لیفت آندوسکوپی پیشانی

لیفت-آندوسکوپی-پیشانی

فهرست مطالب

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

امروزه افراد زیادی در جامعه هستند که به زیبایی ظاهرخود اهمیت می دهند و دوست دارند که همیشه چهره ای زیبا داشته باشند ولی با بالا رفتن سن به مرور زمان مشکلاتی مانند افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک این زیبایی را کم می کند ولی علم پزشکی راه حل های خوب و مناسبی را برای جوان سازی و زیباسازی و حتی بازگردانی جوانی افراد دارد که می توان به  روش ها لیفت آندوسکوپی پیشانی و بوتاکس پیشانی اشاره کرد.

جراحی لیفت پیشانی، روشی مؤثر برای بهبود چهره و بالا بردن اعتماد به نفس افراد است. افراد با انجام لیفت آندوسکوپی پیشانی می توانند جوانی خود را بازیابند و با حس جوانی خود از زندگی احساس رضایت داشته باشند، اما قبل از عمل لیفت آندوسکوپی پیشانی باید به چند اصل مهم توجه خاص بکنید.

یکی از این موارد پزشک جراحی است که این عمل را انجام می دهد باید در این زمینه دارای تخصص و تجربه کافی باشد. همچنین فردی که می خواهد عمل لیفت آندوسکوپی پیشانی را انجام دهد باید دارای سلامت بدنی باشد تا در حین عمل با مشکل رو به رو نشود. قبل از عمل، جراح باید تاریخچه پزشکی شما را بررسی کند و باید در مورد شرایط پزشکی فعلی و قبلی شما اطلاعاتی را کسب کند. پزشک باید در مورد داروهایی که مصرف می کنید و حساسیت های دارویی شما اطلاعاتی داشته باشد تا بتواند با خیالی آسوده و خاطری جمع اقدام به عمل لیفت آندوسکوپی پیشانی کند.

 

نحوه لیفت پیشانی به روش آندوسکوپی

نحوه-لیفت-پیشانی-به-روش-آندوسکوپیدر روش لیفت پیشانی با روش آندوسکوپی فرد با بی حسی موضعی یا آرام بخش داخل وریدی یا بیهوشی عمومی مورد عمل قرار می گیرد. در این روش بیمار پس از بی حسی یا بیهوشی برای شروع برش ها آماده می شود. در لیفت پیشانی به روش عمل اندوسکوپی جراحی با تهاجم حداقلی انجام می شود. همچنین این عمل دوره نقاهت کمتری دارد.

برش هایی که در لیفت آندوسکوپی انجام می شود با روشی های قدیمی تفاوت دارد در این روش با تکنیک آندوسکوپیک حدود سه تا پنج برش خیلی کوتاه در خط مو ایجاد می شود، پس از ایجاد برش کوتاه اندوسکوپ با دقت وارد می شود اندوسکوپ یک ابزار پزشکی با نور و دوربین است.

این دوربین اطلاعات تصویری را به مانیتور تلویزیونی منتقل می کند و این امکان را فراهم می کند تا جزئیات در بافت های زیرین پیشانی انجام شود. در پایان عمل، پس از انجام تغییرات در بافت، جراح برش ها را با بخیه های مخصوص می بندد.

 

کاربرد عمل لیفت آندوسکوپی پیشانی

کاربرد-عمل-لیفت-آندوسکوپی-پیشانی

عمل آندوسکوپی پیشانی و ابرو یکی از جدیدترین روش ها برای رفع افتادگی ابرو و پیشانی است. لیفت آندوسکوپی پیشانی معمولا برای افرادی استفاده می شود که افتادگی در ناحیه ابرو و پیشانی دارند.

در این روش با چند سوراخ کوچک که عموما در داخل موها ایجاد می شود پوست ناحیه پیشانی و ابرو بالا کشیده می شود و با یک پیچ، فیکس و محکم می شود. بعد از حدود 3تا 4 هفته بعد از عمل لیفت پیشانی به روش آندوسکوپی  این پیچ ها باز می شود و اثری از جای زخم باقی نمی ماند.

برای لیفتینگ آندوسکوپی پیشانی قبل از هر کار باید به دنبال بهترین پزشک متخصص زیبایی باشید. قبل از عمل جراحی باید با چند پزشک مجرب مشورت کنید و در مورد بهترین روش لیفت ابرو و پیشانی از پزشک خود راهنمایی بخواهید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

 

هدف آندوسکوپی پیشانی چیست؟

هدف از آندوسکوپی پیشانی رفع افتادگی ابروها و پلک ها می باشد. همچنین با این عمل خطوط ایجاد شده در پیشانی برطرف می شود. با این عمل چین و چروک افقی و عمودی پوست و چروک های گوشه چشم کاهش یافته و حتی برطرف می شود.

 

هزینه لیفت اندوسکوپی پیشانی

قیمت-آندوسکوپی-پیشانیقیمت لیفتینگ اندوسکوپی پیشانی بسته به شرایط پوستی هر بیمار و روش لیفت مورد استفاده متغیر است. موارد متعددی وجود دارند که می توانند بر روی هزینه لیفت آندوسکوپی پیشانی تاثیرگذار باشند. شما می توانید با تماس با کلینیک از قیمت بوتاکس و لیفت آندوسکوپیک مطلع شوید.

انجام عمل لیفت پیشانی همزمان با جراحی های دیگر مانند لیفت صورت، تزریق چربی، رفع غبغب، لیفت ابرو و بلفاروپلاستی باهم انجام می‌شوند. اگر این عمل‌ها با هم انجام بگیرد در هزینه عمل تاثیر دارد.

 

سخن اخر

پیشنهاد ما به شما برای لیفت صورت این است که پیش یک متخصص بروید تا بتوانید یک عمل خوب را تجربه کنید. شما می توانید برای این کار از دکتر متخصص خانم سالومه سالاریان مشاوره بگیرید، زیرا ایشان دارای تجربه و مهارت زیادی در زمینه تزریق چربی به پیشانی، لیفت آندوسکوپی پیشانی، تزریق فیلر پیشانی و دیگر خدمات پوستی می باشند و همه بیمارانی که برای لیفت صورت پیش خانم دکتر سالومه سالاریان مراجعه کردند از کار و مهارت و تجربیات خانم دکتر راضی هستند.

 

سوالات متداول لیفت آندوسکوپی پیشانی :

لیفت پیشانی چقدر ماندگاری دارد؟ وچه مواردی در ماندگاری لیفت تاثیر دارد؟

دوام روشهای جراحی 10 تا 15 سال است و مواردی که می تواند ماندگاری عمل لیفت ابرو و پیشانی را بیشتر کند اجتناب از تغییرات وزن شدید، رعایت رژیم و سبک زندگی سالم و دور نگه داشتن پیشانی از نور خورشید می باشد.

عمل لیفت پیشانی چه مزیت هایی دارد؟

باعث جوانی و زیبایی چهره شخص می شود. باعث اصلاح افتادگی پلک ها می شود. موجب بالا رفتن اعتماد به نفس فرد می شود. تغییر ظاهر صورت فرد اینکه فرد خوشحال به نظر می رسد و باعث می شود که خط اخم از بین ابروها بر طرف شود.

چه مراقبت هایی بعد از عمل لیفت پیشانی لازم است ؟

بعد از عمل لیفت پیشانی تا یک هفته فرد باید از برداشتن اجسام سنگین خودداری کند و از رفتن جلو آفتاب اجتناب کند.

لیفت پیشانی از چه سنی پیشنهاد می شود؟

برای انجام لیفت پیشانی محدودیت سنی وجود ندارد ولی معمولا از دهه چهارم عمر به بعد افراد زیادی هستند که به عمل لیفت پیشانی احتیاج پیدا می کنند و به این عمل رو می آورند تا جوانی و شادابی را به پوست صورت خود هدیه کنند.

5/5 - (4 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط