مزیت لیفت ابرو

فهرست مطالب

توجه به زیبایی امروزه با توجه به تکنیک های موجود افزایش یافته است. و به ویژه در  بین بانوان مراقبت از پوست و جلوگیری از شل شدن و ایجاد چین و چروک اهمیت خاصی دارد. بسیاری از این عوارض با کرم و دارو قابل حل نیستند. مزیت لیفت ابرو در این خصوص برای همگان مشخص می باشد.

صورت و پوست صورت یکی از قسمت هایی از بدن می باشد که رابطه مستقیم با زیبایی افراد داشته و علاوه بر زیبایی بسیار تاثیر گذار در اعتماد به نفس افراد می باشد.

به همین دلیل روش هایی مختلفی در سال های اخیر برای حفظ و ترمیم این قسمت از بدن بوجود آمده است. یکی از این روش ها که بسیار هم در بین بانوان طرفدار پیدا کرده است لیفت ابرو می باشد که دلیل این مورد هم مزیت لیفت ابرو نسبت به سایر روش ها است.

مزایای لیفتینگ ابرو و موارد استفاده از آن:

همانطور که می دانید کلاژن ماده ای است برای جوانسازی پوست صورت ، زمانی که تولید کلاژن کم می شود، پوست صورت به مرور زمان بر اثر جاذبه زمین شل می شود و چین چروک و حالت افتادگی صورت ایجاد می شود از همین رو برای زیبایی بیشتر صورت و جوان ماندن افراد بسیاری به دنبال لیفت صورت و همچنین جراحی لیفت ابرو هستند.

با وجود اینکه می‌توان از روش هایی مانند تزریق فیلر ابرو نیر استفاده کرد، در این بخش به مواردی که بانوان مایل به انجام این عمل و استفاده از مزیت لیفت ابرو می شوند اشاره خواهیم کرد:

  1. سن: با افزایش سن میزان کلاژن سازی و خاصیت الاستیسیته پوست کاهش می یابد و باعث شل شدن و افتادن پوست قسمت های مختلف پوست می شود.
  2. زیبایی: بیشتر به منظور درشت تر و بهتر و زیباتر دیده شدن چشم ها از ویژگیها و مزایای لیفت ابرو استفاده می شود.
  3. تغییر حالت ابروها: این روش را که بیشتر بانوان برای تنظیم و به حالت دلخواه در آوردن ابروهای خود انجام می دهند. مزیت لیفت ابرو باعث می شود که ابرو ها به حالت دلخواه در آمده و احساس زیبایی بیشتری بکنند. مزیت لیفتینگ ابرو در این مورد این است که زیبایی افراد را افزایش داده و در مواردی هم باعث ایجاد تغییرات شگرفی در چهره افراد خواهد شد.
  4. از بین بردن چین و چروک پیشانی: یکی از فواید لیفت ابرو این است که در افرادی که دارای چین و چروک های زیاد و مشخص در قسمت پیشانی هستند و این عوارض تاثیر در زیبایی و چهره افراد دارد با این روش مرتفع خواهد شد.
  5. از بین بردن پین بین دو ابرو و حالت چهره خشمگین: مزیت لیفت ابرو این می باشد که در بعضی مواقع که چینی عمیق بین دو ابرو افتاده و چهره عصبانی و خشن به افراد را می دهد را از بین خواهد برد.
  6. برای رفع عارضه افتادگی ابرو: در این حالت که ممکن است یک طرفه یا دو طرفه باشد از این روش استفاده خواهد شد و این مزیت بالا کشیدن ابرو برای افراد بسیار کاربردی خواهد بود. زیرا در این حالت علاوه بر خواب آلوده دیده شدن چهره افراد ممکن است در موارد شدیدتر دید افراد هم دچار مشکل شود.

روش های انجام لیفت ابرو برای استفاده از مزیت بالا بردن ابرو:

این عمل دارای روش های متفاوتی است که پزشک معالج با توجه به شرایط و خواسته های افراد از آن استفاده میکند تا فرد بتواند از مزیت لیفت ابرو به طور کامل بهره مند گردد. در این بخش روش های مختلف انجام این عمل اشاره خواهیم کرد:

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  1. روش جراحی یا آندوسکوپیک: این روش نسبت به سایر روش ها کمتر تهاجمی بوده و در این روش پزشک درست در قسمت بالای محل رشد موهای ابرو چند برش ریز ایجاد می کند. سپس با یک وسیله مخصوص که دارای دوربین است عضلات و چربی ها را جابه جا کرده و باعث لیفت ابرو می شود.
  2. روش لیفت ابرو با اسکار یا برش موقت: در این حالت برش دقیقا در محل قبلی انجام می گیرد ولی کمی بزرگتر خواهد بود. و در این روش برای استفاده از مزیت لیفت ابرو چربی ها، پوست و بافت های اضافی برداشته خواهند شد.
  3. روش قدیمی و کلاسیک: این روش که تقریبا منسوخ شده است. در این روش یک برش بسیار بزرگ که گوش ها را به هم وصل میکند ایجاد می شود که با برداشتن پوست چربی و سایر بافت های اضافی ابروها در این قسمت فیکس می شود.
  4. بهترین و جدیدترین روش برای استفاده از مزیت بالا کشیدن ابروها روش جراحی با لیزر می باشد: در این روش انجام برش ها توسط لیزر انجام میگیرد که بسیار ظریف و با عوارض بسیار کمتر و نتیجه مطلوب تر خواهد بود.

مهم ترین مزیت لیفت ابروها

 

  1. مهمترین مزیت لیفت ابرو کشیدگی پوست ناحیه پیشانی، اطراف چشم ها و ابروها خواهد بود که بسیار در چهره و زیبایی افراد تاثیر گذار می باشد.
  2. حالت گرفتن ابروها به شکل دلخواه که در نهایت باعث ایجاد زیبایی و حس رضایت و افزایش اعتماد به نفس خواهد شد.
  3. داشتن صرفه اقتصادی: این روش نسبت به سایر روش ها از هزینه کمتری برخوردار است و تقریبا نتیجه به دست آمده هم مشابه روش های پر هزینه دیگر می باشد.

مزیت لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

یکی از روش های لیفت ابرو بوتاکس ابرو می باشد این روش هم مانند روش های دیگر طرفدرار زیادی دارد، در این روش  قسمت هایی از پوست مشخص شده و مواد بوتاکس ابرو به آن تزریق می شود.

تزریق بوتاکس به ابرو یکی از ساده ترین روش های فرم دهی به ابرو است که با بی حسی، ظرف چند دقیقه انجام می شود. و استراحت خاصی نیاز ندارد، البته ماندگاری لیفت ابرو با این روش چند ماه بیشتر نخواهد بود.

سخن آخر 

 کسانی که به دنبال جراحی لیفت ابرو هستند می توانند عمل لیفت پیشانی خود نیز انجام دهند و چین و چروک ها و خط خطوط ایجاد شده را از بین ببرند. دکتر سالومه سالاریان با داشتن چندین سال سابقه کار در زمینه جراحی عمل زیبایی بینی یکی از بهترین متخصصین در زمینه لیفت صورت، لیف گردن، لیفتینگ ابرو نیز می باشد.

اگر به دنبال کلینیکی هستید که هم در این زمینه حرفه ای عمل کند و هم بسیاز تمیز و بهداشتی باشد کلینیک دکتر سالومه سالاریان بهترین گزینه برای شما عزیزان می باشد.

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این مجموعه تماس بگیرد و اطلاعات لازم را از مشاورین ما دریافت نمایید. شما همچنین می‌توانید درمورد تزریق فیلر بین دو ابرو اطلاعات بیشتر کسب کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط