فواید لیفت پوست صورت بدون جراحی

کشیدگی-پوست-صورت-بدون-جراحی
کشیدگی-پوست-صورت-بدون-جراحی

فهرست مطالب

جراحان برای درمان افتادگی و شل شدن پوست صورت از روش های لیفت با جراحی و بدون جراحی استفاده می کنند. به این علت که عوارض جانبی بعد از کشیدگی پوست صورت بدون جراحی کمتر است بیشتر جراحان، لیفت بدون جراحی را پیشنهاد می کنند.

بیشتر زیبا جویانی که از فواید لیفتینگ صورت بدون جراحی اطلاع آنچنانی ندارند، سؤال هایی در این باره مطرح می‌ کنند، مانند: لیفت صورت بدون عمل جراحی چه مزایایی دارد؟ به همین علت ما در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را با این فواید نوع لیفت بیشتر آشنا کنیم و در مورد مزایای آن نیز مطالبی ارائه دهیم.

روش های لیفت صورت بدون جراحی

روش-های-لیفت-صورت-بدون-جراحی

لیفت صورت بدون جراحی روش‌ های مختلفی دارد که برخی از این روش ها عبارتند از:

  • هایفوتراپی
  • تزریق ژل یا چربی
  • تزریق بوتاکس
  • اندولیفت
  • RF فرکشنال
  • آتیوا
  • کربوکسی تراپی

هر یک از این روش های ذکر شده خود کاربرد گسترده ای دارند و برای درمان شل شدن و افتادگی پوست صورت افراد مختلفی مؤثر هستند. اما در رابطه با اینکه کدام یک از این روش ‌ها جهت لیفت پوست صورت بدون جراحی برای شما مناسب است باید توسط پزشک متخصص مشخص شود.

فواید لیفت بدون جراحی

در اینجا لیستی از فواید کشیدگی پوست صورت بدون جراحی برای شما عزیزان آورده شده است:

  • سفت شدن پوست صورت
  • روشی ایمن برای جوانسازی پوست
  • عوارض جانبی کم یا حتی بدون عوارض جانبی
  • رفع چروک های سطحی در نواحی مختلف صورت
  • جوانسازی چهره زیبا جویان
  • افزایش اعتماد به نفس داوطلبان
  • شادابی و طراوت پوست صورت
  • از بین بردن افتادگی در غبغب
  • دوره نقاهت ندارد

اگر به زیبایی خود اهمیت می دهید و می خواهید بیشترین نتیجه ممکن را از کشیدن پوست صورت بدون جراحی داشته باشید ، توصیه می ‌کنیم با یک پزشک متخصص زیبایی صحبت کنید.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوران کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان آمادگی پاسخگویی سوالات شما در زمینه لیفت صورت بدون جراحی هستند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی این کلینیک تخصصی نسبت به رزرو وقت قبلی نیز اقدام کنید تا به صورت حضوری در مورد لیفت صورت و مزایا کشیدگی پوست صورت بدون جراحی از دکتر مشاوره بگیرید.

کدام روش لیفت بدون جراحی برای پوست من مناسب است؟

کدام-روش-لیفت-صورت-بدون-جراحی-برای-پوست-مناسبههمانطور که اشاره شد لیفتینگ صورت بدون جراحی مزایای زیادی دارد اما مهمترین مزیت کشیدگی پوست صورت بدون جراحی حفظ شادی و طراوت بی نظیر پوست است. اما دیگر مزایای لیفت صورت بدون جراحی بسیار مؤثر و قابل تامل هستند. زیرا این مزایا در مقایسه با مزایای لیفت صورت با جراحی بسیار زیاد بوده و همچنین در روش لیفتینگ بدون جراحی هیچ عارضه و خطری فرد را تهدید نمی‌ کند.

در رابطه با اینکه از روش هیفوتراپی استفاده کنید یا کدام روش لیفتینگ بدون جراحی برای پوست شما مناسب است باید به پزشک متخصص مراجعه کنید زیرا تنها پزشک متخصص است که می ‌تواند بهترین روش لیفت را با توجه به دانش اختصاصی که دارد، برای پوست شما مشخص کند.

معمولا پزشک بعد از بررسی شرایط سنی و سلامتی زیباجویان، نوع پوست آنها ، انتظار فرد از لیفت و ناحیه تحت درمان مناسب ترین روش را به داوطلبان توصیه خواهد کرد. پزشک متخصص در حین مشاوره خود با داوطلبان اطلاعاتی در مورد اینکه کشیدگی پوست صورت بدون جراحی چگونه است؟ و مزایا و مراقبت های بعد از لیفت را بیان می ‌کند.

سخن پایانی

این روزها کشیدگی پوست صورت بدون جراحی توسط جراحان و زیبا جویان مورد توجه قرار گرفته است. برای کشیدگی پوست بدون جراحی نیز روش های زیادی مثل تزریق بوتاکس و تزریق ژل با چربی و مواردی دیگر مانند تزریق فیلر شقیقه وجود دارد که این روش ها برای افراد مختلفی کاربرد دارند.

معمولاً پزشک متخصص بعد از بررسی شرایط سنی و چهره فرد و نیز نوع پوست او بهترین روش کشیدگی صورت بدون جراحی را به داوطلب پیشنهاد می دهد.

اما فواید کشیدگی پوست صورت بدون جراحی در مقایسه با لیفتینگ صورت با جراحی بسیار زیاد و حائز اهمیت است و به دلیل کم عارضه  بودن یا حتی بدون عارضه بودن لیفتینگ صورت بدون جراحی مورد توجه قرار گرفته است.

ما در این مقاله سعی کردیم که شما را با کشیدگی پوست صورت بدون جراحی و فواید آن آشنا کنیم. اگر این مقاله را به دقت مطالعه کرده باشید حال می توانید به این پرسش که کشیدگی پوست بدون عمل جراحی چه مزایایی دارد؟ پاسخ بدهید.

با توجه به تویحات بالا، کشیدگی پوست صورت بدون جراحی فواید خاص خود را دارند، اما این نکته را نباید فراموش کنیم که لیفت صورت با جراحی ماندگاری خیلی بیشتری به نسبت روش های لیفتینگ صورت بدون جراحی دارد.

 

سوالات متداول در خصوص فواید کشیدگی پوست صورت بدون جراحی

1. مهمترین فواید کشیدگی پوست صورت بدون جراحی کدامند؟

• کم بودن عوارض جانبی • نداشتن دوره نقاهت • نتایج طولانی مدت • رفع شل شدگی و افتادگی پوست • رفع جای جوش ها و آکنه ها • نداشتن محدودیت سنی • نیازی به بیهوشی نیست و بیشتر از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود

2. هزینه کشیدگی پوست صورت بدون جراحی چقدر است؟

در مورد مطلع شدن از هزینه های لیفت صورت بدون جراحی بهتر است با استفاده از شماره تماسهای درست شده یا مراجعه به سایت اینترنتی کلینیک از مشاوران ما مشاوره بگیرید.

3. بهترین روش در لیفت صورت بدون جراحی کدام است؟

اما اگر بخواهید بهترین روش را برای لیفت صورت بدون جراحی انتخاب کنید باید با یک پزشک متخصص که در این زمینه مهارت کافی و دانش جامع دارد، همچنین دارای مجوز معتبر است، صحبت کنید. زیرا این پزشک است که بهترین روش را برای لیفت صورت شما انتخاب می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط