لیفت تمپورال چیست ؟

لیفت تمپورال چیست
لیفت تمپورال چیست

فهرست مطالب

لیفت تمپورال یک راه آسان و موثر برای داشتن پوستی جوان و شاداب در ناحیه پیشانی و چشم می باشد جهت جوان سازی صورت  با استفاده از این روش، عمل جراحی با بی حسی موضعی قابل انجام است و البته در بعضی مواقع لازم است بیهوشی عمومی به کار برده شود و نیاز به یک روز بستری دارد. به طور کلی می توان عنوان کرد که لیفت تمپورال چشم، یک راه حل موثر برای سنین ۳۰ الی ۵۰ سال بوده که در ناحیه ابرو و چشم دچار چین و چروک شده اند نظیر لیفت پیشانی و تزریق فیلر ابرو در این روش با بالابردن پوست اطراف چشم حالت نگرانی چهره شما از بین رفته و در نتیجه چهره ای شاداب به شما می بخشد.

مزایای لیفت تمپورال

لیفت های تمپورال باعث شادابی پوست شده و با بالا کشیدن ابرو و پوست جوانی را به صورت شما هدیه می دهد.

این روش دارای ماندگاری بالایی در مقایسه با دیگر لیفت ها می باشد.

با بالا رفتن پوست فاصله بین ابروها زیاد شده و همین امر باعث از بین رفتن حالت خستگی و نگرانی چهره شما می شود.

  همچنین پس از انجام این عمل چین و چروک های پوست کم رنگ شده و پوست نیز روشن تر می شود.

 

موارد کاربردی لیفت تمپورال

از بین بردن افتادگی انتهای ابرو

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

رفع خط خنده

از بین بردن افتادگی اطراف چشم ها

رفع افتادگی گونه

کابردهای لیفت تمپورال

یکی از کاربردهای این لیفت  از بین بردن افتادگی پوست دور اطراف چشم می باشد. و همچنین این کار باعث کم شدن چین و چروک های اطراف چشم و روشن شدن پوست می شود. لازم به ذکر است که لیفت تمپورال یک عمل جراحی سخت نبوده و تنها بالای ناحیه گیجگاه و در خط رویش مو، برش های کوچکی ایجاد می شود. در این عمل شما دچار ریزش مو نخواهید شد و جای زخم ها سریع از بین می روند.

لیفت تمپورال برای چه افرادی مناسب است؟

این لیفت  به افرادی که دچار افتادگی پوست در ناحیه اطراف چشم شده اند پیشنهاد می شود.

این لیفت برای افرادی که در قسمت انتهایی ابروهای خود دچار افتادگی شده اند مناسب می باشد.

این لیفت برای افرادی که فاصله ابروهای آن ها کم شده پیشنهاد می شود.

مراقبت های قبل از لیفت تمپورال

به شما توصیه می شود قبل از لیفت تمپورال مراقبت های لازم را انجام داده تا هم عمل راحتی داشت و هم اینکه مدت ماندگاری بیشتری را به همراه داشته باشد. مراقبت ها عبارت است از:

قبل از عمل این لیفت  از انجام ورزش های سنگین جلوگیری نمایید.

قبل از لیفت از مصرف نوشیدنی های کافیٔین دار خودداری کنید.

در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنید با پزشک مورد نظر خود در میان بگذارید.

مراحل لیفت تمپورال

در روش لیفت های تمپورال ابتدا بالای گیجگاه و در قسمت بالایی خط رویش مو، یک برش تقریبا طولانی ایجاد می شود. این برش باعث می شود که گیجگاه و قسمت پیشانی از پوست ابروها و گونه جدا شود. پس از آن پزشک متخصص پوست برش خورده را کشیده و بخیه می کند. و با توجه به این که موها برش و زخم های به وجود آمده را می پوشانند، پزشک می تواند به مقدار مورد نیاز پوست را کشیده و سپس بخیه کند.

طول مدت عمل لیفت تمپورال

طول زمان این عمل دارای زمان دقیقی نبوده و با توجه به سرعت عمل پزشک متخصص، پوست بیمار و میزان افتادگی پوست تعیین می شود.

 

مراقبت های بعد از لیفت تمپورال

بعد از انجام تمپورال لیفت از رفتن به استخر و جکوزی خودداری نمایید.

تا یک هفته بعد از لیفت تمپورال از انجام ورزش های سنگین بپرهیزید.

از مصرف نوشیدنی های کافیٔین دار تا دو روز پس از لیفت خودداری کنید.

تا حدود ۲ الی ۳ پس از عمل از رفتن به حمام بپرهیزید و پس از آن از شستشوی ناحیه بخیه اجتناب کنید.

در هنگام خشک کردن موها با سشوار از هوای داغ آن استفاده نکنید.

از لمس قسمت های بخیه شده خودداری نمایید.

قبل از مصرف دارو با پزشک خود مشورت نمایید.

 

طول درمان لیفت تمپورال

دوره نقاهت و طول درمان در این روش را نمی توان به طور دقیق عنوان کرد زیرا طول درمان در هر فرد متفاوت می باشد ولی حدودا بعد از عمل به یک هفته استراحت نیاز است. جای زخم ها و بخیه تا حدود هشت روز بعد از عمل از بین می رود. تورم و خون مردگی ناشی از این لیفت تا حداقل ۱۰ روز بعد از لیفت از بین می رود.

 

عوارض لیفت تمپورال

بعد از لیفت ممکن است پوست دچار تورم و خون مردگی شود که این عوارض موقتی بوده و پس از مدتی از بین می رود. و همچنین در ناحیه رویش مو و گیجگاه بخیه وجود داشته که با مو پوشیده شده و دیده نمی شود. همچنین در زمان بهبود جای بخیه ها دچار خارش شده ولی از دست زدن  به آن ناحیه خودداری نمایید. اگر با وجود توضیحات داده شده به دنبال گزینه ی بدون جراحی هستید، روش تزریق فیلر شقیقه به شما پیشنهاد می‌شود.

ماندگاری لیفت تمپورال

مدت زمان ماندگاری لیفت تمپورال بین ۳ الی ۴ سال ماندگاری داشته و کم و زیاد شدن این مدت با توجه به پوست فرد، تخصص پزشک، مواد مصرفی، میزان مراقبت های قبل و بعد از لیفت و … تعیین می شود.

هزینه لیفت تمپورال

قیمت لیفت تمپورال دارای تعرفه مشخصی نبوده و هر کلینیک با توجه به مواد به کار رفته، دستمزد متخصص، موقعیت مکانی و … قیمت را تعیین می کند. جهت اطلاع از هزینه های لیفت و رزرو وقت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. دکتر سالاریان دارای سابقه و تجربه طولانی در زمینه انجام انواع روش های زیبایی بوده و با تخصص زیبایی شناسی خود بهترین روش را برای چهره خود انتخاب کرده و باعث زیباتر شدن چهره شما می شود. چنانچه شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهید، می توانید جهت مشاوره و رزرو وقت در زمینه های لیفت صورت و انواع روش های جوانسازی از جمله تزریق فیلر بین دو ابرو از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در رابطه با لیفت تمپورال

مدت زمان طول عمل چقدر است؟

مدت زمان مشخصی ندارد و بستگی به میزان افتادگی پوست دارد.

لیفت تمپورال مناسب چه کسانی است؟

برای کسانی که دچار افتادگی پوست در ناحیه چشم و افتادگی انتهای ابرو شده اند و کسانی که فاصله ی بین دو ابرویشان کم شده است مناسب است.

جراحی لیفت تمپورال عمل سختی است؟

خیر، تنها بالای ناحیه گیجگاه و در خط رویش مو یک برش های کوچکی انجام می شود.

4/5 - (2 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط