جراحی لیفت لب چیست ؟

فهرست مطالب

جراحی لیفت لب چیست؟

سانترال لب
سانترال لب

سانترال لب چیست؟

جراحی سانترال لب که به لیفت لب بالا هم معروف است یک پروسه جراحی زیبایی است که هدف آن بالا بردن ظاهر لب بالایی است. این پروسه معمولا توسط افرادی انجام می شود که به دنبال ارتقا و حفظ تعادل ویژگی های صورت مخصوصا در ناحیه لب هاست.

سانترال لب به منظور برطرف کردن مشکلاتی از جمله بلند بودن لب بالایی انجام می شود که می تواند قسمت پایینی صورت ما را غیر متعادل یا سن بالا نشان می دهد. با کم کردن فاصله بین بینی و لب بالایی با استفاده از عمل سانترال لب می شود ظاهری جوان تر پیدا کرد. به علاوه این جراحی می تواند به ارتقا نمایان شدن دندان های بالا وقتی که لبخند می زنید کمک کند و به بیمار لبخندی با اعتماد به نفس و زیبا ارائه می دهد.

ریکاوری جراحی سانترال لب خیلی سریع اتفاق می افتد و بیمار بعد از یک یا دو هفته می تواند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهد. اگرچه مهم است بدانید که مراقبت های بعد از عمل لیفت لب توسط پزشک به بیمار داده می شود تا بهترین نتیجه را بگیرد.

مثل هر پروسه جراحی دیگه عمل سانترال لب هم می تواند ریسک های از جمله عفونت، ایجاد زخم و عدم تقارن به همراه داشته باشد. برای بیماران حیاتی است تا یک جراح پلاستیک دارای صلاحیت و باتجربه را انتخاب کنند فردی که تخصص لازم در پروسه های جراحی صورت را داشته و بتواند ریسک های احتمالی عمل لیفت لب را کاهش دهد.

عمل لب بالا

جراحی لیفت لب، یک عمل جراحی زیبایی است که در آن لب بالا، بالاتر قرار می گیرد تا دهان در هنگام لبخند زدن ظاهر جوان تری داشته باشد. لب‌های جوان، صورتی‌رنگ و زیبا هستند؛ اما وقتی پوست صورت شما شروع به شل شدن می‌کند و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد، لب‌ها هم مرزهای خود را از دست می‌دهند و قسمت صورتی رنگ لب بالایی اساساً تشخیص داده نمی‌شود. بسیاری از افرادی که تمایل به انجام لیفت لب بالایی یا کوتاه کردن فاصله لب با بینی خود دارند، از زیاد بودن طول لب بالایی خود وقتی که لب آنها بدون حرکت دادن است ناراضی هستند. در این حالت بین لب بالایی و بینی فاصله زیادی ایجاد می‌شود که باعث می‌شود در هنگام خندیدن دندان‌های شما دیده نشوند. لیفت در کنار روش‌های دیگر مانند جراحی لیفت صورت به زیبایی و شادابی صورت شما کمک می‌کند.

اگر لب بالایی شما نازک است یا اگر لب بالایی شما بلندتر از لب پایینی شما است شما می‌توانید برای لیفت سانترال لب خود اقدام کنید و از طریق روش‌های جراحی به بهترین نتایج دست یابید. در جراحی لیفت سانترال لب، که تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد، بعد از ایجاد برش کوچکی در زیر بینی، نواری باریکی از پوست آن ناحیه برداشته شده و سپس شکاف ایجاد شده بخیه زده می شود. در ابتدای جراحی بالا کشیدن لب ، لب بالا با استفاده از یک تزریق بی حسی موضعی بی حرکت می شود، سپس مقدار از پیش تعیین شده ای از پوست و بافت زیرین آن طبق الگوی خاصی از قاعده بینی برداشته شده و شکاف ایجاد شده بخیه زده می شود تا لب بالا برود. اغلب، به الگوی پوست بریده شده الگوی شاخ گاوی گفته می شود، برخی افراد نیز به آن لیفت لب ایتالیایی می گویند. شما می‌توانید با تماس با کلینیک بهترین جراح لیفت صورت در شهر خود را بشناسید.

مزایای عمل سانترال لب

یکی از ابتدایی ترین مزایای عمل سانترال لب توانایی برطرف کردن نگرانی هایی مرتبط با کشیدن کردن یا نازک کردن لب بالایی است. خیلی از افراد نسبت به ظاهر لب بالای خود نارضایتی دارند چون حد فاصل بین بینی و لب زیاد است. با انجام عمل لیفت لب بیماران می توانند به هارمونی و تعادل بیشتری در اجزای صورت خود برسند چون لیفت لب بالا فاصله بین بینی و لب بالا را کاهش می دهد.

مزایای عمل سانترال
مزایای عمل سانترال

یکی دیگر از مزایای جراحی سانترال لب پتانسیل به وجود آوردن ظاهری جوان تر است. زمانی که افراد پیرتر می شوند به دلیل فاکتورهایی مانند نیروی گرانش و کمبود قابلیت ارتجاعی پوست فاصله بین بینی و لب بالای آنها بیشتر می شود. این می تواند باعث شود که ظاهر لب کشیده تر بنظر برسد که همراه با ایجاد ظاهری پیرتر یا خسته تر شود. پروسه لیفت لب می تواند این نتیجه را برعکس کرده و لب ها را کوتاه تر کند و ظاهری متعادل تز را ارائه دهد.

جراحی سانترال لب نتیجه طولانی مدت را پیشنهاد می دهد به همین دلیل سرمایه گذاری خوبی برای افرادی است که به دنبال بهبود ظاهر خود هستند. برخلاف راه حل های موقتی از جمله فیلرهای تزریقی که ممکن است نیازمند مراقبت و تمدید مکرر باشد، جراحی لب بالا می تواند یک تغییر دائمی را در شکل و موقعیت لب ایجاد کند. با جابجایی با دقت بافت ها و ایجاد لیفت طبیعی عمل سانترال لب پیشرفتی دائمی را پیشنهاد می دهد که می تواند در برابر تغییرات پیری در طول زمان مقاومت کند.

علاوه بر مزایای زیبایی، جراحی سانترال لب طول درمان کوتاهی هم دارد. اکثر بیمارات می توانند بعد از یه هفته به زندگی و فعالیت های روزانه خود ادامه دهند آن هم بدون بی قراری های بعد از عمل یا التهاب ناشی از جراحی. این بدان معناست که افراد می توانند از مزایای جراحی لب بالا بدون اختلال در زندگی روزمره خود لذت ببرند.

از طرفی باید به این نکته توجه کرد که جراحی سانترال لب باید با ویژگی های صورت هر بیمار انجام شود و در این پروسه باید آناتومی صورت هر فرد که مختص خود اوست در نظر گرفته شود. یک جراح باتجربه و با مهارت می تواند پروسه جراحی لب بالا را شخصی ساز کرده و با توجه به نگرانی های هر بیمار از جمله نمایان شدن بیش از حد لثه ها در هنگام لبخند زدن جراحی را انجام دهد. این توجه به ویژگی های شخصی صورت افراد این اطمینان را می دهد که نتیجه عمل بسیار طبیعی بوده و حالتی مصنوعی را ندارد.

مهم است بدانید که در حالیکه جراحی سانترال لب مزایای بسیاری را ارائه می دهد اما حیاتی است تا برای انجام این عمل ابتدا با یک جراح پلاستیکی که دارای بورد تخصصی پزشکی است و در جوان سازی پوست تخصص دارد صحبت کنید. طی این مشاوره بیمار متوجه می شود که چقدر از انتظارات او از عمل سانترال لب واقعی بوده و قابل اجرا خواهد بود. علاوه بر این، دانستن ریسک های احتمالی جراحی و محدودیت های این پروسه برای گرفتن تصمیم قطعی در مورد اقدام برای جراحی حیاتی است.

 

مزایای عمل سانترال لب
مزایای عمل سانترال لب

کاندیداهای عمل لب بالا

** زنان و مردان بین 20 تا 80 سال، که از وضعیت قرارگیری لب بالایشان نسبت به بینی خود راضی نیستند.

** افرادی که هنگام لبخند زدن دندان‌هایشان دیده نمی‌شود و فاصله بینی تا لب بالایی‌شان بیش از 5/1 سانتی‌متر است.

** کسانی که لب‌های تخت و نازکی دارند.

 

سانترال لب برای چه کسانی مناسب نیست؟

اگر دچار یک تاول تبخالی فعال هستید نباید تحت جراحی قرار بگیرید، اگر دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین مصرف می کنید در خطر بالاتری برای خونریزی و کبودی قرار دارید، پس باید موضوع را با پزشک مشاور خود در میان بگذارید.

 

انواع لیفت لب

  • لیفت لب بالا
  • لیفت گوشه لب

لیفت لب بالا

لیفت لب بالایی یک جراحی فوق‌العاده ظریف و لطیف است و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در اینجا به بیهوشی داخل وریدی نیاز نیست زیرا تنها با بی‌حس کردن ناحیه مورد نظر, دیگر بیمار دردی را احساس نخواهد کرد. این راه حل شگفت‌انگیزی برای موارد مرتبط با لب بالایی است که تعداد کمی از افراد راجع به آن اطلاع دارند. روش‌های متنوعی برای لیفت سانترال لب بالایی وجود دارد. بسیاری از جراحان به ندرت این عمل‌ها را انجام می‌دهند زیرا ممکن است اسکارهای (جای زخم) بدشکلی از خود باقی بگذارند.

لیفت لب بالا
لیفت لب بالا

روش‌های جدیدتر که امروزه ظهور پیدا کرده‌اند، باعث بهبود بیشتر و بهتر ظاهر لب بالایی و دهان می‌شوند. درلیفت لب بالایی، پوست اضافی در ناحیه لب بالایی برداشته شده و طول عمودی آن کاهش می‌یابد. دو روش برای این کار وجود دارد؛ در روش اول یک شکاف در امتداد مرز قرمز رنگ لب بوده که از طریق آن قسمت کوچکی از پوست برداشته می‌شود. در نتیجه، لب بالایی به سمت بالا کشیده شده و کوتاه‌تر می‌شود. البته در این روش ممکن است جای زخم  باقی بماند که می‌تواند در برخی بیماران جلب توجه کند.روش دوم؛ برای انجام لیفت لب بالا تنها پوست قاعده بینی را برش می‌دهیم. ما عضلات یا اعصاب را قطع نمی‌کنیم، زیرا معتقدیم که این اجزاء صورت باید وضعیت طبیعی خود را حفظ کنند. یک برش دقیقاً زیر بینی ایجاد شده و نوار باریکی از پوست و بافت از آنجا برداشته می‌شود. لب، بالا برده شده و در وضعیت جدیدش قرار می‌گیرد که با این کار حدود 3 میلیمتر از دندان نمایان شده و حجم قسمت صورتی لب به طور دائمی افزایش می‌یابد. این عمل حدوداً 60 دقیقه طول می‌کشد.

در نتیجه لیفت، دهان و لب‌ها شکل خوشایندتر و با طروات‌تری به خود می‌گیرند. مقدار پوست برداشته شده به جنسیت و شرایط هر بیمار بستگی دارد. قبل از عمل، فاصله قاعده بینی تا مرز بالایی لب بالا اندازه‌گیری می‌شود.

لیفت گوشه لب

لیفت گوش لب تنها شامل گوشه‌های دهان می‌شود و برای بیمارانی طراحی شده است که احساس می‌کنند صورتشان دارای یک حالت اخم دائمی است. لیفت گوشه لب نیز یک عمل سرپایی است. در این عمل، گوشه‌های دهان با استفاده از بخیه‌های قابل جذب بالا برده می‌شوند. ما برای لیفت گوشه لب نیز مثل لیفت لب بالا، تنها پوست را بالا برده و به عضلات و اعصاب دست نمی‌زنیم. برداشتن یک برش مثلثی کوچک از پوست گوشه دهان که باعث می‌شود مقدار بیشتری از قسمت صورتی لب دیده شود.

در کل جراح باید دقت کند از کناره‌های لب‌ها بیش از اندازه پوست برندارد، چون این کار باعث ایجاد حالت «لبخند جوکر» می‌شود. ما کاملاً دقت می‌کنیم که این اتفاق نیفتد. عمل‌هایی مانند لیفت گوشه لب برای افراد مسن که می‌خواهند گوشه دهان آنها اصلاح شود به کار برده می‌شود.

پیش از جراحی لیفت لب چه کارهایی انجام می‌شود؟

پیش از شروع عمل، در مورد مقدار پوستی که باید برای به دست آوردن بهترین نتیجه برداشته شود با شما صحبت خواهیم کرد. نه برای عمل لب بالا ، نه لیفت سانترال لب و نه برای لیفت گوشه لب، به هیچگونه آزمایش پیش از عمل نیاز نیست، زیرا عموماً این عمل‌ها با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌شوند. البته، بهتر است، از 2 هفته قبل از عمل مصرف سیگار و آسپرین را متوقف کنید .ما لب بالایتان را بر مبنای نتیجه مورد نظرتان، برای جراحی علامت‌گذاری خواهیم کرد. از آنجا که در خصوص تمام موارد عمل جلوی یک آینه با شما صحبت خواهد شد، نتیجه کاملاً مطابق موافقت‌های صورت گرفته بین شما و جراح خواهد بود. پیش از عمل با هر یک از این دو روش، به شما گفته خواهد شد که دقیقاً چه مقدار پوست برداشته خواهد شد.

عمل لب بالا
عمل لب بالا

بهترین جراح لیفت لب 

پاسخ این سؤال تنها با تحقیق در مورد پزشکان اطراف شما امکان‌پذیر است. زمانی که عکس‌ها را تجزیه‌ و تحلیل می‌کنید باید به چند نکته توجه کنید. با اینکه قرار گرفتن تحت این عمل جراحی آسان است، اما نکات دقیق و ظریفی وجود دارد که فقط جراحان مجرب متوجه آن می‌شوند. حتماً عکس‌های قبل و بعد از عمل زیادی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید.

* مسائلی که شما باید در طول مشاوره بحث و گفتگو کنید عبارتند از :

** عوارض پزشکی شما (گذشته و حال)

** مصرف داروهای فعلی، از جمله مکمل‌های غذایی و داروهای گیاهی

** جراحی قبلی

** درمان‌های دیگری که دریافت کرده‌اید.

اسکار به جا مانده از عمل تا چه حد قابل تشخیص است؟

ابتدا اسکار به صورت خط قرمزی در زیر بینی دیده می شود که بخشی از آن در درون حفره های بینی مخفی شده است. تکنیک ابداع شده توسط متخصصین باعث می شود تقریباً هیچ کشش روی به بالایی از سوی عضله اوربیکولاریس (عضله اسفنکتر دور دهان) به دهان وارد نشد. بنابراین اسکار، باریک باقی مانده و حدوداً بعد از 12 ماه به سختی تشخیص داده می شود.

بهبودی بعد از عمل چگونه خواهد بود؟

بعد از عمل لیفت لب بالا، باید چند روز اول غذاهای نرم مصرف شود. در ۷۲ ساعت اول پس از عمل مقداری تورم ایجاد می‌شود که با کمپرس یخ بر روی لب بالایی قابل کنترل است. درد نیز با داروها کنترل می‌شود. عصاره یا روغن گل راعی یا دوز های بالا ی مکمل های ویتامین E اجتناب کنید. مصرف این مواد خطر ورم و کبودی را افزایش می دهد.دوران نقاهت و بهبودی پس از عمل لیفت لب بالایی بین ۵ تا ۷ روز متغیر است و پس از آن شما می‌توانید در انظار عمومی ظاهر شوید. اما در این زمان هم هنوز ورم داشته و تا چند هفته در لبتان احساس سفتی خواهید کرد. کمپرس سرد به کاهش ورم و کبودی کمک می کند. ظرف 1 تا 2 هفته ورم به طور قابل توجهی کم می‌شود و بعد از یک ماه بخش اعظم ورم فروکش می‌کند. اگر بیماری بعد از دو سه هفته هنوز هم در نزدیکی محل برش دچار قرمزی بود، از او خواسته می‌شود تا به مدت کوتاهی از مقدار کمی از کرم‌های استروئیدی بدون نسخه استفاده کند. بخیه‌ها معمولاً ۵ روز پس از عمل کشیده می‌شوند. به طور طبیعی در محلی که لبه‌های زخم روی هم بخیه می‌شود، درجاتی از برآمدگی زخم به وجود می‌آید بخیه‌های مورد استفاده ما قابل جذب هستند، بنابراین نیازی نیست برای کشیدن آن‌ها مجدداً به مطب مراجعه کنید. تا یک هفته بعد از عمل از مصرف الکل و انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.به محض پایان عمل لیفت لب می‌توانید مطب را ترک کرده و برای گذراندن دوره بهبودی به خانه بروید.

عوارض لیفت لب

عوارض موقتی لیفت عبارتند از قرمزی، ورم، درد، خارش، کبودی یا حساس شدن ناحیه درمان شده. عموماً این مشکلات بعد از چند روز رفع می شوند، البته گاهی اوقات ممکن است تا دو هفته نیز دوام داشته باشند. در 24 ساعت اول بعد از عمل، لب ورم خواهد داشت، بنابراین لطفاً هنگامی که قبل از عمل برای فعالیت های اجتماعی بعد از عملتان برنامه ریزی می کنید این نکته را نیز در نظر داشته باشید. معمولاً ما به بیمارانمان توصیه می کنیم فعالیت های اجتماعی خود را تا حدود 10 روز بعد از عمل به تعویق بیندازند.بعد از عمل بهبودی ممکن است لب ها  ناهموار یا نامتقارن شوند. ممکن است دچار عفونت شوید, ایجاد اسکارهای ناخوشایند ودچار کلوئید (خصوصاً برای کسانی که سابقه کلوئید دارند)، که البته به ندرت رخ می‌دهد.

آیا می‌توان لب‌ها را با ژل بالا برد؟

بله، اما تنها در برخی موارد. اگر فاصله بینی و لب بالا زیاد باشد، ژل‌های تزریق شده لب را به جای بالا به بیرون می‌رانند. این منجر به حالت «لب اردکی» می‌شود. معمولاً بیمارانی که دچار لب اردکی می‌شوند کاندیدای لیفت لب بالا هستند. در این حالت اول باید لب بالا برده شده و بعداً با کمک ژل برجسته شود.بنابراین، ژل‌ها برای بزرگ کردن لب عالی هستند، اما به اندازه عمل لیفت توانایی بالا بردن لب را ندارند. در واقع، گاهی اوقات استفاده از ژل لب بالایی را بلندتر نشان داده و باعث حالت لب اردکی می‌شود.

امکان انجام همزمان سانترال لب و دیگر عمل‌ها

 غالباً جراحی زیبایی سانترال لب را در کنار دیگر جراحی‌های زیبایی صورت انجام می‌دهند تا بهترین نتیجه به دست آید و بیمار رضایت کامل داشته باشد. لیفت لب را می‌توان همزمان با عمل بزرگ و برجسته کردن لب انجام دهد تا لب قلوه‌ای و جذاب در میان صورت توجه را به خود جلب کند. جراحی لیفت صورت و لیفت گردن را نیز می‌توان در کنار لیفت لب انجام داد تا چهره جوان شود و تعادل صورت بهتر شود.

هزینه لیفت لب
هزینه لیفت لب

هزینه لیفت لب

اگر شما به طور همزمان بجز بالا کشیدن لب عمل‌های دیگری نیز مانند تزریق فیلر لب روی لب خود انجام دهید، هزینه‌ها بالاتر می‌رود. معمولاً این عمل‌ها، عمل زیبایی محسوب می‌شوند و تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند. معمولا هزینه‌ لیفت لب به نوع مشکل شما بستگی داشته و شامل مراقبت‌های قبل و بعد از عمل هم می‌شود.

 

سؤالات رایج

 

آیا نتیجه درمان طولانی مدت است؟ درمان، بعد از چه مدت باید تکرار شود؟

نتیجه لیفت در مقایسه با درمان هایی مانند تزریق ژل، بسیار طولانی مدت است. معمولاً، دست کم بعد از 10 تا 15 سال به تکرار جراحی نیاز خواهد بود.

 

چه درمان های دیگری را میتوان با جراحی لیفت لب ترکیب کرد؟

عموماً نیازی به تکرار عمل لیفت لب نیست. با این حال، میتوان نتایج به دست آمده را با تزریق ژل اسید هیالورونیک بهبود بخشید.

 

چه تفاوتی بین تزریق ژل و لیفت لب بالا وجود دارد؟

نتایج تزریق ژل موقتی هستند. همچنین، برخی از این ژل ها دارای برخی عوارض هستند. این در حالی است که، لیفت لب بدون هرگونه عوارضی، تغییرات مثبت طولانی مدتی را ایجاد می کند.

 

آیا جراحی پلاستیک لیفت لب به بیهوشی عمومی و بستری شدن نیاز دارد؟

جراحی لیفت لب را می‌توان تحت بی‌حسی موضعی به صورت یک عمل سرپایی انجام داد. چنانچه بیهوشی عمومی به دلیل عمل دیگری مانند جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) انجام شود، می‌توان لیفت را نیز در این زمان انجام داد.

 

دوران بهبود پس از جراحی لیف لب چه مدت است؟

بیماران می‌توانند ۷ تا ۱۰ روز پس از عمل طبق روال سابق به زندگی خود ادامه دهند. از بیماران خواسته می‌شود به مدت ۵ روز از خم شدن خودداری کنند و هنگام خوابیدن بالش اضافی زیر سر قرار دهند. لب بالا حدود یک هفته اندکی متورم و دردناک است.

 

چه زمانی نتایج عمل لیفت لب قابل مشاهده است؟

بهبود شکل لب بالا بلافاصله پس از عمل لیفت قابل مشاهده است. قدری متورم بودن لب تا ۳ تا ۵ روز طبیعی است و پس از ۲ تا ۳ هفته نتایج نهایی مشخص می‌شود.

 

جای زخم جراحی لیفت لب چگونه است؟

جای زخم عمل لیفت زیر سوراخ‌های بینی و در شیار محل اتصال آنها به گونه قرار دارد. انتظار می‌رود جای زخم ظرف ۶ تا ۱۲ هفته محو شود و به تدریج تا یک سال از مشخص بودن آن کاسته شود.

سؤالات متداول در رابطه با لیفت لب

آیا لیفت لب دردناک و همراه با کبودی است؟

بیماران حداقل ناراحتی را در طول عمل تحمل می‌کنند و در صورت استفاده از تکنیک مناسب و تبحر داشتن جراح فقط کبودی ملایمی بروز می‌یابد. کبودی پس از ۷ تا ۱۰ روز برطرف می‌شود.

آیا نتیجه لیفت لب بالا از تزریق ژل طبیعی تر است؟

بله. تزریق ژل غالباً باعث ایجاد لب های ضخیم تری می شود که ممکن است از نظر اندازه با یکدیگر هماهنگی نداشته باشند. تنها لیفت لب بالا می تواند افتادگی لب بالا را به درستی اصلاح کرده و جوانی و فرم سه بعدی لب ها را با ظاهری طبیعی به آنها باز گرداند.

جراحی لیفت لب چه مدت زمان می برد؟

جراحی زیبایی لب تقریباً ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.

 

4.4/5 - (8 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاه کاربران (21 دیدگاه)

  1. سلام. من دندونام هم بیرون زدست و هم لثم خیلی پایینه .. وقای میخندم کل لثم پیداست.. از طرفی فاصله لب و دماغم هم زیاده و لبم نازکه.. لیفت لب ایا انجام بدم یا نه؟ ممنون

    1. سلام بهتره معاینه بشید ولی با توضیحات زیر لیفت لب مناسب تون نیست در معاینه حضوری راهکار مناسب پیدا میشه

  2. سلام
    خانم دکتر ببخشید من‌جراحی فک وچانه انجام دادم به امید اینکه فرم لب پایینم‌تغییر پیداکنه البته الان مشکل چانه وفکم برطرف شده ولی همچنان از فرم لب پائینم ناراضی هستم یعنی قسمت پائین لب پائینم بیش از حد برامده به نظر میرسه به نظر شما میتونم عمل جراحی زیبائی یا لیفت لب پائین انجام بدم کدام بهتر وماندگارتره؟ با تشکر

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام
      جراحی لب پایین رو توصیه نمیکنم با تکنیک‌های موجود نتایج جالبی بدست نمیاد.

  3. قیمت نمیدید که مشتری بکشونین مطب قیمت بدید طرف خجالت بکشه بره بیرون؟؟
    خب الان بگید چه خدماتی چه قیمتی؟

    معمولا کسی ک قیمت نمیده قیمتش بالاس

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام خدمت شما، قیمت دقیق داده نمیشه چون متاسفانه هیچ قیمتی در کشور ما ثبات نداره و این مطالب در سایت باقی میمونه و ممکنه در آینده مشکل ساز شود، برای اطلاع از قیمت ها میتوانید با شماره کلینیک تماس گرفته و از دقیق ترین قیمت ها مطلع شوید.

  4. سلام وخسته نباشید ببخشید خانم دکتر من ۲۰ روز عمل بینی انجام دادم بینیم غضروف کذاشتن چون پهن بود از نوع شرقی الان می تونم عمل لیفت سانترال لب انجام بدم ؟؟ممنونم‌میشم جواب بدین

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام
      هزینه اعمال جراحی بستگی به نوع عمل ، وسعت آن جراحی ، مرکزی که جراحی در آن انجام میشه و ساعات بیهوشی دارد و مختلف می‌باشد

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام جراحی دائمی لب طیف گسترده تری از تغییر شکل لب می‌باشد که برای اصلاح قسمتهای مختلف لب بکار می‌رود در حالیکه لیفت سانترال جراحی مخصوص با برش زیر بینی به منظور کاهش فاصله بینی و لب فوقانی و تغییر فرم لب بالا می‌باشد

  5. سلام میشه لطف کنین تفاوت بین لیفت سانترال لب و جراحی دائمی لب رو بفرمایین و اینکه کدام بهتر است و ماندگاری هرکدام تا چه مدتیه البته با توجه به اینکه نیازی ب ترمیم نداشته باشه

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام
      هر کدام این روش‌ها برای مورد خاصی بکار می‌رود و قابل مقایسه نیست
      هر دوشون تقریبا دائمی هستند ولی تغییرات ناشی از سن به صورت اضافه و اینها دستخوش کمی تغییر ممکن است بشوند ، جراحی دائمی لب کمتر توصیه می‌شود ، لیفت سانترال لب در موارد مورد نیاز بسیار موثر است
      با احترام
      دکتر سالاریان

  6. سلام من از دکترم خواسته بودم فاصله لب و بینم رو همراه با عمل بینیم کوتاه تر کنه و الان یکماه گذشته هیچ تغییری ک نکرده هیچ هنوز بی حس هست و خندیدن واسم دشواره من بنظرتون باید چکار کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط