروز بیماری با مواد غیر طبیعی باشید زیرا چربی موجود تماما از بدن خود شما گرفته می شود.

اگر به دنبال این هستید که از خاص ترین لوازم برای تزریق چربی به لب استفاده شود و کمترین قسمت ممکن را بپردازید، بهتر است به مجموعه فیس لیفت سنتر مراجعه کنید. این مجموعه متخصص ترین افراد را برای تزریق در اختیار دارد.

قطعا اگر قصد بزرگ سازی یکی از لب ها را با مقدار چربی محدود داشته باشید هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

البته اگر قیمت برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می کنیم فیس لیفت سنتر را انتخاب کنید. با بررسی کوچک قیمت ها می توانید متوجه شوید که تمامی قیمت ها در این مجموعه بسیار مناسب است.

هزینه تزریق چربی به لب

هزینه تزریق چربی به لب با توجه به حجم مواد استفاده شده و نوع مواد و میزان مصرف مواد، کاملا متفاوت می باشد و قیمت مشخصی ندارند، این هزینه بعد از معاینه اولیه توسط پزشک مشخص و به بیمار اعلام می گردد. می‌توانید هزینه این روش را با تزریق فیلر لب مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

سوالات متداول در رابطه با تزریق چربی در لب :

تزریق چربی به لب چه عوارضی دارد؟

عوارض تزریق چربی به لب بسیار کم است‌. در برخی موارد ممکن است ورم مشاهده شود که البته اگر تزریق توسط پزشک متخصص انجام شود، امکان خطر وجود ندارد.

آیا تزریق چربی به لب دائمی است؟

دوام تزریق چربی به لب ۲ سال است که در صورت رعایت مواردی که پزشک متخصص تزریق می گوید، احتمال افزایش این مدت وجود دارد.

هزینه تزریق چربی به لب چقدر است؟

در واقع هزینه تزریق چربی به لب تا حد بسیار زیادی به مقدار چربی و روش انتخابی ( بیهوشی، بی حسی ) بستگی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط