مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

فهرست مطالب

لیفت-صورت-با-نخ

لیفت صورت یکی از روش های زیبایی و جوانسازی صورت است که مورد توجه جراحان و طرفداران زیبایی قرار گرفته است. با افزایش سن افراد، مخصوصا بانوان نشانه های پیری در صورت ظاهر می شوند معمولا نشانه های پیری یا چین و چروک های صورت بیشتر در گونه زیر چشم و پیشانی خط لبخند بیشتر قابل مشاهده هستند زیبا جویان به منظور رفع چین و چروک های صورت و جوانسازی پوست لیفت پوست صورت با نخ را انتخاب می کنند اما برای اینکه لیفتینگ نتایج خود را به خوبی بروز دهد، فرد باید مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ را رعایت کند. باید افزود که برای رفع چروک‌های صورت از روش هایی مانند تزریق چربی به پیشانی و تزریق چربی به چانه هم می‌توان استفاده کرد.

لیفت پوست صورت با نخ

لیفتینگ-صورت-با-نخلیفتینگ صورت با نخ چهره فرد را طبیعی و جوان جلوه می دهد. همچنین با استفاده از این روش جراحان حجم از دست رفته صورت را بازیابی می کنند. در لیفتینگ صورت با نخ گونه ها برجسته ساخته می‌ شوند و افتادگی بخش ‌های مختلف صورت نیز برطرف می گردد. اما برای اینکه لیفتینگ نتایج خود را به خوبی بروز دهد، فرد باید مراقبت های بعد از لیفتینگ صورت با نخ را رعایت کند. لازم به ذکر است که برای فرم دهی بهتر به گونه ها می‌توانید روش تزریق چربی به گونه را هم انجام دهید.

این مراقبت ها تنها به بعد از این لیفتینگ خلاصه نمی شود، بلکه فرد از کینگ با نخ نیز باید از پوست خود مراقبت کند. این روزها به علت افزایش لیفتینگ صورت با نخ داوطلبان در مورد مراقبت ‌های پس از انجام لیفت با نخ سوالاتی مطرح می کنند که عبارتند از:

  • مراقبت های بعد از لیفت با نخ به چه صورت میباشد؟
  • مراقبت های قبل و بعد لیفت با نخ صورت چیست؟

 به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با مراقبت های پس از لیفت با نخ و اهمیت آنها بیشتر آشنا کنیم.

آشنایی با مراقبت های بعد از لیفتینگ صورت با نخ

مراقبت-های-بعد-از-لیفتینگ-صورت-با-نخ

بعد از اینکه فرد به جراح و متخصص زیبایی مراجعه می ‌کند ابتدا انتظار خود از لیفت را توضیح می دهد سپس جراح با توجه به انتظار فرد و فرم صورت او بهترین روش لیفت را به او پیشنهاد می ‌دهد. اما در این مقاله طرف صحبت ما با آن دسته از زیباجویانی است که برای جوانسازی صورت آنها از روش لیفت با نخ استفاده می‌ شود.

همانطور که می‌دانید در لیفت صورت نیز مانند سایر عمل های زیبایی نصف نتیجه بستگی به مهارت های جراح و نصف دیگر مربوط به مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ دارد بنابراین زیبا جویان باید تمام نکاتی را که جراح توصیه می کند، به طور کامل رعایت کنند.

مهم ترین مراقبت های پس از انجام لیفت با نخ عبارتند از:

  • استفاده از کمپرس گرم به منظور کاهش میزان تورم و کبودی تا ۴۸ ساعت بعد از انجام لیفت
  • کاهش حرکات شدید به مدت دو هفته بعد از لیفت با نخ در ناحیه صورت
  • زیبا جویان باید بعد از عمل لیفت با نخ باید از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنند
  • همچنین زیبا جویان به مدت دو ماه بعد از لیفت با نخ نباید صورت خود را ماساژ دهند
  • آقایانی که لیفتینگ صورت انجام داده‌اند نباید به مدت دو هفته ریش و سبیل خود را بتراشند
  • داروهای تجویز شده سر ساعت مصرف شوند
  • در هنگام استراحت حتماً فرد باید در زیر سر خود دو بالش قرار دهد
  • فرد باید تا دو هفته بعد از انجام لیفتینگ با نخ باید از انجام فعالیت های سنگین ورزشی پرهیز کند
  • بانوان نباید تا ۲ روز بعد از انجام لیفت صورت از لوازم آرایشی استفاده کنند

نتیجه گیری

با پیشرفت علم زیبایی عمل ها و روش های زیادی مثل تزریق فیلر ، بوتاکس ، هایفوتراپی و … وجود دارد که به جوانسازی پوست کمک می کند و چین وچروک صورت از بین می برند. لیفت صورت نیز یکی از روش ‌های مؤثر و عمل ‌های رایج است که جراحان با استفاده از آن، چین و چروک های صورت داوطلبان را برطرف کرده و ظاهر فرد را جوان تر می کنند. برای انجام این عمل (لیفت صورت با نخ) ابتدا انتظار فرد از عمل و فرم صورت او مورد بررسی قرار می ‌گیرد سپس مناسب ‌ترین شیوه لیفت برای او انتخاب می شود.

افرادی که فرم چهره آنها برای انجام لیفتینگ با نخ مناسب است بعد از مشاوره توسط جراح و بررسی مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ برای عمل آماده می‌ شوند.

زیبا جویان باید توجه داشته باشند که برای گرفتن بهترین نتیجه از لیفتینگ صورت با نخ باید تمام نکات و مراقبت های لازم بعد از لیفت را رعایت کنند زیرا در صورت رعایت نکردن این نکات عمل آنها موفقیت آمیز نخواهد بود.

در این مقاله سعی کردیم که شما عزیزان را با مراقبت های بعد از لیفت با نخ بیشتر آشنا کنیم. در صورتی که به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیفتینگ با نخ یا هر زمینه ی دیگر مانند تزریق فیلر چانه نیاز داشته باشید، می‌ توانید با مشاوران ما در کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان ارتباط برقرار کنید.

سوالات پرتکرار در رابطه با مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

1. مهم ترین مراقبت های بعد از انجام لیفتینگ با نخ کدامند؟

• پرهیز از استعمال دخانیات • پرهیز از ورزش های سنگین و تحرکات شدید صورت • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش میزان تورم و کبودی • استفاده نکردن از وسایل آرایشی • مصرف دارو ها سر وقت

2. مراقبت های بعد از انجام لیفت صورت با نخ تا چه حد اهمیت دارند؟

نصف نتایج عمل لیفت به رعایت مراقبت های بعد از لیفت با نخ بستگی دارند.

3. از چه طریقی میتوانیم از مراقبتهای بعد از کینگ با نخ مطلع شویم؟

علاوه بر اینکه جراح در حین مشاوره تمام مراقبت های قبل و بعد از لیفتینگ با نخ را ارائه می دهد، می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی این جراح (کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان( سوالات خود را مطرح کنید. مشاوران ما در کوتاهترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

4.6/5 - (5 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط