جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی (با بی حسی)

لیفت-صورت-بدون-بیهوشی
لیفت-صورت-بدون-بیهوشی

فهرست مطالب

لیفت صورت در حال حاضر یکی از روش های نوین زیبایی به حساب می آید و مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. از آنجایی که هرچه سن بالاتر برود، به همان اندازه نیز شادابی و خاصیت ارتجاعی پوست صورت و همچنین گردن شما نیز کاهش پیدا می کند؛ پس بهره مندی از این روش می تواند آثار پیری را به مرور از روی صورت شما به راحتی از بین برود. لیفت صورت بدون بیهوشی یکی از بهترین روش ها برای تمامی افرادی است که بنا بر دلایلی نمی توانند تحت نظر بیهوشی قرار بگیرند.

 

فیلم لیفت صورت با بی حسی موضعی توسط دکتر یالومه سالاریان

چرا لیفت صورت بدون بیهوشی؟

این روش به عنوان یکی از جراحی های زیبایی معرفی می شود که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. دلیل جذب افراد به این روش لیفتینگ صورت، قابلیت های گسترده آن و همچنین ماندگاری بالا است.

گاهی اوقات ما شاهد وجود خطوط عمیق زیر پلک و یا خط خنده هستیم که در گذر زمان می تواند زیبایی ما را تحت تاثیر قرار دهد. برای از بین بردن این خطوط، لیفت صورت می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. از دیگر کاربردهای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن خطوط بینی
  • حذف کردن خط اخم
  • از بین بردن خط خنده
  • برطرف کردن شل بودن پوست

نکته حائز اهمیت این است که تمامی گزینه های ذکر شده در زمانی که به موقع درمان نشوند، پوست شما به لحاظ ضخامت افزایش پیدا کرده و همچنین آثار بالا رفتن سن به وضوح دیده می شود. جراحی لیفت صورت بدون بیهوشی امن ترین روش جوان شدن است.

 

شرایط لیفت صورت بدون بیهوشی، ماندگار ترین روش جوانی

لیفت-صورت-بدون-جراحی

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

عمل لیفت بدون بیهوشی، با توجه عواملی در این بین مد نظر فرد قرار بگیرد، یکی از ماندگار ترین روش های جوانی است. به بیانی دیگر، توجه به برخی پارامترهای موجود که در ادامه به آن اشاره می کنیم، میزان ماندگاری این عمل را در فرد تعیین می کند. این موارد عبارت اند از:

  • سن
  • سلامت عمومی فرد
  • چگونگی سبک زندگی
  • رژیم غذایی فرد
  • میزان کلاژن های موجود در پوست

موارد معرفی شده می توانند تاثیر مستقیم بر روی ماندگاری این عمل داشته باشند؛ اما اگر بخواهیم این موارد را مد نظر قرار ندهیم و به طور کلی ماندگاری عمل لیفت صورت با بی حسی را بررسی کرد، می توان زمانی بین 6 ماه الی 3 سال را ارائه داد.

 

روش های مختلف لیفت صورت بدون بیهوشی

این عمل روش های مختلفی را با خود به همراه دارد که هر یک نسبت به دیگری مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد و پس از انجام شدن روی صورت شما، ویژگی های خاصی را با خود به همراه خواهند داشت. از مهم ترین روش های لیفت صورت با بی حسی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش کلاسیک
  • روش SMAS
  • روش هایفوتراپی

در ادامه معرفی کوتاهی در رابطه با هر یک از روش ها برای شما خواهیم داشت.

 

لیفتینگ صورت به روش کلاسیک

اولین روش لیفت صورت بدون بیهوشی با دستگاه، روش کلاسیک می باشد که بخش های مختلفی از صورت مانند غبغب، گونه و … تحت عمل قرار می گیرد. در این روش، پوست های اضافی برداشته می شود و محل چین و چروک از بین می رود. در این روش پزشک اولین کاری که انجام می دهد، برداشتن قسمت جلویی و پشتی گوش است. این کار باعث می شود تا پوست کشیده شده و خطوط آن از بین برود. مدت زمان این عمل 4 ساعت و زمان ریکاوری نیز چندین هفته طول می کشد.

 

لیفتینگ صورت به روش SMAS

یکی از راه های لیفتینگ صورت به روش SMAS است

اگر تمایلی به روش پیشرفته تری در این بین دارید، می توانید از روش SMAS استفاده کنید. در این روش، بافت های زیرین صورت و گردن کشیده می شوند. ابتدایی برشی در بخش جلویی گوش ایجاد شده و سپس متخصص بافت را به سمت بالا هدایت کرده و به حالت جمع در می آورد. این روش نیز حدودا چندین ساعت به طول می انجامد.

 

لیفتینگ صورت به روش هایفوتراپی

جدیدترین روش لیفت بدون بیهوشی که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیز می باشد، روش هایفوتراپی است. برای انجام این روش ابتدا امواج قوی به صورت متمرکز بر روی صورت اعمال می گردد. این امواج از جنس اولتراسوند است که می تواند بر روی بافت های زیرین صورت نیز تاثیر گذار باشد.

روش هایفوتراپی کاملا ایمن و علمی بوده و می تواند تغییرات بسیار خوبی را در چهره شما ایجاد کند. در این روش معمولا پزشک به زیباجو یک بازه زمانی 3 تا 9 ماهه را معرفی می کند که فرد در این بازه شادابی را در پوست خود بدست می آورد. این موضوع را در نظر داشته باشید که هایفوتراپی یک روش درمانی کاملا طبیعی است که تغییرات به مرور زمان بر روی پوست پدید می آورد. از طرفی دیگر، بهترین روش جراحی لیفت صورت با بی حسی نیز می تواند روش هایفوتراپی باشد.

 

مزایای انجام لیفت صورت بدون بیهوشی توسط دکتر سالومه سالاریان

تا به این قسمت با ما همراه بودید و دانستید که لیفت صورت بدون بیهوشی چیست و می تواند چه تاثیراتی بر روی پوست شما و زیبایی داشته باشد. حال قصد داریم شما را با مزایای انجام آن توسط دکتر سالومه سالاریان آشنا شویم:

  • فردی که از روش لیفت صورت با بیحسی استقبال می کند، ظاهر خود را بین 5 الی 10 سال جوان تر نشان می دهد.
  • کشش پوست صورت با استفاده از این روش برای اکثریت افراد نتیجه بخش است.
  • این روش جراحی غیر تهاجمی بوده و هیچ عارضه جانبی را به همراه نخواهد داشت.
  • هزینه لیفت صورت بدون بیهوشی بسیار مناسب تر از روش های دیگر این درمان است.
  • این روش هیچ تاثیر منفی بر روی عضلات و همچنین اعصاب صورت به همراه نخواهد داشت.

 

کلام آخر با دکتر سالومه سالاریان

اگر مایل به انجام عمل های جراحی پلاستیک و همچنین جوانسازی از قبیل لیفت صورت با نخ یا بوتاکس و دیگر موارد هستید، دکتر سالومه سالاریان بهترین انتخاب برای شما عزیزان است. در کنار دکتر سالاریان، می توانید ظاهری تا 10سال جوان تر، بدون درد و عوارض جانبی پس از آن به همراه داشته باشید. زیبایی شناسی یکی از ویژگی های بارز دکتر سالومه سالاریان بوده که آن را به بهترین شکل برای شما زیباجویان محترم، ارائه می دهد. با دکتر سالاریان، ترکیبی از تخصص و زیبایی را برای خود به همراه داشته باشید.

3.6/5 - (5 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

«پست قبلی

پست بعدی»

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط