لیفت صورت با جراحی

فهرست مطالب

یکی از روش هایی که امروزه برای جوان ساختن پوست افراد مختلف چه زن و چه مرد مورد استفاده قرار می گیرد لیفت صورت می باشد. اگر قصد لیفت صورت با جراحی را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا مزایا و معایب این روش را بدانید. بعد از آگاهی از مزایا و معایب لیفت صورت با جراحی می توانید تصمیم مناسبی بگیرید. هدف از انجام این جراحی افزایش زیبایی چهره و از بین بردن تمام چین و چروک موجود در صورت می باشد.

جراحی لیفت صورت

این روش بسیار مناسب افرادی هست که پوست آن ها در اثر افزایش سن افتاده شده و چین و چروک های عمیقی در پوست خود دارند. علاوه بر پوست صورت با استفاده از این روش می توان پوست گردن را نیز لیفت نمود. این روش یکی از طولانی ترین روش هایی است که اثر ماندگاری دارد. بعد از انجام این عمل شاهد چین و چروک پوست در طولانی مدت به روند طبیعی افزایش سن هستید.

لازم به ذکر است که هیچ عمل جوانسازی دائمی نیست. اما می توان از لیفت صورت با جراحی به جای استفاده از روش های مختلف لیفت صورت بدون جراحی مانند آر اف، لیفت با نخ و… استفاده نمود تا اثر ماندگار تری را داشته باشید. باید بدانید که مدت زمان این جراحی ممکن است در برخی افراد تا 6 ساعت طول بکشد. اگر می خواهید جزئیات دقیق تری از مزایا و معایب لیفت صورت با جراحی بدانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

لیفت صورت با جراحی
لیفت صورت با جراحی

انجام این عمل جراحی برای برخی افراد بسیار ترسناک است و از انجام آن صرف نظر می کنند. اما با آگاهی از مزایای این روش شاید نظر افراد درباره انجام این اقدام عوض شود. در ادامه مطالبی را در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با دانستن آن ها با کمی تأمل تصمیم درست را بگیرید. همچنین توصیه می شود قبل از انتخاب پزشک متخصص برای جراحی درباره تمامی جوانب تحقیقات لازم را انجام دهید.

زیرا انتخاب پزشک از مهم ترین مسائلی است که قبل از انجام عمل جراحی می بایست در انتخاب خود حساسیت به خرج دهید. در غیر این صورت ممکن است با مشکلات جبران ناپذیری بعد از انجام عمل مواجه شوید.

معایب لیفت صورت با جراحی

باید معایب این روش از جراحی جهت جوانسازی پوست صورت و گردن را بدانید. این گونه اگر شرایط انجام آن را ندارید از این روش استفاده نخواهید کرد. برخی از این معایب برای افراد سخت و غیر قابل تحمل می باشد.

  • دوران نقاهت بعد از انجام این عمل بسیار طولانی و سخت می باشد. این دلیل بسیار مهمی است که افراد از انجام آن سر باز می زنند. بهتر است اگر شرایط استراحت طولانی مدت را دارید از این روش استفاده کنید.
  • انجام این عمل جراحی در کناره های صورت و در محل رشد مو انجام می شود. بعد از عمل ممکن است قسمت هایی از آن دیگر رشد مو نداشته باشد و رد بخیه ها در این قسمت مشخص باشد. به همین دلیل باید قبل از انجام جراحی به دنبال دکتر متخصص و ماهری باشید. در این صورت برش صورت شما جهت لیفت ظریف و دقیق تر برش خواهد خورد.
  • هزینه انجام این روش نسبت به سایر روش های لیفت بدون جراحی تفاوت زیادی دارد و سنگین تر می باشد.
  • ممکن است بعد از عمل برخی افراد در قسمت های گوش دچار بی حسی طولانی مدت شوند و این موضوع برای آن ها نگران کننده باشد. زیرا این موضوع باعث می شود تا فرد نتواند به راحتی لبخند بزند.
  • در صورتی که از زخم موجود در کنار صورت به درستی نگه داری نشود ممکن است دچار عفونت شده و مشکلاتی را به وجود آورد.
  • یکی از معایبی که بعد از عمل ممکن است برای بعضی از افراد به وجود آید عدم تقارن در صورت است.
هزینه لیفت صورت با جراحی
هزینه لیفت صورت با جراحی

مزایا لیفت صورت با جراحی

اگر به دنبال مزایای لیفت صورت با جراحی می باشید این مطلب را تا انتها بخوانید. لیفت صورت به این روش مزایای زیادی دارد که بعد از خواندن آن ها می توانید تصمیم نهایی خود را بگیرید.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • این نوع جراحی سن افراد را با رفع چین و چروک و جوانسازی آن تقریباً 10 تا 12 سال جوان تر نشان خواهد داد.
  • تمامی چین و چروک اطراف چشم، پیشانی، فک و گونه در این روش از بین خواهد رفت. در انتها پوستی صاف به شما هدیه خواهد داد.
  • انجام این عمل تا مدت ها ماندگار است و افتادگی پوست را تا چندین سال برطرف می نماید.
  • لیفت صورت با جراحی می تواند پوست شما را تا مدت ها سفت نگه دارد.
  • در این روش با رفع خطوط اخم شما برای طولانی مدت چهره ای خندان خواهید داشت.
  • استحکام از دست رفته طی گذشت زمان و افزایش سن بعد از انجام این عمل به شما برگردانده خواهد شد.
  • درست است که هزینه این روش بسیار بالا می باشد اما ماندگاری ان به گونه ای می باشد که صرف هزینه برای آن کاملاً منطقی است.

در انتهای این مقاله باید بگوییم که اگر قصد انجام این روش از بین انواع روش های جوانسازی و لیفت پوست صورت را دارید می بایست ابتدا به مشاور مراجعه کنید. متخصصین پوست یا خود مشاوره مناسب را با توجه به شرایط شما می دهند و یا دارای یک مشاور متخصص در مطب خود می باشند. پس از انجام مشاوره می توانید با آگاهی کامل از تمام جوانب این روش تصمیم مناسبی بگیرید.

لیفت صورت و گردن با جراحی
لیفت صورت و گردن با جراحی
نکات مراقبت بعد از انجام لیفت صورت با جراحی

توجه داشته باشید که به مراقبت های بعد عمل باید به دقت توجه شود. هر اقدام مراقبتی که دکتر به شما توصیه نموده را انجام دهید. عدم مراقبت ممکن است باعث ایجاد مشکلات برای شما شود. این مراقبت ها می تواند شامل موارد زیر شود:

  • از قرص ها و داروهایی که پزشک تجویز نموده است به صورت مرتب استفاده نمایید.
  • از رژیم غذایی توصیه شده پزشک استفاده نموده و مواد ممنوعه را به هیچ عنوان مصرف نکنید
  • هنگام خوب نباید بر روی زخم های خود بخوابید بهتر است طوری بخوابید که فشاری به ناحیه جراحی شده شما وارد نشود.
  • از مایعات فراوان در طول دوران نقاهت استفاده نمایید تا زخم های شما هر چه سریع تر بهبود پیدا کند.

امتیاز دهید...
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط