لیفت پیشانی با نخ، مزایا و هزینه

فهرست مطالب

لیفت-پیشانی-با-نخ،-مزایا-و-هزینه

با افزایش سن، چین و چروک در پیشانی انسان بیشتر ظاهر می‌شود. از طرفی دیگر کاهش کلاژن و الاستین و تاثیر طولانی مدت جاذبه بر روی پوست انسان باعث شل شدگی و افتادگی پوست می‌شود. راه‌های زیادی برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست پیشنهاد می‌شود. استفاده از کرم‌های مختلف یا عمل‌های جراحی و تزریق‌های مختلف از جمله راهکارهای رفع چین و چروک پوست می‌باشند. اما به دو دلیل بسیاری از افراد این راه‌ها را قبول نمی‌کنند. یکی اینکه تاثیرات مقطعی دارند و دیگر اینکه بعضی از این راه‌ها بسیار پرخطر می‌باشند. با پیشرفت علم روش هایی به وجود امده است که نه تاثیر آن‌ها مقطعی می‌باشد و نه خطرات احتمالی آن‌ها بالا است. علاوه بر تزریق فیلر پیشانی یکی از مطمئن‌ترین راه‌های کاهش و از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست، لیفت صورت و پیشانی با نخ می‌باشد. ما در این مقاله سعی داریم لیفت پیشانی با نخ، مزایا و هزینه را مورد بررسی قرار دهیم.

رفع چروک پیشانی با نخ

در این روش پرطرفدار که در بسیاری از کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی معتبر صورت می‌گیرد، با استفاده از نخ‌های مخصوص چین و چروک موجود در پیشانی رفع می‌شود. در این روش جوانسازی، از نخ‌های بخیه‌ی موقت یا جذبی برای لیفت پوست استفاده می‌شود.

همچنین با استفاده از این روش می‌توان پیشانی را لیفت کرد و شلی و افتادگی این ناحیه‌ را از بین برد. با استقبال مردم از این روش کم خطر، تعداد مرکز لیفت پیشانی با نخ در حال افزایش می‌باشد.

لیفت پیشانی با نخ کاگ

نخ کاگ یکی از نخ‌های قابل جذب می‌باشد که در عمل لیفت صورت با نخ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نخ‌ها قبل از انجام عمل با استفاده از سوزن‌های استریل تو خالی در زیر پوست قرار می‌گیرند. در این نوع عمل هیچ برشی در سطح پوست ایجاد نمی‌شود.

در عمل لیفت پیشانی با نخ بافت‌های شل پوست کشیده می‌شوند و چین و چروک سطحی و عمیق پوست از بین می‌روند. ماندگاری عمل لیفت با این نخ بسته به جنس پوست و نوع مراقبت از آن بین 1 تا 3 سال می‌باشد.

مزایای لیفت پیشانی با نخ

مزایای-لیفت-پیشانی-با-نخکشیدن پیشانی با نخ مزایای زیادی دارد، رفع شدن چین و چروک و صاف شدن پوست، رفع برجستگی‌های ناحیه‌ی پیشانی، افزایش قوس ابرو و … از جمله مزیت‌های لیفت پیشانی است.

در ضمن این روش جراحی نیازی به استفاده از تیغ جراحی ندارد و هیچ برداشتی از پوست انجام نمی‌شود. یعنی بدون دردسر و عواقب عمل جراحی، می‌توانید پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید. از دیگر مزایای مهم لیفت پیشانی با نخ عبارت است از:

  • طبیعی بودن نتیجه این عمل
  • بالا بودن ایمنی این عمل جراحی
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه پس از انجام این عمل
  • بعد از انجام این عمل، اثری از درمان باقی نمی‌ماند.
  • هزینه‌ لیفت پیشانی با نخ بسیار مناسب‌تر از جراحی لیفت می‌باشد.

قیمت لیفت پیشانی با نخ

لیفت پیشانی با نخ در تهران قیمت‌های متفاوتی دارد. این تفاوت به عوامل زیادی بستگی دارد. تعداد نخ‌های استفاده شده در عمل، جنس نخ و لوازم استفاده شده برای انجام این عمل جراحی، پیچیدگی عمل و مهارت متخصصی که عمل لیفت را انجام می‌دهد، از موثرترین عوامل در تعیین هزینه‌ی عمل می‌باشد.

مراقبت‌های لیفت پیشانی با نخ

ما در اینجای مقاله با لیفت پیشانی با نخ، مزایا و هزینه آن آشنا شدیم حال باید مراقبت های لازم پیس از عمل نیز آشنایی پیدا کنیم.

بعد از انجام لیفت پیشانی با نخ، ممکن است مقداری کبودی و تورم ایجاد شود یا در محل ورود و خروج نخ چروک و فرورفتگی دیده شود. این عوارض لیفت پیشانی با نخ موقتی بوده و بعد از گذشت چند روز (نهایت پنج روز) از بین می‌رود. بعد از انجام عمل برای فرد آنتی بیوتیک تجویز می‌شود که برای پیشگیری از بروز عفونت احتمالی می‌باشد.

برخی از مهم‌ترین مراقبت‌های عمومی بعد از انجام لیفت پیشانی با نخ عبارتند از:

  • تا 5 روز بعد از عمل صورت خود را به آرامی خشک کنید.
  • تا 5 روز بعد از عمل آرایش و اصلاح نکنید.
  • بلافاصله بعد از انجام عمل لیفت، چند ساعت بعد از عمل و فردای روز عمل یک تکه یخ یا حوله‌ی سرد بر روی قسمت‌هایی که عمل انجام شده قرار دهید.
  • اگر احساس درد دارید، 2 تا 3 روز بعد از انجام عمل از داروهای ضد التهابی استفاده کنید.
  • بهتر است تا 2 هفته بعد از عمل در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید. همچنین در این مدت نباید از تخت‌های برنز استفاده کنید.
  • شب اول بعد از عمل به پشت بخوابید و مراقب باشید تا پیشانی به بالشت نخورد.
  • بهتر است تا یک هفته بعد از انجام عمل لیفتینگ پیشانی با نخ از رفتن به سونا و حمام خودداری کنید.
  • تا 2 هفته از انجام درمان‌های زیبایی و ماساژ پرهیز کنید.
  • تا 2 هفته بعد از انجام عمل نباید کار دندانپزشکی یا عمل جراحی انجام دهید.
  • اگر درد، تورم، کبودی یا گرگرفتگی در شما زیاد است؛ حتما به پزشک مراجعه کنید.

ماندگاری لیفت پیشانی با نخ

ماندگاری-لیفت-پیشانی-با-نخمدت زمانی باقی ماندن اثر لیفت پیشانی با نخ بر روی پوست شما، به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع نخ و موادی که در عمل استفاده می‌شود، نحوه‌ی انجام عمل، جنس پوست مراجعه کننده، نحوه‌ی مراقبت از پوست بعد از عمل و … از جمله مواردی است که در مدت زمان ماندگاری عمل تاثیرگذار است.

بهترین کلینیک تهران برای انجام عمل لیفت پیشانی با نخ کجاست؟

حال که با لیفت پیشانی با نخ، مزایا و هزینه آن آشنا شدیم، باید بدانید این روش از عمل لیفت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با افزایش تقاضا برای این روش تعداد مراکز و مجموعه‌هایی که به انجام این عمل می‌پردازند نیز افزایش یافته است. این مراکز در نقاط مختلف تهران فعال می‌باشند.

یکی از معتبرترین مراکز انجام عمل لیفت پیشانی با نخ و بوتاکس پیشانی، کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان می‌باشد. این مرکز با دارا بودن یکی از مجرب‌ترین و ماهرترین کادر درمان به انجام عمل لیفت پیشانی با نخ در شمال تهران می‌پردازد. برای گرفتن مشاوره از متخصصین این کلینیک و دیدن فیلم لیفت پیشانی با نخ، می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

 

سوالات متداول در مورد لیفت پیشانی با نخ، مزایا و هزینه آن

1) ماندگاری لیفت پیشانی با نخ چقدر است؟

ماندگاری لیفت پیشانی با نخ بستگی به جنس پوست، نحوه انجام عمل و مراقبت پس از آن دارد.

2) بهترین مرکز زیبایی لیفت پیشانی با نخ در تهران کجاست؟

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان بهترین مرکز لیفت پیشانی با نخ در شمال تهران می‌باشد.

3) لیفت پیشانی با نخ کاک در کدام مرکز زیبایی انجام می‌شود؟

برای دریافت مشاوره در خصوص انجام لیفت پیشانی با نخ کاک به سایت مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط