لیفت آندوسکوپی ابرو

فهرست مطالب

لیفت آندوسکوپی ابرو یکی از روش های شناخته شده و موثر در حوزه زیبایی صورت و جوان سازی آن به شمار می رود. این روش در مقایسه با بسیاری از جراحی های مشابه زیبایی اثرات محسوسی را در قسمت های میانی صورت و  غبغب خواهد داشت.  در این مقاله به بررسی تمامی جوانب لیفت ابرو با آندوسکوپی می پردازیم. به طور کلی لیفت ابرو و بوتاکس ابرو و تزریق فیلر ابرو از روش های جوان سازی پوست به شمار می آیند

لیفت آندوسکوپی ابرو چیست

تغییر آناتومی صورت و از دست دادن زیبایی های طبیعی از جمله سختی پوست، می تواند یکی از مهم ترین دلایل در انجام جراحی های زیبایی به شمار آید. شرایط ژنتیکی و وراثتی، عوامل محیطی، تغذیه نامناسب، عدم تحرک و انجام ورزش های ضروری، تنها بخشی از دلایل آسیب دیدگی پوست به ویژه پوست صورت می باشند.

در روش لیفت آندوسکوپی ابرو، بخش میانی صورت هدف قرار گرفته و پزشک با استفاده از آندوسکوپ که یک پروب کوچک است، محل مورد نظر را بدون اجرا برش های بزرگ، مشاهده می نماید. افتادگی گونه یکی از شایع ترین مشکلات پوستی است که در سنین مختلف می توان شاهد آن بود. لیفت ابرو در روش آندوسکوپ، تاثیر مثبتی را در برطرف نمودن این مشکل خواهد داشت.

جراحی آندوسکوپی لیفت ابرو

جوان سازی پوست با روش های درمانی موثر از جمله لیفت ابرو قطعا انتخاب موثری است. لیفت آندوسکوپی ابرو می تواند از موثرترین روش های درمانی به منظور کاهش خطوط ناحیه میانی ابرو ها و هم چنین افتادگی آن ها به شمار آید. افزایش سن و شل شدن پوست صورت، را باید اصلی ترین علت افتادگی ابرو و از بین رفتن قوس اصلی آن به شمار آورد. نیاز بازسازی مجدد برخی از نواحی پوست صورت، از جمله خطوط اخم و خطوط پیشانی، معمولات بیش از سایر نواحی احساس می گردد.

نزدیکی اجزا صورت ( ابرو، چشم، پیشانی ) موجب خواهد شد تا تغییراتی حتی جزئی در یک بخش، تاثیر مستقیمی بر سایر بخش های صورت را به دنبال داشته باشد. به همین واسطه انتخاب مناسب ترین روش با توجه به شرایط و حساسیت های پوستی، از اهمیت بسزایی برخوردار است.مزایا لیفت ابرو هم چون سایر روش های درمانی و زیبایی، بسیار گسترده و متعدد خواهد بود. که از مهم ترین آن می توان به بازگشت نشاط و جوانی پوست اشاره نمود.

 

مدت زمان جراحی لیفت آندوسکوپی ابرو

لیفت ابرو به روش آندوسکوپی یکی از روش های درمانی، زیبایی بدون نیاز به بستری است. به طور معمول این جراحی توسط متخصص طی یک بازه زمانی کوتاه ( دو ساعت ) انجام خواهد شد. کشیده شدن عضلات زیر پوست که عامل مهمی در ایجاد خطوط پیشانی، اخم و یا افتادگی های شایع ابرو می باشند، دارای اثربخشی ویژه ای در حوزه جوان سازی پوست است. کم درد بودن عمل لیفت ابرو موجب می گردد تا پزشک نیاز به بیهوشی بیمار را احساس نکند. البته این موضوع ارتباط مستقیمی با شرایط بیمار و نوع روش انجام شده نیز خواهد داشت. اما در این جراحی، تنها بی حسی موضعی برای انجام تغییرات مدنظر پزشک کافی است. کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان به عنوان یک محیط کاملا حرفه ای و تخصصی در انجام جراحی های زیبایی در استان تهران به شمار می رود. انجام لیفت آندوسکوپی برای ابرو توسط یک متخصص زبده و باتجربه، در تاثیر گذاری هر چه بهتر جراحی بسیار موثر خواهد بود.

عوامل موثر در ماندگاری لیفت آندوسکوپی ابرو

تکنیک های تخصصی جراحی به کار گرفته شده توسط متخصصین در میزان ماندگاری یک تغییر، موثر خواهند بود. لیفت آندوسکوپی برای ابرو نیز یکی از روش های درمانی وابسته به مهارت متخصص است که به همین واسطه عوامل متعددی در ماندگاری آن نقش ویژه ای خواهند داشت. از مهم ترین عوامل موثر در ماندگاری لیفت ابرو باید به این موارد اشاره نمود.

  • نوع جراحی لیفتینگ
  • آناتومی صورت بیمار
  • حالت صورت و میزان شل شدگی پوست
  • به کارگیری تکنیک های ویژه لیفتینگ برای افزایش بازدهی جراحی
  • تخصص و مهارت پزشک

جراحی لیفت ابرو در مقایسه با سایر روش های معمول در حوزه زیبایی و سلامت پوست، علاوه بر امتیاز های مختلف، دارای دوره ماندگاری بالاتری نیز است.

لیفت آندوسکوپی ابرو در تهران

لیفت آندوسکوپی ابرو در تهران و در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان به عنوان یکی از مراکز تخصصی زیبایی، طبق جدیدترین متد های پزشکی انجام می گیرد. کلینیک زیبایی دکتر سالاریان نه تنها در بخش لیفت ابرو، بلکه در سایر حوزه های تخصصی زیبایی نیز ارائه دهنده کلیه خدمات مورد نیاز متقاضیان می باشد. روش لیفت آندوسکوپی برای ابرو با استفاده از ایجاد خطوطی روی پیشانی انجام می گیرد. ایجاد این خطوط، محل ورود آندوسکوپ به پیشانی را تعیین خواهد نمود. سپس، پزشک با در نظر گرفتن آناتومی صورت بیمار و بررسی نوع عضلات زیرپوستی، پوست صورت را کشیده و در صورت ضرورت گوشت اضافی را نیز از پوست جدا می نماید. آندوسکوپ کلیدی ترین نقش را در ارسال تصاویر مورد نیاز پزشک به مانیتوری برای بررسی الگوریتم های مورد نیاز، ایفا خواهد نمود.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت آندوسکوپی ابرو

جراحی لیفت ابرو هم چون سایر روش های جراحی زیبایی، دارای برخی حساسیت ها است. پرهیز از انجام برخی برنامه های روزمره به منظور افزایش دوره بهبود پس از عمل ضروری است. باید توجه داشت که بیمار ظرف مدت 14 روز پس از انجام جراحی، باید به جهت انجام برخی معاینات و هم چنین جداسازی بخیه ها، به پزشک متخصص خود مراجعه نماید. در این بخش باید به ضروری ترین اقدامات و مراقبت ها پس از لیفت آندوسکوپی برای ابرو اشاره نمود.

  • از قرار دادن یخ به صورت مستقیم در ناحیه پیشانی و ابرو به شدت خودداری نمایید.
  • استفاده از کمپرس یخ تا دو روز پس از جراحی را فراموش نکنید.
  • کمپرس یخ نقش موثری در بهبود کبودی و تورم خواهد داشت.
  • در صورت قرار گرفتن مستقیم در آفتاب، استفاده از ضد آفتاب هایی با پوشش بالا را فراموش نکنید.
  • به تمیز کردن زخم جهت جلوگیری از عفونت های احتمالی، توجه نمایید.
  • تا حداقل 6 ماه پس از جراحی، از شناور بودن در آب خودداری نمایید.
  • پس از گذشت مدت زمان 1 الی 2 ماه، مجاز به رنگ کردن مو یا ابرو خواهید بود.
  • استفاده از لوازم آرایش به منظور کاهش میزان کبودی و تورم، با گذشت یک هفته از جراحی بدون ارتباط مستقیم با ناحیه جراحی، امکان پذیر است.
  • مصرف دارو ها و انواع پماد های تجویز شده توسط پزشک ضروری است.
  • استفاده از مایعات به صورت مکرر در روز های ابتدایی پس از جراحی به منظور کاهش احتمال به یبوست، ضروری است.
  • کاهش حداکثری مصرف الکل، سیگار و نمک از جمله ضروریات است.
  • استراحت کامل به منظور تسریع در روند بهبود بیماری، ضروری است.

بررسی روش های لیفت آندوسکوپی ابرو

  • روش لیفت آندوسکوپی ابرو  در میان انواع روش های لیفت ابرو دارای امتیاز هایی ویژه است.
  • این روش دارای درصد ریسک بسیار کمی است که همین امر برای بیمار بهترین نتیجه را به ارمغان خواهد آورد.
  • دوران نقاهت در روش آندوسکوپی در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی، کوتاه تر خواهد بود.
  • آندوسکوپی برای لیفت ابرو را باید از جمله روش های بسیار موثر، مدرن و کم خطر به منظور افزایش جوان سازی پوست معرفی نمود.
  • هم جواری اجزا صورت از جمله پیشانی، ابرو و چشم در افزایش درصد شل شدگی و پیری پوست نیز موثر است.
  • به همین واسطه روش لیفت آندوسکوپی ابرو به عنوان یک انتخاب موثر، قادر خواهد بود تا نتیجه نهایی جراحی را بهبود بخشد.
  • از جمله مزایا لیفت ابرو با روش آندوسکوپی، کاهش طول و میزان جراحی ها و برش های انجام شده توسط متخصص است.
  • پنهان بودن برش های ایجاد شده در ناحیه رویش مو، موجب خواهد شد تا در دوران نقاهت، بیمار شاهد کم ترین میزان قابل رویت بودن زخم ها باشد.
  • تعداد 5 برش کوچک 2 سانتی در ناحیه رویش مو توسط پزشک جراح زیبایی ایجاد خواهد شد.

مزایا روش لیفت آندوسکوپی ابرو

مهم ترین مزیت لیفت آندوسکوپی برای ابرو که یکی از موثرترین روش های درمان زیبایی صورت به شمار می رود، جوان سازی پوست است. اما مزایا لیفت ابرو در صورت رعایت ضوابطی از جمله انتخاب کاندید مناسب برای جراحی می توان بسیار گسترده باشد. مهم ترین مزایا اندوسکوپی ابرو عبارت اند از :

  • افزایش میزان اعتماد به نفس
  • افزایش طول سن جوانی
  • سفت شدن عضلات پیشانی و صورت
  • کشیده صورت پوست صورت و ایجاد شفافیت در پوست
  • بهبود و ایجاد تغییر در ظاهر پوست و زیبایی

 

دکتر خوب برای لیفت اندوسکوپی  ابرو

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان یکی از مراکز فوق تخصصی در زمینه زیبایی می باشد، این مجموعه در تمام زمینه ها به صورت تخصصی و حرفه ای عمل می کند و همیشه از با کیفیت ترین مواد استفاده می نماید اگر به دنبال لیفت ابرو به روش آندوسکوپی هستید و به دنبال یک پزشک حرفه ای می گردید که خیالتان از بابت کار راحت باشد ما به شما دکتر سالومه سالاریان را معرفی می کنیم. ایشان یکی از بهترین و حرفه ای ترین متخصصان در این زمینه می باشند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از نحوه کار و گرفتن وقت قبلی با ما تماس بگیرید و از مشاوره خانم دکتر استفاده نمایید. تا بهترین تصمیم را بگیرید.

 

بهترین کاندیدا برای لیفت آندوسکوپی ابرو چه کسانی هستند ؟

چه کسانی بهترین کاندیدا برای انجام لیفت ابرو خواهند بود ؟ به طور ویژه جراحی های زیبایی از جمله بهترین انتخاب ها برای کاهش میزان رشد تاثیرات پیری و افتادگی پوست به شمار می روند. در این میان بهترین کاندیدا برای جراحی لیفت ابرو، افرادی با علائم پیری زودرس پوست یا پیری پوست ناشی از بالا رفتن سن، می باشند. جلوگیری از رشد و افزایش میزان چروک و آسیب های پوستی، یکی از بهترین اتفاقاتی است که به واسطه لیفت آندوسکوپی می توان شاهد آن بود. در صورتی که جراحی لیفت بر روی صورت بیمار یا کاندید مناسبی صورت گیرد، می توان به طور حتم شاهد نتایجی کاملا رضایت بخش در این رابطه بود. جوان سازی صورت با لیفت ابرو مهم ترین پیامدی است که در صورت رعایت شرایط و پیش نیاز های ضروری باید انتظار داشت. از جمله پیش نیاز های ضروری، باید به انتخاب متخصص جراح پلاستیک ماهر و هم چنین انتخاب زمان مناسب ( سن مناسب ) جراحی اشاره نمود.

 

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو

قیمت لیفت اندوسکوپی ابرو به عوامل مختلفی نظیر: دستمزد پزشک، مقدار مواد مورد استفاده بستگی دارد شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از هزینه های دقیق با استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا بتوانید بهترین اطلاعات از تعرفه های جدید داشته باشید.

کلام آخر

لیفت آندوسکوپی برای  ابرو یک روش بسیار موثر در حوزه جوان سازی و بازسازی پوست به شمار می رود. لیفت، آناتومی صورت را تغییر داده و ظاهری متفاوت را به افراد خواهد بخشید.  اگر شما نیز از جمله کاندیدا لیفت ابرو هستید، ارتباط با کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان و دریافت مشاوره های لازم برای انجام لیفت با بهترین نتایج را فراموش نکنید. کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان در زمینه کاشت ابرو طبیعی و لیفتینگ صورت نیز فعالیت دارد.

سوالات متداول در رابطه با لیفت اندوسکوپی ابرو

مزایای لیفت آندوسکوپی ابرو چیست؟

افزایش اعتماد به نفس و طول عمر جوانی، سفت شدن عضلات پیشانی و صورت، کشیده شدن پوست صورت و شفافیت پوست صورت، بهبود و ایجاد تغییر در پوست و زیبایی

از مهم ترین عوامل موثر در لیفت آندوسکوپی ابرو چیست؟

نوع جراجی لیفتینگ، آناتومی صورت بیمار، حالت صورت و میزان شل شدگی پوست و تخصص و مهارت پزشک

مدت زمان جراحی لیفت آندوسکوپی ابرو چقدر است؟

جراحی لیفت آندوسکوپی دو ساعت طول می کشد.

5/5 - (2 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط