تزریق چربی به گونه

تزریق چربی به گونه
تزریق چربی به گونه

فهرست مطالب

تزریق چربی به گونه یک تکنیک جراحی شامل مراحلی برای خوش فرم کردن گونه ها است. این امر اجازه می ‌دهد تا در ناحیه موضعی گونه حجم ایجاد کنید اما برخی عیوب صورت مانند عدم تقارن را نیز اصلاح می کند.

 این تکنیک در دهه ۹۰ میلادی توسط پزشکان اروپایی کشف شد. بنابراین تخلیه چربی به گونه و بازیابی حجم آن می تواند فیلتری عالی برای خوش فرم کردن چهره شما باشد. برای اینکه بیشتر در این مورد اطلاع کسب کنید می توانید به مطالعه بقیه مطالب پردازید.

روش تزریق چربی به گونه شامل اعمالی برای حجیم سازی و ایجاد قرینه در چهره است. برای دریافت مشاوره از مجموغه فیس لیفت سنتر می توانید با شماره تلفن هایی که در سایت قرار داده شده است، با ما تماس بگیرید. دریافت وقت قبلی نیز از طریق شماره تماس انجام می پذیرد. در صورت نیاز می توانید سوالات متداول خود از چگونگی جمله قیمت گونه گذاری با تزریق چربی و تزریق چربی خط خنده را از مشاور بپرسید.

فواید تزریق چربی به گونه

تزریق چربی بدن به گونه ها

  • درمان علائم پیری صورت
  • اصلاح چین و چروک ها و خطوط ریز روی گونه
  • به دست آوردن ظاهری جوان تر با گونه هایی برجسته تر
  • ایجاد تقارن در چهره
  • افزایش اعتماد به نفس
  • از بین بردن زخم های به جا مانده از سوانح

اقدامات قبل از تزریق گونه

اگر به این نتیجه رسیدید که نیاز به تزریق چربی در گونه دارید، بهتر است در ابتدا به دنبال جراحی متخصص باشید. یکی از بهترین جراحان پایتخت دکتر سالومه سالاریان است که با سال ها تجربه در زمینه عمل زیبایی معروفترین متخصص جراحی زیبایی تهران است.

  •  بعد از انتخاب متخصص مناسب بهتر است دو جلسه مشاوره با جراح فک و صورت با فاصله بازتابی ۱۵ روز داشته باشید.
  •  متخصص امکان تجزیه و تحلیل زیبایی شناختی عمیق صورت و گونه شما را فراهم می کند تا اطمینان حاصل شود که این جراحی گونه و تزریق چربی هیچ گونه عوارضی برای شما به دنبال ندارد.
  •  جراح شما سعی خواهد کرد تا درخواست شما را به طور کامل درک کرده و مطمئن شود که جراحی نتیجه ای خوب به دنبال دارد. ممکن است قبل از جراحی نیاز به مشاوره بیهوشی باشد.
  •  ترک کامل سیگار قبل و بعد از عمل ضروری است. مهم است در هفته قبل از عمل از آسپرین استفاده نکنید زیرا این امر خطر خونریزی را افزایش می دهد. ممکن از ۱ الی ۲ روز نیاز به بستری شدن داشته باشید و روش‌ های مختلف بیهوشی نیز امکان‌ پذیر است.
  •  معمولا بی حسی موضعی برای تزریق چربی در گونه انجام می‌ شود اما بیهوشی عمومی نیز ممکن است برای راحتی شما یا در صورت اضطراب قابل توجه توصیه شود.

مراحل تزریق چربی به گونه

قیمت گذاری تزریق چربی

مرحله اول جراحی در تزریق چربی بدن به گونه ها برداشت از بدن است. مرحله دوم نیز شامل ایجاد برش های کوچک روی گونه است. سپس چربی از طریق میکرو برش های یک میلیمتری به صورت شما در گونه تزریق می شود. این تزریق باعث افزایش حجم و  بافت های محلی شده و امکان کشش بافت ‌ها را به وجود می ‌آورد.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 با وجود اینکه عمل تزریق چربی آسان به نظر می رسد ولی ایجاد برش های کوچک بر روی گونه امری است که فقط متخصصان و جراحان ماهری مانند دکتر سالومه سالاریان می توانند اقدام به، به وجود آوردن آن کنند.

مراقبت بعد از تزریق چربی به گونه

در صورت مراجعه به جراحان متخصص از جمله دکتر سالومه سالاریان دیگر نیازی نیست که نگران اقدامات بعد از تزریق گونه باشید. پزشکان متخصص با تجویز مسکن های بعد از عمل می توانند آرامش شما را فراهم کنند.

  •  به عنوان یک قاعده کلی حدود ۱ هفته طول می کشد تا ورم شما در محل تزریق شده ناپدید شود. اگر کبودی روی صورت و محل تزریق چربی ظاهر شد، تا سه هفته طول می ‌کشد تا کاملا از بین برود.
  • اگر به دنبال این هستید که به متخصص ترین فرد در این زمینه مراجعه کرده و در عین حال کمترین هزینه ممکن را پرداخت کنید، می توانید دکتر سالومه سالاریان و کلینیک ایشان در تهران را انتخاب فرمایید.
  • بخیه ها بسته به محل برش ها می توانند جذب شوند یا غیر قابل برداشتن باشند در صورت برداشتن بخیه ها در روز ششم پس از جراحی مدت زمان لازم برای بهبودی کامل توسط جراح تعیین می شود.
  •  سیگار کشیدن به مدت یک ماه پس از جراحی اکیداً ممنوع است. برای جلوگیری از ایجاد رنگدانه توصیه نمی شود که پس از جراحی به مدت یک ماه در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

عوارض تزریق چربی برای گونه

  • ورم گونه در محل تزریق پس از جراحی تا چند روز شایع است
  • کبودی یا همان هماتوم ممکن است از عوارض تزریق چربی در گونه باشد که البته اغلب نیازی به درمان ندارد و خود به خود از بین می رود
  • امکان عفونت در این نوع تزریق بسیار ناچیز است اما پزشک متخصص در مورد صحبت هایی که جهت مراقبت بعد از تزریق چربی در گونه دارد، توصیه می کند در صورت عفونت از آنتی بیوتیک استفاده کنید

معمولا متخصصانی مانند دکتر سالومه سالاریان با قواعد خوردن غذا بعد از  آشنایی کامل دارند و می توانند شما را راهنمایی کنند. ایشان به شما می گویند که تغذیه بعد از تزریق چربی در گونه اهمیت فراوانی دارد زیرا یک تغذیه مناسب می تواند به روند بهبودی و ترمیم جای عمل کمک کند.بعد از تزریق چربی در گونه چه بخوریم؟

کلینیک تخصصی دکتر سالومه سالاریان یکی از بهترین مراکز خدمات زیبایی است که با دارا بودن با کیفیت ‌ترین لوازم، کمترین قیمت تزریق چربی به گونه را برای افراد در نظر گرفته است.  بنابراین وقتی با کمترین هزینه ممکن می توانید بیشترین مزیت را به دست آورید، عاقلانه نیست که از این کار سر باز بزنید.

 تا حد ممکن باید سعی کنید از میوه و سبزیجات و همچنین پروتئین‌ های بدون چربی استفاده کنید. حبوبات و خوراکی های بدون فیبر نیز انتخاب مناسبی هستند. باید سعی کنید از خوردن غذاهای بیرون بر و فست فود خود داری کنید زیرا ممکن است در نتیجه چربی بیش از حد آن ها جای جراحی دیر درمان شود یا اینکه در نتیجه کاهش و افزایش چربی، شکل گونه دچار تغییر شود.

بهترین دکتر برای تزریق چربی در گونه و بهترین جراح لیفت صورت دکتر سالومه سالاریان است که با رعایت پروتکل های لازم اقدام به زیباسازی و قرینه سازی صورت شما می‌ کند.

مشاوره بعد از تزریق

هزینه تزریق چربی به گونه

باید در نظر داشته باشید که وقتی پیوند چربی انجام می ‌شود حتی در بهترین شرایط به طور متوسط ۳۰ درصد از چربی تزریق شده مجددا جذب می شود و از پیوند زنده نمی ماند.

 بنابراین باید منتظر این دوره شفا باشیم تا نتایج نهایی را ببینیم. در صورت عدم اصلاح یا عدم تقارن باقیمانده یک جلسه جدید ضروری است. وجود تقارن در برخی نواحی را باید جدی گرفت چون تقارن در تزریق به گونه و یا تزریق چربی به لب حیاطی است. البته امکان عدم تقارن با مراجعه به متخصصانی همچون دکتر سالومه سالاریان تقریباً صفر است.

بعد از تزریق چربی در گونه و تزریق چربی به چانه بهتر است به آن دست نزنیم و از غذاها سالم استفاده کنیم. لمس کردن بسیار گونه ها ممکن است باعث نشتی چربی شود. بنابراین بهتر است این مسئله را رعایت کنیم.

هزینه تزریق چربی به گونه

هزینه تزریق چربی با گونه به توجه به حجم مواد استفاده شده و نوع مواد و میزان مصرف، کاملا متفاوت می باشد و هزینه مشخصی ندارند، این هزینه بعد از معاینه اولیه توسط پزشک مشخص و اعلام می گردد. به غیر از چربی می توان از فیلر هم استفاده کرد که در تزریق فیلر چانه کاربرد دارد.

 

سوالات متداول در رابطه با تزریق چربی در گونه :

مدت ماندگاری تزریق چربی برای گونه

ماندگاری تزریق چربی در گونه ممکن است تا یک سال ادامه داشته باشد. البته عوامل بسیار مهمی در مدت ماندگاری تزریق چربی به گونه بسیار تاثیر می گذارند.

نتیجه تزریق گونه چه زمانی حاصل می شود؟

برای مشاهده نتیجه کامل و قطعی تزریق چربی در گونه باید منتظر از بین رفتن ورم کامل و جای عمل باشیم. این مدت می‌ تواند حدود ۳ تا ۶ ماه طول بکشد.

هزینه تزریق چربی گونه چقدر است؟

قیمت گذاری تزریق چربی به گونه به عوامل مختلفی مانند مقدار چربی و نوع عمل بستگی دارد. به طور کلی هزینه جراحی تزریق چربی به گونه بسیار مناسب است.

5/5 - (3 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط