روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت

فهرست مطالب

روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت

استفاده از کرم لیفتینگ صورت، جراحی لیفت صورت، لیفتینگ صورت به روش RF، لیفتینگ صورت با نخ و … از جمله روش های لیفتینگ صورت هستند که در جوان و زیباسازی صورت تاثیر چشمگیری دارند.

از آنجائیکه با افزایش سن از میزان پروتئین های مهم دخیل در جوان و زیباسازی پوست از جمله کلاژن، الاستین و همچنین مقدار چربی زیر پوست به مقدار زیادی کاسته می شود، به همین دلیل علایمی چون افتادگی پوست، چین و چروک و خطوط پیشانی و اطراف لب بروز می کند، از این رو افراد به ویژه خانم های بالای 30 یا 35 سال به فکر بهبود علایم ناشی از پیری پوست افتاده و به استفاده از کرم لیفتینگ صورت و یا انجام جراحی لیفت صورت روی می آورند.

کرم لیفت صورت در بهبود افتادگی صورت و جوانسازی آن بیش ترین نقش را دارد. این کرم باعث از بین رفتن ورم، چروک و عوامل ناسازگار با پوست می شود‌. آموزش مراحل استفاده از کرم لیفت صورت شامل اقداماتی است که به تاثیر گذاری هر چه بیشتر آن کمک می کند. استفاده از کرم لیفت صورت برای مواردی مانند رفع چین و چروک دور چشم در کنار روش‌هایی مثل تزریق چربی زیر چشم می‌تواند کمک بسیاری کند.

دقت داشته باشید که در صورت تمایل به انجام جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی و فقط با حسی موضعی، شما می توانید از روش لیفتینگ صورت بدون بیهوشی دکتر سالومه سالاریان را استفاده نمایند.

 

در صورت تصمیم به لیفت صورت با جراحی دکتر سالومه سالاریان با چندین سال تجربه در زمینه جراحی های زیبایی بهترین گزینه برای انجام جراحی لیفت صورت خواهد بود.

نحوه استفاده از کرم لیفتینگ صورت

زمان استفاده از کرم لیفتینگ صورت

استفاده مناسب از کرم لیفتینگ صورت می تواند پوست را سفت کرده و بدین طریق از شل شدن بیش از حد آن پیشگیری کند. بهتر است بدانید که میزان اثر بخشی این محصولات به ترکیبات کرم، مدت زمان استفاده و همچنین طریقه مصرف کرم لیفت صورت بستگی دارد.

بهترین زمان استفاده از کرم لیفتینگ

در حالی که پیری بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی است، شما می توانید کاملاً اقداماتی را برای مراقبت از پوست خود انجام دهید و ظاهر علائم قابل مشاهده پیری پوست را کاهش دهید. هیچ وقت برای شروع خیلی زود یا دیر نیست! در واقع، هر چه زودتر مراقبت از پوست خود را شروع کنید، بهتر است. با افزایش سن، چرخش سلول های پوست کند می شود و تولید طبیعی پوست از کلاژن (که استحکام را فراهم می کند) و الاستین (که به کشش پوست شما کمک می کند) کاهش می یابد. در حالی که برای کاهش خطوط و چین و چروک‌ها کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید، جلوگیری از ظهور علائم پیری پوست تا زمانی که ممکن است موثرتر است. راهنمای نهایی ما را برای یک روال موثر مراقبت از پوست ضد پیری بررسی کنید تا دریابید که چگونه می توانید از همین امروز از علائم قابل مشاهده پیری پوست جلوگیری کرده و آنها را کاهش دهید.

از جمله ترکیبات موجود در کرم های لیفتینگ صورت می توان به مواد زیر اشاره کرد:

ویتامین c که با خاصیت آنتی اکسیدانی خود به مبارزه با رادیکال های آزاد مضر برای پوست مبارزه کرده و تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند، ویتامین E، A، D، امگا 3 و امگا 6 خاصیت های ضد التهابی و ترمیم کنندگی خود را روی پوست ایفا کرده و در بهبود خطوط، چین و چروک و افتادگی پوست بسیار موثر واقع می شوند.

هیالورونیک اسید و رتینول نیز از دیگر ترکیبات موجود در این کرم ها هستند که به ترتیب باعث حفظ رطوبت و تحریک بافت های پوستی می شوند.

با وجود چنین ترکیباتی در این محصول تنها کافیست با طرز استفاده از کرم لیفتینگ صورت آشنایی لازم را داشته باشید تا بتوانید بیشترین فایده را از استفاده از کرم لیفتینگ صورت دریافت کنید.

همانند هر محصول آرایشی و بهداشتی دیگر زمان استفاده از کرم لیفتینگ صورت و همچنین طرز استفاده از آن مخصوص این نوع محصولات بوده و حتی ممکن است در صورت عدم توجه به این نکته اثربخشی مناسبی نداشته باشند.

شیوه استفاده از کرم لیفتینگ صورت به این صورت است که قبل از هر چیزی بایستی صورت خود را از وجود هر نوه آلودگی و چربی های اضافی پاک نمایید.

پس قبل از استفاده از کرم لیفتینگ صورت، پوست خود را تمیز، لایه برداری و تا حدودی خشک کنید. سپس میزان اندکی از کرم را به آرامی روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوستتان شود.

دقت داشته باشید که به یکباره حجم زیادی از کرم را روی پوست خود اعمال نکنید چرا که پوست شما توان جذب میزان زیادی از کرم را نخواهد داشت.

روش دوم :

مرحله 1:

در مرحله اول انگشت اشاره و وسط هر دست را روی پلک بالا و پایین قرار دهید. با فشار دادن محکم و آهسته به سمت شقیقه ها ماساژ دهید.

مرحله 2:

پوست را چندین بار در بالا و زیر چشم نیشگون بگیرید و بعد همان قسمت ها را آرام بمالید.

مرحله 3:

چهار انگشت خود را در دو طرف دهان قرار دهید. با حرکات لیفت به سمت گوش ها محکم ماساژ دهید.

مرحله 4:

پوست را چندین بار در بالا و مرکز گونه ها و در دو طرف دهان فشار دهید.

مرحله 5:

انگشت شست و سبابه هر دست را در جلو و پشت خط صورت قرار دهید.

این سه نقطه بالای پیشانی را چندین بار فشار دهید. سپس هر دو دست را روی گردن قرار دهید و به آرامی به نوبه خود از بالا به پایین ضربه بزنید.

مرحله 6:

یک کف دست کامل را روی خط صورت در عرض 3 تا 5 ثانیه نگه دارید تا بتوانید گرمای کف دست خود را احساس کنید.

مرحله 7:

با استفاده از 3 انگشت (از انگشت اشاره تا انگشت حلقه) روی گونه ماساژ دهید.

مرحله 8:

قسمت پایین گونه ها را بین 4 انگشت (از انگشت اشاره تا انگشت کوچک) و شست فشار دهید. سپس رها کنید. وقتی به آخرین مرحله روش استفاده از کرم لیفت صورت رسیدید، بهتر است مراحل را چند بار دیگر تکرار کنید.

بنابراین در روش استفاده از کرم لیفت صورت که به ۸ مرحله تقسیم شد تمامی قسمت های صورت و گردن درگیر می شود که این امر در کنار بهبود آبرسانی به پوست باعث ماساژ و افزایش فعالیت سلول ها نیز می شود. این ماساژ می تواند باعث خروج سلول های مرده از پوست شود و سلول های جدید در نتیجه آبرسانی کرم ایجاد شود.

جوش های ناشی از تجمع آلودگی های زیر پوستی نیز با این شیوه از بین خواهد رفت. می توانید در برخی مواقع که زمان کافی برای ماساژ با انگشتان را ندارید از فرچه های مخصوص کرم استفاده کنید.

مزایای استفاده از کرم لیفت صورت

  • از بین رفتن چین و چروک
  • کاهش ورم در قسمت های مختلف پوست صورت
  • برداشتن لایه های قدیمی و بازسازی لایه جدید در پوست
  • جوانسازی پوست
  • بهبود روند کلاژن سازی
  • آبرسان و مکمل
  • افزایش احساس آرامش
  • بهبود خونرسانی به بخش های مختلف صورت و گردن

معایب استفاده از کرم لیفت صورت

کرم لیفت صورت به هیچ وجه دارای عیوب نیست فقط باید آن را در طول دوره ای که پزشک متخصص تجویز کرده است مصرف کنید تا جوانسازی به بهترین شکل ممکن انجام گیرد. برای کاهش هزینه ها و خرید کرم لیفت صورت پیشنهاد می کنیم آن را از داروخانه ها تهیه کنید.

در زیر نحوه استفاده از کرم لیفت صورت را در مراحل مختلف توضیح دادیم. انجام مرحله به مرحله این موارد می تواند تاثیر استفاده از کرم لیفت صورت را افزایش دهد.

کرم لیفت صورت از چه موادی تشکیل شده است؟

کرم لیفت صورت با ترکیبات منحصر به فرد خود محصولی کامل و موثر برای جوانسازی پوست صورت و گردن است. در تولید این کرم مجموعه ای از خالص ترین و منحصر به فرد ترین مواد استفاده شده اند که می توانند پیری چهره را به تاخیر بیاندازند.

فیلمکسل از ترکیبات قوی این محصول است که ماده ای ضد پیری شناخته می شود. ترکیب دیگری

که در کرم استفاده می شود، prickle 1 است که قندی مفید را برای پوست فراهم می کند، منافذ پوست را کنترل می کند و روند پیری پوست را کند می کند. در نتیجه، پوست را کشیده و جوان می سازد. Prickle1 ماده ای است که فرآیند تولید کلاژن را افزایش می دهد و سطح پوست را صاف می کند.

بنابراین این کرم نقش بسیار مفیدی در جوان سازی پوست دارد. جلبک دریایی هرباسول یکی دیگر از مواد شگفت انگیز در این محصول، قادر به بازسازی پوست است.

از طرفی فرچه ماساژ این کرم تاثیر آن را چندین برابر کرده است، زیرا علاوه بر ماساژ و افزایش جریان خون، به لیفت بهتر پوست نیز کمک می کند و باعث جذب بهتر کرم توسط پوست می شود.

طریقه زدن کرم لیفت صورت با رعایت مراحل ۸ گانه در خونرسانی به سلول های پوست و افزایش اکسیژن زیر پوستی نقش چشم گیری دارد.

نکات مربوط به طریقه استفاده از کرم لیفتینگ صورت

استفاده صحیح از کرم لیفتینگ صورت

  • در نحوه استفاده از کرم لیفت صورت ذکر شده است که برای اثربخشی بهتر این محصول بهتر است این کرم را روی پوست نمناک بمالید.
  • به طور معمول استفاده از کرم لیفتینگ صورت به طور مرتب و دوبار در روز توصیه می شود، سعی کنید استفاده از این کرم به صورت روزانه یکبار در روز پس از بیدار شدن از خواب و یکبار در شب قبل از خوابیدن را در برنامه روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید.
  • در نکات مربوط به روش استفاده از کرم لیفتینگ صورت توصیه می شود از استعمال هر نوع مواد آرایشی بلافاصله پس از استفاده از کرم لیفتینگ خودداری کنید تا بتوانید نتیجه مطلوب را دریافت نمایید.
  • در مشاهده اثرات این کرم روی پوست خود عجله نکنید چرا که طبق مطالعات انجام گرفته حداقل 6 هفته و حداکثر سه ماه طول می کشد تا شما بتوانید اثرات کاهش چین و چروک و خطوط روی پوست خود را مشاهده کنید.
کرم لیفتینگ صورت برای چه کسانی مناسب است

طریقه مصرف کرم لیفت صورت

در صورتی که خطوط و چین و چروک های پوست شما عمیق شده باشند، یقینا استفاده از کرم لیفتینگ صورت برای پوست شما پاسخگو نخواهد بود و شما مجبور به انتخاب روش های درمانی دیگر از جمله تزریق فیلر شقیقه، لیفتینگ با نخ، لیفت صورت با RF و جراحی می باشید. دکتر سالومه سالاریان با انجام مشاوره با بیمار و شفاف سازی تمامی جوانب جراحی به افراد کمک می کند تا انتظاری واقع بینانه از نتیجه عمل بدست آورده و با دیدی باز روش درمان و کاهش علایم پیری پوست خود را انتخاب کنید.

به عنوان سخن آخر باید بگوییم که اولا آشنایی با طریقه استفاده از کرم لیفت صورت به شما در افزایش میزان بهره وری از این کرم ها کمک خواهد کرد ولی شما نباید از کرم های لیفتینگ انتظار اثر گذاری سریع و طول اثر طولانی مدت داشته باشد، بلکه این مداومت و صبر و حوصله شما و نیز استفاده صحیح از کرم لیفتینگ صورت است که در نهایت خواهد توانست به میزان هر چند اندک با افزایش کلاژن سازی در پوست از میزان چین و چروک و خطوط لبخند شما بکاهد.

سخن آخر

همانطور که پیشتر نیز ذکر شده علاوه بر استفاده از انواع کرم های لیفتینگ صورت روش های دیگری نیز برای بهبود افتادگی و یا چین و چروک صورت وجود دارند که اثربخشی سریعتر و البته طولانی مدتی دارند که یکی از آن ها استفاده از روش جراحی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه لیفتینگ صورت با جراحی می توانید با مراجعه به کلینیک دکتر سالومه سالاریان مشاوره های دقیق و جامع را دریافت نموده و در صورت تمایل اقدام به جراحی نمایید تا بتوانید به صورت قطعی از شر چین و چروک و خطوط عمیق پوست خود خلاص شوید.

سوالات متداول در رابطه با استفاده از کرم لیفتیگ صورت:

بهترین زمان استفاده از کرم لیفتینگ صورت از چه سنی است؟

گفته می شود آغاز دهه سی زندگی هر فردی بهترین زمان استفاده از کرم لیفتینگ صورت است. اگر استفاده از این محصولات را قبل از آغاز علایم ناشی از پیری شروع کنید تا حدود زیادی می توانید این علایم را به تعویق بیاندازید.

چرا توصیه می شود استفاده از کرم لیفتینگ صورت روی پوست نمناک انجام گیرد؟

چون با استفاده از این کرم ها روی پوست مرطوب در واقع کرم در به دام انداختن رطوبت در پوست شما موثر واقع می شود.

حداقل چه مقدار زمان باید بگذرد تا پس از استفاده از کرم لیفتینگ صورت بتوانیم از محصولات آرایشی استفاده کنیم؟

برای جذب این محصول روی پوست حداقل 30 دقیقه زمان لازم است. پس از این مدت شما می توانید از محصولات آرایشی استفاده کنید.

4.3/5 - (32 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط