درمان افتادگی پلک با نخ

فهرست مطالب

افتادگی پلک یکی از معدود مشکلاتی است که با توجه به دلایل مختلفی می توان شاهد بروز آن طی دوره های کودکی، نوجوانی، جوانی و میانسالی بود. افتادگی ناحیه پلک از جمله مواردی است که موجب حساسیت برانگیز شدن افراد می گردد. امروزه برخلاف گذشته روش های نوین درمانی، این اجازه را به افراد خواهند داد تا بدون کوچک ترین ریسکی، نسبت به درمان هر نوع مشکل در ناحیه صورت و سایر اعضا اقدام نمایند. افتادگی بخش پلک نیز با استفاده از روش های درمانی موثر، به سادگی از بین خواهد رفت. درمان افتادگی پلک با نخ یکی از این راه ها می باشد.

افتادگی پلک گاهی تنها به صورت جزئی رخ می دهد. این در حالی است همواره شرایط افتادگی ناحیه پلک یکسان و مشابه نخواهد بود. افتادگی شدید در ناحیه پلک گاهی موجب ایجاد اختلال در بینایی افراد نیز خواهد شد. پتوز نام علمی افتادگی پلک بوده که می تواند ناشی از آلودگی، سوختگی یا حتی ریشه در کودکی افراد داشته باشد.

در صورتی که افتادگی های پلک صرفا منجر به ایجاد تغییر در ظاهر صورت گردد، خطرساز نخواهد بود. اما اگر این مشکل در هر دو پلک چشم ها، رخ دهد، قطعا باید نسبت به درمان سریع و موثر آن توسط پزشکی مجرب اقدام نمود. به طور کلی درمانی شناخته شده و موثر برای جلوگیری از افتادگی این ناحیه از چشم وجود ندارد.به طور کلی درمان با نخ می تواند باعث جوانسازی پوست شما شود لیفت صورت بانخ یکی از خدمات کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان می باشد.

 

مهم ترین دلایل افتادگی پلک چیست ؟

دلایل افتادگی پلک در افراد متفاوت است. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، منشا برخی از بیماری هایی هم چون افتادگی در ناحیه پلک، عصبی است. در نتجه این منشا با جراحی های زیبایی از بین نخواهد رفت.

اما مهم ترین این دلایل عبارت اند از :

  • افتادگی پلک مادرزادی
  • افتادگی پلک در سنین بزرگسالی
  • افتادگی پلک در تصادفات شدید رانندگی
  • افتادگی پلک ناشی از سوختگی یا اسید پاشی

افتادگی پلک از جمله عواملی است که در صورت شدت یافتن می تواند موجب ایجاد محدودیت در میدان دید افراد نیز شود. با استفاده از روشهای نوین درمان افتادگی هر یک از پلک های چشم، می توان شاهد تولید مجدد کلاژن پوست بود. تولید کلاژن پوست عاملی برای جوانسازی و کشیده شدن نیز محسوب می گردد. در نتیجه به واسطه درمان افتادگی پلک با استفاده از نخ می توان به سادگی شاهد سفت شدن مجدد نواحی شل و افتاده پلک بود.

 

روش های درمان افتادگی پلک

بسیار متنوع اند. شرایط پوست و هم چنین نوع مشکل ایجاد شده در پلک افراد، نحوه درمان را تعیین خواهد نمود. به طور کلی می توان گفت که افتادگی پلک به سادگی قابل درمان است. مشکلات و فشار های عصبی یکی از مهم ترین دلایل افتادگی در ناحیه پلک با نام افتادگی پلک عصبی شناخته می شوند. برای درمان این بیماری، مراجعه پزشکان متخصص در حوزه مغز و اعصاب ضروری است. از جمله این روش ها درمان افتادگی پلک با نخ و با عمل جراحی می باشد. که جراحی افتادگی پلک عوارضی را با خود به همراه دارد

از جمله عوارض درمان افتادگی پلک با جراحی می توان به نابینایی، اختلال در بینایی، ضعیف شدن چشم ها، خونزیزی های شدید و … اشاره نمود. قرنیه بودن پلک ها امر مهمی در ظاهر صورت بوده و از تاثیرگذاری ویژه ای نیز برخوردار است. اما در برخی از موارد نیز افراد با انتخاب روش جراحی برای درمان، خود را در معرض عوارض متعددی قرار می دهند. تا زمانیکه بتوان با روش هایی بدون نیاز به جراحی، شاهد درمان قطعی یا مقطعی افتادگی در این قسمت بود، قطعا نیازی به انتخاب روش های حساس جراحی نیست.

می توان گفت یکی از کم خطر ترین و بهترین روش های درمان افتادگی پلک همان درمان توسط نخ می باشد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر و گرفتن مشاوره می توانید با کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان تماس بگیرید.

 

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

درمان افتادگی پلک بدون جراحی انتخابی بسیار هوشمندانه به شمار می رود. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که همواره روش های جراحی می توانند مکملی برای روش های دیگر در صورت عدم درمان مشکل به شمار آیند.

 

درمان افتادگی پلک با نخ بدون بی هوشی

درمان افتادگی پلک با نخ بدون نیاز به بی هوشی از ساده ترین و بهترین روش هایی است که امروزه مورد توجه متخصصین پوست و زیبایی قرار گرفته است. این روش در میان متد های جدید درمان افتادگی ناحیه پلک قرار می گیرد و تا به امروز نتایجی ایده آل به واسطه این روش رقم خورده است. این روش درمان از جمله متد های موقتی برای از بین رفتن مشکل ایجاد شده در ناحیه پلک شناخته می شود. اما به طور حتم با توجه به مشخصات لیفت پلک بدون بی هوشی، می تواند انتخاب خوبی برای تمامی گروه های سنی به شرط برخورداری از شرایط لازم به شمار آید.

در درمان افتادگی پلک با استفاده از نخی که از الیاف کاملا ویژه تولید شده، هیچ گونه سطح خراش یا برشی روی پوست ایجاد نمی گردد. این روش درمانی همراه با بی هوشی نیست و متقاضی متحمل درد نخواهد شد. از سویی دیگر نداشتن عوارض جانبی را باید به عنوان یک ویژگی بسیار مهم جهت محبوبیت روش درمانی افتادگی پلک با نخ معرفی نمود. تیغ جراحی امروزه به یکی از محدودیت های غیر قابل انکار برای درمان و جوانسازی هر چه بهتر پوست تبدیل شده است.

خطرات و عوارض ناشی از جراحی تعیین کننده این محدودیت ها خواهند بود. این در حالی است که جایگزین شدن بسیاری از روش های درمانی و جوانسازی بدون بی هوشی و با بهترین نتیجه ممکن، انتخاب هوشمندانه تری خواهد بود. مدت زمان انجام درمان افتادگی پلک با استفاده از نخ توسط متخصصین مجرب، ارتباط مستقیمی با تعداد نخ های به کار گرفته شده در پلک خواهد داشت. در صورتی که افتادگی سطحی باشد، تعداد نخ ها کم تر و در صورتی که افتادگی کمی شدید تر باشد، نخ های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

هزینه درمان افتادگی پلک بالا با نخ

هزینه درمان افتادگی پلک وابسته به تعرفه مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی است. استفاده از نوع مواد مورد نیاز برای درمان و به کارگیری دستگاه های پیشرفته، قطعا از مهم ترین پارامتر های موثر در قیمت گذاری شناخته می شوند. نرخ تعرفه درمان برخی از مشکلات صورت از جمله افتادگی ناحیه پلک بر اساس موارد یاد شده و هم چنین تعرفه در نظر گرفته شده از سوی پزشک متخصص مشخص خواهد گردید.

 

درمان افتادگی پلک با نخ در تهران در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان ارائه دهنده انواع خدمات زیبایی در تهران است. این مرکز به جهت سابقه ای درخشان در حوزه خدمات زیبایی پوست، از جمله اولین مراکز پیشنهادی برای درمان افتادگی پلک با نخ محسوب می گردد.

پایداری روش درمان افتادگی پلک با نخ به شرایط و الگوریتم های مختلفی وابسته خواهد بود. از جمله این موارد قطعا می توان به آناتومی صورت افراد متقاضی درمان و هم چنین نوع درمان به کارگرفته شده توسط پزشک اشاره نمود.

برطرف نمودن افتادگی های پلک یک نیاز ضروری برای تمامی گروه های سنی فارغ از جنسیت خواهد بود. پلک افتاده تنها عامل نازیبایی صورت نیست. بلکه می تواند در نوع بینایی و شدت آن تاثیرگذار باشد. وجود بسیاری از روش ها و متد های درمانی بدون بی هوشی مقطعی یا کامل، شرایطی متفاوت را در عصر حاضر برای این دسته از بیماران فراهم نموده است.

درمان پلک افتاده با نخ از روش های بسیار موثر و بلند مدت محسوب می گردد. لیفت پلک با نخ عمدتا برای افتادگی های نه چندان شدید و عصبی کارایی خواهد داشت. در صورتی که افتادگی شدید پلک نیز می تواند عامل موثری برای کاهش مدت زمان درمان به شمار آید.

در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان  با استفاده از بهترین نمونه جنس نخ خاردار به عنوان نخ های درجه یک در درمان افتادگی پلک، روند درمان موفق را تضمین می نمایند. این کلینیک در زمینه لیفت صورت و جراحی لیفت صورت  نیز فعالیت دارد. از طرفی دیگر این فرصت برای مراجعین در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان  فراهم گردیده است تا پیش از انتخاب روش درمان پلک افتاده، از مشاوره هایی کارآمد در این زمینه بهره مند گردند.

4.5/5 - (4 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط