دستگاه لیفت صورت در خانه

فهرست مطالب

پوست بدن انسان در همه قسمت ها مخصوصاً صورت با گذشت زمان و بالا رفتن سن به مرور پیر و افتاده می شود. این اتفاق برای پوست تمامی افراد بعد از سنین خاصی با توجه به مراقبت های پوستی و جنس پوست آن ها اتفاق می افتد. از آن جا که همه افراد گرایش به جوان ماندن و زیبا بودن دارند می کوشند تا لطافت و طراوت پوست خود را از روش های مختلف حفظ نمایند. حفظ جوانی پوست راه های تهاجمی ملنند جراحی دارد. همچنین راه های غیر تهاجمی مانند دستگاه لیفت صورت در خانه دارد.

البته بیش تر افراد به دنبال روشی راحت و غیرتهاجمی برای حفظ جوانی پوست هستند. آن ها کم تر از راه های تهاجمی و عمل های جراحی استفاده می کنند. برخی از این روش های مفید را در ادامه شرح خواهیم داد. با استفاده از دستگاه لیفت صورت در خانه می توان قسمت هایی از بدن را نیز که دچار شل شدگی و افتادگی شده است را کاملا غیر تهاجمی و بدون درد و خون ریزی لیفت نمایید. با استفاده از این روش هم زیبایی پوست صورت و هم زیبایی پوست بدن را حفظ خواهید کرد. دستگاه لیفت صورت یا مستقیماً به برق متصل می شوند و یا شارژی و باتری خور هستند.

دستگاه لیفت صورت
دستگاه لیفت صورت

مزایا استفاده از دستگاه لیفت صورت در خانه

  • روشن شدن رنگ پوست:

استفاده مرتب از دستگاه لیفت صورت در خانه و در مدت مشخصی می تواند تأثیر شگفت انگیزی داشته باشد. این روش بدون انجام هیچ گونه جراحی به لیفت شدن پوست صورت شما کمک خواهد کرد. برند های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود است. می بایست بهترین آن را تهیه نمایید تا طول عمر زیادی برای شما داشته باشد. برخی از این دستگاه ها می تواند علاوه بر رفع چین و چروک صورت به سلامتی پوست به دلیل از بین بردن جوش و همچنین روشن شدن رنگ پوست افراد نیز مؤثر باشند.

  • از بین بردن چین و چروک:

یکی از مزایای این دستگاه استفاده راحت از آن است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. دستگاه لیفت را می توان در منزل، محل کار و یا هنگامی که در سفر هستید استفاده کنید. طراحی این دستگاه ها به گونه ای است که به راحتی می توان آن را جا به جا نمود به طوری که حتی برخی از آن ها را می توان در کیف دستی خود قرار دهیم. دستگاه لیفت صورت در خانه با انجام ماساژ اصولی و مداوم بر روی صورت، خون را در زیر پوست صورت به گردش در می آورد و به مرور زمان تمامی چین و چروک را از بین می برد.

  • تولید کلاژن:

تولید کلاژن در پوست افراد بعد از گذشت سن آن ها تقریباً بعد از 30 سال کند می شود. در این سنین پوست نیاز به تحریک برای تولید کلاژن دارد. برخی از این دستگاه ها دارای ویبره و لرزش برای تحریک بیش تر پوست جهت به گردش درآوردن خون در پوست می باشند. سرعت این ویبره در دستگاه های لیفت صورت قابل تنظیم است. می توان با توجه به نوع پوست و میزان نیاز به ماساژ سرعت آن را روی سرعت مناسب تنظیم نمود. وجود ویبره در دستگاه لیفت در خانه می تواند پوست را جهت تولید کلاژن و الاستین تحریک نماید.

  • هزینه پایین:

استفاده از دستگاه لیفت مناسب طبق برنامه ریزی و به طور مرتب نیاز شما را به جراحی های سخت با دوران نقاهت طولانی برطرف می نماید. با به کار گیری دستگاه لیفت در خانه توسط خود شما دیگر لازم نخواهد بود که برای رسیدگی به پوست به کلینیک های زیبایی و سالن های آرایشی مراجعه و هزینه های گزاف کنید. دستگاه های مختلفی از جمله دستگاه هایفو، دستگاه لیفتینگ و… در سایز های کوچک در بازار موجود هستند که می توانید از آن ها خریداری نمایید.

دستگاه لیفت صورت در خانه
دستگاه لیفت صورت در خانه

ماندگاری دستگاه لیفت صورت در خانه

دستگاه لیفت صورت می تواند چین و چروک را به مرور زمان از بین ببرد. اما ماندگاری آن بستگی به جنس پوست آن ها و موارد دیگری دارد. افراد می بایست علاوه بر این که از دستگاه لیفت صورت در خانه استفاده می کنند اقدامات دیگری نیز انجام دهند. که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • تغذیه مناسب:

اگر از دستگاه لیفت صورت در خانه و یا محل کار خود استفاده می کنید. باید توجه نمایید که حین استفاده از تغذیه مناسبی نیز بهره ببرند. مواد غذایی مختلفی وجود دارد که باعث جوانسازی پوست و تحریک کلاژن می شوند. این مواد غذایی مانند نوشیدن آب فراوان، استفاده از سبزیجاتی مانند کاهو، کلم بروکلی، طالبی، آب هویج و… می باشد. همچنین بهتر است حین انجام لیفت صورت در خانه از ویتامینهای مفید برای تولید کلاژن مانند E، D و… استفاده نمایید.

  • استفاده منظم:

برای استفاده از دستگاه لیفت صورت در خانه می بایست برنامه ریزی داشته باشید. انجام ماساژ یا استفاده از دستگاه های که طول موج ساطع می کنند می بایست به طور مرتب انجام شود. استفاده نا منظم از این دستگاه ها نمی تواند نتیجه لازم را برای شما به ارمغان آورد.

  • عدم استفاده از دخانیات و الکل:

استفاده از دخانیات و الکل در هنگام انجام لیفت صورت با دستگاه های خانگی می تواند تأثیر این دستگاه ها را به تاخیر بیندازد. مصرف دخانیات می تواند پوست را تیره رنگ نماید و باعث چروک شدن و پیری زود رس در پوست شود.

  • استفاده از مواد طبیعی:

ماسک های خانگی مانند ماسک ماست، خاک رس، سفیده تخم مرغ، خیار، آلوئه ورا و از این قبیل مواد می توانند با خاصیتی که دارند موجب جوانسازی پوست افراد شود.

دستگاه لیفت صورت خانگی
دستگاه لیفت صورت خانگی

انواع دستگاه لیفت صورت در خانه

دستگاه های لیفت صورت مختلفی در مدل های گوناگون در بازار موجود هستند. می توان از آن ها برای جوانسازی و لیفت صورت استفاده نمود. هر کدام از این دستگاه ها عملکرد متفاوتی دارد برخی با استفاده از تاباندن امواج مختلف و برخی با ویبره و ماساژ پوست افراد را تحریک می نماید. اگر شما نیز قصد خرید یک دستگاه لیفت صورت در خانه را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

  • دستگاه لیفت صورت مینی هایفو و مینی آر اف
  • دستگاه لیفت صورت امواج اولتراسونیک
  • دستگاه لیفت صورت ماساژور

 

امتیاز دهید...
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط