بهترین روش لیفت صورت

فهرست مطالب

یکی از روش های جوانسازی لیفت صورت است که امروزه متقاضیان زیادی دارد. البته شرایط هر یک از متقاضیان با یکدیگر متفاوت است، این تفاوت ها می تواند از جمله بودجه در نظر گرفته، میزان چین و چروک، میزان افتادگی پوست، رنگ پوست و… باشد. تمام خانم ها و آقایانی که تصمیم به جوانسازی پوست خود گرفته اند به دنبال بهترین روش لیفت صورت می باشد. یکی از روش هایی که تأثیر مثبتی بر جوان ساختن پوست می کند لیفت صورت به روش جراحی های عمیق می باشد.

لیفت صورت برای چه کسانی مناسب است؟

این روش ها دوران نقاهت طولانی و هزینه های بسیار بالایی دارند که خیلی از افراد توانایی انجام آن را ندارد. لیفت صورت با جراحی توسط پزشک و با بیهوش کردن بیمار انجام می شود. بیمار بعد از انجام جراحی حداقل یک روز می بایست در کلینیک یا بیمارستان بستری بماند و تحت مراقبت های ویژه قرار بگیرد. بعد از منتقل شدن به خانه باید نکات بسیاری را در فعالیت های روز مره رعایت کند و حداقل یک هفته در خانه بماند و استراحت کند.

این شرایط برای همگان امکان پذیر نمی باشد و قادر به انجام آن نیستند. به همین دلیل است که خیلی از افراد جهت جوانسازی پوست خود به سمت انجام لیفت صورت به روش های بدون نیاز به جراحی می روند. برخی از بهترین روش های لیفت صورت را در ادامه شرح خواهیم داد. باید توجه داشته باشید که قبل از انتخاب هر کدام از بهترین روش لیفت صورت می بایست از پزشک مورد نظر خود مشاوره بگیرید. بهتر است برای انجام به یک پزشک متخصص که رضایت زیادی در بین مشتریان دارد مراجعه نمایید.

پزشک برای شما آزمایش های لازم را تجویز می نماید. در صورتی که شرایط انجام عمل را داشته باشید به شما نوبت مشخصی داده می شود. برای انجام لیفت صورت بدون جراحی در زمان مشخص مراجعه و بدون جراحی و بدون انجام هیچ گونه بیهوشی لیفت خود را انجام می دهید.

بهترین روش لیفت صورت
بهترین روش لیفت صورت

10 روش از بهترین روش های لیفت صورت

لیفت صورت روش های بسیاری دارد که تأثیر ان ها با یکدیگر متفاوت است. البته پزشک متخصص در ابتدا باید تشخیص دهد که کدام روش مناسب شما می باشد.

  1. لیفت صورت با اندولیف

این روش توسط دستگاه های لیزر مخصوص انجام می شود. لیزر منتشر شده از این دستگاه طول موجی با قدرت 1470 نانومتر می باشد. هدف استفاده از این اشعه تحریک کلاژن در زیر پوست است و روشی بدون نیاز به جراحی می باشد. این روش بهترین روش لیفت صورت است که بعد از انجام با استراحت در 2 روز کاملاً به روند عادی زندگی روزمره خود خواهید برگشت.

  1. لیفت صورت با هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی گرما توسط دستگاهی تولید می شود که باعث تحریک کلاژن ها خواهد شد. این گرما بیش تر به منطقه ای از صورت که دارای چین و چروک یا دچار افتادگی شده است اعمال می شود. امواج اولتراسوند در این دستگاه است که موجب ایجاد گرما می شود. درجه گرمای تولید شده توسط این دستگاه با توجه به شرایط افراد قابل تنظیم می باشد. تأثیر این دستگاه بسیار عالی و پس از استفاده شاهد پوستی شاداب و سرحال خواهید بود.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

بهترین روش لیفت صورت
بهترین روش لیفت صورت
  1. لیفت صورت با میکرونیدلینگ

در این روش سلول های پوستی تحریک شده و تولید کلاژن را شروع می‌کنند. لازم به ذکر است که اگر دارای پوستی به شدت افتاده و یا چین و چروک عمیق می باشید این روش مناسب شما نخواهد بود. استفاده از میکرونیدلینگ در درمان افتادگی پوست و چین و چروک سطحی برای افراد بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

  1. لیفت صورت با فرکشنال RF

این روش خود شامل دو روش مجزا می باشد که با یکدیگر ترکیب شده تا تأثیر گذار تر و ماندگار تر شود. در این روش حالت ارتجاعی پوست برگرداننده می شود و پوستی شاداب خواهید داشت. امواج میکرونیدلینگ با رادیو فریکوئنسی در فرکشنال ترکیب می شود و تأثیر چند برابری از سایر روش ها خواهد داشت. با استفاده از این روش پوستی سفت و بدون لک و جوش خواهید داشت.

  1. لیفت صورت با آتیوا

این روش تقریباً مشابه روش فرکشنال RF می باشد. انتقال گرما از این دستگاه به سطح پوست باعث از بین رفتن چین و چروک می شود. همچنین باعث از بین بردن جای لک و جوش خواهد شد. ماندگاری این روش بسیار بالا است به اندازه ای که در یک جلسه می تواند پاسخ مناسب بر روی پوست شما داشته باشد.

  1. لیفت صورت با اکسنت

در این روش نیز از امواج RF استفاده می شود و می توان لیفت صورت و همچنین گردن را با آن انجام داد. استفاده از حرارت در این حالت کمک می کند تا چربی های اضافی زیر پوستی نیز از بین بروند.

  1. لیفت صورت با کربوکسی تراپی

این روش از جمله یکی از بهترین روش لیفت صورت است که به جوانسازی تمامی قسمت های پوست صورت کمک می نماید. کربوکسی تراپی برای افرادی مناسب است که پوست آن ها به دلیل از دست دادن اکسیژن زیر پوست دچار افتادگی و چین و چروک شده است.

  1. لیفت صورت با پی آر پی

در روش پی آر پی با خارج نمودن پلاکت های خون از بدن خود فرد و تزریق آن به محل های مناسب پوست صورت و گردن جوانی پوست بازگردانده می شود. این روش کاملاً غیر تهاجمی است و مناسب افرادی می باشد که از انجام روش های نیازمند جراحی می ترسند.

  1. لیفت صورت با نخ (PDO)

نخ مخصوصی به نام نخ PDO در صنعت پزشکی موجود است. کبه وسیله این نخ پوست در نواحی که دارای افتادگی است کشیده خواهد شد. از این نخ ها بیش تر در نواحی پیشانی، ابرو فک استفاده می شود. حتی خیلی از افرادی که دارای افتادگی در نوک بینی بعد از عمل هستند با این روش می توانند آن را رفع نمایند.

  1. لیفت صورت با بوتاکس

تزریق مواد بوتاکس در زیر پوست باعث از بین رفتن چین و چروک در نواحی مختلف صورت خواهد شد. مواد بوتاکس ممکن است در برخی افراد سببت ایجاد حساسیت شود. به همین دلیل می بایست قبل از انجام از آن ها تست گرفته شود. در این صورت اگر حساسیت داشته باشند مشکل جدی برای آن ها اتفاق نمی افتد.

بهترین روش لیفت صورت
بهترین روش لیفت صورت

امتیاز دهید...
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط