لیفت صورت با نخ آمریکایی

فهرست مطالب

لیفت-صورت-با-نخ-آمریکایی

لیفت با نخ، روشی برای سفت کردن پوست شل است. این کار به صورت تخصصی انجام می شود. لیفتینگ صورت بدون درد و در صورت تمایل تحت بی حسی موضعی صورت می گیرد. نخ آمریکایی یکی از بهترین نخ ها برای لیفت است. لیفت صورت با نخ آمریکایی با وارد کردن نخ به بافت چربی زیر جلدی با میکرو سوزن شروع می شود.

نخ آمریکایی به دلیل ساختار خاص خود عمیقاً در بافت شل گیر می کند. سپس متخصص پوست را مدلسازی و سفت می کند. در طول پروسه شما این فرصت را دارید که خواسته های خود را بیان کنید. این یک مزیت بزرگ نسبت به جراحی سنتی است.

مزایای لیفت صورت با نخ آمریکایی

  • ظاهری جوان تر ایجاد می کند. 
  • این نخ به طور کامل توسط بدن جذب می شود.
  • در طول تجزیه، بدن پروتئین ساختاری طبیعی کلاژن را به جای نخ وارد می کند. این امر کلاژن از دست رفته قبل از درمان را دوباره پر می کند. 
  • نتیجه کار یک ساختار طبیعی است.
  • همیشه می توان از آن با سایر درمان های جوانسازی استفاده کرد.
  • یک روش موثر و اثبات شده برای بازگرداندن خطوط طبیعی صورت در نظر گرفته می شود.
  • یکی از اصلی ترین فواید لیفت صورت با نخ آمریکایی نیز این است که لیفت بدون چاقوی جراحی است.

انجام لیفت صورت با نخ آمریکایی چقدر طول میکشد؟

لیفت با نخ حدود ۱ ساعت یا کمتر زمان می برد. البته کیفیت کار هم در کنار سرعت از اهمیت فراوانی بر خور دار است. بنابراین بهتر است انجام این فرایند را به پزشکان متخصص بسپاریم.

نحوه انجام لیفت صورت

امری تخصصی است. لیفت بدون بی هوشی انجام می گیرد همچنین نیاز به استفاده از مواد دیگر در کنار آن نمیباشد به همین دلیل یکی از جراحی هایی است که سرپایی بوده و خیلی زود تمام می شود.

بی حسی های موضعی که برای لیفت صورت با کمک نخ آمریکایی استفاده می شود، سریع اثر گذار است و روش استفاده از آن ها بسیار آسان است.

البته پزشک متخصص مراحل مختلف را یک به یک در نظر دارد و سعی می کند به کیفیت کار توجه کند.

 نتیجه لیفت با نخ آمریکایی در قسمت های مختلف صورت

مزایای-لیفت-صورت-با-نخ-آمریکایی

استفاده از لیفت با نخ بیشتر در قسمت پایین صورت و گردن درخواست می شود. مناطق زیر را می توان تنها در 15 تا 45 دقیقه سفت کرد:

  • صورت میانی (لیفت میانی صورت): پوست سفت می شود، خطوط صورت مشخص می شود، گونه ها پر تر به نظر می رسند.
  • فک پایین (لیفت فک پایین): خط فک پایین سفت و کانتور می شود، نیمه پایینی صورت بلند می شود.
  • گونه ها و استخوان ‌های گونه: گونه ‌ها پر تر به نظر می ‌رسند، چین گونه صاف می‌ شود.
  • لیفت کامل صورت: کل صورت (به جز ابروها) سفت، لیفت و اصلاح می شود.
  • گردن (لیفت گردن): پوست روی گردن سفت شده و صاف تر به نظر می رسد.

مراقبت های قبل از لیفت با نخ آمریکایی

به مدت 14 روز قبل از عمل نباید آسپرین یا سایر داروهای رقیق کننده خون مصرف کنید.از قبل از لوسیون روی پوست خود استفاده نکنید، در غیر این صورت علامت گذاری به راحتی می تواند لک شود.

کشیدن پوست صورت با نخ آمریکایی تحت بی حسی موضعی انجام می شود و بسته به وسعت نواحی صورت که باید سفت شوند، حدود 1 ساعت طول می کشد. پس از لیفت کردن صورت با نخ می توانید مستقیماً به خانه بروید.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ آمریکایی

در دو هفته اول پس از لیفت با نخ، باید از فعالیت های بدنی شدید خودداری کنید. می توانید بلافاصله فعالیت های سبک و کم تحرک را از سر بگیرید.

در چند روز اول باید از حالات شدید صورت ( سوت زدن، پف کردن گونه ها) اجتناب کنید. حدود 3 هفته پس از لیفت با نخ می توانید فعالیت های ورزشی را از سر بگیرید.

تورم خفیف ممکن است برای حدود یک هفته باقی بماند. برای سوالات شخصی و اطلاعات بیشتر در پزشک متخصص لیفت صورت با نخ در خدمت شما است.

جای زخم پس از لیفت با نخ آمریکایی ایجاد می شود؟

در لیفت با نخ آمریکایی ممکن است کمترین میزان سوراخ ایجاد شود. اما معمولاً هیچ جای زخم قابل مشاهده ای باقی نمی ماند. تنها آثاری که به طور موقت ممکن است در قسمت لیفت ظاهر شود، ورم یا فرورفتگی کوچک است‌. البته همان طور که گفتیم موقت بوده و در غیر این صورت با کمک پزشک متخصص و کرم های ویژه قابل حل هستند‌.

لیفت صورت با نخ آمریکایی در تهران

لیفت-صورت-با-نخ-آمریکایی-در-تهرانجراحانی مانند دکتر سالومه سالاریان که با چگونگی لیفت با نخ آمریکایی آشنایی کامل دارند، بدون هیچ احتمال خطری این کار را برای شما انجام می دهند.

برای این کار صورت شما ابتدا مورد معاینه قرار می گیرد تا پوست تان از نظر مقدار چربی و دوام بررسی شود.

سپس پزشک متخصص زیبایی در تهران درباره روند و چگونگی لیفت صورت با نخ آمریکایی با شما صحبت می کند و در برخی موارد نظر شما را جویا می شود.

پزشک متخصص در بیشتر موارد کمتر از یک ساعت می تواند لیفت را انجام دهد. این امر برای مردان و زنان است و بازه سنی خیلی مشخصی ندارد.

لیفت با نخ آمریکایی برای چه سنی مناسب است؟

لیفت با نخ آمریکایی بدون جراحی انجام می پذیرد بنابراین برای تمامی سنین به غیر از افرادی که به سن بلوغ نرسیده و بافت صورت در آن ها تکمیل نشده، مناسب است. در مواردی که مراجعه کنندگان تنها از افتادگی قسمت خاصی از صورت ناراضی‌اند به آنها روش‌هایی مانند تزریق چربی به پیشانی و تزریق چربی به گونه پیشنهاد می‌شود.

قیمت نخ لیفت صورت آمریکایی

قیمت لیفت صورت با نخ آمریکایی در صورت مراجعه به جراحان مجربی مانند دکتر سالومه سالاریان بسیار ناچیز است. این جراح حرفه ای با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه جراحی های زیبایی و لیفتینگ صورت با نخ آمریکایی بهترین فردی است که می تواند شما را از فواید لیفت صورت با نخ آمریکایی بهرمند کند.

سوالات پر تکرار در خصوص نحوه انجام لیفت صورت با نخ آمریکایی

ماندگاری لیفتینگ صورت با نخ آمریکایی چقدر است؟

بسته به رعایت موارد خاص در سبک زندگی و وضعیت پوستی ۱۲ تا ۲۴ ماه ماندگاری دارد.

عوارض لیفت صورت با نخ آمریکایی به چه صورت است؟

عوارض بسیار کمی دارد و اگر توسط پزشک متخصص صورت بگیرد، هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت.‌

هزینه لیفت با نخ آمریکایی چقدر است؟

قیمت لیفت با نخ آمریکای بسته به این که کدام قسمت صورت مد نظر شما است و لیفت در چند جلسه انجام گیرد متفاوت است.

4/5 - (4 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

  1. سلام ‘ نخ لیفت امریکایی موجود هست ؟
    و زمان نگهداری استفاده با نخ امریکایی چقدره؟ ممنون

    1. دکتر سالومه سالاریان :

      سلام در مرکز ما نخ سیلوییت آمریکایی و PDO کره استفاده می شود و ماندکاری نخ یک سال و نیم است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط