پروفایلو چیست؟

فهرست مطالب

بهترین قیمت تزریق ژل پروفایلو اصل در تهران

 

آنچه در مقاله می‌خوانیم

ژل پروفایلو نوعی اسید هیالورونیک است که با تزریق به زیر پوست آن را تحریک به ساخت کلاژن و آب رسانی به پوست می شود. این ژل اثر چندانی در حجم دهی ندارد و بدون افزایش حجم قادر است چین و چروک های پوست را برطرف و به جوانی پوست کمک کند. عوارض آن بسیار کم بوده و در مناطق صورت، گردن، زیر بازو، دست ها و نواحی دکلته و سینه تزریق می شود.

 

در دنیای امروزی تکنولوژی و علم در زمینه زیبایی و پوست و جوان سازی صورت پیشرفت زیادی داشته است. امروزه روش های متعددی به جهت جوانسازی پوست صورت موجود است، این روش ها شامل انواع جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک مدرن تا انواع کرم های جوانسازی برای پوست که تمام این روش ها هدفشان جوانسازی پوست است. دغدغه افراد امروزه روشی نوین و تاثیرگذار برای بهبود وضع ظاهری پوست صورت، گردن یا دست برای داشتن پوستی جوان تر و بدون چین وچروک می باشد. یکی از جدید ترین و مدرن ترین روش های جوانسازی صورت روش تزریق ژل پروفایلو می باشد که امروزه در بین سلبریتی ها بسیار محبوب شده است.

ژل پروفایلو چیست ؟

ژل پروفایلو نوعی از ژل هیالورونیک اسید است که از روشی طبیعی باعث حالت دهی و فرم دهی به نواحی مختلف صورت و لیفت صورت آن می شود. هیالورونیک اسید نوعی ماده ی طبیعی است که در بدن نیز یافت می شود و مسئول حفظ رطوبت پوست انسان می باشد. با وجود هیالورونیک اسید در پروفایلو، پوست تحریک به تولید کلاژن و الاستین می شود پس پروفایلو بیش از اینکه نقش فیلری داشته باشد نقش آب رسانی دارد. از این رو با افزایش درخشندگی و حجم پوست، برای پوست های تیره و چروک بهترین انتخاب است.

 

تزریق پروفایلو چیه

ژل پروفايلو چيست؟ تزریق پروفایلو، انتقال این ژل با سرنگ به زیر پوست برای مقاصد زیبایی و درمانی است. ژل پروفیلو PROFHILO توسط شرکت IBSA ارائه شد، این شرکت در زمینه تولید داروهای اسید هیالورونیک می باشد. این شرکت با استفاده از ترکیبی جدید که متشکل از ۳۲ میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بین ۱۱۰۰-۱۴۰۰ کیلو دالتون و ۳۲ میلی گرم اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بین ۸۰-۱۰۰ کیلو دالتون، ترکیبی جدیدی ایجاد کرده است که غلظت اسید هیالورونیک را در یک سرنگ پروفایلو به ۶۴ میلی گرم رسانده است. اگر این ترکیب به بیمار تزریق شود اثر اسید هیالورونیک بر اپیدرم باعث آبرسانی و اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا بر درم باعث لیف پوست به طور همزمان شود.

ژل پروفایلم اثر طولانی مدت دارد، همچنین اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا مقاومتش در برابر تخریب تا ۸ برابر بیشتراست. ویسکوزینه پایین پروفایلو سبب می شود که به کمک سوزن گیج ۲۹ بتوانیم اسید هیالورونیک را تزریق کنیم؛ با این روش هم تزریق با درد کمتری همراه است و هم اینکه این ترکیب به خوبی در پوست توزیع می شود. اسید هیالورونیک با وزن ملکولی کم، آرام آرام از ترکیب پروفایلو جدا می شود و در نتیجه التهاب کم تری ایجاد می شود. سازگاری اسید هیالورونیک با وزن ملکولی بالا با پوست بسیار زیاد است، به دلیل اینکه توسط عوامل شیمیایی به هم متصل نشده اند.

ژل پروفایلو ساخت کجاست ؟

این ژل که برای جوان سازی پوست استفاده می شود و فاقد اثر حجم دهندگی است، ساخته ی کمپانی ISBA از کشور ایتالیا می باشد.

 

فیلم تزریق پروفایلو گردن توسط دکتر سالومه سالاریان

 

مزایای تزریق ژل پروفایلو

پس از رد شدن از سن 30 سالگی، پوست انسان شروع به از دست دادن الاستین، کلاژن و هیالورونیک اسد می کند که روند پیر شدن پوست را منجر می شود. کاهش درخشندگی پوست، خطوط ظریف، چین و چروک و… نشانه های پیری در پوست هستند. فواید ژل پروفایلو برای افرادی که پس از سن 30 سالگی هستند و قصد دارند بدون افزایش حجم اقدام به جلوگیری از پیری پوست کنند بسیار عالیست. نتایج استفاده از این ژل در سنین بالا نیز بسیار مناسب بوده و این ژل کم عارضه را به گزینه ی مناسبی برای افرادی که در پی درمان و یا زیبایی بخشیدن به پوست خود هستند می باشد.

 

مرکز تخصصی جوانسازی صورت به روش پروفایلو

دکتر سالومه سالاریان، دارای مدرک فلوشيپ جراحی پلاستيک صورت از دانشگاه كلرادو آمريكا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با ما تماس بگیرید

 

تزریق پروفایلو

روش تزریق پروفایلو به این صورت است که پروفتلیو را به 5 نقطه در هر طرف صورت که توسط پزشک متخصص زیبایی تعیین شده است، تزریق می شود. این نقاط به نقاط زیبایی زیستی معروف هستند.

 

Bio Aesthetic Points

 نقاط زیبایی- زیستی به دور از اعصاب و رگ های مهم واقع شده اند و همچنین بیشترین میزان انتشار اسید هیالورونیک را دارند. سر سوزن گیج ۲۹ به میزان دو دهم سی سی از پروفایلو در هر یک از نقاط، داخل درم عمقی تزریق می شود تا درد کمی برای بیمار به همراه داشته باشد.

فواصل درمانی پروفایلو به چه صورت است ؟

پروفایلو یک ترکیب هیبرید مقاوم شده است، این ماده نسبت به هیالورونیداز طبیعی بدن از خود مقاومت نشان می دهد، در نتیجه درمان در فواصل بیشتری انجام می گیرد.( فواصل درمانی در روش های معمول تحریک زیستی به صورت هفتگی انجام می شود ) بعد از انجام شدن اولین جلسه درمانی، جلسه بعدی یک ماه بعد انجام می گیرد، سومین جلسه کنترل دو ماه بعد از جلسه دوم صورت می گیرد. این درمان هر ۶ ماه تکرار می شود. با این روش تعداد جلسات کمتر می شود و درد ناشی از تزریق و احتمال کبودی در هر جلسه کمتر می شود. در نتیجه تحریک پوست منجر به جوانسازی بهتر آن می شود.

تفاوت بین ژل پروفایلو و فیلر های پوستی چیست؟

پروفایلو کار افزایش حجم مانند فیلر های پوستی انجام نمی دهد، در نتیجه از پروفایلو نمی توان به مانند فیلر ها برای افزایش حجم نواحی لب ها، گونه و چانه استفاده کرد. اگر به دنبال افزایش حجم هستید باید از روش‌هایی مانند تزریق چربی به گونه استفاده کنید. از دیگر موارد تزریق چربی می‌توان به  تزریق چربی به چانه و تزریق چربی خط خنده اشاره کرد.

 پروفایلو بهتر است یا هایفو

هایفو و پروفایلو از دو روش کاملا متفاوت برای جوان سازی پوست استفاده می کنند. هایفوتراپی با کمک امواج فراصوت و بدون نیاز به تزریق منجر به افزایش تولید کلاژن در سطح پوست و به تبع آن سفتی پوست می شود. در حالی که پروفایلو یک درمان اختصاصی برای بازسازی پوست است.

چه کسانی مناسب تزریق ژل پروفایلو هستند؟

مناسب ترین سن برای تزریق ژل پروفایلو  افرادی در سنین  ۳۰ تا ۴۵ سالگی می باشند که پوستشان نیاز به بر طرف کردن چین و چروک و جوانسازی دارد. البته افراد تا سن ۶۵ سالگی می توانند این ژل را تزریق کنند. همچنین افرادی که خواهان آبرسانی و محکم شدن پوست خود بدون حجم هستند. نکته مهم اینجاست که پروفایلو فیلر حجم دهنده نیست، بلکه سبب می شود یک لیفت خوب و آبرسانی عالی برای پوست انجام شود. اگر کسی می خواهد صورت خود را حجم دهد باید از ترکیب پروفایلو با فیلر های حجم دهنده به صورت همزمان استفاده کنند. از جمله هیالورونیک اسید های حجم دهنده  الانسه یا رادیس می باشد.

مراقبت های پس از تزریق پروفایلو

افراد پس از تزریق ژل پروفایل می توانند به فعالیت های روزمره خود رسیدگی کنند اما بهتر است:

  • برای یک روز ارایش نکنند.
  • ✔ بهتر است برای یک هفته به باشگاه و سونا و… .
  • ✔ مراقب باشند تا دو روز با دست الوده نواحی تزریق را لمس نکنند.

معایب تزریق ژل پروفایلو

در صورتی که تزریق ژل پروفایلو توسط پزشکان خبره و با تجربه صورت پذیرد عوارض خاصی را در پی ندارد و محصولی ایمن است و ممکن است تنها قرمزی، خارش، درد موضعی و تورم به مدت کوتاهی پس از تزریق بروز کند که در طی 24 ساعت برطرف می شود. اما در صورتی که تزریق آن به نادرستی انجام شود و در عمقی نامناسب تزریق پروفایلو انجام شود، ممکن است عارضه های سطحی مانند جوش و.. به مدت کوتاهی بروز کند و اثری نیز از دارو بر روی پوست باقی نخواهد ماند.

برخی از عوارض تزریق ژل پروفایلو

  • ✔ کبودی در ناحیه درمان و اطراف بینی.
  • ✔ احتمال بدتر شدن تورم با گذشت.
  • ✔ احتمال افزایش احساس درد وقرمز شدن پوست با گذشت زمان.
  • ✔ احتمال احساس گرما در پوست
  • ✔ رنگ پریدگی یا سفید و خاکستری شدن پوست در ناحیه درمان.

تزریق پروفایلو در تهران

تزریق پروفایلو در تهران توسط کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان دارای مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلرادو آمریکا توسط روشی کاملا تخصصی انجام می شود. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید: 02188653932

مرکز تخصصی جوانسازی صورت به روش پروفایلو

دکتر سالومه سالاریان، دارای مدرک فلوشيپ جراحی پلاستيک صورت از دانشگاه كلرادو آمريكا

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی با ما تماس بگیری

بهترین دکتر تزریق ژل پروفایلو

کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان یکی از معتبرترین مراکز تخصصی تزریق ژل پروفایلو در ایران می باشد. شما می توانید هم به صورت حضوری و یا از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید و از خدمات متنوع ما در زمینه تزریق انواع ژل و فیلر، تزریق بوتاکس، تزریق چربی، لیفت صورت و گردن، لیفت صورت با نخ و انواع جراحی های بینی بهره مند گردید.

قیمت ژل پروفایلو

هزینه تزریق ژل پروفایلم به سه عامل بستگی دارد: میزان عمق و طول خنده، هرچه خط خنده عمق تر باشد مقدار ژلی که باید تزریق شود بیشتر می شود در نتیجه بر روی هزینه تاثیر می گذارد. اگر خط خنده عمیق باشد باید ژلی با غلظت بیشتر تزریق شود که بر روی قیمت ژل تاثیر می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های تزریق ژل پروفایلو می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان تماس بگیر و به صورت رایگان مشاوره شوید.

هزینه تزریق پروفایلو

تزریق پروفایلو هزینه با توجه به تفاوت کیس ها هزینه تزریق پروفایلو بستگی به نوع تزریق و میزان افتادگی و.. دارد. بهتر است برای مطلع شدن از هزینه ی دقیق تزریق و نیز مشاوره پیرامون انجام تزریق با جراح زیبایی مشورت کنید. شما همچنین می توانید راجع به روش هایی مثل تزریق فیلر دور چشم اطلاعات کسب کنیدتصویر نمونه های تزریق ژل پروفایلو دکتر سالومه سالاریان

 


ویدیو نمونه های تزریق ژل پروفایلو دکتر سالومه سالاریان

 

سوالات متداول درباره ژل پروفایلو

آیا تزریق ژل پروفایلو در دوران بارداری یا شیر دهی ایمن است؟

خیر، بهتر است تزریق انجام نشود.


فرق بین ژل پروفایلو و دیگر ژل ها در چیست؟

پروفایلو سبب افزایش تولید سلولهای بنیادی و بازسازی پوست و لایه های چربی می شود. در ضمن ژل پروفایلو در تولید کلاژن و الاستین نیز نقش دارد. البته به این نکته توجه داشته باشید که برخلاف ژل های دیگر خاصیت پرکنندگی ندارد.


 انتظارات از درمان با ژل پروفایلو چیست؟

سبب بهبودی پوست، جوانسازی پوست و شفاف شدن پوست می شود همچنین عمل لیف پوست را نیز انجام می دهد.


آیا این ژل عوارضی نیز دارد؟

عوارضی نظیر قرمزی، خارش، درد موضعی و تورم که ممکن است بلافاصله پس از تزریق دیده شوند که در طی 24 ساعت برطرف خواهد شد.


جهت کسب بهترین نتیجه چه تعداد درمان مورد نیاز است؟

بهتر است تزریق 4 سی سی ژل انجام شود، به این صورت که 2 سی سی در ماه اول، ابتدای ماه بعدی  2 سی سی دیگر تزریق شود، اگر علائم پیری بیشتر باشد نیاز به تزریق بیشتری است.


میزان ماندگاری ژل پروفایلو چه مدت است ؟

ماندگاری تزریق به مدت 6 ماه است، سالی 2 بار تزریق باید تکرار شود.


نتایج بدست آمد به دلیل تزریق در این نقاط برای پوست صورت چیست؟

تزریق باعث می شود آتروفی ناشی از پیری در این نقاط را کاهش دهد، همچنین تزریق در این نقاط سبب می شود ناحیه گونه و زیر گونه برجسته تر شوند. همچنین تزریق ژل پروفایلو سبب بهبود ظاهری کل صورت و افزایش شفافیت پوست، افزایش سفتی و انعطاف پذیری پوست می شود. تزریق ژل سبب کاهش چین و چروک های عمیق مثل خط خنده و چروک های سطحی نیز می شود.

قیمت تزریق پروفایلو چقدر است؟

هزینه تزریق ژل پروفایلو بر اساس میزان گستردگی محل تزریق و میزان مواد مصرفی مشخص می شود.

نتایج تزریق ژل پروفایلو چه موقع ظاهر می شود؟

نتایج این فرایند می توانند فوری باشند. مراجعه کنندگان اندکی پس از انجام فرایند تزریق فیلر، متوجه داشتن ظاهری طبیعی و جوان در نواحی مورد نظر می شوند. افزایش سفتی، حالت ارتجاعی و بهبود کلی کیفیت پوست می تواند پس از گذشت 6 ماه از درمان نمایان شود.

تفاوت فیلر های پوستی و پروفایلو چیست؟

پروفایلو برخلاف فیلر های پوستی، سبب افزایش حجم پوست نشده و تولید مجدد سلول های بنیادی را تحریک می کند

پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک درمان غیر جراحی، تحول آفرین و جدید در زمینه پوست است که علاوه بر رفع چروک و خطوط صورت، مواردی همچون حالت ارتجاعی، بافت و رطوبت پوست را نیز بهبود می بخشد

تزریق ژل پروفایلو چه مزایایی دارد؟

از تزریق ژل پروفایلو برای جوانسازی پوست صورت، رفع افتادگی پوست صورت، رفع افتادگی پوست گردن، رفع چروک پوست گردن استفاده می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط