بهترین دکتر لیفت صورت بدون جراحی در تهران

فهرست مطالب

یکی از اقداماتی که بعد از بالا رفتن سن می بایست برای حفظ زیبایی چهره انجام شود رسیدگی به پوست می باشد. اگر پوست شما حالت افتاده ای دارد و چین و چروکی روی آن ایجاد شده است. می بایست با انجام اقدامات مناسب به اصلاح و جوانسازی پوست خود بپردازید. برای رفع افتادگی پوست خود می توانید از روش های مختلف لیفت پوست صورت بدون جراحی استفاده کنید. افراد برای انجام این کار به دنبال بهترین دکتر لیفت صورت بدون جراحی در تهران می باشند.

بهترین دکتر لیفت صورت
بهترین دکتر لیفت صورت

دکتر لیفت صورت در تهران

از طریق بهترین دکتر ها می توانید بهترین نتایج را به دست آورید و زیبایی چهره را برای طولانی مدت حفظ نمایید. اگر شما نیز در تهران زندگی می کنید و به دنبال بهترین دکتر لیفت صورت می گردید در این مقاله با ما همراه باشید. در این مطلب تعدادی از بهترین دکتر لیفت صورت بدون جراحی در تهران را نام خواهیم برد. این دکتر ها طبق تحقیقات صورت گرفته و میزان رضایت جزو بهترین دکتر های تهران هستند. به طوری که می توانید با خیال راحت به آن ها مراجعه نمایید.

  • دکتر سالومه سالاریان:

یکی از بهترین دکتر ها در شهر تهران دکتر سالومه سالاریان است که متخصص پوست و زیبایی می باشد. دستگاه های مختلفی برای لیفت صورت در مطب این دکتر وجود دارد. اگر سری به مطب این دکتر بزنید از تعداد مراجعه کنندگان خواهید فهمید که چقدر انجام لیفت صورت در این مطب زیاد اتفاق می افتد که این نشانه دهنده رضایت افراد از انجام لیفت صورت در مطب ایشان می باشد.

  • دکتر سمیه زمانی نیا:

یکی دیگر از بهترین دکتر لیفت صورت در تهران دکتر سمیه زمانی نیا می باشد. وی به روش های مختلفی لیفت صورت را انجام می دهد. در مطب این دکتر می توانید از نوین ترین روش های لیفت صورت برای خود استفاده کنید. ابتدا لازم است توسط پزشک معاینه شده و مشاوره های لازم را داشته باشید تا تصمیم گیری برای انجام روش مناسب لیفت صورت برای شما انجام شود. این کار به شما کمک می کند تا به روش مناسبی لیفت صورت خود را انجام دهید و از نتیجه حاصله رضایت کامل را داشته باشید.

  • دکتر محسن فدایی:

دکتر فدایی در مطب خود به کمک متخصصین به صورت سرپایی و بدون هیچ گونه عمل جراحی می تواند پوست صورت شما را لیفت نماید. دکتر فدایی از جمله بهترین دکتر لیفت صورت بدون جراحی در تهران است. وی قادر است به سه روش لیزر، نخ و تزریق ژل و چربی پوست شما را لیفت نماید. این دکتر دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک است. می تواند به بهترین روش ها به شما کمک کند تا زیبا ترین چهره را داشته باشید.

بهترین دکتر لیفت صورت در تهران
بهترین دکتر لیفت صورت در تهران

انواع روش های لیفت صورت بدون جراحی در تهران

روش های مختلفی امروزه برای لیفت صورت در تهران انجام می شود. این روش ها بدون انجام هیچ گونه جراحی است و می توان به راحتی آن ها را انجام داد. خیلی از افراد هستند که می ترسند لیفت صورت با جراحی را انجام دهند که بهتر است از این روش ها استفاده کنند. در ضمن لازم است بگوییم که برای گرفتن نتیجه بهتر باید درباره دکتری که می خواهید برای لیفت صورت به او مراجعه کنید تحقیق نمایید. زیرا دکتر شما اگر با تجربه نباشد ممکن است سبب آسیب های پوستی بر روی صورت شما شود. همچنین ممکن است افتادگی پوست صورت شما به طور کامل بر طرف نشده و یا در مدت کوتاهی بازگردد. در ادامه به انواع روش های لیفت صورت بدون جراحی اشاره می کنیم.

  • لیفت صورت با نخ:

نخ های مخصوصی وجود دارد که از زیر پوست صورت شما در قسمت های افتاده وارد می شود. سپس با کمی کشیدگی در جای مناسب فیکس می شود. این نخ به صورت جذبی بوده و پس از مدتی جذب بدن شما می شود. در پی آن اثر لیفت نیز از بین خواهد رفت و مجددا برای انجام می بایست اقدام نمایید. در این روش توسط این نخ ها پوست شما کشیده می شود. در پی آن افتادگی پوست و همچنین چین و چروک ناشی از افتادگی را از بین خواهد برد.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

بهترین دکتر لیفت صورت بدون جراحی در تهران
بهترین دکتر لیفت صورت بدون جراحی در تهران
  • لیفت صورت از طریق هایفوتراپی:

هایفو دستگاهی است که از طریق تاباندن اشعه ای بر روی پوست باعث تحریک تولید کلاژن پوست خواهد شد. این روش در مطب متخصصین پوست انجام می شود. هایفو برای قسمت های افتاده پوست شما مورد استفاده قرار می گیرد. ماندگاری لیفت صورت بدون جراحی از طریق هایفو نزدیک 6 ماه یا بیش تر می باشد. این زمان خوبی نسبت به سایر روش ها محسوب می شود.

  • لیفت با دستگاه پلکسر:

دستگاه پلکسر یکی دیگر از دستگاه های دکتر لیفت صورت بدون جراحی در تهران است. این روش نیز افتادگی پوست را برطرف می کند. این دستگاه توسط متخصصین پوست می بایست مورد استفاده قرار گیرد. روش کار آن به این صورت است که می تواند پوست اضافی و افتاده را به صورت نقطه ای بسوزاند و از بین ببرد. دوران نقاهت این روش از لیفت صورت بدون جراحی در تهران تا یک هفته می باشد. زیرا سوختگی در پوست به وجود می آید که می بایست مراقب ان باشید. برگشت افتادگی پوست در این روش با بالا رفتن سن و افتادگی بیش تر پوست می باشد.

  • لیفت با تزریق ژل یا چربی:

از این طریق می توان با تزریق ژل و یا چربی در قسمت هایی از صورت که افتادگی دیده می شود آن را رفع نمود. این روش از طریق پر کردن صورت در قسمت های افتاده با چربی که از بدن خود شما گرفته می شود انجام خواهد شد. تزریق چربی نیز ماندگاری حدود 4 ماه دارد و بستگی مستقیمی با عکس العمل بدن شما دارد. اگر جذب و دفع چربی بدن شما زیاد باشد ماندگاری کوتاه می باشد. همچنین اگر دفع چربی در بدن شما کم باشد ماندگاری طولانی خواهد بود.

استفاده از هر روشی نیازمند معاینه و انجام آزمایش هایی است. این کار مشخص کند که کدام روش مناسب با سیستم بدن شما می باشد. همچنین استفاده از روش مناسب می تواند ماندگاری لیفت صورت شما را طولانی نماید. هزینه هر روشی نیز با روش دیگر متفاوت است. همچنین بستگی به دکتر لیفت صورت بدون جراحی، دستگاه ها و مواد مورد استفاده در روش مورد نظر دارد.

امتیاز دهید...
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط