مینی لیفت صورت چیست؟

فهرست مطالب

در واقع مینی لیفت صورت یک روش زیبا سازی دائمی به شمار می‌رود که البته نیاز به ترمیم نیز دارد. طی این دوران چین و چروک و افتادگی های سطحی پوست از بین می‌رود و صورت کاملا جوان تر به نظر می رسد.

مینی لیفت صورت چگونه انجام میشود

در روش مینی لیفت برش های کم تری نسبت به لیفت کامل در این جراحی ایجاد می‌شود و دوران نقاهت آن نیز بسیار کمتر است. جراحان و متخصصان رینوپلاستی باور دارند این عمل را میشود قبل از افتادگی پوست نیز انجام داد.

تفاوت مینی  لیفت صورت با لیفت کامل صورت چیست؟

تفاوت مینی لیفت صورت با عمل لیفتینگ کامل این است که مینی لیفت صورت برای درمان افتادگی و چروک های پوست در حد متوسط انجام می‌شود و چون در این روش برش های کمتری در سطح پوست ایجاد می کنند جای زخم های کوچک تری در جلوی گوش در مقایسه با لیفت کامل صورت دیده می شود .

به دلیل کوچکتر بودن برش‌ها جراحی بدون بیهوشی و صرفاً با داروهای آرام بخش و بی حسی موضعی انجام می شود در این روش دوران نقاهت بسیار کوتاه تر است و هزینه عمل لیفتینگ صورت کمتر محاسبه می شود.

تنها افرادی که بهترین سن برای مینی فیس لیفت از ۴۰ تا ۵۵ سال در نظر گرفته می شود و در سنین بالاتر و در صورت افتادگی و چین و چروک های عمیق تر باید لیفت کامل صورت انجام دهند.

مزایای مینی لیفت صورت چیست؟

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مینی لیفتینگ صورت برای از بین بردن افتادگی پوست لیفت صورت برای از بین بردن افتادگی پوست و خطوط چهره مورد توجه قرار می‌گیرد. نقاهت کمتری نیز دارد و برش ها به سختی قابل تشخیص می باشند.

مینی لیفت صورت برای چه کسانی مناسب است؟

 معمولاً افرادی که پوست افتاده‌ای دارند و یا در سطح پوست شان چین و چروک دیده می شود به عمل‌های زیبایی روی می‌آورند در صورتی که این افتادگی ها بسیار زیاد نباشند می توان از عمل لیفت صورت برای درمان آنها استفاده کرد.

جراحی مینی لیفت صورت با لیزر

گاهی نیز برای نتیجه بهتر عمل مینی لیفت صورت همراه با لیزر انجام میشود البته چنین نکته باید به دستور پزشک باشد و او تصمیم می گیرد که با کدام روش جراحی را انجام دهد.

جراحی مینی لیفت صورت با لیزر در طی روندی از طریق لایه برداری شیمیایی و برجسته سازی لب انجام می شود. برخی از جراحان پلاستیک برای لیفت را بالا بردن صورت پوست صورت از بین روش در عمل استفاده می کنند این جراحی بین ۱ تا ۲ ساعت زمان می برد و برش ها در نزدیکی گوشها ایجاد شود زخم ها به سختی دیده می‌شوند و بهبودی نیز بسیار سریع می باشد.

عوارض مینی لیفت صورت

 لیفت صورت باید توسط متخصصین انجام شود تا عوارضی به دنبال نداشته باشد و یا عوارض آن به حداقل برسندد. در این روش بر خلاف لیفت کامل صورت از خراش های کوچکتری  استفاده می شود به همین دلیل  تورم ها و عوارض به شدت کاهش می‌یابد.

البته ممکن است علاوه بر تورم ها که بعد از مدتی بهبود پیدا می کنند شاهد ریزش مو نیز در برخی موارد باشیم و تجمع خون در زیر پوست به وجود می آید این موارد بیشتر برای افراد سیگاری می کنند البته با مراجعه به یک متخصص و انجام این عمل زیر نظر یک فرد با مهارت کافی این عوارض را در پی نخواهد داشت.

مراقبت های بعد از مینی لیفت صورت

بعد از این جراحی ممکن است شاهد تورم در نقاطی که درمان انجام شده است باشید. در چنین شرایطی عروق و گلبول های سفید نفوذ پذیر می‌شوند و با رعایت نکاتی می‌توانید التهاب و تورم ها را کم کرده و درمان خود را بهتر پشت سر بگذارید.

در ۴۸ ساعت اول پس از عمل از دو بالش برای ایجاد تکیه گاهی در پشت سرتان استفاده کنید. در این شرایط این کار باعث کاهش میزان تورم با پایین آوردن فشار خون خواهد شد.

می توانید برای کاهش التهاب ها از کمپرس سرد استفاده کنید. سعی کنید در مدت طولانی یخ را به سطح پوست نزدیک نکنید زیرا در این صورت به پوستتان آسیب وارد می شود.

به مدت ۴۸ ساعت وسایل سنگین بلند نکنید و از فشار آوردن و ماساژ صورت خودداری کنید. بهتر است تا ۴ هفته بعد از عمل مینی لیفت صورت در معرض نور خورشید قرار نگیرید و با توجه به دستور پزشکتان از کرم هایی برای جلوگیری از نفوذ نور مستقیم آفتاب به صورت تان استفاده کنید.

به مدت ۴۸ ساعت بعد از عمل مینی لیتف صورت به حمام نروید از مسکن های مانند از بین و روغن استفاده نکنید .

همچنین از مصرف نوشیدنی های الکلی بپرهیزید زیرا اینها به تورم بیشتر پوست هم کمک خواهد کر ن استفاده نکنید همچنین از مصرف نوشیدنی های الکلی بپرهیزید زیرا اینها به تورم بیشتر پوست هم کمک خواهد کرد و دوران نقاهت طولانی تر خواهد شد.

هزینه مینی لیفت صورت

قیمت مینی لیفت صورت می‌توانند با توجه به مقدار چروک ها و افتادگی پوست افراد متفاوت باشد. همچنین این عمل به صورت سرپایی و با داروهای آرامبخش وریدی قابل انجام می باشد. اما برخی ترجیح می دهند طی این عمل بیهوشی کامل برای آنها انجام شود در چنین شرایطی هزینه عمل بالاتر می رود همچنین ممکن است برخی میل به عمل های زیبایی از قبیل لیپوساکشن چربی غبغب، جراحی پلک و دیگر عمل های زیبایی داشته باشند .هزینه عمل و درمان افراد مختلف متفاوت برآورد می شود.

سخن آخر

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان تمامی خدمات زیبایی و جراحی ها را با بهترین کیفیت ارائه می کند. ایشان در زمینه جراحي ميني ليفت صورت یکی از بهترین متخصصین می باشد.

دکتر سالومه سالاریان در سال ۱۳۹۰ موفق به کسب فلوشیپ جراحی صورت از دانشگاه کلورادو در آمریکا شدند برای تعیین وقت و مشاوره میتوانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید و در صورت داشتن هر سوالی با پر کردن فرم هایی که در سایت قرار داده ایم اقدام به پرسش کنید تا در اولین فرصت به شما پاسخ داده شود.

5/5 - (2 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط