تزریق ژل خط خنده

فهرست مطالب

 

یکی از پرطرفدارترین اقدامات زیبایی تزریق ژل خط لبخند است. خط لبخند خط های عمیق اطراف لب هستند که معمولا حس ناخوشایندی را منتقل می‌کنند و  در نتیجه معمولا افرادی که دچار خط لبخند هستند در صدد رفع آن بر می‌آیند. برای رفع آن بهترین روش تزریق ژل خط خنده است و ماندگاری و اثرپذیری آن به عوامل متعددی وابسته می‌باشد.

تزریق ژل خط خنده و اهمیت آن

با وجود روش‌هایی مانند تزریق چربی خط خنده و تزریق چربی به گونه سوالاتی که ذهن افراد را درگیر می کند دانستن این موضوع که شاید شما نیز از خودتان بپرسید آیا تزریق ژل برای خط خنده خوب است؟ و یا اینکه با بر طرف کردن ایرادات جزئی صورت تا چه میزان می‌شود به چهره‌ی ایده آل نزدیک شد؟. ایا تزریق ژل برای خط خنده خوبه؟ آیا تزریق ژل خط خنده درد داره؟  اگر به دنبال جواب سوالات خود در این زمینه هستید ادامه این بجث را بخوانید.

در دنیای امروز، نیاز و توجه مردم به زیبایی بیش از پیش است و میل به رضایت از خود، آنها را مجاب به اقدامات متعدد برای زیباتر شدن می‌کند. و از طرفی با روی کار آمدن روش های متعدد ترمیم زیبایی رسیدن به چهره‌ی بی نقص دیگر یک رویای دور از دسترس نخواهد بود

خط عمیق خنده یکی از این ایرادات جزئیست که برطرف شدن آن  می‌تواند تا حد قابل توجهی چهره‌ی شما را زیباتر کند. خط خنده‌ی عمیق، خطی است که در اطراف لب شما ایجاد می‌شود و در هنگام خنده یا صحبت کردن جلب توجه زیادی می‌کند

باید گفت عوامل زیادی در ایجاد شدن این ایراد دخیل هستند که از همه بیشتر می‌توان به  بالارفتن سن و یا از دست دادن آب بدن و در نتیجه  افتادگی صورت اشاره کرد. با روش هایی مانند تزریق فیلر لب می توان علاوه بر افزایش حجم لب تا حدودی چین و چروک دور لب را برطرف کرد. در راستای همین موضوع، باید بگوییم یکی از پرطرفدار ترین و موثرترین اقدامات زیبایی برای جوان‌سازی صورت و حفظ زیبایی، روش تزریق ژل خط خنده است.

چنان که گفته شد این خطوط معمولا در اطراف لب ظاهر می‌شوند و پایین آمدن کلاژن پوست در طول زمان و بالارفتن سن به شدت آن می‌افزایند

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

تزریق ژل خط لبخند، کمک می‌کند نقاطی که بر اثر این عوامل حجم خود را از دست داده اند به حالت اولیه یا حتی بهتر از آن تبدیل شوند و در نتیجه‌ی آن اعتماد به نفس شما دو چندان بشود

نحوه تزریق ژل خط خنده

بهترین روش تزریق ژل خط خنده استفاده از ژل هیالورونیک می‌باشد. جالب است بدانید که تزریق ژل خط لبخند به منظور بهبود جلوه‌ی پوست و ترمیم آن انجام می‌شود و صرفا تنها یک اقدام زیبایی نیست اما همیشه بهتر است.

در تزریق ژل برای رفع خط خنده با ژل از مرغوب بودن ژل‌ها اطمینان حاصل کنید تا هم به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید و هم خیالتان راحت باشد که وقت و پول خودتان را بیهوده مصرف نکرده‌اید. همچنین استفاده از روش تزریق ژل لبخند شما با کمترین عارضه‌ی احتمالی باشد

تزریق ژل خط خنده  بااستفاده از ژل هیالورونیک می‌باشد زیرا حساسیت بسیار کمتری داشته و در صورت رضایت بخش نبودن امکان برگشت پذیری دارد. نکته‌ی مهم دیگر برای انتخاب چنین روشی این است که سرپایی انجام میشود و می‌توانید بلافاصله بعد از تزریق ژل لبخند، زندگی روزمره‌ی خود را ادامه دهید

ماندگاری ژل خط خنده

تزریق ژل خط خنده چقدر دوام دارد؟ این موضوع به عوامل متعددی بستگی دارد و نوع پوست شما و ژل تزریق شده از جمله‌ی رایج ترینِ این عوامل هستند. برای همین موضوع است که تاکید می‌شود در تزریق ژل برای رفع خط خنده با ژل حتما از مواد مرغوب استفاده کنید.

معمولا بر اساس تفاوت عمق خطوط در افراد مختلف از ژل های مختلفی استفاده می‌شود که جهت دریافت مشاوره‌ی درست تری که بر اساس صورت خود شما باشد توصیه می شود از یک جراح پلاستیک معتبر کمک بگیرید. اما ماندگاری ژل خط خنده به طور معمول یک سال می‌باشد و ممکن است در برخی نواحی این ماندگاری بیشتر و یا کمتر بشود

ورم بعد از تزریق ژل خط خنده

مهم ترین موضوع بعد از تزریق این است که با چه روش هایی ورم صورت بعد از تزریق ژل خط خنده را برطرف نماییم. میتوان این اطمینان را به شما داد که اگر در انتخاب کلینیک معتبر و پزشک مناسب دقت کنید و با تحقیق و جست و جوی مناسب بهترین را برای خود انتخاب کنید و البته اگر در تزریق ژل لبخند از مواد مناسب و مرغوبی استفاده شود و پزشک نیز در حین تزریق مهارت و تخصص خود را کاملا به کار بگیرد.

احتمال بروز عوارض تزریق ژل خط خنده  تقریبا نزدیک به صفر است. جدای از این موضوع برای جلوگیری از رخ ندادن آن سعی کنید از بازی کردن و یا ماساژ محل تزریق خود داری کنید چون این عمل مانع جذب ژل‌ها می‌شود و همینطور سبب می‌شود ژل‌هادر برخی نقاط تجمع کنند و این موضوع برای شما ایجاد عارضه می‌کند

آیا تزریق ژل خط خنده درد دارد؟

این موضوع به تعداد دفعاتی که ژل را تزریق می‌کنید بستگی دارد و البته نوع پوست شما نیز مهم است. افراد در شرایط متفاوت از تجربه های متفاوتی نیز اطلاع می‌دهند که نشان دهنده‌ی تفاوت میزان درد در رفع خط خنده با تزریق ژل است.

از آنجایی که آستانه‌ی تحمل درد و همچنین شکل و نوع پوست و جنس آن می‌تواند به نسبت تعداد تمام انسانها  متفاوت باشد در نتیجه میزان درد نیز در تزریق ژل برای رفع خط خنده با ژل متغیر است.

مثلا ضخامت پوست در افراد مختلف متفاوت است. طبعا اگر پوست ضخیمی داشته باشید خط‌های ایجاد شده در آن نیز به نسبت پوست های معمولی و یا نازک عمیق‌تر است و این به تعداد دفعات تزریق ژل برای رفع خط خنده می‌افزاید.

چون پزشک شما مجبور است برای جبران حجم از دست رفته از میزان ژل بیشتری استفاده کند و بدیهی است که با تکرر تزریق  احتمالا متحمل درد بشوید که البته درد غیر قابل تحملی نبوده و به سرعت نیز رفع خواهد شد.

پس نیازی نیست که از آن بترسید یا فکر کنید که از تحمل شما خارج است و این موضوع باعث بشود که از تزریق ژل صرف نظر کنید.

با این همه میزان مهارت پزشک در حین انجام کار نیز به کم‌دردتر شدن تزریق کمک زیادی می‌کند پس سعی کنید حتما قبل از اقدام به تزریق ژل خط لبخند، تحقیقات کافی را انجام بدهید و سپس با خیال راحت به کلینیک منتخب خود مراجعه کنید

جهت دریافت مشاوره‌ درست تری که بر اساس صورت خود شما باشد توصیه می شود از یک جراح پلاستیک معتبر کمک بگیرید.

عوارض بعد از تزریق ژل خط خنده

 تزریق ژل خط خنده و عوارض آن  نکته ای است که ذهن بسیاری از افرادی که به دنبال تزریق ژل هستند درگیر می کند. اما باید بدانید که اگر تزریق به دست یک متخصص حرفه ای انجام شود هیچ گونه عوارضی به دنبال ندارد. دکتر سالومه سالاریان یکی از حرفه ای ترین متخصصین در این زیمنه می باشد.

اقدامات پس از تزریق ژل خط خنده

  • روز اول از کمپرس یخ در ناحیه ای که تزریق انجام شده استفاده نمایید.
  • در صورتی که درد داشتید می توانید زیر نظر پزشک خود از دارو استفاده نمایید.
  • در زمان خواب از دو بالش استفاده نمایید
  • از حرکات سنگین و  ورزش بعد از تزریق ژل خوداری نمایید.

قیمت تزریق ژل خط خنده

در مورد هزینه‌ تزریق ژل خط خنده باید به این نکته  توجه کنید که ممکن است به علت تنوع ژل‌های مورد استفاده در بازار، دستمزد پزشکی که برای تزریق ژل خط خنده انتخاب کرده اید.

همینطور تعداد دفعاتی که به تشخیص پزشک ملزوم به مراجعه و تعیین وقت می‌شوید، نمی‌توان هزینه‌ی مشخصی را برآورد کرد. و در این خصوص نیاز به مشاوره‌ی حضوری با پزشک معالج خود دارید. بعد از رفع چین و چروک خط خنده شاید مایل باشید از روش تزریق چربی به چانه هم استفاده کنید. برای کسب اطلاعات در مورد روش هایی مانند تزریق فیلر دور چشم با کلینیک تماس بگیرید.

سوالات متداول در رابطه با تزریق ژل خط خنده

چرا بعد از تزریق ژل خط خنده نباید روی آن را ماساژ داد؟

زیرا باعث تجمع ژل در یک نقطه خواهد شد و این عوارضی را به همراه دارد.

ژل خط خنده چقدر دوام دارد؟

میزان دوام ژل خط خنده به عوامل متعددی وابسته است، از جمله نوع پوست شما و میزان ژل تزریق شده

بهترین روش تزریق ژل خط خنده چیست؟

استفاده از ژل هیالورونیک، زیرا باعث حساسیت کمتری می شود و در صورتی که رضایت نداشته باشید قابل برگشت هست.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
5/5 - (2 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

«پست قبلی

پست بعدی»

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط