کرم لیفت صورت چیست؟

فهرست مطالب

کند شدن تولید کلاژن در پوست در میان‌سالی باعث ایجاد چین و چروک در پوست تمامی افراد می شود. افراد باید برای جلوگیری از این موضوع و یا حتی بهبود این اوضاع از روش هایی استفاده نمایند. برخی از این روش ها تهاجمی و به همراه جراحی های سخت انجام می شود. برخی روش ها نیز غیرتهاجمی و راحت است و فقط نیاز به استمرار و نظم دارد. اکثر افراد روش های غیر تهاجمی را می پسندند و از این طریق شروع به تحریک پوست برای کلاژن سازی می کنند. آیا می دانید کرم لیفت صورت چیست؟

خیلی از افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند به راحتی چین و چروک پوست خود را از بین ببرند. کرم لیفت صورت یکی از روش هایی است که با استفاده آن می توان چین و چروک صورت را از بین برد. همچنین می تواند از شل شدگی صورت جلوگیری نماید. این کار برای افرادی مهم است که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند. این افراد می خواهند پوستشان همیشه با طراوت و شاداب باقی بماند. کرم لیفت برای کسانی که می خواهند از شل شدگی پوست خود جلوگیری کنند نیز مفید می باشد.

این کرم بیش تر در بین خانم ها طرفدار دارد. البته برخی از آقایان که به پوست خود اهمیت می‌دهند نیز از این نوع کرم‌ها تهیه و استفاده می‌نمایند. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به پوست خود اهمیت می‌دهید. همچنین اگر میخواهید بدانید کرم لیفت صورت چیست؟ در ادامه مطالب این مقاله همراه ما باشید.

کرم لیفت صورت چیست؟
کرم لیفت صورت چیست؟

نحوه استفاده از کرم لیفت صورت

کرم لیفت صورت یکی از مواردی هست که می‌تواند از افتادگی و پیری پوست جلوگیری کرده و یا به ترمیم مشکلاتی پوستی مثل چین‌وچروک و افتادگی‌ها بپردازد. در کرم لیفت صورت موارد و ویتامین‌ های مورد نیاز پوست موجود است و همچنین موادی در آن به کار رفته که می تواند خاصیت کشسانی را به پوست برگرداند. زیرا با گذشت زمان و در سنین بالا پوست شما به دلیل این که چربی زیادی را از دست می دهند انعطاف خود را نیز از دست خواهد داد. این کرم ها در کوتاه مدت و در روز های اولی که از آن استفاده می شود نیز تأثیر می گذارند. اما برای تأثیر بلند مدت و ماندگار می بایست یک یا چند دوره از این کرم ها استفاده نمایید.

مدتی بعد از این که کرم لیفت صورت را استفاده نمودید شاهد سفت شدن قسمت های صورت خود که دارای افتادگی بودند می باشید. هر یک از این کرم ها دارای ترکیبات متفاوت می باشد و همچنین هر کدام دارای دستور مصرف متفاوت از دیگری است. مواد موجود در این کرم ها می تواند برای پوست هایی باشد که چین و چروک زیادی دارند. همچنین مناسب افرادی می باشد که صرفاً قصد پیشگیری از افتادگی پوست خود را دارند. در ادامه خواهیم دید که کرم لیفت صورت چیست؟

  • روغن های گیاهی:

این روغن ها از جمله روغن هایی هستند که باعث جوانسازی پوست شما می شود. مانند روغن زیتون، روغن بادام، روغن شترمرغ، روغن نارگیل و…

  • ویتامین ها:

برخی ویتامین ها برای پوست خاصیت استحکام و انعطاف را به وجود می آورد که همین خاصیت ها باعث جوانسازی و لیفت پوست افراد می شود. این ویتامین ها از جمله ویتامین A،E، D و… می باشد که به اندازه کافی در کرم لیفت صورت موجود می باشند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • اسید ها:

اسید های چربی در این کرم ها موجود هستند که چربی از دست رفته پوست را بر می گردانند. این اسید ها مانند اسید های چربی ضروری پوست که امگا 3 و امگا 6 هستند.

  • مرطوب کننده و آب‌رسانی:

همانطور که می دانید بیشتر قسمت بدن انسان از آب تشکیل شده است. این مواد نیز در این کرم وظیفه رطوبت رسانی و آب‌رسانی پوست را بر عهده دارند.

 

  • کرم لیفت صورت چیست؟

      کرم لیفت صورت چیست؟

بهترین کرم لیفت صورت

با بالا رفتن سن افتادگی و شل شدگی پوست در تمامی افراد رخ می دهد. به همین دلیل نیاز ضروری می باشد که از کرم لیفت صورت استفاده کنید. بهترین کرم لیفت صورت باعث تأمین چربی پوست می شود. همچنین کلاژن و پروتئین های مورد نیاز پوست را می بایست تأمین نماید. اگر قصد خرید این نوع کرم ها را دارید در ادامه به برخی از بهترین کرم های لیفت صورت اشاره خواهیم کرد.

  • کرم لیفتینگ فابریگاس:

این کرم عمل لیفتینگ را برای پوست صورت شما انجام می دهد. کلاژن مورد نیاز پوست آن را نیز تولید می کند. کرم لیفتینگ فابریگاس به استحکام پوست شما کمک می کند و پوست را شفاف می سازد. این کرم مناسب افرادی است که 45 سال به بالا دارند و با همه نوع پوستی سازگار هستند.

  • کرم لیفتینگ ریچ ژاندارسل:

کرم لیفت صورت ژاندارسل یک کرم مراقبتی پوست است که میزان آب‌رسانی آن بسیار بالا می باشد. این محصول تولید کشور آلمان بوده اما در بازار های ایران نیز موجود می باشد. این کرم از طریق آب‌رسانی عمیق پوست می تواند باعث رفع چین و چروک پوست افراد شود.

  • کرم لیفتینگ اوریفلیم:

کرم اوریفلیم با خاصیت آب‌رسانی کمک به رفع شل شدگی پوست می نماید. خاصیت ارتجاعی پوست را که در اثر از بین رفتن چربی پوست از بین رفته باز می گرداند. بهتر است از این کرم بعد از 40 سالگی برای از بین بردم چین و چروکی که در حال به وجود آمدن در این سن هستند استفاده نمایید. با استفاده از این کرم قبل از خواب می توانید مواد مغذی مورد نیاز پوست را تأمین کنید.

کرم لیفت صورت چیست؟
کرم لیفت صورت چیست؟
  • کرم لیفتینگ الی ژن:

این کرم لیفت دارای خاصیت سفت کنندگی برای پوست را دارد. مواد موجود در این کرم، عصاره تخم خاویار، عصاره پروتئین ابریشم، روغن بذر کتان، روغن آرگان، ویتامین E و B5، عصاره گل همیشه بهار و… می باشد. هر کدام از این مواد خاصیتی دارند که به جوانسازی پوست شما کمک شایانی خواهند کرد.

  • کرم لیفتینگ پرودرما:

این کرم به کرم ضد چروک معروف است. زیرا به سرعت بعد از استفاده شاهد از بین رفتن چین و چروک صورت خود خواهید بود. این کرم لیفت تولید کشور ایران بوده و خاصیت هایی مانند سفت کنندگی پوست، ضد جوش، لایه بردار، ضد چروک و… را دارد.

امتیاز دهید...
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط