خدمات لیفت صورت آقایان

لیفت صورت آقایان
لیفت صورت آقایان

فهرست مطالب

یکی از مهم ترین المان های زیبایی در هر فردی، چه مردان و چه زنان، چهره آن هاست. اما همه انسان ها با گذشت زمان جوانی خود را از دست می دهد و دیگر به روش های طبیعی نمی توانند به جوانی و طراوت گذشته خود بازگردند. همین امر اعتماد به نفس را از آن ها می گیرد؛ برای همین، این افراد چه خانم و آقایان  در جستجوی روش هایی برای لیفت صورت آقایان و خانم ها می گردند.

لیفت صورت مردان

لیفت صورت مردان

لیفت صورت در مردان مانند زنان با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود. مردان هم تمایل دارند مانند زنان برای از بین بردن چین و چروک های خود از روش های جوان سازی پوست و از جراحی لیفت صورت مردان استفاده کنند.

از آن جایی که استرس مردان نسبت به زنان بیشتر است و آقایان بیشتر از خانم ها در معرض اشعه نور خورشید قرار دارند، پوستشان زودتر دچار چین و چروک و نشانه های پیری می شود و به جراحی جوان سازی پوست صورت آقایان نیاز پیدا می کنند. در این موارد همچنین می‌توان از روش‌هایی مانند تزریق چربی به گونه استفاده کرد.

روش های لیفت صورت آقایان

با افزایش سن پوست قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چربی زیر پوستی هم کاهش پیدا می کند. در نهایت پوست با چین و چروک مواجه می شود. به این شکل که اطراف چشم و فک پایین مردان شل می شود و چهره شان به حالت اخمو یا خسته به نظر می رسد. لیفت صورت برای مردان یک نوع جراحی پلاستیک کشیدن صورت است که با هدف جوان سازی پوست و کاهش چین و چروک انجام می شود.

در کلینیک خانم دکتر سالومه سالاریان کشیدن پوست صورت آقایان را می توان به صورت با جراحی یا بدون جراحی انجام داد. انواع روش های مختلف لیفت صورت آقایان عبارتند از:

کدام روش لیفت صورت برای آقایان بهتر است ؟

این که کدام روش برای لیفت صورت شما مناسب تر است به تشخیص متخصص زیبایی بستگی دارد. به جز لیفت صورت سایر روش هایی چون انجام تزریق فیلر دور چشم پیشانی و دور لب هم راه های دیگر جوان نشان دادن شما آقایان محسوب می شود. پزشکان زیبایی با در نظر گرفتن شرایط چون نوع پوست، ناحیه درمانی به شما کمک می کنند که بهترین روش را انتخاب کنید.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مزایای لیفت صورت مردان

عوامل محیطی یا سبک زندگی غلط باعث می شود تا کنار چشم ها یا گوشه لب ها و بینی خط های پیری نمایان بشود. هم چنین در اثر پیری در ناحیه غبغب پوست اضافه به وجود می آید. در کنار لیفت صورت برای از بین بردن چروک‌های چشم می‌توان از تزریق چربی زیر چشم هم استفاده کرد. عواملی چون افزایش سن، تغذیه نامناسب و استرس اصلی ترین دلایل بروز چین و چروک روی صورت خانم ها و آقایان محسوب می شوند.

 وقتی با چین و چروک مواجه شدید، می توانید به اصطلاح پوست خود را بالا بکشید و جوانی خود را به دست بیاورید. این اصلی ترین فواید لیفت صورت آقایان محسوب می شود. سایز مزیت های عمل لیفت صورت مردان شامل موارد زیر می شود:

  • چربی و آلودگی های پوست را از بین می برد
  • باعث شادی و طراوت پوست صورت می شود
  • اعتماد به نفس را افزایش می دهد
  • چروک های سطحی نواحی مختلف صورت آقایان را از بین می برد.
  • پوست سفت می کند و غبغب را از بین می برد
  • باعث از بین بردن چین و چروک در کنار دهان، چشم ها و پیشانی می شود.

مدت زمان و طول درمان لیفت صورت آقایان

در کلینیک خانم دکتر سالومه سالاریان لیفت صورت هم به صورت جراحی سرپایی به وسیله تزریق بی حسی موضعی و هم تحت عمل بیهوشی عمومی روی صورت فرد انجام می شود. مدت زمان آن معمولا بین 2 تا 5 ساعت متغیر است.

مراحل عمل لیفت صورت آقایان چگونه است؟

اولین نکته این است که انتظار تان از عمل لیفت صورت چیست و دلایل شما برای انجام لیفت صورت مهم است. پس از قبل آن از باید اطلاعات لازم را درباره لیفت صورت مرد ها به دست بیاورید.

البته باید سابقه پزشکی فرد هم بررسی شود تا هیچ دلیلی برای منع عمل وجود نداشته باشد. هم چنین از فرد خواسته می شود که فرم رضایت نامه را امضا کند؛ این به این معناست که او تمام خطرات آن را درک کرده است.

نحوه جراحی لیفت صورت آقایان

عوارض لیفت صورت در آقایان

اگر تصمیم به انجام عمل لیفت دارید باید بدانید، این کار در کلینیک توسط خانم دکتر سالومه سالاریان با دقت و ظرافت کامل انجام می شود و شما باید یک شب در آن ها بستری بمانید. مدت زمان عمل صورت و گردن ممکن است متغیر باشد و عمل در جلسات مجزا انجام شود.

پزشک یک برش در خط رویش موی سر در محل گیجگاه فرد ایجاد می کند. بعد این برش را تا به سمت پشت گوش ادامه می دهد. به این ترتیب پوست آزاد می شود و می توان آن را در موقعیت جدید به سمت بالا یا عقب کشید و چربی اضافه را برید. در صورتی که به لیپوساکن نیاز باشد، جراح بافت عمیق صورت یا چربی شل شده زیر گردن را نیز خارج می کند.

عوارض لیفت صورت در آقایان

 درد و ناراحتی برای چند روز پس از جراحی کاملا طبیعی است و ممکن است تا 24 تا 48 ساعت زمان ببرد. اما نگران نباشید چون بیشتر کبودی ها کمتر از دو هفته از بین می روند. یک هفته بعد از جراحی می توانید بخیه های خود را بکشید.

 از معایب لیفت صورت در آقایان این است ممکن است تا چند هفته برای کاهش پف صورت زمان نیاز باشد. اما در کلینک خانم سالومه سالاریان این کار با دقت کامل هزینه عمل جوان سازی پوست صورت آقایان مناسب انجام می شود و خیالتان بابت یک جراحی خوب راحت می کند.

سن مناسب برای لیفتینگ صورت آقایان

سن مناسب برای لیفت صورت در آقایان از 40 تا 70 سال می باشد. به طور کلی، مردان با چین و چروک زیاد با افتادگی ابروها، چربی اضافی در پلک، چین دور دهان بهترین کاندیدای انجام عمل جراحی جوان سازی پوست صورت مردان می باشند.

آمادگی های جراحی ریتیدکتومی آقایان

  • قبل از انجام عمل جوان سازی پوست صورت آقایان باید سر کاملا تمیز و فاقد هرگونه آرایشی باشد
  • تا یک هفته قبل و بعد از عمل جراحی لیفت صورت نباید از داروهای رقیق کننده مانند آسپرین استفاده کرد
  • باید یک هفته قبل ازعمل و سه هفته بعد از عمل از مصرف مواد مخدر و الکل خودداری شود؛ چون این کار عمل بهبودی زخم ها را به تعویق می اندازد
  • قبل از عمل مصرف ویتامین سی توصیه می شود.
  • بعد از نیمه شب روز قبل از عمل باید از خوردن و آشامیدن خودداری کرد.

مراقبت های بعد از عمل ریتیدکتومی

  • استراحت و کاهش فعالیت های بدنی
  • خوابیدن در صورتی که سربالاتر از بدن باشد
  • قرار دادن کمپرس یخ روی محل عمل
  • مصرف آنتی بیوتیک و داروهای تجویزی
  • خودداری از انجام برخی از اعمال مانند: زور زدن، بلند کردن اجسام، رابطه جنسی، شنا کردن و پیاده روی تند به مدت یک هفته
  • پرهیز از تماس مستقیم با تابش آفتاب و استفاده از کرم های ضد آفتاب

ماندگاری لیفت صورت در آقایان

ماندگاری جراحی لیفت صورت در آقایان خصوصا آقایانی که خاصیت ارتجاعی پوستشان بسیار مناسب است، از ماندگاری بیشتری برخوردار است. البته فاکتورهایی چون سن، جنسیت، وراثت، آناتومی بدن و نوع لیفت در هر فردی متغییر است. اما به طور کلی عمل لیفت صورت بعد از 7 تا 10 سال از بین می رود.

هزینه عمل لیفت صورت آقایان

ممکن است برخی از افراد بابت قیمت لیفت صورت آقایان نگران باشند. اما نتیجه ای که در نتایج بعد از عمل ظاهر می شود، در مقابل هزینه عمل جوان سازی پوست صورت مردان واقعا ناچیز است. اما به طور کلی هزینه لیفت صورت مردان به اینکه کدام قسمت پوست عمل جراحی انجام شده است بستگی دارد.

عواملی مانند: دستمزد پزشک و کادر درمانی و تعرفه کلینیک نیز از عوامل تاثیرگذار روی هزینه عمل لیفت صورت مردان محسوب می شوند. جهت استعلام هزینه لیفت صورت آقایان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید

بهترین جراح لیفت صورت آقایان

لیفتینگ صورت آقایان در کلینیک زیبایی خانم دکتر سالومه سالاریان متخصص پوست و زیبایی با استفاده از امکانات به روز با مناسبت ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود. خانم دکتر سالومه سالاریان به جز انجام لیفت صورت بوتاکس صورت را نیز با تخصص کامل انجام می دهد. او بعد از معاینه پوست شما بهترین روش را برای جوان سازی پوست شما به شما پیشنهاد می دهد. لیفتینگ صورت آقایان و بوتاکس پیشانی و دور لب و فاصله بین دو ابرو راه هایی برای جوان شدن پوست صورت مردان در کلینیک زیبایی خانم دکتر سالومه سالاریان به شمار می روند.

سوالات متداول در خصوص لیفتینگ صورت مردان

سن مناسب برای لیفت صورت آقایان چه سنی است ؟

برخی از روش های لیفت صورت محدودیت سنی ندارند اما برخی دیگر مانند جراحی لیفت صورت، برای آقایان محدویت سنی دارند

اثرات لیفت صورت آقایان تا چه مدتی ماندگار هستند ؟

سن فرد، سبک زندگی، محل درمان نوع ماده استفاده شده میزان ماندگاری لیفت صورت آقایان را تعیین می کنند.

سن مناسب برای لیفت صورت آقایان چقدر است؟

انجام لیفت صورت برای آقایان بین 40 تا 70 سال مناسب است

5/5 - (5 امتیاز)
دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان

دکتر سالومه سالاریان پس از فارغ التحصیلی دوره پزشکی در سال 1380، دوره رزیدنتی خود را در تخصص گوش و گلو و بینی و جراحی سر و گردن در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز نمودند و در سال 1386 بورد تخصصی ENT را دریافت کردند و پس از آن در سال 1390 موفق به دریافت فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت از دانشگاه کلورادو آمریکا شدند.

دریافت مشاوره رایگان

با تکمیل فرم زیر، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات مرتبط