هزینه کاشت ابرو چقدر است ؟

فهرست مطالب

کاشت ابرو کاری بسیار تخصصی و حرفه ای است و نیاز به تجربه کامل در این زمینه و استفاده از يک تيم تخصصي كاشت ابرو دارد. عوامل مختلفی در کاشت ابرو تاثیر دارند، کسی که قصد انجام کاشت ابرو را دارد باید به نکات مختلفی توجه کند.

هزینه تقریبی کاشت ابرو

یکی از اولین سوالاتی که برای هر متقاضی کاشت ابرو پیش می آید میزان هزینه کاشت ابرو است، قیمت کاشت ابرو چقدر است؟ به همین دلیل اکثر مراجعه کننده ها به مراکز کاشت ابرو طبیعی در تهران بعد از انجام مشاوره از پزشک خود حتما این سوال را می پرسند که هزینه کاشت ابرو چقدر است. و بر اساس هزینه تقریبی کاشت ابرو تصمیم به اقدام کاشت ابرو برای خود می کنند.

هزینه تقریبی کاشت ابرو بستگی زیادی به مهارت و تخصص پزشک و همچنین به کلینیک کاشت ابرو یی که به آن مراجعه می کنید دارد، این قیمت همچنین به سابقه پزشک کاشت ابرو بستگی دارد.

شایان ذکر است که هزینه پرسنل و کارکنان کلینیک زیبایی نیز به این موارد باید اضافه گردد. از عوامل دیگری که در هزینه کاشت ابرو تاثیر گذار می باشد، ناحیه ای که قرار است تحت عمل قرار بگیرد، تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای جراحی، تعداد فولیکول‌های موجود در ناحیه اهدا کننده و تعداد پیوندهای موی مورد نیاز برای کاشت ابرو همه در تعیین تعرفه کاشت ابرو تاثیر گذار هستند. همچنین زمان و کار صرف شده ,ضخامت و تراکم ابرو شخص متقاضی بر روی قیمت کاشت ابرو تاثیر گذار هستند.

لازم به ذکر است که تجهیزات و لوازم درجه یک و دستگاه های مناسب جهت انجام عمل کاشت ابرو در قیمت تاثیر می گذارد. قیمت کاشت ابرو پس از انجام بررسی‌های لازم در جلسه مشاوره اولیه با دکتر سالومه سالاریان به اطلاع شما خواهد رسید . این کلینک به طور کلی در زمینه جوان سازی صورت فعالت دارد.

هزینه کاشت ابرو در تهران

یک متقاضی کاشت ابرو اول از همه باید دنبال یک مرکز حرفه ای و پاکیزه با وسایل حرفه ای و تخصصی برای انجام کاشت ابرو طبیعی خود باشد، در ضمن باید به سراغ یک متخصص حرفه ای و با تجربه برای انجام کاشت ابرو در تهران برود، بهتر است قبل از انتخاب مرکزی برای کاشت ابرو به سوابق  و رزمه کاری آن مرکز توجه کنید. کاشت ابرو باید با ظرافت خاصی انجام شود در این روش ابروها کاملا طبیعی به نظر می رسند.

برای کاشت ابرو چندین روش متفاوت وجود دارد، مراکز مختلف کاشت ابرو در تهران از روش های متفاوتی برای کاشت ابرو استفاده می کنند. قیمت تقریبی کاشت ابرو با توجه به تخصص و تجربه  و حرفه ای بودن پزشک متفاوت است، همچنین قیمت کاشت ابرو طبیعی در تهران با توجه به مکان و مرکزی که این کار را انجام می دهد متفاوت خواهد بود. هزینه کاشت ابرو در تهران با توجه به نوع کاشت ابرو، پر پشت بودن و ظریف بودن آن متفاوت است کیفیت کار و نوع مواد مصرفی برا ی کاشت در هزینه  کاشت ابرو در تهران تاثیر دارد.

هزینه کاشت ابرو

تجربيات كاشت ابرو

اگر می خواهید از تجربیات کاشت ابرو اطلاعاتی بدست آورید بهترین روش این است که از کسانی که از این روش استفاده کردند، این اطلاعات را بدست آورید. حتی می توانید به مراکز کاشت ابرو در تهران سر بزنید و مراجعینی که در اون مرکز اقدام به کاشت ابرو کرده اند صحبت کنید و از تجربیات کاشت ابرو آن ها استفاده کنید.کلینیک زیبایی دکتر سالومه سالاریان علاوه بر کاشت ابرو، لیفت ابرو نیز انجام مید هد.

ما در این قسمت به چند نکته از تجربیات کاشت ابرو اشاره می کنیم، كاشت ابرو يک عمل سرپايي است و نياز به بيهوشي عمومي ندارد لذا مي توان گفت براي بيمارعمل راحتي است، در ابتدا متخصص کادری از ابروی مورد نظر مراجعه کننده را در قسمت مورد نظر کشید و مراحل کاشت ابرو  را یکی یکی جلو می برد. مدت زمان انجام کاشت ابرو 4 ساعت است که بعد از تمام شدن کار مقداری ورم و کبودی در محل کاشت دیده می شود که به مرور زمان بهبود پیدا می کند.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابروی طبیعی

در جوامع امروز زیبایی جزء جدایی ناپذیری از زندگی افراد شده است، چراکه افراد به دنبال زیبا تر شدن و جذاب تر شدن چهره خود هستند، داشتن ابرو های زیبا به چهره شما جذابیت و زیبایی خاصی می دهد. زیبا شدن نیاز به صرف هزینه ای دارد. هزینه کاشت ابرو طبیعی به عوامل مختلفی بستگی دارد، قیمت کاشت ابرو طبیعی با توجه به موادی که مصرف می شود به تخصص پزشک و مرکزی اقدام به انجام کاشت ابرو می کنند بستگی دارد.

باتوجه به اینکه قیمت کاشت ابرو طبیعی در مراکز مختلف متفاوت است. مراجعین باید به این نکته توجه داشته باشند که هر چقدر پزشک ماهر تر و با تجربه تر و رزمه کاری بهتری داشته باشد بر قیمت کاشت تقریبی ابرو تاثیر می گذارد. حتی تمیز بود و پاکیزه بود مراکز انجام کاشت ابرو و اینکه از وسایل حرفه ای و تخصصی تر استفاده کنند بر هزینه کاشت ابرو طبیعی تاثیر می گذارد.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو مردانه

امروزه زیبایی مختص خانوم ها نیست بلکه آقایان نیز دوست دارن صورتی زیبا و جذاب داشته باشند. برخی از آقایان ممکن است به دلایل مختلفی از نداشتن ابرو یا کم پشت بودن ابرو خود رنج ببرند، ممکن است ابرو آقایان در بدو تولد دچار ریزش شده باشد و یا به علت شکستگی ابروی آنها مویی نداشته باشد. هزینه کاشت ابرو مردانه با توجه به میزان کار کرد پزشک متفاوت است، بسته به تعداد مو و تعداد پیوندی که برای کاشت ابرو انجام می دهند متغیر است.

5/5 - (1 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

دیدگاه کاربران (2 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط