خدمات تخصصی تزریق چربی زیر چشم

فهرست مطالب

خدمات-تخصصی-تزریق-چربی-زیر-چشم

تزریق چربی زیر چشم به منظور رفع چین و چروک‌های صورت این روزها یکی از رایج ترین روش‌هایی است که در عمل‌های زیبایی بدون جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که می‌دانید چشم‌ها و ناحیه اطراف آن‌ها بیشترین تأثیر را بر زیبایی افراد دارند. نواحی زیر چشم با افزایش سن در افراد، شروع به تو رفتگی، چین و چروک و حتی سیاه شدن می‌کند و همین موضوع اغلب سبب خدشه دار شدن اعتماد به نفس در افراد ‌می‌شود.

چربی طبیعی موجود در این نواحی نسبت به سایر نقاط صورت مقاومت کمتری دارد. تزریق چربی به طور قابل توجهی اثرات پیری را در ناحیه اطراف چشم کاهش می‌دهد. تزریق چربی به گودی زیر چشم یک پیشرفت بزرگ در زمینه درمان زیبایی است. پیری و عوامل ژنتیکی باعث بروز مشکلاتی در ناحیه زیر چشم می‌شوند که حتی با مراقبت‌های منظم از پوست هم نمی‌توان آن‌ها را درمان کرد.

تزریق چربی به زیر چشم یک پیشرفت جدید برای از بین بردن کامل سیاهی‌های دور چشم و گودی‌های آن است. در ادامه این مقاله ما قصد داریم تا بیشتر با شما در خصوص ماندگاری تزریق چربی زیر چشم، هزینه تزریق چربی زیر چشم و حتی معایب تزریق چربی زیر چشم صحبت کنیم. کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان علاوه بر تزریق چربی به زیر چشم در زمینه تزریق ژل پروفایلو نیز فعالیت دارد.

تزریق چربی زیر چشم چگونه است؟

در فرآیند پیوند چربی از سلول‌های چربی برای پر کردن حفره ها و نواحی مشکل دار در زیر چشم استفاده می‌شود. متخصص سلول‌های چربی را از شکم یا هر قسمت چربی دار دیگر از بدن برای تزریق به زیر چشم استخراج می‌کنند. در نهایت چربی آماده شده جایگزین چربی سطحی زیر چشم می‌شود و مشکلاتی مانند افتادگی زیر چشم را به کلی از بین می‌برد. حتی اگر شما از تعداد زیادی سرم صورت، کرم‌های آرایشی، مزوتراپی و با از سایر روش‌های مشابه استفاده کنید باز هم بهترین و موثرترین درمان برای رفع چین و چروک و گودی زیر چشم، تزریق چربی است. عموما فرایند تزریق چربی از 30 دقیقه تا یک ساعت به طول می‌انجامد.

تزریق چربی زیر چشم دائمی باید حتما در مراکز پوست و کلینیک های تحت نظارت پزشکان متخصص یا در بیمارستان‌ها انجام شود. قبل از انجام این تزریق باید اطمینان حاصل کنید که پزشکی که جراحی را انجام می‌دهد، یک پزشک متخصص است و تجربه قابل اعتمادی در زمینه پیوند چربی به زیر چشم دارد.

چه کسی برای تزریق چربی زیر چشم مناسب است؟

افراد سالمند، افرادی که صورت بسیار لاغری دارند و افرادی که گودی و یا چین و چروک های فروانی در صورت خود دارند، اصلی ترین کاندیدای تزریق چربی زیر چشم هستند.

دکتر سالومه سالاریان بهترین دکتر برای تزریق چربی زیر چشم است و با سابقه درخشانی که در زمینه انجام انواع عمل‌های زیبایی دارد، می‌تواند به زیبایی بیشتر شما کمک کند.

بررسی مزایای تزریق چربی زیر چشم

  

مانند هر روش دیگری، تزریق چربی زیر نیز دارای مزایا و معایبی است که ما در این بخش به شما آنها را توضیح می‌دهیم.

تزریق چربی زیر برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند از خطرات ناشی از پرکننده‌ها یا همان فیلرهای پوستی جلوگیری کنند، یک گزینه عالی است و بسیاری از متخصصان پوست این روش را در مقایسه با فیلرها مناسبتر می‌دانند؛ بنابراین این روش برای افرادی که خواهان ظاهری طبیعی و جوان در محوطه زیر چشم هستند شدیدا توصیه می‌شود.

انتقال چربی زیر چشم فواید زیادی غیر از جوانسازی آن ناحیه دارد. این فواید عبارتند از:

  1. بهبود وضعیت پوست در اطراف محوطه چشم؛ این روش تو رفتگی‌های چشم و حلقه های تیره ایجاد شده در زیر آن را به خوبی از بین می‌برد.
  2. حجم را به قسمت‌های توخالی زیر چشم بازمی‌گرداند.
  3. به طور کلی خطرات تزریق چربی زیر چشم و بروز واکنش های آلرژیک ‌در افرادی که این تزریق را انجام داده‌اند بسیار کم است؛ زیرا چربی از بدن خود فرد خارج شده است.

مراقبت های قبل از تزریق چربی زیر چشم

  • با مصرف مایعات زیاد بدن خود را هیدراته نگه دارید.
  • مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را از چند هفته قبل کنار بگذارید.
  • داروهای رقیق‌کننده خون و ضدالتهابی را کنار بگذارید.
  • اگر سابقه بیماری خاصی را دارید حتماً آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

توصیه های بعد از تزریق چربی به صورت

  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی و مرتب مصرف کنید.
  • از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  • از ماساژ با مالش ناحیه تزریق چربی خودداری کنید.
  • پانسمان‌ها و نواحی استخراج و تزریق چربی را تمیز نگه دارید.
  • تا چند روز بعد از برخورد آب به نواحی زخم شده خودداری کنید.
  • برای مدت 1 هفته به طور مستقیم در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  • به مدت 1 الی 2 هفته از رفتن به سونا، جکوزی، حمام آفتاب و سولاریوم خودداری کنید؛ زیرا گرما می‌تواند به سرعت چربی‌های تزریقی را از بین ببرد.

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

بدون شک یکی از دلایل محبوبیت تزریق چربی زیر چشم در تهران اثر ماندگاری آن و در نهایت قیمت تزریق چربی زیر چشم است.

شما در این روش در ازای پرداخت قیمتی بسیار به صرفه و معقول می‌توانید یک زیبایی ماندگار به صورت خود هدیه دهید.

البته ماندگاری این تزریق می‌تواند به انتخاب تکنیک‌های کلینیک تزریق چربی زیر که انتخاب نموده‌اید نیز مرتبط باشد. اگر می‌خواهید از ورم بعد از تزریق چربی زیر چشم رهایی پیدا کنید خوب است تا پیش از انتخاب یک کلینیک و دکتر متخصص برای انجام این تزریق، ابتدا به خوبی تحقیق کنید و مناسب ترین گزینه را برگزینید.

شما با استفاده از تزریق چربی می‌توانید گودی زیر چشم و خطوط چین و چروک پدید آمده در نواحی اطراف چشم خود را تا میزان بسیار قابل توجهی بهبود بخشید.

به طور کلی در ماندگاری اثر تزریق چربی در نواحی زیر چشم دو عامل اصلی تاثیر گذار هستند.

اولین عامل پزشک متخصصی است که عمل تزریق را برای شما انجام می‌دهد.

دومین عامل نیز میزان رعایت نکات بعد از عمل توسط بیمار است.

اگر به دنبال یک کلینیک، دکتر متخصص و جراح زيبايي صورت قابل اعتماد و کاربلد می‌گردید، دکتر سالومه سالاریان می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای انتخاب باشد.

تزریق چربی زیر چشم بهتر است یا فیلر؟

در تزریق چربی، چربی بدن برداشته می‌شود و دوباره به صورت یا بدن تزریق می‌‌شود. در تزریق فیلر، برای رفع چین و چروکها از محصولاتی استفاده می‌شود که حجم را افزایش می‌دهند یا برای اصلاح چین و چروک استفاده می‌شوند. تزریق فیلر نه تنها ماندگاری کمتری دارد، بلکه هزینه بیشتری نسبت به تزریق چربی دارد.

از انجایی که محصولات مرتبط با فیلر به صورت مصنوعی در آزمایشگاه ها تهیه می‌شوند همواره ترجیح و پیشنهاد پزشکان در راستای جوانسازی محوطه چشم، تزریق چربی زیر چشم برای رفع چروک است.

فاصله مناسب بین تزریق چربی چقدر است؟

نمی توان با قطعیت در مورد زمان مناسب برای تزریق مجدد چربی صحبت کرد زیرا بسته به شرایط فرد و اندام مورد نظر متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی کارشناسان معتقدند برای تزریق مجدد چربی باید حداقل 6 ماه صبر کرد.

این بدان معناست که افراد می توانند دو بار در سال این عمل زیبا را انجام دهند. البته لازم است پس از 6 ماه به متخصص مراجعه شود تا ماندگاری اثر تزریق چربی بررسی شود. در صورت از بین رفتن بیشتر نتایج و نیاز به تزریق، اقدامات لازم برای شما انجام خواهد شد.

همچنین توصیه می کنیم برای تکرار مجدد انتقال چربی به همان کلینیک مراجعه کنید زیرا وضعیت جسمانی شما توسط متخصص به دقت بررسی شده است و از طرفی بهتر می تواند در مورد فاصله مناسب بین جلسات تزریق چربی تصمیم گیری کند.

آیا تزریق چربی زیر چشم دائمی است؟

ماندگاری تزریق چربی در تمام قسمت های صورت و بدن به تحرک و سرعت جذب سلول های پیوندی بستگی دارد. به عنوان مثال، تزریق چربی به خط خنده و لب نسبت به تزریق چربی گونه، مدت زمان کمتری دارد.

زیرا در این نواحی میزان حرکت پوست و عضلات بیشتر از گونه است. عامل دیگری  از جمله تکنیک و مهارت پزشک در برداشت، جداسازی و تزریق سلول های چربی که به طور کلی در ماندگاری تزریق چربی نقش مستقیم دارد.

سوالات متداول در رابطه با تزریق چربی به زیر چشم :

دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

مدت زمان دوره نقاهت پس از تزریق چربی می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد اما به طور معمول این زمان چیزی حدود ۵ اراده ۱۲ روز است.

هزینه تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟

به طور کلی این هزینه به میزان مهارت پزشک متخصص، کلینیک انتخاب شده و میزان چربی لازم به منظور تزریق بستگی دارد.

تزریق چربی زیر چشم درد دارد؟

درست است که پوست اطراف چشم یکی از نازک ترین محوطه‌های پوستی بدن انسان است، اما نگران نباشید زیرا به واسطه استفاده از از بی حسی‌های موضعی شما در حین تزریق دردی احساس نخواهید کرد.

5/5 - (3 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط